קידום אתרים לעורכי דין לא יכול לעבוד על אותו שטנץ’. תחום המשפטים רווי בתחרות. עם מעל 76,000 עורכי דין רשומים כפעילים בישראל, קשה לבלוט מעל הים של מתחרים. קידום אתרים סטנדרטי פשוט לא יספיק. אתם זקוקים לאסטרטגיה מותאמת אישית שתביא אתכם לראש תוצאות החיפוש ותמשוך אליכם יותר לקוחות.
אנו מתמחים ויודעים קידום אורגני בגוגל לעורכי דין ובדיוק מה צריך כדי להצליח. אנו נעבוד איתכם כדי לפתח אסטרטגיית קידום אתרים מותאמת אישית שתתאים לצרכים הייחודיים שלכם וליעדים שלכם.
האם לקחת מקדם מומחה דווקא לעו”ד עם תשתית נכונה לעמוד בתחרות?
קידום עורכי דין באינטרנט אינו דבר פשוט.. חברת בניית אתרים לעורכי דין זה משהו אחד.. אך מה לגבי קידום אתרים לעורכי דין בגוגל?
האם לקחת בונה אתרים שהתאים את האתר שלך 100% לפי כללי SEO? וגם אם כן, לא כל מקדם כללי מתאים לתפקיד של קידום עורכי דין. כמו שלא עוקרים שן אצל רופא משפחה. לא עושים קידום אלא אצל מקדם המתמחה בקידום אתרי עו”ד.
פרסום לעורכי דין מוצלח בגוגל, חייב מומחה עם תשתית נכונה.
אחרת חבל על הזמן והכסף.
יש לבחון מספר דברים לפני שמתחילים. פרסום למשרד או מיתוג עורך דין דורש ידע ומקצועיות בתחום.
מכירים ת’תחושה שמשאירים לבעל מקצוע כמו מוסכניק את הרכב ועמוק בקישקע יש תחושה שקימבנו אותך..?
כך התחושה עם מקדם אתרים ובצדק. במיוחד אם הוא לא מדווח ללקוח על פעולותיו. אז ראשית כל חייב שיהיה שקיפות טוטאלית. מקדם אתרים מקצועי לעו”ד ידאג שהאתר יהיה תמיד במצב אופטימלי.
במקרים רבים לאחר מספר שיפורים באתר, ניתן די מיידי לראות קפיצה ראשונית בכניסות אורגניות.
ניתן לצור איתי קשר כדי לאבחן את אתרך או כדי לבנות אתר חדש מאפס עם בסיס מושלם לעבודה נכונה.
איך מבצעים בהצלחה קידום אתרים לעורכי דין?
חשוב לדעת מה באמת חשוב..
אתר של עורך דין מוצלח מקבל את רוב התנועה האורגנית ממאות מונחים ממוקדים להתמחות ושירותים שהמשרד מספק.
ולא רק מכמה “מונחים מרשימים” בודדים..
הרבה לקוחות ש”חצי מבינים” בנושא קידום אתרים לעורכי דין שואלים שאלות לא נכונות שלמדו לשאול (אולי מאיזה סרטון יוטיוב), בכלל לא רלוונטיות למטרה שלהם. כמו “כמה יוניקים (או בשפה שלנו כניסות חדשות) יש לאתר” וכו’..
לדוגמא יש אתרים שמייצרים אלפי כניסות חדשות בחודש אך הכניסות אינן מביאות מספיק תוצאות רלוונטיות בשטח. מצד שני יש אתרים עם מעט תנועה אך ממוקדת שמכניס להם עבודה מעל ומעבר. כמו האתר שלי למשל עם סביבות 150 כניסות בחודש בלבד שבחרתי להתמקד אך ורק במונחים שמביאים לי תנועה מאד ממוקדת כמו “מקדם אתרים”, “קידום עורכי דין בגוגל” וכו.. ופחות נושאים כלליים כמו “מה זה קידום אתרים” או אפילו “קידום אתרים” שמכניס הרבה תנועה אך כללי מידי ומוביל להרבה ווג’ראס ובזבוז אנרגיה. כתוצאה יש לי תמיד מספיק עבודה ואף רוב הזמן לא מקבל לקוחות חדשים. בע”ה בקרוב אצלך.
שימת עין רציפה
- אבחון אינטראקציה של הגולשים עם האתר ויזימת שינויים בהתאם.
ככל שה “Bounce Rate” (עזיבת אתר מוקדמת) יורד, אחוזי הקליקים במנועי חיפוש יותר גבוהים, זמן שהייה באתר יותר גבוה לעומת המתחרים. - בניית לינקים מתאימים מהאתר שלכם לאתרים חיצוניים רלוונטיים.
- ובהתאם לתקציב, חיזוק כוח הדומיין וסמכותיות של כל דף באתר.
שימו לב מה קובע באורגני
כאשר אתרי אינטרנט לעו”ד מיושנים, לקוחות פוטנציאליים מרגישים את זה ויש לזה השפעה על ההחלטה שלהם האם להישאר. ברגע שהוא יפקוד אתר שונה יותר “מבריק” והגיוני, סיכוי גדול שהוא יבחר בו.. גם אם אתה יותר טוב בתפקידך, בעל ניסיון, כשרוני וכד’.. זה לא מה שקובע באורגני.
מיתוג באינטרנט
עורך דין בעל ידע שמצטיין באוניברסיטה, לאו דווקא גובר על עמיתו שלא ברור איך התקבל ושרד בלימודים והעסק שלו צולח הרבה יותר כי יש לו מקדם אתרים שיודע מה לעשות ואיך. מנוע חיפוש כמו גוגל מתייחס למעל מאתיים פקטורים לפני שהוא משייך דירוג לדף. אם פעם הייתה תחרות לבית עסק בקצה האחד של הרחוב ולחנות שבקצה השני, היום בעולם האינטרנט יש תחרות רבה יותר לכל בית עסק והכל חשוף וזמין.
Gabriel Joel21/03/2023חבל על הזמן. התוצאות הם מדהימות ומאד אכפת לו לעשות את העבודה בצורה הכי טוב שאפשר. תקשורת מעולה. קפץ לי את העסק בצורה שלא הצלחתי בעצמי כבר עשור ושם אותי בליגה אחרת - כל הכבודTzur Tours16/03/2023אברהם הוא מקדם אתרים מס 1 בארץ ,ואני חייב לו המון!. אחרי שנים עם מקדמים שונים, אברהם הביא אותי למקומות הראשונים ב-כ-ל הביטויים הרלוונטים וגם בהרבה שרלוונטים בעקיפין ,בתחום שהוא תחרותי ביותר אף על פי שאני מתחרה בחברות גדולות וחזקות בהרבה ,הגעתי למקומות הראשונים. העסק שלי צמח במאות אחוזים ואף יותר . בקורונה כשהתחום שלי (תיירות) קרס אברהם היה מאוד מתחשב והמשיך לעבוד לאורך זמן על האתר גם כשלא היתה לי אפשרות לשלם את המחיר המלא.. תודה אברהם!אגם יחזקיאס27/11/2020האדם האמין ביותר שאי פעם פגשתי, אוהב מאוד לעזור, אני בעצם פגשתי את אברהם רגבסקי לפני כשנה בחיפוש בגוגל במטרה לקדם את העסק שלי כמנעולן ולמזלי מצאתי את אברהם, ומאותו יום בנה לי אתר אורגני מרשים מאוד. תוך שנה כבר תוצאות לא איחרו, ואני מופיע במקומות הראשונים . כהוכחה לכך מצורפת תמונה, ממליץ בחום רב.דניאל אסולין27/11/2020איש מקצועי ביותר נותן לך שרות של מאה אחוז באמת עוד לא נתקלתי באדם כזה ממליץ בחוםYakov Zeiger17/01/2020ברצוני להודות מקרב לב למר אברהם רגבסקי על עבודתו לקידום האתר שלי, ולהביע את הערכתי הרבה על היחס האישי, המקצועיות והאדיבות שלומשרד Kolodnylaw07/01/2020אברהם עשה ועושה עבודה מצוינת בקידום אתר המשרד שלנו. בזכות עבודתו המסורה הצלחנו להגדיל בזמן קצר ובאחוזים ניכרים את נתח החשיפה של אתר המשרד וכל זה תוך שאנחנו מפחיתים תשלומים על סוגי פרסום אחרים. בקיצור, אנחנו מרוצים וממליצים!מיכאל גבאי25/12/2019בס"ד בזכות קידום אורגני שאברהם עושה, האתר שלי עולה בעמוד ראשון במעל 300 מונחים. אברהם מקדם אתרים מעולה. פתחתי עסק עם לקוחות מעטים. הקידום שלו עזר לי רבות. הגיעו אלי דרך האתר לקוחות רבים. ברוך ה' היום העסק יציב וכל הזמן מתפתח בקצב עולה.א.א מערכות16/07/2019הכרתי את אברהם דרך האינטרנט... כבר בשיחה איתו הבנתי שמודבר במקצוען אבל מעבר לזה בבחור אמין שעושה עבודה טובה מאד. במקרה שלי הגענו לתוצאות מטורפות בזמן קצר מאד בזמן שחברות אחרות יותר יקרות דברו על תוצאות רק לאחר שנה אז כאן זה התחיל לקרות תוך חודש וחצי.. אני שמח מאד שהכרתי אותו ובכך אני יודע שכל שקל שאני משלם לו זה עבור נטו עבודה של מקצוען אמיתי.. אברהם אתה אלוף אמיתי תודה לך ממליץ לכולם מאד מאד...אביעד ראש10/06/2019מומלץ בחום, מקדם מעולה שעובד מסביב לשעון
קידום אתרים אורגני לעורכי דין (SEO), פרסום לעורכי דין (PPC) ומיתוג ברשת.
פעולות של מיתוג במנועי חיפוש יחד עם קידום לעורכי דין, גורם לעלייה משמעותית של חשיפות
אברהם עשה ועושה עבודה מצוינת בקידום אתר המשרד שלנו. בזכות עבודתו המסורה הצלחנו להגדיל בזמן קצר ובאחוזים ניכרים את נתח החשיפה של אתר המשרד וכל זה תוך שאנחנו מפחיתים תשלומים על סוגי פרסום אחרים. בקיצור, אנחנו מרוצים וממליצים!
צרו קשר
*אנו מתמחים ב- עו"ד רשלנות רפואית, תעבורה, עריכת דין לענייני משפחה, מקרקעין, נדלן, דיני עבודה, פלילי, צבאי, הוצאה לפועל, גירושין, ניהול מוניטין וכו..
קידום משרדי עורכי דין בגוגל לוקאלי
מיתוג עורך דין דרך גוגל לוקאלי. מעל 70% מהגולשים שבאים דרך גוגל לוקאלי הופכים ללקוחות קונים. נתון מדהים. קידום אתרים לעורכי דין היא מומחיות שיש לדעת אותה. אין ספק שמקדם אתרים מקצועי מומחה שיווק, יוכל לתת ערך מוסף ולהביא תוצאות ממוקדות לנושא.
קידום אורגני בגוגל עבור לקוח העוסק במגזר החקלאי
נתונים לפני שהתחלנו
האתר היה מטופל בחברה ה”מתמחה” ב- שיווק משרד עורכי דין והמצב היה כזה:
- 60-80 הקלקות אורגניות בחודש
(תמורת סכום לא מבוטל לחברת פרסום) - 250-300 הקלקות מהממומן
(כ-₪3500 על פרסום בגוגל אדס). - אתר מיושן
(תשתית לא מעודכנת למצב השוק) - למרות כל ההוצאות רוב הלקוחות הגיעו דרך המלצות
לאחר פחות משנה של בניית אתר לעורך דין (מחדש) בצורה נכונה ל SEO + מיתוג עורך דין + אורגני ,לוקאלי, מפות גוגל עסקים, הפניית קישורים ישנים וחדשים עם אופטימיזציה לאתר להלן התוצאות.. בינתיים 🙂
נתונים אחרי עבודת לאתר “עו”ד מושבים”
- האתר עולה במעל 1000 ביטויים באורגני רלוונטיים לתחום.
(לעומת 170 ביטויים לא הכי רלוונטיים של האתר לפני הקידום) - סה”כ מעל 26,000 חשיפות לחודש
(לעומת פחות מ 1,500 חשיפות מ”קידום” האתר הישן) - מעל 650 הקלקות מהאורגני. ממוקדות לתחום העיסוק.
(לעומת 60 הקלקות לא הכי ממוקדות) - מילות מפתח ממוקדות ביותר לתחום העיסוק עם תוצאות בשטח
*עו”ד גד שטילמן הינו אחד עורכי הדין החזקים ביותר בארץ בתחום ייצוג המגזר החקלאי. יוצא טייסת חיל אוויר, מרצה בכיר, בעל משק כרמי יין פעיל של מעל 100 דונם, שימש כיושב ראש מרכז התאחדות האיכרים בישראל, יושב ראש האגודה והועד המקומי ובעל משרד בוטיק בקומה 48 במתחם הבורסה רמת גן.
להלן קישור לאתר של חברת עורך הדין גד שטילמן שבנינו ומקדמים בשמחה ובאהבה shtilman.co.il
* אפשר לעיין במחירון עבור עבודות כאן
מיקומים אחרי
מילת מפתח | מיקום ראשון בגוגל |
---|---|
עורך דין מושבים | עמוד ראשון |
ייצוג המגזר החקלאי | עמוד ראשון |
מכר נחלה | עמוד ראשון |
עורך דין נחלות | עמוד ראשון |
שינוי ייעוד קרקעות | עמוד ראשון |
בן ממשיך | עמוד ראשון |
פל”ח | עמוד ראשון |
הרחבות במושבים | עמוד ראשון |
הסכם משבצת | עמוד ראשון |
משק עזר | עמוד ראשון |
חלוקת משק עזר | עמוד ראשון |
פיצול משק עזר | עמוד ראשון |
היוון משק עזר | עמוד ראשון |
ירושת משק חקלאי | עמוד ראשון |
ירושת נחלה | עמוד ראשון |
מכר נחלה | עמוד ראשון |
שימוש חורג במושבים | עמוד ראשון |
*נכון להיום מעל 300 מילות מפתח ממוקדות לתחום העסק בעמוד #1 | עמוד ראשון בגוגל |
פרסום למשרד עורך דין
קידום אורגני לעורכי דין דורש בניית אתר כמו שצריך
והנה 17 סיבות למה בונה אתר וורדפרס חייב להיות מומחה בקידום אתרים אורגני
איזו מן חיה זו “קידום אורגני“? אתה בטוח יודע. (ואם לא, אוי ואווי תתקשר מיד לאישי שלי, ואני עוזב הכל ומסביר לך ברצון וסבלנות). בעקרון המטרה היא לשדרג את נתוני האתר על מנת לעזור לדפים שלו להופיע בעמודים הראשונים של מנוע החיפוש, ללא צורך לשלם על כל קליק ( PPC ) שמשלמים על פרסום ממומן בגוגל.
פרסום בימנו
אז איך איש מקצוע רגיל שסיים את לימודיו ומקווה לפתוח משרד משלו מתמודד נגד כל הגדולים בשוק העבודה המוצף? כיצד בן אדם צעיר שעמל בפיצריה כמנקה שולחנות ורכש נסיון בהכנת פיצות יכול להתחיל רשת פיצריות מצליחה משלו? למדתי שנים, הכשרה, סיימתי קורסים, צברתי ידע וגם קצת ניסיון.
מה כעת? איך אנחנו משווקים את הביזנס? מה צריך לעשות?! כעוסק עצמאי אתה תמיד עסוק בלחשוף דרך להביא יותר לקוחות על מנת להכפיל את ההכנסה ולהרוויח מספיק.
קידום עורכי דין בגוגל אורגני טבעי בלי תוספות…
בעקרון המונח “טבעי” לא לגמרי מדויק.. מכיוון שמפרסם אתרים טוב, מבצע שפע, אפילו המון מניפולציות “שאינן טבעיות” בכדי לדחוף מילות מפתח קדימה באופן אורגני “טבעי”. למשל אם תמשיכו לגולל בין דפי האתר, תבחינו בכמה כתבות עם טקסטים בעלי אותם תוכנים בדיוק כמו המאמר הזה, רק בווריאציה שונה של משפטים.
הרי ככל שהאתר עשיר במילות מפתח מתאימות, כך יציצו בו יותר אנשים המתעניינים במילות החיפוש האלה. וכמה מילות מפתח כבר אפשרי לדחוף לתוך כתבה בודדת ב”טבעיות”? לדוגמא פה במאמר הזה בלי לדחוס מעבר למידה אנו מקדמים עשרות מונחים ממוקדים לשירות שאנו מספקים על מנת לקבל פניות רלוונטיות.
באופן כזה שיספיקו פעם או פעמיים בלבד של חזרה על המילה. מאמרים מקוריים ואורגניים לחלוטין מבחינת הרשת. מבלי להעמיס יותר מדי מילים באופן מאולץ. לגלות לך עוד ? העבר אלי כתובת אימייל שלך ואני אכתוב לך בעזרת השם בהמשך.
האם כדאי להשקיע גם בפרסום ממומן?
בקצרה תעשה ממומן בגוגל דרך הקלקות (Pay Per Click). ת’שלם ותקבל תוצאות מידיות. תתן לגוגל סכום מוגדר של כסף בעבור פרסום לכל הקלקה וגוגל ידאג להעביר אתך לאיפה שצריך.. כי תכלס עסק שלא מופיע בארבעה או חמישה דפי חיפוש הראשונים, אינו קיים. עם הנחיה נכונה ממקצוען, ניתן להגיע למלנתה תוצאות יפות בעזרת אד וורדס. רק חשוב לעשות התאמה כדי להימנע ממצב של תשלום על הקלקות מיותרות.
שעושים פרסום ממומן בגוגל, חשוב לתת לכל פוסט חיבור לדפי נחיתה תואמים ביותר מתוך האתר להוזלת עלויות להקלקה. חווית גלישה ממוקדת יותר מובילה ליותר המרות. צריך לעשות מעקב שוטף על קמפיין פרסום משרד עורך דין ולנתח את המסע הפירסומי כדי לראות באם ההקלקות קשורות לנושא או לא..
פרסום ממומן בגוגל עלול להתחוור כמסוכן ללא עזרת מומחה
פרסום משרד עורך דין ממומן של גוגל דורש מומחה לניהול קמפיינים – ראו הוזהרתם! כל אחד יכול לפתוח חשבון אד וורדס. אבל רק מומחה שיווק שגם בונה אתרים ושינהל לך פרסום ממומן בגוגל (תמורת סכום סמלי) ימנע ממך הרבה מאד שגיאות נפוצות שיובילו להפסד של אלפי שקלים שאינם יעילים.
אני כותב זאת מתוך ניסיון מר של הפסד של יותר ממיליון שקלים חדשים, לא אפקטיביים ששמתי בתשלום לגוגל בראשית הדרך. אל תבינו לא נכון.. “רק” 70% מהסכום בוזבז לשווא. (בכל זאת עם ה 30% שעבדו גלגלנו מחזור של מעל 330,000 ₪ בחודש.. אוף.. מה היה אילו הייתה אופטימיזציה כמו שצריך?! )
איך גוגל חושב? בוא ניכנס רגע למחשבה של גוגל בנושא קידום אתרים לעורכי דין
נניח שאתם מחפשים איזה עורך דין או וטרינר קודם אתם נכנסים לגוגל (מהמחשב כ-35% לעומת כ- 65% דרך סמארטפונים) למודעה שהכי קופצת לכם לעין ככלל גורף בדף הראשון. מחקרים הראו שאנשים שמבקרים בדף נחיתה מוותרים תוך עשרים שניות לכל היותר שניות וממשיכים הלאה, אולם אם המסר ברור וממוקד למה שהם באו לחפש, ניתן למשוך אותם להתעכב אפילו מספר דקות.
עכשיו איך זה משנה קידום אתרי עורכי דין ? גוגל שוקל את כל הנתונים הללו ועל סמך זה (ועוד מאות רבות של נתונים), מחליט מי גורלו להיות מיוחצן יותר מעמיתו “באורגני” ומי ישלם בעבור מילות מפתח פחות מהאחרים ב”ממומן”.
כמה דברים לשקול ונתונים סטטיסטיים
יש לחשוב על SEO כבר בשלב בניית האתר כך שתהיה תשתית טובה בהמשך לשלבי שיווק, מיתוג, פרסום ויצירת תנועה אורגנית רלוונטית לאתר .. עוד נקודה לשים לב אליה – לדוגמה הנה פרט סטטיסטי מפתיע ומסקרן:
91% מהעסקים משקיעים את הונם בתשלום פר קליק של מנועי החיפוש (מעל מאה מיליארד שקל בשנה) ורק %9 על אורגני טבעי.
מצד שני יש לנו נתונים נוספים שאומרים שהמודעות הממומנות מגיעות לפחות מ 20% מסך הקליקים. קשה להאמין, הא? כך ש 80% מהגולשים מקליקים על פוסט אורגני ונותנים יותר אמון בפרסומים אורגניים לעומת ממומנים. אז איך למרות כל זאת הרוב שם כספו בממומן ולא באורגני טבעי? בחייאת.. היינו שם כבר.. אנחנו דור ה”אינסטנט”.. נקודה למחשבה..
בניית אתרים מוצלחים
לאחר הבניית אתר ולאחר שהבדלנו בין אורגני לפרסום ממומן פר קליק, אתם לבטח שואלים את עצמכם איך ועל מה עדיף ללכת, בניית אתר שלם או דף נחיתה. ובכלל כמה עולה קידום אתר לעורך דין? שיווק אורגני או בתשלום לכל קליק? כמה זמן לוקח לקדם אתר? כל אלה שאלות טובות ונכונות.
כמה עולה קידום אורגני במנועי חיפוש לאתר עו”ד?
התשובות בהתאם למצב של האתר, והיכולת של העסק. כל היופי שניתן להתאים את התשובות הללו לאופי ומסוגלות של בית העסק. ניתן להשקיע בין 600 עד 5,000 ₪ ומעלה על שיווק אורגני בגוגל ושקל אחד עד 100,000 ₪ ויותר בתשלום לכל קליק אונליין. מה כדאי יותר ממומן או אורגני? הכי בריא לביזנס, קצת מזה, יותר מזה או להפך. תלוי במטרת העסק..
כמה זמן לוקח לשווק באופן אורגני טבעי? העניין תלוי בכמה נתונים כדוגמת: רמת התחרות באותו תחום, וותק האתר, באם האתר צעיר או ותיק. עוצמת האתר, מלינקים חיצוניים באתרים רלוונטיים חלשים או חזקים.. תלוי מאד בתקציב שרוצים לשים בזה, בכמות שעות העבודה של איש מקצוע באתר, ועוד כמות נאה של מרכיבים שיש לבחון לפני שניתן לאמוד כמה זמן זה ייקח לשווק אתר מסוים.
למה להתעקש על מקדם טוב
האינטרנט של אתמול הוא לא האינטרנט של היום והאינטרנט של היום אינו האינטרנט של מחר. כל הזמן צריך להיות אפ טו דייט וכמובן שגם להתאים את מבנה האתר לסמארטפונים ולהייטק המתפתח מיום ליום.
תפקידו של מקדם אתרים
עריכת כתבות של תכני בית העסק המחבר כל כתבה למילת מפתח באופן האופטימלי למנועי חיפוש, כולל אפיונים וטקסט חלופי לתמונות. יצירת גומחה בגוגל על ידי בחירה נכונה של מילות חיפוש, הכי טובות שיגרמו להכי הרבה הקלקות.
לדוגמא מילת חיפוש “עורך דין” עם כמה מאות חיפושים בחודש תייצר פחות המרות ממילת מפתח “עורך דין מקרקעין במרכז תל אביב” המגיעה לעשרות חיפושים בחודש אבל עם שייכות לעסק הרבה יותר טובה.
ע”י עבודה חיצונית אל תוך האתר – מאתרים בעלי סמכותיות גבוהה. כולל חיבור מאמרים חדשים לתוך האתרים עם סמכותיות גבוהה והפניית לינקים לאתר שלכם.
בימים אלו הכל דרך האינטרנט, כולם מפרסמים בגוגל, למי יש זמן לחפש עסק בעיתון או להמתין לרדיו כאשר הוא זקוק למוצר או שירות. רק במנוע חיפוש. ולכן אולי באמת כסף לא גודל על עצים אבל עסקים בפירוש צומחים על מנועי חיפוש כמו גוגל…
למה חשוב לבחור מקדם אתרים מקצועי
שיווק דיגיטלי לעורך דין עם אברהם רגבסקי. מקדם אתרים המתמחה בתחום שלך יביא לתוצאות טובות משמעותית ממקדם כללי. להלן דוגמה להגדלת נפח העבודה על ידי קידום אתר עורך דין (במקרה זה עו”ד מושבים)
מאמרים מעניינים לעו"ד
לפני שחושבים על בניית אתרים לעורכי דין צריך קודם כל לחשוב על השלב הבא – קידום אתרים לעורכי דין ולא סתם אתר תדמית או דף נחיתה. במציאות כיום היחס של עורך דין לאוכלוסייה במדינת ישראל הוא אחד עבור כל מאה וחמישים תושבים וכן מעל לשלושת אלפים עורכי דין מוסמכים כמדי שנה. עורכי
שיווק דיגיטלי לעורכי דין הוא עניין המטריד לקוחות רבים שלי. עורכי דין דורשים שיווק קצת שונה משאר העסקים כמו גם שימת לב על תוכן מדויק ועדין התואם את תחום המשפט. תחום של שיווק עורכי דין מוצף כך שבנושא פרסום עורכי דין און ליין, יש תחרות רבה וזה קידום מורכב הדורש משאבים וניסיון.
עו”ד יקר, לפני שקופצים על חבילה מסוימת, להלן קישור לדף מחירון קידום אתרים מקצועי הכי משתלם. מומלץ להתייעץ לבניה אישית של חבילת קידום אתרים לעורכי דין 2024 בטלפון 050-891-8288 אברהם
-
1. כמה עולה לבנות אתר עורכי דין
ניתן לבנות ללקוחותינו אתר תדמיתי מותאם SEO למשרד עו"ד בעלות של כ 3900 ₪ + מע"מ
-
2. כמה עולה קידום אורגני במנועי חיפוש לאתר עו"ד
החל מ 2000 ₪ לחודש ומעלה. המחיר נקבע על פי יכולת המשרד. ככל שהתקציב גבוהה יותר ההתקדמות תהיה רוחבית יותר. ניתן לעיין ב"מחירון קידום אתרים" שבאתר או להתייעץ עם אברהם*...
*קצת מוזר לדבר על עצמי בגוף שלישי 🙂 -
3. תוך כמה זמן ניתן לקדם אתר עו"ד אורגנית בגוגל
בגדול הקידום נעשה לפי השלבים הבאים:
3 חודשים הראשונים מתחילים לראות חשיפות (עדיין לא הקלקות)
3 עד 6 חודשים עלייה בחשיפות.
6 חודשים מתחילים לראות הקלקות.
6 - 12 חודשים עלייה בהקלקות.
המשרד מרגיש "פריצה" בפועל לאחר 12 חודשים.
*גודל ה"פריצה" כגודל ההשקעה בחודשים שקדמו. -
4. פרסום לעו"ד בגוגל אדס (פרסום ממומן של גוגל)
פרסום ממומן בגוגל מאד יקר וביום שמפסיקים לשלם לגוגל אתם כבר לא קיימים. אך בליווי מנהל קמפיין מקצועי ניתן לנצל את הכלים העוצמתיים של גוגל אדס כדי למנף את התנועה הנכנסת בצורה מדהימה ובעלות נמוכה.