בס"ד

שיווק דיגיטלי לעורכי דין

אייקון עורך דין שיווק עורכי דין
דף הבית » שיווק דיגיטלי לעורכי דין

שיווק דיגיטלי לעורכי דין הוא עניין המטריד לקוחות רבים שלי. עורכי דין דורשים שיווק קצת שונה משאר העסקים כמו גם שימת לב על תוכן מדויק ועדין התואם את תחום המשפט. תחום של שיווק עורכי דין מוצף כך שבנושא פרסום עורכי דין און ליין, יש תחרות רבה וזה קידום מורכב הדורש משאבים וניסיון. אז איך לשווק משרד עורכי דין? בכתבה הבאה נבין יותר על שיווק דיגיטלי לעורכי דין ונושא הקידום.

שיווק דיגיטלי לעורכי דין – עסקים של דור הקודם, של ההווה ושל הדור הבא

אייקון משרד עורך דין שיווק דיגיטלי לעורכי דין
עקב התחרות הרבה במילות מפתח של עריכת דין יש לבחור מקדם אתרים בעל ניסיון ושיודע איך לשווק משרד עורכי דין באופן מובהק.

איך הגעתי אל שיווק דיגיטלי לעורכי דין ולקידום בכלל? הסיפור נולד לפני 35 שנים, כשהנני איש עסקים ילד בן שמונה, ראיתי שדולרים גודלים על עצי נוי: פתחתי עסק צולח של מכירת לימונדה תוצרת הבית. היו אלה שנים נאות, הזמן היה רגוע, הימים נעו אט אט..רק שמאז החיים השתנו כמעה. בימינו אנו בבית יש לכל הפחות 2 מכוניות, זוג טלוויזיות, סמרטפון לכל בת ובן משפחה, איפד, ולפחות מחשב אישי לכל אחד. המדע התפתח , אנחנו דור ה”אינסטנס”, הכל כאן ועכשיו ממש בשניה זו. אז איך עלינו להתנהל כיום כשאנו זקוקים לעורך דין נחלות, לפתוח תיק עוסק מורשה, חופשה טובה, ספא לקבוצות או טבעת נישואין..?

קידום העסק שיווק דיגיטלי לעורכי דין בימינו אנו

אז כיצד איש מקצוע צעיר שאך סיים לימודים ורוצה לפתוח עסק עצמאי מתמודד נגד כל הגדולים במארקט העמוס? איך מישהו צעיר שעמל בפיצה פרגו בתור אחראי ספונג’ה ויודע דבר או שניים בהכנת פיצות יכול לפתוח רשת פיצריות מוצלחת משל עצמו? השקעתי שנים בלימודים, תואר, השלמתי קורסים, צברתי ידע וגם מעט ניסיון. מה עכשיו? באיזה אופן אנחנו מפרסמים את היוזמה? מה יש לעשות?! כעצמאי השכל בקביעות טרוד בלאתר דרך למשוך עוד לקוחות בכדי לשפר הכנסות ולהרוויח מספיק. כאן נכנס קידום אתרים לעורכי דין

שיווק דיגיטלי לעורכי דין דרך פרסום במנוע חיפוש של גוגל

איך לשווק משרד עורכי דין – בכללי הרעיון בפרסום אתרים אורגני במנועי חיפוש הוא לשפר את תנאי האתר בשביל לגרום לדפים שלו לקפוץ לעמודים הראשונים של חיפוש אינטרנטי, ללא צורך לממן כל קליק, כמו שעושים בקידום אתרים ממומן. שיווק דיגיטלי לעורכי דין היא הדרך העיקרית להגיע אל קהל הלקוחות ובעצם כל גיוס לקוחות למשרד עורכי דין ופריצת נושא של לידים עורכי דין ועוד מיחליים לו.

שיווק דיגיטלי לעורכי דין אורגני טבעי ללא כימיקלים…

גיוס לקוחות למשרד עורכי דין דרך שיווק דיגיטלי לעורכי דין באופן טבעי. בעקרון המילה “טבעי” לא כל כך במקום.. כי מקדם אתרים טוב, מבצע טונות, אפילו אינסוף מניפולציות “לא טביעות” על מנת לקדם מילות מפתח באופן “טבעי”. הנה דוגמא אחת מתוך אינספור ה “מניפולציות”, בהן אני משתמש לכתבה הזאת שאתם קוראים ברגע זה. אם תוסיפו לגולל בין דפי האתר, תשימו לב למספר דפים עם מילות מפתח כמו ” קידום אתרים קישורים חיצוניים ” או ” שיווק שותפים “. כתבות בעלי אותה משמעות בדיוק כמו המאמר הזה, רק שבארגון אחר של מילים. בשביל מה לכתוב מאמר שלם לאינטרנט לכל מילת חיפוש, כמו ” שיווק דיגיטלי לעורכי דין ”

הרי ככל שהאתר עשיר במילות חיפוש מתאימות, כך יבקרו יותר גולשים המחפשים את אותן מילות חיפוש. וכמה מילות מפתח כבר אפשר לדחוף בכתבה בודדת באופן “טבעי”? לדוגמה כאן במאמר הזה מבלי להעמיס מעבר למידה אנחנו משווקים את מילות המפתח ” שיווק דיגיטלי לעורכי דין “, ” לידים עורכי דין “, ככה שיספיקו פעמים ספורות בלבד של חזרה על המילה. כתבות מקוריות ואורגניות לגמרי מבחינת האינטרנט. מבלי להעמיס יותר מדי מילים באופן לא טבעי. רוצה לדעת יותר על לידים עורכי דין או איך לשווק משרד עורכי דין ? העבר לי כתובת אימייל שלך ואחלוק איתך בעזרת השם בהמשך.

מה זה שיווק דיגיטלי לעורכי דין PPC (“גוגל אדוורדס”)?

אייקון אינטרנט לידים עורכי דין
אם אתם מחפשים איך לשווק עורכי דין אין ספק שזהוי הכתובת. אנו מתמחים בנושאים רבים אך שיווק עורכי דין תמיד היה דגל הקידום שלנו

שיווק עורכי דין באופן ממומן בשתי מילים תשלם ותקבל תוצאות על המקום. תתן לגוגל סכום מוגדר של כסף בשביל כל קליק וגוגל ידאג להרים אתך לאיפה שצריך.. הרי בפשוטו של עניין עסק שאינו מופיע ב 4 או 5 עמודים התחלתיים, לא קיים. עם הכוונה נכונה ממקצוען, אפשר להגיע אל תוצאות יפות בעזרת אד וורדס. רק שחשוב ליצור אופטימיזציה בשביל לא לבזבז כסף על הקלקות שוליות. כשמדובר על שיווק דיגיטלי לעורכי דין יש צורך לצרף לכל פוסט קישור לדפי נחיתה נכונים ביותר בתוך האתר להוזלת תשלומים לקליק. חווית גלישה ממוקדת יותר מובילה ליותר המרות. נכון לעשות מעקב רציף וניתוח המסע הפירסומי על מנת לבדוק האם ההקלקות קשורות לנושא או שלא..

קידום ממומן באינטרנט עלול להתגלות כמסוכן ללא השגחת מומחה

אני את שלי אמרתי! לפתוח חשבון אד וורדס זה פשוט. אבל רק מקצוען שיפקח בשבילך עין על החשבון (בעבור סכום סמלי) ימנע ממך מלא שגיאות שכיחות שיביאו לאובדן של אלפי שקלים לא מועילים. הנני אומר את זה מתוך ניסיון מר של הפסד של מעל מיליון שקלים חדשים, לא יעילים שבזבזתי על פרסום ממומן בגוגל בתחילת הדרך. שלא תבינו לא נכון.. “רק” 70% מהסכום לא הועיל. (בכל זאת עם ה 30% שעשו ת’עבודה קיבלנו תפוקה של מעל 320,000 ₪ חודשי.. מה היה לו הייתה אופטימיזציה יעילה?! )

בוא שניה ננתח את הראש של גוגל לגבי שיווק דיגיטלי לעורכי דין

עכשיו נניח שאתם מעוניינים באיזה פסיכולוג או וטרינר קודם כל אתם פונים לגוגל (מהמחשב – %44 56% דרך סמארטפונים) למודעה שנדמה לכם כי היא הרלוונטית ביותר ברוב המקרים בעמוד הראשון. מחקרים הראו שאנשים שנכנסים לדף נחיתה עוזבים תוך 10 – 20 שניות וממשיכים הלאה, אבל אם הטקסט ברור ומדויק למה שהם באו לחפש, אפשרי לשכנע אותם להישאר אפילו מספר רגעים. עכשיו איך זה חשוב לנו לשיווק? מנוע חיפוש מעיין ב כל הפרטים האלה ובהסתמך על כך (ועוד עשרות ומאות נתונים), קובע מי יהיה מיוחצן יותר מחברו “באורגני” ומי ישלם בעבור אותן מילות מפתח פחות מהמתחרים ב”ממומן”.

מספר דברים לשקול כשניגשים אל שיווק דיגיטלי לעורכי דין וסטטיסטיקה

לדוגמה הנה לכם פרט סטטיסטי בלתי צפוי ומסקרן:
91% של בעלי העסקים שמים את הונם על שיווק PPC של גוגל (מעל 100,000,000,000 ₪ בשנה) ורק %9 על שיווק אורגני טבעי. מאידך יש לנו סטטיסטיקה נוספת שאומרת שהפירסומים הממומנים מהווים פחות מ 20% מסך כל הקליקים. וואו! כך ש 80% מהאנשים מקליקים על מודעה אורגנית וסומכים יותר על מודעות אורגניות לעומת ממומנות. אז למה ואיך בכל זאת רוב מכריע משקיעים בממומן ולא באורגני טבעי?  היינו שם כבר.. אנו דור ה”אין זמן”.. נקודת מחשבה..

דילמות הכי שכיחות של שיווק דיגיטלי לעורכי דין

לאחר שראינו מה זה פרסום אורגני טבעי ומה זה פרסום בתשלום לכל הקלקה הנכם לבטח שואלים את עצמכם, כמה עולה קידום אתרים אורגני? כמה יעלה שיווק דיגיטלי לעורכי דין ופרסום בתשלום לכל הקלקה בגוגל? על מה עדיף ללכת, שיווק אורגני טבעי או ממומן? כמה זמן לוקח לשווק אתר? אלה הן שאלות מצוינות ונכונות.

התשובות תלויות באפיון האתר, קיום והיכולת של שיווק עורכי דין

אייקון עורך דין שיווק עורכי דין
שיווק דיגיטלי לעורכי דין עם מקדם אתרים מומחה בתחום זה! הצלחות בגיוס לקוחות ושיווק בגוגל

כל היופי שניתן לקשר את התשובות הללו לאופי ופוטנציאל של העסק. אפשר להשקיע בין 600 עד 6,600 ₪ ומעלה על שיווק אורגני טבעי ו1 ₪ עד 99,999 ₪ ויותר על שיווק ממומן ברשת. מה כדאי יותר ממומן או אורגני? הכי שווה לעסקים, זה וזה.. קצת מזה, יותר מזה או להפך. תלוי במטרה שלך.. כמה זמן לוקח שיווק דיגיטלי לעורכי דין אורגני בגוגל? העניין תלוי בכמה נתונים כדוגמת: דרגת התחרות באותו תחום, פרסום עורכי דין – גבוה. זמן קיום האתר, באם האתר צעיר או ישן.

עוצמת האתר, מלינקים חיצוניים באתרים רלוונטיים חלשים או חזקים.. תלוי מאד בכמה כסף רוצים להשקיע, בזמן העבודה של איש מקצוע באתר, ועוד כמות נאה של גורמים שיש לבדוק לפני שאפשר לאמוד כמה זמן זה ייקח לפרסם אתר כזה או אחר. אפשר לקבל רעיון דרך מחירון לקידום אתר

בשביל מה להתעקש על שיווק דיגיטלי לעורכי דין מקצועי

יש מצב אתם מכירים ת’הרגשה שמוסרים לבעל מקצוע כמו מוסכניק את הרכב ועמוק בפנים זה מרגיש שעשו אליך קומבינה.. תחושה כזאת תתכן עם משווק אתרים ובצדק. במיוחד כאשר מקדם אתרים לא מדווח ללקוח על פעולותיו. אז כתנאי ראשון צריך שיהיה שקיפות מלאה. מקדם אתרים מקצועי ישמור את האתר תמיד מתוקתק ומתוחזק. האתרים של אתמול הם לא האתרים של היום והגוגל של היום אינו הגוגל של מחר. יש כל הזמן להיות צעד אחד קדימה וגם להתאים את האתר לסמארטפונים של עכשיו ולהייטק המשתנה מיום ליום.

מה תפקידו של משווק אתרים בגוגל בנושא לידים עורכי דין כמו גם גיוס לקוחות למשרד עורכי דין

ארגון כתבות של תכני העסק המחבר כל מאמר למילת חיפוש בצורה האופטימלית למנועי חיפוש, כולל הגדרות ומלל אלטרנטיבי לתמונות. יצירת הסתעפות באינטרנט על ידי בחירה מתאימה של מילות חיפוש, הכי אקטואליות שיהפכו לרמה גבוהה ביותר של קליקים. לדוגמא מילת מפתח “עורך דין” עם כמה מאות חיפושים בחודש תייצר פחות המרות ממשפט מפתח “עורך דין מקרקעין בנתניה” המגיעה לעשרות חיפושים בחודש אך עם רלבנטיות הרבה יותר טובה.

בקרה מתמשכת על האינטראקציה של המבקרים עם האתר ויזימת שינויים נכונים. ככל שה “Bounce Rate” (עזיבת אתר מוקדמת) יורד, אחוזי ההקלקה במנועי חיפוש גבוהים יותר, זמן השארות באתר גבוה יותר לעומת המתחרים. הוצאת קישורים רלוונטיים מהאתר עצמו לאתרים אחרים חזקים, לא מתחרים. ובהתאם למה שהתקציב מאפשר, חיזוק ה DA – סמכותיות הדומיין וה PA – סמכותיות של כל דף באתר. ע”י עבודה חיצונית אל תוך האתר – מאתרים בעלי סמכותיות חזרה. קידום ובניית אתרים לעסקים כולל יצירת מאמרים חדשים לתוך האתרים שיש להם סמכותיות חזקה וחיבור לינקים לאתר הבית.

אנחנו מתמחים בשיווק אורגני למגוון מקצועות

קידום אתר לנוטריון, לרואה חשבון, לחנויות אופנה, למסיבות יום הולדת ועוד ועוד.. כאשר לכל בית עסק יש היבטים משלו, ותחרות משלו. עלינו להתפקס על היתרון שלך ולארגן את האתר באופן זמין, מהיר, מושך, להתאים למה שמקובל והולך בשוק של היום. ברגע בו האתר לא מטופח, הלקוחות קולטים את זה וזה משפיע על ההחלטה שלהם אם לבחור בך. כשהוא יראה אתר שונה יותר “מדליק” ויוזר פרנדלי, יש להניח שהוא יעדיף אותו.. גם אם אתה יותר מקצועי בתפקידך, מנוסה, כשרוני וכו’..
זה לא מה שקובע..

עו”ד טוב שבלט באקדמיה, לא בהכרח גובר על קולגה שלא ברור איך התקבל ונשאר בלימודים אבל הביזנס שלו מצליח פי כמה וכמה מכיוון שיש לו שיווק דיגיטלי לעורכי דין עם מקדם לאתר שיודע מה ואיך. גוגל מתייחס למעל 200 אלמנטים לפני שהוא מדרג דף. בימים עברו הייתה תחרות לחנות בתחילת הרחוב ולעסק שבסופו, כיום באינטרנט יש תחרות גדולה בהרבה לכל בית עסק והכל חשוף וזמין. בימים אלו הכול דרך האינטרנט, האנשים מפרסמים בגוגל, למי יש זמן לתור אחר פרסום במגזין או להמתין למודעה ברדיו כשהוא זקוק למשהו. רק בגוגל.
אז כנראה כסף באמת לא צומח על עצים אבל עסקים בפירוש גדלים על מנועי חיפוש כמו גוגל…

שיווק דיגיטלי לעורכי דין | איך לשווק משרד עורכי דין | שיווק עורכי דין | פרסום עורכי דין | לידים עורכי דין | גיוס לקוחות למשרד עורכי דין

מקדם אתרים אברהם רגבסקי

אברהם רגבסקי

הסיפור התחיל לפני 35 שנה בעודי איש עסקים בן 8 גיליתי שכסף גודל על עצים! פתחתי עסק משגשג של מכירת לימונדה ביתית. היו שנים יפות, הזמן היה איכותי, הימים היו ארוכים.. בלה.. בלה.. בלה.. מאז העולם קצת השתנה. גילית שכסף לא גודל על עצים אבל עסקים בהחלט גודלים על גוגל…

אפילו את גוגל ניתן לנצח בדירוג!

מחפשים מומחה להגדלת הכנסות?

SEO

לקוחות ממליצים

משרד עורכי דין קולודני

אברהם עשה ועושה עבודה מצוינת בקידום אתר המשרד שלנו. בזכות עבודתו המסורה הצלחנו להגדיל בזמן קצר ובאחוזים ניכרים את נתח החשיפה של אתר המשרד וכל זה תוך שאנחנו מפחיתים תשלומים על סוגי פרסום אחרים. בקיצור, אנחנו מרוצים וממליצים!

משרד רו"ח מיכאל גבאי

בס"ד בזכות קידום אורגני שאברהם עושה, האתר שלי עולה בעמוד ראשון במעל 300 מונחים. אברהם מקדם אתרים מעולה. פתחתי עסק עם לקוחות מעטים. הקידום שלו עזר לי רבות. הגיעו אלי דרך האתר לקוחות רבים. ברוך ה' היום העסק יציב וכל הזמן מתפתח בקצב עולה.

מערכות סאונד

הכרתי את אברהם דרך האינטרנט... כבר בשיחה איתו הבנתי שמודבר במקצוען אבל מעבר לזה בבחור אמין שעושה עבודה טובה מאד. במקרה שלי הגענו לתוצאות מטורפות בזמן קצר מאד בזמן שחברות אחרות יותר יקרות דברו על תוצאות רק לאחר שנה אז כאן זה התחיל לקרות תוך חודש וחצי.. אני שמח מאד שהכרתי אותו ובכך אני יודע שכל שקל שאני משלם לו זה עבור נטו עבודה של מקצוען אמיתי.. אברהם אתה אלוף אמיתי תודה לך ממליץ לכולם מאד מאד...

מאמרים אחרונים

מקדם אתרים אברהם רגבסקי

מקדם אתרים אברהם רגבסקי

מקדם אתרים מומלץ אברהם רגבסקי : קידום אתרים מקצועי 2024 Website promoter Avraham Regevsky SEO expert בניית אתרים לעסקים זה פשוט. קידום ובניית אתרים שגוגל

קידום אתרים לעורכי דין אברהם רגבסקי
עורכי דין

קידום אתרים לעורכי דין 2024

הרבה לקוחות ש”חצי מבינים” בנושא קידום אתרים לעורכי דין שואלים שאלות לא נכונות שלמדו לשאול (אולי מאיזה סרטון יוטיוב), בכלל לא רלוונטיות למטרה שלהם. כמו

חברת בניית אתרים לעורכי דין
עורכי דין

בניית אתרים לעורכי דין

לפני שחושבים על בניית אתרים לעורכי דין צריך קודם כל לחשוב על השלב הבא – קידום אתרים לעורכי דין ולא סתם אתר תדמית או דף

פרסום בגוגל
שירותי קידום אתרים

פרסום בגוגל לעסקים

פרסום עסקים בגוגל חשוב לעשות עם חברה אמינה ולמה? מי שחווה בעבר טיפול של פרסום בגוגל לעסקים עם חברות קידום יודע כמה מדובר בעניין חשוב

בונה אתרים
בניית אתר וורדפרס

בונה אתרים בוורדפרס

בונה אתרים בוורדפרס שגוגל אוהב. 17 סיבות למה בונה אתרים בוורדפרס חייב להיות מומחה בקידום אתרים למה בכלל לבנות אתר? ולמה חשוב שהבונה אתרים יהיה

קידום אתרים באנגלית
מאמרים

קידום אתרים באנגלית

קידום אתרים באנגלית מומלץ לכל מי שרוצה להרחיב את מעגל הלקוחות. כמו כן מי שעובד עם חנות אינטרנטית ובכללית טוב שלכל אתר יהיה יכולת שפות.

רוצה להתקדם?
close slider

בס”ד

מחירון קידום אתרים בגוגל

050-8918288

לקוחה מתלוננת! (ברוך השם)
Call Now Button