בס"ד

קידום אתרים לרופאים

קידום אתרים לרופאים בגוגל
דף הבית » קידום אתרים לרופאים

קידום אתרים לרופאים הוא הכרח למי שעובד באופן עצמאי ורוצה להגדיל את מעגל הלקוחות. פרסום בזמננו אנו הוא ברובו דרך האינטרנט ולכן קידום בגוגל לרופאים הוא מצרך בסיסי. קידום אתר לרופא שיניים יעשה שונה מעבודת קידום אתר רופא גריאטרי עד הבית.

קידום אורגני לרופאים
קידום אתרים לרופא גריאטרי עד הבית

קידום אורגני לרופאים

אז כיצד רופא מן הישוב שרק סיים את לימודיו ושואף לפתוח משרד עצמאי מתמודד נגד כל הגדולים בשוק העבודה? איך מישהו עשרים פלוס שעבד בפיצה דומינו’ס כשותף כלים ולמד דבר או שניים בהכנת פיצות מעז להתחיל רשת פיצריות מוצלחת משלו? למדתי שנים, יש בסיס של ידע ואפילו ניסיון. מה עכשיו? איך אני פונה לדרך עצמאית? הכיצד אנו משווקים את עצמנו? מה עלינו לעשות?!

כעצמאי אתה תמיד מוטרד במציאת דרך להביא לקוחות חדשים בכדי להגדיל הכנסות ולהתקיים.

קידום אתרים לרופא שיניים
הסיפור הזה התחיל לפני מעל שלושים שנה, כשנהני בעל עסק ילד בן שמונה, קלטתי ששקלים צומחים על עצי נוי: יזמתי פתיחת עסק משגשג של מכירת מיץ לימונים ביתי. אלה היו שנים טובות, התקופה הייתה משובחת, הימים זחלו באיטיות. מאז העולם קצת השתנה. כיום בבית ממוצע יש לכל הפחות שתי מכוניות, מערכת קולנוע ביתית או שתיים, 4 סמרטפונים, איי פד, ומינימום מחשב נייד לכל אחד ואחת, אנו דור ה”אינסטנס”, אנשי הכאן ועכשיו ממש בעשירית השנייה.

קידום אתרים לרופאי שיניים
קידום אתרים לרופאי שיניים

אז איך אנחנו מתנהלים כיום כאשר אנחנו רוצים למצוא עורך דין צוואות, רו”ח, רופא שיניים אורתודנט יישור שיניים שקוף, צימר, עיסוי מקצועי או חליפת בר מיצווה..? פונים לגוגל. קידום אתרים לרופא שיניים , לרופא עיניים , לרופא משפחה.. ובכלל קידום אתרים לרופאים היא מודעות עולה וגודלת.

קידום אתרים לרופאים פרסום דיגיטלי

בסיכומו של עניין או יותר נכון בתחילתו של דבר, אם חסרים לקוחות כנראה שחסר “שיווק אורגני טבעי באינטרנט”. מה זה “שיווק אורגני”? כעצמאי אתה בטוח כבר יודע. (ואם לא, אי יאי יאי להתקשר כאן ועכשיו לאישי שלי, אני עוזב את מה שאני עושה ומסביר לך ברצון וסבלנות). בכללי הרעיון בשיווק אורגני הוא לייעל את נתוני האתר כדי לעזור לדפים שלו לקפוץ לעמודים הראשונים של חיפוש אינטרנטי, בלי להצטרך להוציא כסף על כל הקלקה, כמו שעושים בשיווק ממומן.

למשל קידום אתרים לרופא עיניים באופן אורגני טבעי בלי חומרי הדברה…

קידום אתרים לרופא עיניים
קידום אורגני בגוגל לרופאים מכל הסוגים על ידי מקדמי אתרים מקצועיים בתחום קידום אתרים לרופאים

האמת היא ש המילה “טבעי” לא לגמרי נכון.. כיוון שמפרסם אתרים טוב, עושה שפע, אפילו המון מניפולציות “לא טביעות” בשביל לדחוף מילות מפתח קדימה בצורה “טבעית”. הנה דוגמא אחת מתוך אינספור ה “מניפולציות”, אם תמשיכו לטייל בין דפי האתר, תשימו לב לכמה דפים עם מילות מפתח כגון ” שיווק באינטרנט ” או ” קידום אתרים מומלץ – מספר 1 בתחום! ” דפים עם אותם תכנים בדיוק כמו מאמר זה, רק שבהתארגנות שונה של משפטים.

הרעיון הוא שככל שהאתר רווי במילות חיפוש רלוונטיות, כך יכנסו יותר לקוחות המתעניינים באותן מילות חיפוש. וכמה מילות מפתח כבר אפשר לדחוס בכתבה אחת ב”טבעיות”? כמו כאן במאמר הזה מבלי לדחוס מעבר למידה אנו מקדימים את מילות החיפוש “קידום אתרים לרופאים”, יחד עם קידום אתרים לרופאים בגוגל באופן כזה שיספיקו פעם או פעמיים בלבד לחזור על המילה.

כתבות אוריגינליות וטביעות לחלוטין מבחינת האינטרנט. מבלי לצופף יותר מדי מילים באופן לא טבעי. לא משנה איזה סוג של קידום אתרים לרופאים תבחרו העיקר שיהיה מקדם שמבין בתחום קידום לרופאים בגוגל. בנוסף ניתן תוך כדי כתיבה לחזק דפים פנימיים חשובים כמו קידום אתרים לעורכי דין וכו.. רוצה לחשוף יותר סודות? מממ… העבר לי כתובת אימייל שלך ו אשתף אותך בעזרת השם בהמשך.

קידום אורגני לרופאים או פרסום בגוגל באופן ממומן?

ממומן = בשתי מילים ת’שלם ות’קבל תוצאות מיידיות. תשלם לגוגל סכום מוגדר של כסף בעבור כל קליק והמנוע החיפוש ידאג להעביר אתך לדף הנכון.. הרי בפשוטו של עניין מי שלא מופיע בלפחות 4 או 5 דפים התחלתיים, לא קיים. עם הכוונה מדויקת ומקצועית, יש אפשרות להשיג קידום אתרים לרופא שיניים ובכלל קידום אתרים לרופאים יפה ומדויק בעזרת מערכת אד וורדס.

רק הכרחי לעשות התאמה על מנת להמנע מתשלום על קליקים שוליים. רצוי לתת לכל מודעה קישור לדפי נחיתה הכי רלוונטיים לעיסוק הרופא להוזלת עלויות לקליק. ככל שחווית הגלישה תהיה יותר ממוקדת, כך כל שקל יוביל ליותר המרות. יש לעשות מעקב שוטף וניתוח הקמפיין כדי לבחון באם ההקלקות רלוונטיות או לא.

קידום אתרים לרופא עיניים

קידום בגוגל לרופאים
פרסום לרופאים – קידום אתרים לרופא שיניים הוא תחום עם תחרות רבה ואנו מתמחים בו. חשוב להיות בעל נסיון בקידום אתרים לרופא שיניים על מנת להביא לקוחות בתחום

לדוגמה רופא עיניים שישלם המון כסף על מילת מפתח רופא, יקבל הרבה כניסות שישלם עליהם אך רובם הגדול לא חיפש רופא בתחום שלו ולכן לא יהפוך ללקוח משלם. חשוב שיהיה קידום אתרים לרופא עיניים ולא קידום אתרים לרופא שיניים או בכללי קידום אתרים לרופאים.

ראו הוזהרתם! לפתוח חשבון אד וורדס זה איזי פיזי. אך מקצוען בלבד שישגיח לך על הפירסום וימנע ממך מלא טעויות שכיחות שיובילו להפסד של מאות ואלפי שקלים שאינם אפקטיביים. הנני אומר את זה מתוך ניסיון מר של אובדן של למעלה ממיליון שקלים חדשים, לא אפקטיביים שהוצאתי על שיווק בתשלום לכל קליק בראשית דרכי.

אל תבינו לא נכון.. “רק” 70% מהסכום בוזבז לשווא. (בכל זאת עם ה 30% שעשו ת’עבודה גלגלנו מחזור של מעל 320,000 ₪ בחודש.. אוף.. מה היה אילו הייתה אופטימיזציה נכונה?! )

בוא ניכנס רגע למחשבות של גוגל

נניח שאתם צריכים איזה קליניקה מסוימת או וטרינר ראשית אתם נכנסים לגוגל (מהמחשב – %33 או דרך האייפון – %67 ) למודעה שנדמה לכם כי היא הרלוונטית ביותר בדרך כלל בעמוד הראשון. ע”פי מחקר, גולשים שמבקרים בעמוד נחיתה עוזבים תוך עשרים שניות לכל היותר שניות וממשיכים לדרכם, אך אם המסר של דף הנחיתה נהיר וממוקד למה שהם צריכים, אפשר למשוך אותם להתמהמה אפילו מספר דקות. עכשיו מדוע זה חשוב לנו לשיווק?

מנוע חיפוש קורא את כל הפרטים הללו ובהסתמך על כך (ועוד עשרות ומאות נתונים), מחליט מי גורלו להיות מקודם יותר מחברו “באורגני” ומי יחויב בעבור אותן מילות חיפוש פחות מהאחרים ב”ממומן”.

מספר נקודות למחשבה ונתונים סטטיסטיים

אגב הנה פרט סטטיסטי בלתי צפוי ומסקרן:
מעל תשעים אחוזים מהעסקים משקיעים את הונם על שיווק ממומן של גוגל (מעל מאה מיליארד שקל בשנה) ורק %9 על שיווק אורגני בגוגל. מצד שני הנה לנו עוד נתונים סטטיסטיים ואלה מראים שהמודעות הממומנות מגיעות לפחות מ 20% מסך הקליקים. הפתעה! מזאת ניתן להסיק ש 80% מהגולשים מקליקים על פוסט אורגני ונותנים יותר אמון בפרסומים אורגניים מאשר ממומנים.

אז איך אף על פי כן הרוב משקיעים בממומן ולא באורגני בגוגל? בחייאת.. היינו שם כבר.. אנו דור ה”רוצים עכשיו”

לרופאים קידום אתרים – אחרי שראינו מה זה קידום רופאים בגוגל באופן אורגני טבעי ומה זה קידום אתרים לרופאים בתשלום לכל קליק הנכם בוודאי שואלים את עצמכם, כמה עולה קידום אתרים אורגני בגוגל? כמה מוציאים על קידום ממומן? ובמה עדיף להתרכז, פרסום אורגני טבעי או בתשלום לכל קליק? כמה זמן יקח לפרסם אתר? כל אלה שאלות טובות ולעניין. התשובות בהתאם לסטטוס האתר, והיכולת של הביזנס.

למשל קידום אתרים לרופאי שיניים

בוא ניקח לדוגמה קידום אתרים לרופאי שיניים. קידום אתרים לרופאי שיניים יהיה אולי צורך שונה מקידום אתרים לרופאי עיניים וגם בתוך תחום ההתמחות לכל אחד יש רצונות ומגבלות שונות. כל היופי שאפשר להתאים את התשובות לאפיון ויכולות של העסק. ניתן לשים בין 600 ₪ עד 6,500 ₪ על שיווק אורגני טבעי ושקל אחד עד 101,000 ₪ ומעלה על קידום ממומן אונליין.

מה עדיף בתשלום לכל הקלקה או אורגני בגוגל? הכי בריא לעסק, זה וזה.. קצת מזה, טיפה יותר מזה או להפך. תלוי במטרת העסק..

כמה זמן לוקח קידום אורגני בגוגל? תלוי בכמה גורמים כדוגמת: גובה התחרות באותה נישה, זמן קיום האתר, באם האתר חדש או ותיק. עוצמת האתר, מאוד תלוי בכמה כסף רוצים להשקיע, בזמן העבודה של משווק אתרים באתר, ועוד הרבה פקטורים שיש לבחון לפני שניתן לאמוד כמה זמן זה ייקח לקדם אתר כזה או אחר.

בשביל מה להתעקש על קידום בגוגל לרופאים באופן מקצועי

קידום אתרים לרופאים בגוגל
קידום אתרים לרופאים מקצועי ויעיל לכל סוגי הרפואה

מכירים ת’תחושה שנותנים לבעל מקצוע כמו מתקן מחשבים את הנייח ועמוק בלב זה מרגיש כאילו קימבנו אותך.. כך התחושה עם משווק אתרים באינטרנט ויש לכך סיבה. במיוחד כאשר מקדם אתרים לא מדווח לבעל העסק על פעולותיו. אז כתנאי ראשון צריך שתהיה שקיפות מלאה. משווק אתרים טוב ידאג שהאתר יהיה תמיד מתוקתק ומתוחזק.

האתרים של אתמול הם לא האתרים של היום והאינטרנט של היום אינו האינטרנט של מחר. צריך כל הזמן להיות אפ טו דייט וגם להתאים את תצוגת האתר לסמארטפונים החדשים ולהיי טק המשתנה מיום ליום.

מה כולל הדרך שלכם לבלוט קידום אתרים לרופאים מה חשוב לדעת

לרוב קידום אתרים לרופאים כולל סידור המאמרים של תכני העיסוק וחיבור כל כתבה למילת חיפוש בצורה האופטימלית למנועי חיפוש, כולל הגדרות וטקסט חלופי לויז’ואלס. יצירת בועה בגוגל על ידי בחירה נכונה של מילות מפתח, הכי טובות שיביאו להכי הרבה הקלקות.

למשל מילת חיפוש “רופא עיניים” עם מאות חיפושים בחודש תייצר פחות קליקים ממשפט מפתח “רופא עיניים במרכז תל אביב” המגיעה לכמה עשרות חיפושים בחודש אך עם רלבנטיות הרבה יותר טובה. שימת עין תמידית על האינטראקציה של הגולשים עם האתר והוספת שינויים נכונים.

ככל שה “Bounce Rate” (עזיבת האתר) פוחת, אחוזי ההמרה באינטרנט גבוהים, זמן שהייה באתר יותר גבוה לעומת המתחרים. שליחת קישורים מתאימים מהאתר עצמו לאתרים חיצוניים רלוונטיים, לא מתחרים. ובהתאם לתקציב, חיזוק ה DA – סמכותיות הדומיין וה PA – כוח דף בודד באתר. ע”י עבודה מבחוץ לתוך האתר – מאתרים שיש להם סמכותיות גבוהה כמו אתר הרפואה המקיף בישראל עם DA של 37. כולל חיבור מאמרים חדשים לתוך האתרים עם סמכותיות חזקה והפניית קישורים לאתר בית העסק.

אנו מתמקצעים בפרסום אורגני למיני המקצועות

קידום אתר לרופא שיניים, רופא עיניים , רופאי משפחה, לקבלן, לחנויות בגדים, לטיפול פסיכלוגי ועוד.. ולכל עסק את הזוויות שלו, ותחרות משלו. עלינו להתמקד על היתרון שלך ולעצב את האתר כך שיהיה מושך, זמין, מהיר, שמקובל והולך בשוק של היום. אם האתר לא מטופח, הלקוחות פוטנציאליים קולטים את זה ויש לזה השפעה על ההחלטה שלהם האם לבחור בך.

כשהוא יכנס לאתר שונה יותר “נוצץ” והגיוני, רוב הסיכויים שהוא יעבור אליו.. גם אם אתה יותר טוב במה שאתה עושה, בעל המלצות, כשרוני וכולי..
ולכן יתכן שכסף באמת לא צומח על עצים אבל עסקים בפירוש גדלים על גוגל… פנו בהקדם – שיווק וקידום אתרים בגוגל עם מקדם מספר 1

בישראל חסרים רופאים וזה רק יחמיר


קידום אתרים לרופא שיניים | קידום אתרים לרופא עיניים | אתרים לרופאים קידום |  קידום בגוגל לרופאים | לרופאים קידום אתרים פרסום

שאלות הכי נפוצות של עצמאי או פרילנסר
  • 1. מה זה "עדכון התוכן המועיל של גוגל" ואיך זה נוגע לקידום אתרים לרופאים?

    Google’s Helpful Content Update - עדכון משמעותי של גוגל שיצאה לדרך מתאריך 25 לאוגוסט 2022 עד 9 לספטמבר 2022 וכולל מאמץ של גוגל לשפר את איכות התוכן במנוע חיפוש. חשוב בכתיבת המאמרים לשלב תוכן איכותי ומועיל לגולש.

  • 2. למה חשוב לקחת מקדם אתרים המתמחה דווקא בקידום אתרים לרופאים

    מקדם אתרים המתמחה בקידום רופאים, עם תשתית לחיזוק אתרים מותאם לרופאים, סביר להניח שיצליח בקידום האתר הרבה יותר ממקדם עם תשתית כללי.

  • 3. מה זה עדכון EAT ולמה הוא חשוב בקידום אתר של רופא?

    EAT זה ראשי תיבות:

    Expertise. Authoritativeness. Trustworthiness. = Page quality

    ככל [שהמומחיות + סמכותיות + אמינות] יותר טובים = איכות העמוד יותר ברמה וכך גם הדירוג בהתאם. ובעיקר חשוב באתרים העוסקים ברפואה.

  • 4. האם יש מינימום תקציב שצריך להשקיע בגוגל ממומן?

    ממליץ מינימום 1500 ₪ אם יש אתר שמקודם תוך כדי באורגני. אך יש רופאים שמשקיעים בממומן כמה עשרות אלפי שקלים בחודש. מיותר..

  • 5. איך נקבעת עלות לקליק בגוגל ממומן?

    ככל שהאתר מדבר יותר בשפה של גוגל כך ההקלקה יותר זולה. כמוכן יש לחבר את האתר ע"י קוד בין 4 מערכות דרך טאג מנג'ר, גוגל קונסול ואנליטיקס לגוגל אדס. ניתן להוזיל עלויות בכמה מאות אחוזים להקלקה.

מקדם אתרים אברהם רגבסקי

אברהם רגבסקי

הסיפור התחיל לפני 35 שנה בעודי איש עסקים בן 8 גיליתי שכסף גודל על עצים! פתחתי עסק משגשג של מכירת לימונדה ביתית. היו שנים יפות, הזמן היה איכותי, הימים היו ארוכים.. בלה.. בלה.. בלה.. מאז העולם קצת השתנה. גילית שכסף לא גודל על עצים אבל עסקים בהחלט גודלים על גוגל…

אפילו את גוגל ניתן לנצח בדירוג!

מחפשים מומחה להגדלת הכנסות?

SEO

לקוחות ממליצים

משרד עורכי דין קולודני

אברהם עשה ועושה עבודה מצוינת בקידום אתר המשרד שלנו. בזכות עבודתו המסורה הצלחנו להגדיל בזמן קצר ובאחוזים ניכרים את נתח החשיפה של אתר המשרד וכל זה תוך שאנחנו מפחיתים תשלומים על סוגי פרסום אחרים. בקיצור, אנחנו מרוצים וממליצים!

משרד רו"ח מיכאל גבאי

בס"ד בזכות קידום אורגני שאברהם עושה, האתר שלי עולה בעמוד ראשון במעל 300 מונחים. אברהם מקדם אתרים מעולה. פתחתי עסק עם לקוחות מעטים. הקידום שלו עזר לי רבות. הגיעו אלי דרך האתר לקוחות רבים. ברוך ה' היום העסק יציב וכל הזמן מתפתח בקצב עולה.

מערכות סאונד

הכרתי את אברהם דרך האינטרנט... כבר בשיחה איתו הבנתי שמודבר במקצוען אבל מעבר לזה בבחור אמין שעושה עבודה טובה מאד. במקרה שלי הגענו לתוצאות מטורפות בזמן קצר מאד בזמן שחברות אחרות יותר יקרות דברו על תוצאות רק לאחר שנה אז כאן זה התחיל לקרות תוך חודש וחצי.. אני שמח מאד שהכרתי אותו ובכך אני יודע שכל שקל שאני משלם לו זה עבור נטו עבודה של מקצוען אמיתי.. אברהם אתה אלוף אמיתי תודה לך ממליץ לכולם מאד מאד...

מאמרים אחרונים

מקדם אתרים אברהם רגבסקי

מקדם אתרים אברהם רגבסקי

מקדם אתרים מומלץ אברהם רגבסקי : קידום אתרים מקצועי 2024 Website promoter Avraham Regevsky SEO expert בניית אתרים לעסקים זה פשוט. קידום ובניית אתרים שגוגל

קידום אתרים לעורכי דין אברהם רגבסקי
עורכי דין

קידום אתרים לעורכי דין 2024

הרבה לקוחות ש”חצי מבינים” בנושא קידום אתרים לעורכי דין שואלים שאלות לא נכונות שלמדו לשאול (אולי מאיזה סרטון יוטיוב), בכלל לא רלוונטיות למטרה שלהם. כמו

חברת בניית אתרים לעורכי דין
עורכי דין

בניית אתרים לעורכי דין

לפני שחושבים על בניית אתרים לעורכי דין צריך קודם כל לחשוב על השלב הבא – קידום אתרים לעורכי דין ולא סתם אתר תדמית או דף

פרסום בגוגל
שירותי קידום אתרים

פרסום בגוגל לעסקים

פרסום עסקים בגוגל חשוב לעשות עם חברה אמינה ולמה? מי שחווה בעבר טיפול של פרסום בגוגל לעסקים עם חברות קידום יודע כמה מדובר בעניין חשוב

בונה אתרים
בניית אתר וורדפרס

בונה אתרים בוורדפרס

בונה אתרים בוורדפרס שגוגל אוהב. 17 סיבות למה בונה אתרים בוורדפרס חייב להיות מומחה בקידום אתרים למה בכלל לבנות אתר? ולמה חשוב שהבונה אתרים יהיה

קידום אתרים באנגלית
מאמרים

קידום אתרים באנגלית

קידום אתרים באנגלית מומלץ לכל מי שרוצה להרחיב את מעגל הלקוחות. כמו כן מי שעובד עם חנות אינטרנטית ובכללית טוב שלכל אתר יהיה יכולת שפות.

רוצה להתקדם?
close slider

בס”ד

מחירון קידום אתרים בגוגל

050-8918288

לקוחה מתלוננת! (ברוך השם)
Call Now Button