בס"ד

קידום אתרים בזול

קידום לאתרים בזול
דף הבית » קידום אתרים בזול

קידום אתרים בזול היא דרך אפשרית בהחלט לקדם בה את העסק. במיוחד אם בעל העסק מעוניין להיות שותף בתהליך וללמוד להיות סוג של “מקדם אתרים” של העסק שלו בעצמו. עם הדרכה נכונה וכמה סרטוני הסברה ממוקדים לעסק, ניתן לעבוד יחד כדי לתת פוש לקידום האתר בזול (חמישית מהמחיר בשוק) ולהשיג תוצאות של הגדולים בתחום. אפשר גם תמיד להתחיל עם קידום אתרים בזול עם תקציב ראשוני של כ ₪1,500 בחודש וכשההכנסות עולות להגדיל את עבודות הקידום כדי להגדיל את העצמה בהתאם למטרת העסק. למשל עו”ד מתחיל שרוצה קידום אתרים לעורכי דין, יכול להתחיל את תהליך הגדילה לטווח הארוך בלי לקפוץ מעל הפופיק..

איך מקדמים אתרים בזול ואיך זה עובד בכלל ?!?

קידום אתרים זול ?
מדיה מחברת GIFIMAGE.NET

לאחר שרכשתם דומיין(אפשר כאן) צריך להבין איך מקדמים אתר כדי לדעת איך עושים קידום אתרים בזול. בפשטות קידום אתרים עובד על 2 מישורים.

  1. קידום אתרים באתר ( Onsite SEO )
    עבודות קידום באתר או במילים אחרות להעלות תכנים שמדברים בשפה של גוגל.
    גורם להגדלת “חשיפות” במנועי חיפוש.
  2. קידום אתרים מחוץ לאתר ( Offsite SEO )
    עבודות קידום מחוץ לאתר או במילים אחרות יצירת מאמרים רלוונטיים עם מילות מפתח רלוונטיות והכנסתם לאתרים חזקים עם קישור לאתר, רשתות חברתיות וכו…
    גורם לעלייה במיקומים והקלקות.

הנה מחירון קידום אתרים כדי להבין ממה קידום אורגני בזול מורכב.

עלייה של דירוג האתר ברגע

יש עוד כמה דברים טכניים פשוטים שיכולים ברגע לגרום לעליות משמעותיות בדירוג האתר כמו חברת אחסון ברמה גבוהה (עם IP במדינה של קהל יעד של האתר).

כנסו לכאן למשל לחברת אחסון שמקדמי אתרים מאד אוהבים (בגלל ההשפעה החיובית שיש לאחסון הזה על SEO).
במידה ומדובר על אתר יחיד יש לרדת למטה לחבילה של 15$
(למרות שזה החבילה הכי זולה שלהם זה נחשב יקר ביחס לחברות אחרות בשוק. ובכל זאת ממליץ לא לחשוב פעמים)
לפני רכישה לקבלת הנחה קטנה יש להעתיק לכאן את הקוד הזה: UP05SHAMA
תקבלו חודש חינם ( והם מזכים את שנינו בסכום סמלי 🙂 )
לאחר מכן מי שמתחיל איתי מסלול קידום, יכול לשלוח לי כאן גישה או לבקש מהתמיכה שלהם שיעבירו לכם את האתר.

ועכשיו בואו ניכנס לראש של גוגל… [ או תתקשרו ונמשיך את השיחה בטלפון 050-8918288 ]

קידום אתרים בזול עדיף מכלום! שיווק עסק בימים אלה

אז כיצד עו”ד צעיר שרק סיים הכשרה ומקווה להתחיל עסק משלו מתמודד מול כל הגדולים במארקט המוצף? כיצד בחורה צעירה שעמלה בפיצריה בתור עוזרת טבח ויודעת דבר או שניים בהכנת פיצות מעיזה להתחיל רשת פיצריות מצליחה משל עצמה? שנים של לימודים, הכשרה, השלמתי קורס, צברתי ידע ואפילו מעט ניסיון. מה כעת? כיצד אנחנו מפרסמים את היוזמה? מה עלינו לעשות?! כעצמאי הראש בקביעות מוטרד במציאת דרך להביא עוד לקוחות על מנת להכפיל הכנסות ולהרוויח מספיק.

שיווק של אז, של היום ושל הדור הבא

סירה מנייר אז אפשר גם קידום אתרים אורגני בזול
קידום אתר בזול עדיף מלא לקדם כלל. חושבים שיש לכם תקציב דל מידי? התקשרו לקבל ייעוץ חינם על מה ניתן לקדם ואיך אפשר לעשות קידום לאתר בזול

הסיפור הזה החל לפני שלושים וחמש שנים, בעודי איש עסקים בן 8, גיליתי ששקלים גדלים על עצי פרי: יזמתי פתיחת ביזנס מצליח של מכירת לימונדה ביתית. אלה היו השנים, התקופה הייתה איכותית, הימים זחלו באיטיות.. וכו’ וכד’… מאז העולם השתנה מעט. בבית סטנדרטי יש מינימום כזוג אוטואים, מערכת קולנוע ביתית או שתיים, סמארטפון לכל בת ובן משפחה, אייפוד, ומינימום מחשב נייד לכל אחד ואחת. הסטטיסטיקה מבעיטה. המדע התפתח , הננו דור ה”כאן ומייד”, אנשי הכאן ועכשיו ממש בעשירית השנייה. אז מה עלינו לעשות היום כשאנחנו חייבים עורך דין לענייני ירושה מומלץ, לפתוח תיק עוסק מורשה, חופשה טובה, ערב גיבוש לעובדים קידום אתרים בזול או טבעת נישואין..?

קידום אתר בזול במנועי חיפוש

בסופו של דבר או יותר נכון בתחילתו של דבר, מי מצליח? מה זה “קידום אורגני”? אתה לבטח כבר יודע. (ואם לא, אוי ואווי תתקשר בזה הרגע לאישי שלי, ואני מייד מפסיק את מה שאני עושה ומסביר לך בשמחה ובאהבה). באופן כללי הרעיון בקידום אורגני בגוגל הוא לשדרג את מצב האתר כדי לסייע לדפים שלו לקפוץ לעמודים ההתחלתיים של חיפוש אינטרנטי, מבלי הצורך לשלם על כל הקלקה, כמו בקידום אתרים ממומן.

קידום אתרים בזול כולל שיווק אורגני טבעי בלי תוספות…

האמת היא ש המושג “טבעי” לא לגמרי במקום.. מפני שמקדם אתרים טוב, מבצע שפע, אפילו המון מניפולציות “לא טביעות” בכדי לדחוף מילות מפתח קדימה בצורה “טבעית”. הנה דוגמה אחת מתוך מאות “מניפולציות”, אינני בטוח שמותר לי, אך אחשוף בפניכם סוד על אף זאת (רק בינינו) על קוד מיוחד שאני מפעיל לכתבה הזאת שאתם מעלעלים בו עכשיו. אם תמשיכו לגולל בין דפי האתר, תבחינו בכמה מאמרים עם מילות מפתח כגון ” קידום אתרים לעמותות ” או ” חברה לשיווק עסקים באינטרנט ” מאמרים עם אותו תוכן בדיוק כמו כתבה זו, אלא שבהתארגנות שונה של מילים.

לשם מה לכתוב כתבה שלמה לרשת לכל מילת מפתח, לדוגמה ” קידום אתר בזול באינטרנט ” הרעיון הוא שככל שהאתר עשיר במילות מפתח מתאימות, כך יפקדו אותו יותר גולשים המחפשים את אותן מילות מפתח. וכמה מילות מפתח כבר אפשר לדחוף בכתבה אחת באופן “טבעי”? לדוגמא פה במאמר הזה בלי לצופף מעבר למידה אנו מקדמים את מילת המפתח ” קידום אתרים בזול ” ככה שיספיקו פעמים ספורות בלבד לחזור על המילה. מאמרים אוריגינליים ואורגניים טבעיים לחלוטין מבחינת מנוע החיפוש. מבלי לדחוף מילים מעבר למה שנחוץ באופן מאולץ. לגלות לך עוד? מממ… העבר אלי אימייל שלך ואני אכתוב לך בעזרת השם בהמשך.

מה זה קידום ממומן בגוגל (“גוגל אדוורדס”)?

שעון וכסף מקדם אתרים בזול
קידום אתרים בזול היא מומחיות נרכש. יש להבין את תחום שיווק לאתרים על מנת לדעת איך לעשות שיווק אתרים בזול ולמקסם את התקציב

בשתי מילים תשלם ותקבל תוצאות מיידיות. תשלם לגוגל סכום מסויים של כסף בשביל כל קליק וגוגל יתארגן להעביר אתך בהתאם.. הרי בפשוטו של עניין אדם שלא מופיע בארבעה או חמישה דפי חיפוש הראשונים, איננו בנמצא. עם הנחיה מדויקת ומקצועית, ניתן לעשות הרבה דברים יפים עם גוגל אד וורדס. אלא ש חשוב ליצור אופטימיזציה על מנת לא לפזר כסף על הקלקות שוליות. יש צורך לתת לכל סלוגן חיבור לדפי נחיתה הכי מתאימים בתוך האתר להורדת עלויות לקליק. חווית גלישה ממוקדת יותר מובילה לעליה של קליקים פר שקל. נכון לבצע מעקב מתמיד וניתוח המסע הפירסומי על מנת לבחון באם ההקלקות קשורות לנושא או לא..

גם קידום אתרים זול דרך ממומן באינטרנט עלול להתגלות כ מסוכן בלי פיקוח של מומחה

ראו הוזהרתם! לפתוח חשבון אד וורדס זה פשוט. אך רק מומחה שישגיח לך על החשבון (תמורת משכורת סמלית) ימנע ממך המון טעויות רווחות שיגרמו להפסד של מאות ואלפי שקלים לא מועילים. אני אומר זאת מתוך ניסיון מר של הפסד של יותר מ מיליון ש”ח, לא אפקטיביים שהוצאתי על פרסום בתשלום לכל הקלקה בראשית דרכי. שלא תבינו לא נכון.. “רק” 70% מהסכום לא היה יעיל. (על אף הכל עם ה 30% שעשו ת’עבודה גלגלנו מחזור של כ- 380,000 ₪ חודשי.. יאללה.. מה היה אילו הייתה אופטימיזציה כמו שצריך?! )

בוא רגע נבין את המוח של גוגל

עכשיו נאמר שאתם מחפשים איזה עורך דין או רו”ח קודם אתם פותחים גוגל (מהמחשב – %44 או דרך האייפון – %56 ) למודעה שנדמה לכם כי היא הרלוונטית ביותר ככלל גורף בדף הראשון. על פי מחקר, אנשים שנכנסים לדף נחיתה לא נשארים יותר מעשרים שניות לכל היותר שניות וממשיכים הלאה, אך אם המסר של דף הנחיתה ברור ומדויק למה שהם באו לחפש, אפשרי למשוך אותם להישאר אפילו כמה רגעים. עכשיו מדוע זה חשוב לנו לשיווק? מנוע חיפוש שוקל את כל הפרטים הללו ובהסתמך על כך (ועוד עשרות ומאות נתונים), קובע מי גורלו להיות מקודם יותר מחברו “באורגני” ומי יחויב בעבור אותן מילות חיפוש פחות מהמתחרים ב”ממומן”.

כמה נקודות למחשבה וסטטיסטיקה

לדוגמא הנה לכם פרט סטטיסטי בלתי צפוי ומעניין:
מעל תשעים אחוזים של בעלי העסקים שמים את כספם על קידום ממומן של מנוע חיפוש בגוגל (מעל 100,000,000,000 ₪ בשנה) ורק %9 על קידום אורגני טבעי. מצד שני הנה לנו עוד נתונים סטטיסטיים ואלה מראים שהפירסומים הממומנים מהווים פחות מ 20% מסך הקליקים. קשה להאמין, הא? זאת אומרת ש 80% מהאנשים מקליקים על מודעה אורגנית וסומכים יותר על פרסומים אורגניים מאשר ממומנים. אז למה ואיך אף על פי כן הרוב משקיע בממומן ולא באורגני טבעי? בחייאת.. דברנו על זה.. אנחנו דור ה”כאן ועכשיו”.. נקודה למחשבה. גם כשמדובר על קידום אתר בזול יש להשקיע מחשבה בחלוקת התקציב

שאלות הכי שכיחות של בעל עסק או פרילנסר

עוגת נתונים במחשב שיווק לאתר בזול
שיווק אתרים בזול עם חברה מספר אחד בקידום לעסקים

אחרי שלמדנו מה זה שיווק אתר אורגני ומהו פרסום ממומן אתם בודאי שואלים את עצמכם, כמה עולה קידום אתרים אורגני? כמה עולה קידום בתשלום פר קליק ברשת? אם יש לי תקציב המתאים ל קידום אתרים בזול במה עדיף להתרכז, קידום אורגני טבעי או בתשלום פר קליק? כמה זמן לוקח לקדם אתר? אלה קושיות נהדרות וענייניות.

הכל תלוי באופי האתר, קיום ויכולות של הביזנס.

מקדמת אתרים עונה – כל היופי שאפשר להתאים את התשובות לסוג ומסוגלות של בית העסק. קידום לאתרים בזול הוא אפשרי, ניתן לשים בין 600₪ עד 5,500 ₪ ומעלה על שיווק אורגני במנועי חיפוש ושקל אחד עד 99,999 ₪ ויותר על שיווק בתשלום פר קליק אונליין. מה עדיף בתשלום פר קליק או אורגני טבעי? הכי מומלץ לביזנס, גם זה וגם זה.. קצת מזה, יותר מזה או שההפך. תלוי במטרה..

כמה זמן לוקח  מקדם אתרים מומחה לשווק קידום לאתרים בזול באופן אורגני בגוגל? זה תלוי בכמה וכמה נתונים כגון: גובה התחרות בנישה המדוברת, וותק האתר, באם האתר צעיר או ותיק. עוצמת האתר, מקישורים חיצוניים שלאתרים רלוונטיים באם חזקים או חלשים.. תלוי מאד בכמה כסף רוצים להשקיע, בזמן ה עבודה של איש מקצוע באתר, ועוד המון מרכיבים שצריך לנתח לפני שאפשר לקבוע כמה זמן זה ייקח לפרסם אתר מסוים.

למה חשוב מקדם אתרים מקצוען

יש מצב אתם מכירים ת’תחושה שמוסרים לבעל מקצוע כמו מתקן סמארטפונים את הנייד ועמוק בלב זה מרגיש כאילו עבדו עליך.. כך התחושה עם מפרסם אתרים באינטרנט ויש לכך סיבה. במיוחד כשמקדם אתרים לא מדווח ללקוח על פעולותיו. אז ראשית כל חייב שיהיה שקיפות טוטאלית. מפרסם אתרים מקצועי ישמור את האתר תמיד מתוקתק ומתוחזק. האתרים של אתמול הם לא האתרים של היום והאינטרנט של היום הוא לא האינטרנט של מחר. יש כל הזמן להיות מעודכן ואון טופ וגם להתאים את תצוגת האתר לסמארטפונים של עכשיו ולהייטק המתחדש מיום ליום.

מה עושה מקדם אתרים בגוגל על רגל אחת

קידום אורגני בזול
קידום אתרים בזול היא היכולת לקחת תקציב של בית עסק או עצמאי ולאפשר את המקסימום שניתן בסכום הנגיש לו. קידום אתרים בזול יכול לתרום הרבה לכל איש מקצוע

ארגון המאמרים של תוכן העסק המשייך כל מאמר למילת מפתח באופן האופטימלי למנוע החיפוש, כולל הגדרות ומלל חלופי לתמונות. יצירת נישה באינטרנט על ידי בחירה מתאימה של מילות חיפוש, הכי רלוונטיות שיהפכו להכי הרבה קליקים. לדוגמא מילת חיפוש “עורך דין” עם מאות חיפושים בחודש תייצר פחות הקלקות ממילת מפתח “עורך דין נדל”ן בעפולה” המובילה לעשרות חיפושים בחודש אך עם שייכות לעסק הרבה יותר משמעותית.

שימת עין מתמשכת על האינטראקציה של הלקוחות הפוטנציאליים עם האתר ותכנון שינויים נכונים. כמה שה “Bounce Rate” (עזיבת האתר) נמוך יותר, אחוזי ההקלקה באינטרנט יותר גבוהים, זמן השארות באתר גבוה יותר לעומת המתחרים. שליחת קישורים רלוונטיים מהאתר שלכם לאתרים חיצוניים שהם חזקים, לא מתחרים. ובהתאם לתקציב, חיזוק ה DA – כוח הדומיין וה PA – כוח כל דף באתר. ע”י עבודה חיצונית אל תוך האתר – מאתרים שיש להם סמכותיות חזרה. כולל חיבור כתבות חדשות לתוך האתרים עם סמכותיות גבוהה וחיבור לינקים לאתר שלכם.

אנו מתמקצעים בשיווק אורגני למגוון המקצועות

בין אם מדובר על שיווק אתרי מסחר , לחנויות תכשיטים, לטיפול פסיכלוגי ועוד ועוד.. כאשר לכל בית עסק יש את הבחינות שלו, התחרות שלו. עלינו להתפקס על היתרון שלך ולעצב את האתר באורח מושך, מהיר, זמין, כמו שהולך ומקובל בשוק של היום. אם האתר מיושן, הלקוחות פוטנציאלים רואים את זה ויש לזה השפעה על ההחלטה שלהם האם לבחור בך. כאשר הוא יראה אתר אחר יותר “נוצץ” ונוח, סביר להניח שהוא יבחר בו.. גם אם אתה יותר איכותי בתפקידך, בעל המלצות, מוכשר וכו’.. זה לא מה שקובע. רואה חשבון משכיל שמצטיין באקדמיה, לאו דווקא גובר על עמיתו שבקושי התקבל והעביר אותה בלימודים אך המשרד שלו משגשג פי כמה כי יש לו משווק שיודע מה לעשות ואיך.

קידום אתרים בזול – מנוע חיפוש כמו גוגל מתייחס למעל מאתיים נתונים לפני שהוא מדרג דף. פעם הייתה תחרות לעסק בקצה האחד של הרחוב ולחנות שבקצה השני, היום באינטרנט יש תחרות הרבה יותר גדולה לכל בית עסק והכל מיידי וחשוף. בימים אלה הכל אונליין, האנשים מפרסמים באינטרנט, למי יש זמן לחפש בשבועון או לחכות להקשיב לרדיו כאשר הוא זקוק למוצר או שירות מסויים. רק בחיפוש גוגל. ולכן אולי באמת כסף לא גדל על עצים אך עסקים אשכרה מתעשרים על מנועי חיפוש כמו גוגל…

מקדם אתרים אברהם רגבסקי

אברהם רגבסקי

הסיפור התחיל לפני 35 שנה בעודי איש עסקים בן 8 גיליתי שכסף גודל על עצים! פתחתי עסק משגשג של מכירת לימונדה ביתית. היו שנים יפות, הזמן היה איכותי, הימים היו ארוכים.. בלה.. בלה.. בלה.. מאז העולם קצת השתנה. גילית שכסף לא גודל על עצים אבל עסקים בהחלט גודלים על גוגל…

אפילו את גוגל ניתן לנצח בדירוג!

מחפשים מומחה להגדלת הכנסות?

SEO

לקוחות ממליצים

משרד עורכי דין קולודני

אברהם עשה ועושה עבודה מצוינת בקידום אתר המשרד שלנו. בזכות עבודתו המסורה הצלחנו להגדיל בזמן קצר ובאחוזים ניכרים את נתח החשיפה של אתר המשרד וכל זה תוך שאנחנו מפחיתים תשלומים על סוגי פרסום אחרים. בקיצור, אנחנו מרוצים וממליצים!

משרד רו"ח מיכאל גבאי

בס"ד בזכות קידום אורגני שאברהם עושה, האתר שלי עולה בעמוד ראשון במעל 300 מונחים. אברהם מקדם אתרים מעולה. פתחתי עסק עם לקוחות מעטים. הקידום שלו עזר לי רבות. הגיעו אלי דרך האתר לקוחות רבים. ברוך ה' היום העסק יציב וכל הזמן מתפתח בקצב עולה.

מערכות סאונד

הכרתי את אברהם דרך האינטרנט... כבר בשיחה איתו הבנתי שמודבר במקצוען אבל מעבר לזה בבחור אמין שעושה עבודה טובה מאד. במקרה שלי הגענו לתוצאות מטורפות בזמן קצר מאד בזמן שחברות אחרות יותר יקרות דברו על תוצאות רק לאחר שנה אז כאן זה התחיל לקרות תוך חודש וחצי.. אני שמח מאד שהכרתי אותו ובכך אני יודע שכל שקל שאני משלם לו זה עבור נטו עבודה של מקצוען אמיתי.. אברהם אתה אלוף אמיתי תודה לך ממליץ לכולם מאד מאד...

מאמרים אחרונים

מקדם אתרים אברהם רגבסקי

מקדם אתרים אברהם רגבסקי

מקדם אתרים מומלץ אברהם רגבסקי : קידום אתרים מקצועי 2024 Website promoter Avraham Regevsky SEO expert בניית אתרים לעסקים זה פשוט. קידום ובניית אתרים שגוגל

קידום אתרים לעורכי דין אברהם רגבסקי
עורכי דין

קידום אתרים לעורכי דין 2024

הרבה לקוחות ש”חצי מבינים” בנושא קידום אתרים לעורכי דין שואלים שאלות לא נכונות שלמדו לשאול (אולי מאיזה סרטון יוטיוב), בכלל לא רלוונטיות למטרה שלהם. כמו

חברת בניית אתרים לעורכי דין
עורכי דין

בניית אתרים לעורכי דין

לפני שחושבים על בניית אתרים לעורכי דין צריך קודם כל לחשוב על השלב הבא – קידום אתרים לעורכי דין ולא סתם אתר תדמית או דף

פרסום בגוגל
שירותי קידום אתרים

פרסום בגוגל לעסקים

פרסום עסקים בגוגל חשוב לעשות עם חברה אמינה ולמה? מי שחווה בעבר טיפול של פרסום בגוגל לעסקים עם חברות קידום יודע כמה מדובר בעניין חשוב

בונה אתרים
בניית אתר וורדפרס

בונה אתרים בוורדפרס

בונה אתרים בוורדפרס שגוגל אוהב. 17 סיבות למה בונה אתרים בוורדפרס חייב להיות מומחה בקידום אתרים למה בכלל לבנות אתר? ולמה חשוב שהבונה אתרים יהיה

קידום אתרים באנגלית
מאמרים

קידום אתרים באנגלית

קידום אתרים באנגלית מומלץ לכל מי שרוצה להרחיב את מעגל הלקוחות. כמו כן מי שעובד עם חנות אינטרנטית ובכללית טוב שלכל אתר יהיה יכולת שפות.

רוצה להתקדם?
close slider

בס”ד

מחירון קידום אתרים בגוגל

050-8918288

לקוחה מתלוננת! (ברוך השם)
Call Now Button