בס"ד

קידום אתרים בגוגל

קידום אתרים בגוגל
דף הבית » קידום אתרים בגוגל

קידום אתרים בגוגל על ידי מקדם אתרים מקצועי

קידום אתרים בגוגל

גוגל הוא מנוע החיפוש המוכר והחזק ביותר כיום לכן חשוב שקידום האתר יהיה עם התשתית העדכנית והמתאימה ביותר לקידום בתנאי גוגל , כיום התחום דורש להיות מעודכן ודורש הרבה “טריקים” בגוגל – וחקירת תיאום העסק ל”חוקי” גוגל
חברה לקידום אתרים. קידום בזמננו אנו. מה עושה מפרסם אתרים בגוגל על קצה המזלג. ולמה חשוב שיהיה מפרסם אתרים מקצוען. בוא ניכנס לרגע למוח של גוגל…

פרסום אורגני במנוע חיפוש מותאם לקידום אתר בגוגל

בסופו של עניין או שעדיף לומר בראשיתו של עניין, מה זה “פרסום אורגני טבעי”? אם אתה בעל עסק אתה בטוח כבר יודע. (ואם לא, אוי ואווי תתקשר בזה הרגע לנייד שלי, ואני עוזב את מה שאני עושה ומסביר לך בשמחה ובאהבה). בעקרון הרעיון בשיווק אורגני במנועי חיפוש הוא לשפר את נתוני האתר כדי לסייע ללינקים שלו להתקדם לעמודים ההתחלתיים של חיפוש אינטרנטי, בלי להצטרך להוציא כסף על כל קליק, כמו בשיווק אתרים ממומן.

מרקטינג של פעם, של ההווה ושל הדור הבא

סיפורי נפתח לפני 35 שנים, כשהנני איש עסקים בן 8, ראיתי שכסף צומח על עצי נוי: יזמתי פתיחת דוכן משגשג של סחר במיץ אשכוליות ביתית. היו שנים יפות, התקופה הייתה איכותית, הימים עברו לאט.. מאז הדברים טיפה השתנו. בימינו בבית מן המניין יש לכל הפחות שתי מכוניות, מערכת קולנוע ביתית, סמארטפון לכל אחד מבני המשפחה, ולפחות לאפטופ לכל אחד. הנתונים מבהילים. הטכנולוגיה התפתחה , הננו דור ה”אינסטנס”, הכל מיידי ממש במאית השניה. אז איך עלינו להתנהל כיום אם אנחנו צריכים רופא שיניים, עורך דין מומלץ, צימר, ימי כיף לעובדים או חליפת בר מצווה..?

קידום עסקים בימינו אנו נשען הרבה על קידום אתרים בגוגל

קידום אתר בגוגל
קידום אתרים בגוגל

אז כיצד איש מקצוע שרק סיים לימודים וחולם לפתוח עסק עצמאי, מתחרה עם כל האריות בשוק המוצף? כיצד בחורה צעירה שעמלה בפיצריה כעוזרת טבח ולמדה דבר או שניים בהכנת פיצות מגיעה לפתוח רשת פיצריות צולחת משלה? למדתי שנים, תואר, סיימתי קורס, צברתי ידע ואפילו לא מעט ניסיון. מה עתה? באיזה אופן אנחנו מקדמים את היוזמה? מה יש לעשות?! כעצמאי השכל תמיד עסוק בלחשוף דרך ולמשוך יותר לקוחות בכדי להגדיל משכורת ולצאת ברווח. כיום הדרך שלנו לחשוף את עצמנו היא דרך קידום אתר ודרך קידום אתרים בגוגל בפרט. צעד ראשון..

שיווק אורגני טבעי ללא חומרי הדברה

בעצם המונח “טבעי” לא ממש במקום.. מאחר שמקדם אתרים טוב, מבצע הרבה, אפילו הרבה מאד מניפולציות “לא טביעות” על מנת לדחוף מילות מפתח קדימה באופן “טבעי”. דוגמה אחת מתוך המוני ה “מניפולציות”, אני לא בטוח שמותר לי, אבל אני אגלה לכם סוד על אף זאת (בינינו) על טכניקה מסוימת שאני מפעיל לטקסט הזה שאתם קוראים כרגע. אם תוסיפו להסתובב בין דפי האתר, תשימו לב לכמה דפים עם מילים לקידום כמו קידום אתרים מקצועי או פרסום בגוגל. בעצם כתבות עם אותם תכנים בדיוק כמו הכתבה הנוכחית, אלא בשילוב אחר של מילים.

כתבה שלמה לכל מילת מפתח, למשל “קידום אתרים בגוגל” או “קידום אתר”

הרי ככל שהאתר עשיר יותר במילות חיפוש מתאימות, כך יפקדו אותו יותר לקוחות המעוניינים במילות המפתח האלו. וכמה מילות מפתח כבר ניתן לכלול בתוך כתבה בודדת באופן “טבעי”? כמו פה בכתבה הזאת בלי לדחוס יותר מדי אנחנו מקדמים את מילות המפתח ” קידום אתר “, ” קידום אתרים ” אנו מקדמים אותם במנועי חיפוש באופן כזה שיספיקו פעמים אחדות בלבד לחזור על המילה. כתבות מקוריות וטביעות לחלוטין מבחינת מנוע החיפוש. מבלי לצופף יותר מדי מילים באופן לא טבעי.
לעוד רעיונות שלח אלי כתובת אימייל שלך ואשתף אותך בעזרת השם בהמשך.

מה זה פרסום בתשלום לכל קליק (“גוגל אד וורדס”)?

בקצרה ת’שלם וקבל תוצאות על המקום. תשלם לגוגל סכום מסויים של כסף לכל הקלקה וגוגל ידאג להעביר אותך בהתאם.. הרי בפשוטו של עניין עסק שלא מופיע בלפחות ארבעה או חמישה עמודים הראשונים, לא קיים.
עם הכוונה מפורטת ממקצוען, ניתן להשיג מלא דברים יפים עם אד וורדס. אלא שחשוב ליצור התאמה כדי להימנע מתשלום על קליקים שוליים. יש צורך לתת לכל מודעה קישור לדפי נחיתה תואמים ביותר מתוך האתר להוזלת עלויות לקליק. חווית גלישה ממוקדת יותר מובילה לעליה של הקלקות פר שקל. נכון לבצע מעקב רציף ולנתח את הקמפיין על מנת לבחון באם ההקלקות רלוונטיות או לא..
פרסום ממומן בגוגל עלול להתברר כמסוכן בלי עזרת מומחה, ראו הוזהרתם! כל אחד יכול לפתוח חשבון אד וורדס. אך מקצוען בלבד שישגיח לך על הפירסום (לרוב בעבור סכום סמלי) יחסוך לך המון טעויות נפוצות שיובילו לאובדן של אלפי שקלים לא מועילים. אני כותב זאת מתוך ניסיון מר של הפסד של יותר מ מיליון ש”ח, לא יעילים שהוצאתי על פרסום ממומן בתחילת הדרך. אל תבינו לא נכון.. “רק” 70% מהסכום היה לא מועיל. (על אף הכל עם ה 30% שעבדו גלגלנו מחזור של מעל 320,000 ₪ בחודש.. יאללה.. מה היה לו הייתה אופטימיזציה נכונה?! )

קידום אתרים ממומן בגוגל
ניהול קמפיין ממומן בגוגל

בוא שניה ננתח את המוח של גוגל

אז נניח שאתם צריכים איזה עורך דין או וטרינר ראשית אתם פונים לגוגל (מהמחשב – %33 או דרך האייפון – %67 ) למודעה שהכי קופצת לכם לעין ברוב המקרים בדף הראשון. מחקרים הראו כי גולשים שנכנסים לעמוד נחיתה עוזבים תוך עשרים שניות לכל היותר שניות וממשיכים הלאה, אולם אם הדף נחיתה נהיר וממוקד למה שהם צריכים, אפשרי למשוך אותם להתמהמה אפילו כמה דקות. עכשיו מדוע זה משנה לנו לשיווק? מנוע חיפוש בוחן את כל הנתונים הללו ובהסתמך על כך (ועוד עשרות ומאות נתונים), מחליט מי יהיה משווק יותר מעמיתו “באורגני” ומי ישלם בעבור אותן מילות חיפוש פחות מהאחרים ב”ממומן”.

כמה סעיפים לשקול ונתונים סטטיסטיים

לדוגמא הנה לכם פרט סטטיסטי מפתיע ומסקרן:
91% של בעלי העסקים שמים את כספם על שיווק PPC של מנוע חיפוש בגוגל (מעל מאה מיליארד שקל בשנה) ו 9% בלבד על פרסום אורגני במנועי חיפוש. אך ראו זה פלא יש לנו נתונים נוספים שאומרים שהמודעות הממומנות מגיעות לפחות מ 20% מסך כל ההקלקות. הפתעה! כך ש 80% מהאנשים נכנסים לפוסט אורגני וסומכים יותר על פרסומים אורגניים לעומת ממומנים. אז למה ואיך אף על פי כן רוב מכריע שם כספו בממומן ולא באורגני בגוגל? דחילק.. היינו שם כבר.. אנו דור ה”כאן ועכשיו”.. אולי כדאי לחשוב על זה שניה..

קידום אתרים בגוגל ובכלל קידום אתר מעלה שאלות שכל בעל עסק או פרילנסר שואל

אחרי שהבדלנו בין מה זה קידום אורגני ומה זה פרסום ממומן הנכם בוודאי תוהים, כמה יעלה קידום אתרים טבעי אורגני בגוגל? כמה יעלה שיווק ממומן באינטרנט? על מה עדיף ללכת, פרסום אורגני טבעי או בתשלום לכל קליק? כמה זמן לוקח לקדם אתר? אלה הן תהיות טובות וצודקות.

התשובות תלויות בסטטוס האתר, ויכולות של העסק.

הדבר הטוב הוא שניתן לקשר את התשובות לאופי ופוטנציאל של בית העסק. בקידום אתרים בגוגל ניתן לשים בין 600₪ עד 5,500 ₪ על שיווק אורגני בגוגל ו1 ₪ עד 99,999 ₪ ומעלה על פרסום בתשלום לכל קליק ברשת. מה כדאי יותר ממומן או אורגני במנועי חיפוש? הכי שווה לעסק, גם וגם.. קצת מזה, טיפה יותר מזה או להפך. תלוי במטרה שלך.. כמה זמן לוקח קידום אורגני בגוגל? תלוי בכמה גורמים כדוגמת: דרגת התחרות באותה נישה, זמן קיום האתר, באם האתר צעיר או וותיק. יכולת האתר, מלינקים חיצוניים של אתרים רלוונטיים באם חזקים או חלשים.. תלוי מאוד בתקציב שרוצים לשים על זה, בזמן ה עבודה של איש מקצוע באתר, ועוד המון גורמים שחייבים לנתח לפני שניתן להעריך כמה זמן זה ייקח לשווק אתר מסוים.

למה צריך משווק אתרים מקצועי לקידום אתר העסק

מכירים ת’הרגשה שנותנים לבעל מקצוע, כמו מתקן מחשבים את המוצר שלכם ועמוק בקישקע זה מרגיש כאילו קימבנו אותך.. תחושה כזאת תתכן עם מקדם אתרים ויש לכך סיבה. במיוחד אם משווק אתרים לא מדווח לבעל העסק על פעולותיו. אז כתנאי ראשון צריך שיהיה שקיפות מלאה. מפרסם אתרים מקצועי ידאג שהאתר יהיה תמיד במצב טיפ טופ. האתרים של אתמול הם לא האתרים של היום והאינטרנט של היום אינו האינטרנט של מחר. כל הזמן צריך להיות מעודכן ואון טופ וגם להתאים את מבנה האתר לטלפונים החכמים החדשים ולהייטק המתחדש מיום ליום.

מה תפקידו של מפרסם אתרים בכמה מילים

עריכת כתבות של תכני הביזנס המשייך כל כתבה למילת מפתח באופן האופטימלי למנוע החיפוש, כולל אפיונים ומלל חלופי לויז’ואלס. יצירת בועה ברשת על ידי בחירה מתאימה של מילות חיפוש, הכי רלוונטיות שיהפכו למקסימום המרות. לדוגמה מילת מפתח “עורך דין” עם כמה מאות חיפושים בחודש תוביל לפחות הקלקות ממשפט חיפוש “עורך דין נדלן בראשון לציון” המגיעה לעשרות חיפושים בחודש אבל עם רלוונטיות הרבה יותר טובה. שימת עין רציפה על האינטראקציה של הגולשים עם האתר ויזימת שינויים לשיפור. ככל שה “Bounce Rate” (עזיבת האתר) יותר נמוך, אחוזי ההמרה באינטרנט גבוהים, זמן שהייה באתר יותר גבוה לעומת אתרים אחרים. הוצאת קישורים רלוונטיים מהאתר שלכם לאתרים חיצוניים שהם רלוונטיים, ולא מתחרים. ובהתאם למה שהתקציב מאפשר, חיזוק ה DA – סמכותיות הדומיין וה PA – כוח כל דף באתר. ע”י עבודה מבחוץ לתוך האתר – מאתרים בעלי סמכות חזרה. כולל כתיבת מאמרים חדשים לתוך האתרים שיש להם סמכות חזקה וחיבור קישורים לאתר בית העסק.

אנו מתמקצעים בשיווק אורגני למגוון מקצועות

קידום אתר בגוגלשיווק אתר לנוטריון, לקבלן, לחנויות בגדים, לטיפול פסיכלוגי ועוד.. ולכל עסק בחינות משלו, ותחרות משלו. עלינו להדגיש את היתרון שלך ולארגן את האתר באורח זמין, מהיר, מושך, כמו שמקובל והולך בשוק של היום. ברגע בו האתר לא מטופח, הלקוחות פוטנציאלים מרגישים את זה וזה משפיע על ההחלטה שלהם באם להמשיך איתך. כאשר הוא יכנס לאתר אחר יותר “מדליק” והגיוני, רוב הסיכויים שהוא יעבור אליו.. גם אם אתה יותר מקצועי במה שאתה עושה, בעל תעודות, מוכשר וכדומה..

בקידום אתרים בגוגל ובכלל כל קידום אתר זה לא מה שקובע..

רואה חשבון בעל ידע שבלט בלימודים, לא בהכרח גובר על עמיתו שלא ברור איך התקבל ונשאר בלימודים והביזנס שלו צולח פי כמה וכמה מכיוון שיש לו מקדם אתרים שיודע את העבודה. מנוע חיפוש כמו גוגל לוקח בחשבון מעל 200 פרטים לפני שהוא משייך דירוג לדף. בימים עברו הייתה תחרות לחנות בתחילת הרחוב ולחנות שבסופו, כיום באינטרנט התחרות רבה יותר לכל בעל עסק והכל מיידי וחשוף. בימים אלו הדברים קורים אונליין, כולם מפרסמים בגוגל, לאף אחד אין זמן לחפש משהו במגזין או להמתין לרדיו כשהוא צריך משהו. רק גוגל.
ולכן יתכן שבאמת כסף לא צומח על עצים אבל עסקים בהחלט צומחים על קידום אתרים בגוגל…

מקדם אתרים אברהם רגבסקי

אברהם רגבסקי

הסיפור התחיל לפני 35 שנה בעודי איש עסקים בן 8 גיליתי שכסף גודל על עצים! פתחתי עסק משגשג של מכירת לימונדה ביתית. היו שנים יפות, הזמן היה איכותי, הימים היו ארוכים.. בלה.. בלה.. בלה.. מאז העולם קצת השתנה. גילית שכסף לא גודל על עצים אבל עסקים בהחלט גודלים על גוגל…

אפילו את גוגל ניתן לנצח בדירוג!

מחפשים מומחה להגדלת הכנסות?

SEO

לקוחות ממליצים

משרד עורכי דין קולודני

אברהם עשה ועושה עבודה מצוינת בקידום אתר המשרד שלנו. בזכות עבודתו המסורה הצלחנו להגדיל בזמן קצר ובאחוזים ניכרים את נתח החשיפה של אתר המשרד וכל זה תוך שאנחנו מפחיתים תשלומים על סוגי פרסום אחרים. בקיצור, אנחנו מרוצים וממליצים!

משרד רו"ח מיכאל גבאי

בס"ד בזכות קידום אורגני שאברהם עושה, האתר שלי עולה בעמוד ראשון במעל 300 מונחים. אברהם מקדם אתרים מעולה. פתחתי עסק עם לקוחות מעטים. הקידום שלו עזר לי רבות. הגיעו אלי דרך האתר לקוחות רבים. ברוך ה' היום העסק יציב וכל הזמן מתפתח בקצב עולה.

מערכות סאונד

הכרתי את אברהם דרך האינטרנט... כבר בשיחה איתו הבנתי שמודבר במקצוען אבל מעבר לזה בבחור אמין שעושה עבודה טובה מאד. במקרה שלי הגענו לתוצאות מטורפות בזמן קצר מאד בזמן שחברות אחרות יותר יקרות דברו על תוצאות רק לאחר שנה אז כאן זה התחיל לקרות תוך חודש וחצי.. אני שמח מאד שהכרתי אותו ובכך אני יודע שכל שקל שאני משלם לו זה עבור נטו עבודה של מקצוען אמיתי.. אברהם אתה אלוף אמיתי תודה לך ממליץ לכולם מאד מאד...

מאמרים אחרונים

מקדם אתרים אברהם רגבסקי

מקדם אתרים אברהם רגבסקי

מקדם אתרים מומלץ אברהם רגבסקי : קידום אתרים מקצועי 2024 Website promoter Avraham Regevsky SEO expert בניית אתרים לעסקים זה פשוט. קידום ובניית אתרים שגוגל

קידום אתרים לעורכי דין אברהם רגבסקי
עורכי דין

קידום אתרים לעורכי דין 2024

הרבה לקוחות ש”חצי מבינים” בנושא קידום אתרים לעורכי דין שואלים שאלות לא נכונות שלמדו לשאול (אולי מאיזה סרטון יוטיוב), בכלל לא רלוונטיות למטרה שלהם. כמו

חברת בניית אתרים לעורכי דין
עורכי דין

בניית אתרים לעורכי דין

לפני שחושבים על בניית אתרים לעורכי דין צריך קודם כל לחשוב על השלב הבא – קידום אתרים לעורכי דין ולא סתם אתר תדמית או דף

פרסום בגוגל
שירותי קידום אתרים

פרסום בגוגל לעסקים

פרסום עסקים בגוגל חשוב לעשות עם חברה אמינה ולמה? מי שחווה בעבר טיפול של פרסום בגוגל לעסקים עם חברות קידום יודע כמה מדובר בעניין חשוב

בונה אתרים
בניית אתר וורדפרס

בונה אתרים בוורדפרס

בונה אתרים בוורדפרס שגוגל אוהב. 17 סיבות למה בונה אתרים בוורדפרס חייב להיות מומחה בקידום אתרים למה בכלל לבנות אתר? ולמה חשוב שהבונה אתרים יהיה

קידום אתרים באנגלית
מאמרים

קידום אתרים באנגלית

קידום אתרים באנגלית מומלץ לכל מי שרוצה להרחיב את מעגל הלקוחות. כמו כן מי שעובד עם חנות אינטרנטית ובכללית טוב שלכל אתר יהיה יכולת שפות.

רוצה להתקדם?
close slider

בס”ד

מחירון קידום אתרים בגוגל

050-8918288

לקוחה מתלוננת! (ברוך השם)
Call Now Button