קידום אתרים באנגלית

איך אפשר להפוך את האתר לבינלאומי והאם כדאי לעשות קידום אתר באנגלית
פרסום באנגלית. קידום עסק בימינו אנו. מה תפקידו של משווק אתרים בגוגל בשפה ולמה חשוב מקדם אתרים מקצועי. בוא שניה ננתח את המחשבה של גוגל…

קידום אתר באנגלית במנוע חיפוש של גוגל

בסיכומו של דבר או יותר נכון בראשיתו של עניין, מי מצליח? הדבר הראשון שעל כל בעל עסק להכיר גם אם קידום האתר הוא בעברית וגם אם מדובר על קידום אתרים באנגלית הוא “קידום אורגני ברשת”. איזו מן חיה זו “פרסום אורגני בגוגל לעסקים“? אתה בטח כבר יודע. (ואם לא, אוי ואווי תתקשר עכשיו לנייד האישי שלי, אני מייד מפסיק את מה שאני עושה ומסביר לך ברצון ובאהבה). בעקרון המטרה ב קידום אתרים אורגני במנועי חיפוש היא לשפר את מצב האתר בכדי לעזור לדפים שלו לככב בעמודים ההתחלתיים של חיפוש אינטרנטי, מבלי שצריך לממן כל הקלקה, כמו שנעשה בקידום אתרים ממומן.

קידום אתרים בחו”ל ואיך מתחילים

הסיפור נולד לפני 35 שנה, בעודי בעל עסק ילד בן שמונה, ראיתי שדולרים גדלים על עצים: יזמתי פתיחת ביזנס צולח של מכירה של מיץ תפוזינה ביתית. היו שנים יפות, הזמן היה רגוע, הימים היו ארוכים.. מאז העולם קצת השתנה. בבית רגיל יש לפחות 2 רכבים, זוג מערכות טי וי, ארבעה סמארטפונים, אייפון, ולכל הפחות מחשב לכל אחת ואחד. הנתונים מפחידים. המדע התפתח , הננו דור ה”אינסטנס”, הכל כאן ועכשיו ממש בשניה זו. אז היום כשאנחנו מחפשים עורך דין צוואות, מנהל חשבון לעסק, צימר, יום כיף ליום הולדת או שמלת כלה..?

פרסום עסק בימינו אנו

אז איך איש מקצוע מן הישוב שרק השלים את הכשרתו ורוצה להתחיל עסק עצמאי מתמודד מול כל הגדולים במארקט המוצף? איך מישהי עשרים פלוס שעמלה בפיצה האט ויודעת דבר או שניים בהכנת פיצות מגיעה להתחיל רשת פיצריות מוצלחת משלה? למדתי שנים, תעודה, עברתי קורסים, צברתי ידע ואף קצת ניסיון. מה עכשיו? כיצד אנו משווקים את היוזמה? מה עלינו לעשות?! כעוסק עצמאי אתה תמיד טרוד באיתור דרך למשוך עוד לקוחות על מנת להגדיל משכורת ולהרוויח מספיק. האם אוכל להגדיל את מעגל החשיפה בכך שאעשה קידום לאתר באנגלית ? האם קשה יותר לעשות קידום אתרים באנגלית? התשובה היא לא , האם כדאי לעשות קידום אתרים בארה”ב ? כן , קידום אתרים בחו”ל הוא מעולה ואין זה אומר שבגלל שאנחנו בארץ הדבר יהיה קשה יותר להפך לפעמים מומלץ יותר לעשות את קידום האתר שלנו באנגלית, גם בניית אתר באנגלית והכל תלוי בסוג העסק ומטרתו

בניית אתרים באנגלית
קידום אתר באנגלית דרך מנועי חיפוש של גוגל ארה”ב הוא כלי מעולה

קידום אורגני טבעי ללא כימיקלים…

בעצם המושג “טבעי” לא לגמרי במקום.. מפני שמשווק אתרים טוב, עושה טונות, אפילו אינסוף מניפולציות “לא טביעות” על מנת לדחוף מילות מפתח קדימה בצורה “טבעית”. הנה דוגמא אחת מתוך אינספור ה “מניפולציות”, אינני בטוח שמותר לי, אך אחשוף בפניכם סוד בכל זאת (בינינו) על שיטה מסוימת שאני מפעיל לטקסט הזה שאתם קוראים כעת. אם תמשיכו לטייל בין דפי האתר, תראו מספר מאמרים עם טקסטים כגון ” חברת קידום אתרים ” או ” איך להיות ראשון בגוגל ” כתבות עם אותם תכנים בדיוק כמו הכתבה הנוכחית, רק ש בארגון שונה של מילים ומשפטים.

למה בלוג שלם לקידום אתר באנגלית על כל מילת מפתח, לדוגמה ” איך אומרים קידום אתרים באנגלית “

הרעיון הוא שככל שהאתר יותר רווי במילות חיפוש רלוונטיות, כך יפקדו אותו יותר גולשים המקלידים את מילות החיפוש האלו. וכמה מילות חיפוש כבר אפשר להכניס אל תוך כתבה אחת ב”טבעיות”? לדוגמא כאן במאמר הזה בלי להעמיס מעבר למידה אנו מקדימים את מילות המפתח “קידום אתרים באנגלית “, “קידום אתרים בחו”ל ” “קידום אתר בארה”ב” ו ” בניית אתרים באנגלית “. אנו עושים זאת באופן כזה שיספיקו פעמים ספורות בלבד לחזור על המילה. וכך מיצרים כתבות אוריגינליות ואורגניות לגמרי מבחינת מנוע החיפוש  מבלי לדחוס יותר מדי מילים באופן לא טבעי. לגלות לך יותר סודות? מממ… העבר אלי אימייל שלך ואני אשתף אותך בעזרת השם בהמשך.

מה זה פרסום בתשלום פר קליק (“גוגל אדוורדס”)?

בשתי מילים ת’שלם ות’קבל תוצאות באופן מיידי. תשלם לגוגל מספיק כסף בשביל כל הקלקה והמנוע החיפוש יתארגן לעלות אתך לאיפה שצריך.. הרי תכלס מי שאינו ממוקם ב 4 או 5 עמודים הראשונים, אינו קיים. עם הכוונה מפורטת ממקצוען, יש אפשרות להשיג מלנתה דברים יפים במערכת גוגל אד וורדס. בין אם נרצה לעשות קידום אתר באנגלית או בעברית , קידום אתרים בחו”ל או בארץ.. רק נחוץ ליצור אופטימיזציה כדי לא לבזבז כסף על קליקים מיותרים. נחוץ להוסיף לכל סלוגן חיבור לדפי נחיתה תואמים ביותר בתוך האתר להוזלת תשלומים לקליק. חווית גלישה ממוקדת יותר מובילה לעליה של הקלקות פר שקל. צריך ליזום מעקב רציף וניתוח הקמפיין בכדי לבדוק האם ההקלקות קשורות לנושא או לא.. כמובן שאם הרצון הוא קידום אתרים בארה”ב מילות המפתח יהיו באנגלית. קידום אתרים בחו”ל ככלל יהיה בשפת המדינה שבה נרצה לקדם..

שיווק ממומן באינטרנט עלול להתחוור כמסוכן בלי מעקב מקצועי

ראו הוזהרתם! לפתוח חשבון אד וורדס זה איזי פיזי. אבל רק מקצוען שישגיח לך על החשבון (תמורת תשלום סמלי) יחסוך לך המון שגיאות רווחות שיביאו לאובדן של מאות ואלפי שקלים שאינם מועילים. הנני כותב את זה מתוך התנסות מרה של הפסד של יותר ממיליון שקלים חדשים, לא יעילים שהוצאתי על פרסום בתשלום פר קליק בראשית דרכי. רק שיהיה ברור.. “רק” 70% מהסכום היה לא מועיל. (על אף הכל עם ה 30% שעשו ת’עבודה קיבלנו תפוקה של מעל 330,000 ₪ לחודש.. עולה השאלה מה היה יכול להיות אם הייתה אופטימיזציה כמו שצריך?! )

חברת קידום אתרים
דוגמה של מעל 1,400,000 שח’ הוצאות קמפיין בחשבון גוגל אדס

בואו ניכנס רגע למחשבה של גוגל

אז נגיד שאתם מחפשים איזה עורך דין או מנעולן קודם אתם נכנסים לגוגל (מהמחשב – %37או דרך האייפון – %63) למודעה שנדמה לכם כי היא הרלוונטית ביותר ככלל גורף בעמוד הראשון. מחקרים הראו שגולשי אינטרנט שנכנסים לעמוד נחיתה לא נשארים יותר מעשר-עשרים שניות ונעלמים בלי לומר שלום, אולם אם הטקסט נהיר וממוקד למה שהם צריכים, יש הזדמנות לשכנע אותם להתעכב אפילו מספר רגעים. אז מדוע זה חשוב לנו לפרסום? גוגל בוחן את כל הנתונים הללו כמובן שגם בקידום אתרים באנגלית בהם יש יותר תחרות אך גם יותר חשיפה. ובהסתמך על כך (ועוד מאות רבות של נתונים), מחליט מי גורלו להיות מיוחצן יותר מרעהו “באורגני” ומי ישלם בעבור אותן מילות מפתח פחות מהמתחרים ב”ממומן”.

מספר דברים לשקול וסטטיסטיקה

אגב הנה לכם פרט סטטיסטי מפתיע ומסקרן:
91% של בעלי העסקים מוציאים את כספם על פרסום PPC של מנוע חיפוש בגוגל (מעל 100,000,000,000 ₪ לשנה) ו 9% בלבד על קידום אורגני במנועי חיפוש. מצד שני הנה לנו עוד נתונים סטטיסטיים ואלה מראים שהמודעות הממומנות מהוותפחות מ 20% מסך הקליקים. הפתעה! מזאת ניתן להסיק ש 80% מהגולשים מקליקים על מודעה אורגנית וסומכים יותר על מודעות אורגניות לעומת ממומנות. אז למה אף על פי כן הרוב שמים את כספם בממומן ולא באורגני במנועי חיפוש? דחילק.. דברנו על זה.. אנחנו דור ה”אין זמן”.. נקודה למחשבה..

שאלות שכל בעל עסק או פרילנסר שואל

לאחר שלמדנו מה זה שיווק אתרים אורגני , שאפשרי ומומלץ לעשות בניית אתר באנגלית, קידום אתרים בחו”ל או יותר מדויק קידום אתר בארה”ב בפרט, אנו שואלים כמה יעלה לקדם אתר באנגלית בגוגל? כמה מוציאים על פרסום בתשלום פר קליק ברשת? על מה עדיף ללכת, שיווק אורגני טבעי או ממומן? כמה זמן לוקח לקדם אתר? כל אלה קושיות טובות ונכונות.

התשובות בהתאם לאפיון האתר, ויכולות של הביזנס.

כל היופי שניתן לקשר את התשובות הללו לאפיון ויכולות של העסק. אפשר להשקיע בין 600₪ עד 6,000 ₪ על פרסום אורגני ו1₪ עד 100,000 ₪ ועל קידום ממומן ברשת. מה כדאי יותר ממומן או אורגני טבעי? הכי מומלץ לביזנס, גם זה וגם זה.. קצת מזה, יותר מזה או להפך. תלוי במטרה שלך.. כמה זמן לוקח קידום אורגני? זה תלוי בכמה פרטים כמו: רמת התחרות באותו תחום, וותק האתר, האם האתר צעיר או וותיק. חוזק האתר, מקישורים חיצוניים באתרים משיקים חלשים או חזקים.. תלוי מאד בכסף שרוצים לשים בזה, בכמות שעות ה עבודה של איש מקצוע און סייט, ועוד המון מרכיבים שיש לקחת בחשבון לפני שניתן לאמוד כמה זמן זה ייקח לשווק אתר מסוים.

קידום אתר באנגלית
קידום אתרים בחו”ל פותח דלתות

למה להתעקש על משווק אתרים מקצוען

זוכרים ת’הרגשה שמוסרים לבעל מקצוע כמו מוסכניק את הרכב ועמוק בלב יש תחושה שעשו עליך טריק.. תחושה כזאת תתכן עם מקדם אתרים ובצדק. במיוחד כשמשווק אתרים לא מדווח לבעל העסק על פעולותיו. אז קודם כל חשוב שיהיה שקיפות טוטאלית. מקדם אתרים טוב ידאג שהאתר תמיד במצב אופטימלי. האינטרנט של אתמול הוא לא האינטרנט של היום והגוגל של היום אינו הגוגל של מחר. יש כל הזמן להיות אפ טו דייט וכמובן שגם להתאים את תצוגת האתר לטלפונים החכמים של עכשיו ולטכנולוגיה המתחדשת מיום ליום. במידה והקידום הנדרש הוא קידום אתר באנגלית אז כמובן שהשפה צריכה להיות קליטה ונוחה.

מה תפקידו של מקדם אתרים באנגלית על קצה המזלג

עריכת המאמרים של תכני הביזנס המשייך כל מאמר למילת חיפוש בצורה האופטימלית למנועי חיפוש, כולל הגדרות וטקסט חלופי לתמונות. יצירת נישה באינטרנט על ידי בחירה מתאימה של מילות חיפוש, הכי אקטואליות שיגררו רמה גבוהה ביותר של המרות. למשל מילת מפתח “עורך דין” עם מאות חיפושים בחודש תכניס פחות קליקים ממשפט חיפוש “עורך דין נדל”ן במרכז תל אביב” המגיעה לעשרות חיפושים בחודש אבל עם רלוונטיות הרבה יותר טובה. בקרה מתמשכת על האינטראקציה של הלקוחות הפוטנציאליים עם האתר ויזימת שינויים בהתאם. כמה שה “Bounce Rate” (עזיבת אתר מוקדמת) פוחת, אחוזי ההקלקה במנועי חיפוש גבוהים יותר, זמן שהייה באתר יותר גבוה לעומת אתרים אחרים. שליחת לינקים מתאימים מהאתר שלכם לאתרים אחרים רלוונטיים, ולא מתחרים. ובהתאם למה שהתקציב מאפשר, חיזוק ה DA – כוח הדומיין וה PA – סמכותיות של דף בודד באתר. ע”י עבודה מבחוץ אל תוך האתר – מאתרים שיש להם סמכות גבוהה. כולל חיבור מאמרים חדשים לתוך האתרים שיש להם סמכותיות גבוהה והפניית לינקים לאתר שלכם.

אנו מתמקצעים בקידום אורגני למגוון המקצועות

קידום אתר באנגלית , קידום אתרים בארה”ב , ובכלל קידום אתרים בחו”ל או אפילו קידום אתרים לוקאלי. כמובן גם בניית אתרים באנגלית, בתי עסק לרופא שיניים, למעסה, לחנויות תכשיטים, לטיולים למוצרים שונים ועוד.. ולכל מקצוע זוויות משלו, התחרות שלו. עלינו להתפקסס על היתרון שלך ולסגנן את האתר באורח זמין, מהיר, מושך, כמו שמקובל והולך בשוק של היום. לכן חשוב בונה אתרים מקצועי. כי ברגע שהאתר לא מטופח, הלקוח הפונטיאלי רואה את זה וזה משפיע על ההחלטה שלו אם להשאר. כשהוא יזדמן לאתר שונה יותר “נוצץ” ונוח לשימוש, סביר להניח שהוא יעבור אליו.. גם אם אתה יותר טוב במה שאתה עושה, מנוסה, מוכשר וכולי..

לא זה מה שקובע..

רואה חשבון טוב שבלט באוניברסיטה, לאו דווקא גובר על עמיתו שלא ברור איך התקבל ונשאר בלימודים והביזנס שלו צולח פי כמה כי יש לו משווק שיודע את העבודה. מנוע חיפוש כמו גוגל מבחין במעל 200 נתונים לפני שהוא נותן דירוג לדף. בימים עברו הייתה תחרות לבית עסק בקצה האחד של הרחוב ולבית עסק שבקצה השני, עכשיו בעולם האינטרנט התחרות גדולה הרבה יותר לכל בעל עסק והכל זמין וגלוי. בזמן שלנו הכול דרך האינטרנט, האנשים מפרסמים באינטרנט, לבן אדם אין זמן לחפש עסק במגזין או לחכות לרדיו כשהוא זקוק למשהו מסויים. רק בחיפוש גוגל.
ולכן אולי באמת כסף לא צומח על עצים אך עסקים צומחים על מנועי או בעיקר קידום אתרים בגוגל

כתיבת תגובה

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

סגירת תפריט