קידום אתרים לעורכי דין לא יכול לעבוד על אותו שטנץ’. תחום המשפטים רווי בתחרות. עם מעל 76,000 עורכי דין רשומים כפעילים בישראל, קשה לבלוט מעל הים של מתחרים. קידום אתרים סטנדרטי פשוט לא יספיק. אתם זקוקים לאסטרטגיה מותאמת אישית שתביא אתכם לראש תוצאות החיפוש ותמשוך אליכם יותר לקוחות.
אנו מתמחים ויודעים קידום אורגני בגוגל לעורכי דין ובדיוק מה צריך כדי להצליח. אנו נעבוד איתכם כדי לפתח אסטרטגיית קידום אתרים מותאמת אישית שתתאים לצרכים הייחודיים שלכם וליעדים שלכם.
האם לקחת מקדם מומחה דווקא לעו”ד עם תשתית נכונה לעמוד בתחרות?
קידום עורכי דין באינטרנט אינו דבר פשוט.. חברת בניית אתרים לעורכי דין זה משהו אחד.. אך מה לגבי קידום אתרים לעורכי דין בגוגל?
האם לקחת בונה אתרים שהתאים את האתר שלך 100% לפי כללי SEO? וגם אם כן, לא כל מקדם כללי מתאים לתפקיד של קידום עורכי דין. כמו שלא עוקרים שן אצל רופא משפחה. לא עושים קידום אלא אצל מקדם המתמחה בקידום אתרי עו”ד.
פרסום לעורכי דין מוצלח בגוגל, חייב מומחה עם תשתית נכונה.
אחרת חבל על הזמן והכסף.
יש לבחון מספר דברים לפני שמתחילים. פרסום למשרד או מיתוג עורך דין דורש ידע ומקצועיות בתחום.
מכירים את התחושה של להשאיר את הרכב אצל מוסכניק ותהות קטנה בלב שאולי קצת “סידרו” אותך?
זה בדיוק מה שלקוחות מרגישים לפעמים עם מקדם אתרים – ובצדק, במיוחד אם אין שקיפות. לכן, מקדם אתרים מקצועי לעורכי דין לא רק מבטיח תוצאות, אלא דואג לעדכן אתכם בכל שלב, כדי שתדעו בדיוק מה נעשה ואיך. שקיפות מלאה ושיפור מתמיד של האתר – זו הדרך הנכונה לקידום.
במקרים רבים לאחר מספר שיפורים באתר, ניתן די מיידי לראות קפיצה ראשונית בכניסות אורגניות.
ניתן לצור איתי קשר כדי לאבחן את אתרך או כדי לבנות אתר חדש מאפס עם בסיס מושלם לעבודה נכונה.
איך מבצעים בהצלחה קידום אתרים לעורכי דין?
חשוב לדעת מה באמת חשוב..
אתר של עורך דין מוצלח מקבל את רוב התנועה האורגנית ממאות מונחים ממוקדים להתמחות ושירותים שהמשרד מספק.
ולא רק מכמה “מונחים מרשימים” בודדים..
הרבה לקוחות ש”חצי מבינים” בנושא קידום אתרים לעורכי דין שואלים שאלות לא נכונות שלמדו לשאול (אולי מאיזה סרטון יוטיוב), בכלל לא רלוונטיות למטרה שלהם. כמו “כמה יוניקים (או בשפה שלנו כניסות חדשות) יש לאתר” וכו’..
לדוגמא יש אתרים שמייצרים אלפי כניסות חדשות בחודש אך הכניסות אינן מביאות מספיק תוצאות רלוונטיות בשטח. מצד שני יש אתרים עם מעט תנועה אך ממוקדת שמכניס להם עבודה מעל ומעבר. כמו האתר שלי למשל עם סביבות 150 כניסות בחודש בלבד שבחרתי להתמקד אך ורק במונחים שמביאים לי תנועה מאד ממוקדת כמו “מקדם אתרים”, “קידום עורכי דין בגוגל” וכו.. ופחות נושאים כלליים כמו “מה זה קידום אתרים” או אפילו “קידום אתרים” שמכניס הרבה תנועה אך כללי מידי ומוביל להרבה ווג’ראס ובזבוז אנרגיה. כתוצאה יש לי תמיד מספיק עבודה ואף רוב הזמן לא מקבל לקוחות חדשים. בע”ה בקרוב אצלך.
שימת עין רציפה
שימת עין רציפה – הדרך להוביל באינטרנט
מעקב והתאמות
מעקב קבוע אחר האינטראקציה של הגולשים עם האתר מאפשר ליזום שינויים שמשפרים ביצועים. ככל ששיעור ה-Bounce Rate יורד, אחוזי הקליקים וזמן השהייה באתר עולים – יתרון משמעותי מול המתחרים.חיזוק הדומיין והסמכות
בניית קישורים חיצוניים מאתרים רלוונטיים ושיפור סמכותיות האתר בהתאם לתקציב תורמים ישירות לכוח הדומיין ודירוג הדפים שלכם.מה באמת קובע באורגני?
אתר אינטרנט מיושן לעורכי דין משדר ללקוחות פוטנציאליים חוסר רלוונטיות ועלול להבריח אותם. מנגד, אתר מודרני, “מבריק”, ונוח לשימוש ישאיר אותם ויגדיל את הסיכוי שיבחרו בכם – גם אם אתם טובים ומנוסים יותר מהמתחרים. באורגני, הנראות וחוויית המשתמש הן המפתח להצלחה.
מיתוג דיגיטלי
בעולם שבו התחרות עוברת מהרחוב למנועי החיפוש, הצלחה עסקית אינה תלויה רק בידע או בכישרון, אלא במומחיות שיווקית באינטרנט. גוגל בוחן מעל 200 פקטורים לפני שהוא מדרג דף, ולכן עורך דין עם מקדם אתרים מקצועי יכול להוביל בעידן הדיגיטלי ולבלוט מעל מתחריו. בעולם החשוף והזמין של האינטרנט, המיתוג הנכון הוא המפתח להצלחה.
קידום אתרים אורגני לעורכי דין (SEO), פרסום לעורכי דין (PPC) ומיתוג ברשת.
פעולות של מיתוג במנועי חיפוש יחד עם קידום לעורכי דין, גורם לעלייה משמעותית של חשיפות
צרו קשר
*אנו מתמחים ב- עו"ד רשלנות רפואית, תעבורה, עריכת דין לענייני משפחה, מקרקעין, נדלן, דיני עבודה, פלילי, צבאי, הוצאה לפועל, גירושין, ניהול מוניטין וכו..
קידום משרדי עורכי דין בגוגל לוקאלי
מיתוג עורך דין דרך גוגל לוקאלי. מעל 70% מהגולשים שבאים דרך גוגל לוקאלי הופכים ללקוחות קונים. נתון מדהים. קידום אתרים לעורכי דין היא מומחיות שיש לדעת אותה. אין ספק שמקדם אתרים מקצועי מומחה שיווק, יוכל לתת ערך מוסף ולהביא תוצאות ממוקדות לנושא.
קידום אורגני בגוגל עבור לקוח העוסק במגזר החקלאי
נתונים לפני שהתחלנו
האתר היה מטופל בחברה ה”מתמחה” ב- שיווק משרד עורכי דין והמצב היה כזה:
- 60-80 הקלקות אורגניות בחודש
(תמורת סכום לא מבוטל לחברת פרסום) - 250-300 הקלקות מהממומן
(כ-₪3500 על פרסום בגוגל אדס). - אתר מיושן
(תשתית לא מעודכנת למצב השוק) - למרות כל ההוצאות רוב הלקוחות הגיעו דרך המלצות
לאחר פחות משנה של בניית אתר לעורך דין (מחדש) בצורה נכונה ל SEO + מיתוג עורך דין + אורגני ,לוקאלי, מפות גוגל עסקים, הפניית קישורים ישנים וחדשים עם אופטימיזציה לאתר להלן התוצאות.. בינתיים 🙂
נתונים אחרי עבודת לאתר “עו”ד מושבים”
- האתר עולה במעל 1000 ביטויים באורגני רלוונטיים לתחום.
(לעומת 170 ביטויים לא הכי רלוונטיים של האתר לפני הקידום) - סה”כ מעל 26,000 חשיפות לחודש
(לעומת פחות מ 1,500 חשיפות מ”קידום” האתר הישן) - מעל 650 הקלקות מהאורגני. ממוקדות לתחום העיסוק.
(לעומת 60 הקלקות לא הכי ממוקדות) - מילות מפתח ממוקדות ביותר לתחום העיסוק עם תוצאות בשטח
*עו”ד גד שטילמן הינו אחד עורכי הדין החזקים ביותר בארץ בתחום ייצוג המגזר החקלאי. יוצא טייסת חיל אוויר, מרצה בכיר, בעל משק כרמי יין פעיל של מעל 100 דונם, שימש כיושב ראש מרכז התאחדות האיכרים בישראל, יושב ראש האגודה והועד המקומי ובעל משרד בוטיק בקומה 48 במתחם הבורסה רמת גן.
להלן קישור לאתר של חברת עורך הדין גד שטילמן שבנינו ומקדמים בשמחה ובאהבה shtilman.co.il
* אפשר לעיין במחירון עבור עבודות כאן
מיקומים אחרי
מילת מפתח | מיקום ראשון בגוגל |
---|---|
עורך דין מושבים | עמוד ראשון |
ייצוג המגזר החקלאי | עמוד ראשון |
מכר נחלה | עמוד ראשון |
עורך דין נחלות | עמוד ראשון |
שינוי ייעוד קרקעות | עמוד ראשון |
בן ממשיך | עמוד ראשון |
פל”ח | עמוד ראשון |
הרחבות במושבים | עמוד ראשון |
הסכם משבצת | עמוד ראשון |
משק עזר | עמוד ראשון |
חלוקת משק עזר | עמוד ראשון |
פיצול משק עזר | עמוד ראשון |
היוון משק עזר | עמוד ראשון |
ירושת משק חקלאי | עמוד ראשון |
ירושת נחלה | עמוד ראשון |
מכר נחלה | עמוד ראשון |
שימוש חורג במושבים | עמוד ראשון |
*נכון להיום מעל 300 מילות מפתח ממוקדות לתחום העסק בעמוד #1 | עמוד ראשון בגוגל |
פרסום למשרד עורך דין
קידום אורגני לעורכי דין דורש בניית אתר כמו שצריך
והנה 17 סיבות למה בונה אתר וורדפרס חייב להיות מומחה בקידום אתרים אורגני
איזו מן חיה זו “קידום אורגני“? אתה בטוח יודע. (ואם לא, אוי ואווי תתקשר מיד לאישי שלי, ואני עוזב הכל ומסביר לך ברצון וסבלנות). בעקרון המטרה היא לשדרג את נתוני האתר על מנת לעזור לדפים שלו להופיע בעמודים הראשונים של מנוע החיפוש, ללא צורך לשלם על כל קליק ( PPC ) שמשלמים על פרסום ממומן בגוגל.
פרסום בימינו – איך עושים את זה נכון?
איך עורך דין שסיים זה עתה את לימודיו ומקווה לפתוח משרד מצליח מתמודד מול המתחרים הגדולים? ואיך צעיר שעבד בפיצריה כמנקה שולחנות, עם קצת ניסיון בהכנת פיצות, יכול להקים רשת פיצריות מצליחה?
כולנו מכירים את השלב הזה: השקעת שנים בלימודים, בהכשרה, סיימת קורסים, צברת ידע, ואפילו קצת ניסיון. אבל מה עכשיו? איך לוקחים את כל זה והופכים אותו לעסק מצליח?
כעצמאי, אתה כל הזמן מחפש דרכים להגיע לעוד לקוחות, להגדיל הכנסות ולהבטיח שהעסק שלך לא רק שורד – אלא משגשג. המפתח? פרסום נכון, ממוקד ואפקטיבי שמביא את הלקוחות אליך, בזמן שהם צריכים אותך.
קידום עורכי דין בגוגל אורגני טבעי בלי תוספות…
בעקרון המונח “טבעי” לא לגמרי מדויק.. מכיוון שמפרסם אתרים טוב, מבצע שפע, אפילו המון מניפולציות “שאינן טבעיות” בכדי לדחוף מילות מפתח קדימה באופן אורגני “טבעי”. למשל אם תמשיכו לגולל בין דפי האתר, תבחינו בכמה כתבות עם טקסטים בעלי אותם תוכנים בדיוק כמו המאמר הזה, רק בווריאציה שונה של משפטים.
תוכן מדויק שמביא תוצאות
ככל שהאתר עשיר במילות מפתח רלוונטיות, כך יגיעו אליו יותר גולשים המחפשים בדיוק את השירותים שאתה מציע. אבל כמה מילות מפתח אפשר לשלב בכתבה אחת באופן “טבעי”?
לדוגמה, במאמר הזה אנחנו מקדמים עשרות מונחים ממוקדים לשירותים שלנו – תוך שימוש מדוד במילות המפתח, פעם או פעמיים בלבד לכל מונח. התוצאה? מאמרים מקוריים ואורגניים שמנועי החיפוש אוהבים, מבלי לדחוס מילים באופן מאולץ.
רוצה לדעת עוד? שלח לי את המייל שלך, ואשמח לחלוק איתך עוד סודות מקצועיים בהמשך. 😊
האם כדאי להשקיע בפרסום ממומן?
בקצרה – כן, אם עושים את זה נכון. פרסום בגוגל בשיטת Pay Per Click (תשלום לפי קליק) מספק תוצאות מיידיות.
תגדיר תקציב, וגוגל ידאג לקדם אותך ישירות למקומות הנכונים.
חשוב לזכור: עסק שלא מופיע בעמודים הראשונים כמעט ואינו קיים. עם ניהול מקצועי והתאמה מדויקת של הקמפיין, ניתן להפיק תוצאות מרשימות מ-Google Ads ולמקסם את ההשקעה – בלי לשלם על קליקים לא רלוונטיים.
פרסום ממומן בגוגל – איך עושים את זה נכון?
כשמפרסמים בגוגל, חשוב שכל פוסט או מודעה יובילו לדפי נחיתה תואמים וממוקדים באתר. התאמה מדויקת בין המודעה לתוכן בדף הנחיתה יכולה להוזיל משמעותית את עלויות ההקלקה ולהביא לתוצאות טובות יותר.
חוויית גלישה ממוקדת לא רק מורידה עלויות, אלא גם מגדילה את שיעור ההמרות – כלומר, יותר גולשים הופכים ללקוחות.
כדי להבטיח הצלחה, יש לבצע מעקב שוטף אחר הקמפיין ולנתח את המסע הפרסומי. כך ניתן לוודא שההקלקות מגיעות מגולשים רלוונטיים, המתעניינים באמת בשירותי משרד עורך הדין, ולבצע התאמות בהתאם.
פרסום ממומן בגוגל עלול להתחוור כמסוכן ללא עזרת מומחה
פרסום ממומן בגוגל – המומחיות שמשנה את המשחק
ניהול קמפיינים ממומנים בגוגל הוא משימה שדורשת מקצועיות וניסיון, ולא מקום לניחושים. קל לפתוח חשבון Google Ads, אבל רק מומחה שיווק מיומן יידע לנצל את התקציב ביעילות ולהימנע מבזבוז מיותר של אלפי שקלים.
טעויות נפוצות בניהול קמפיינים עלולות להוביל להפסדים עצומים, אך ניהול נכון, עם אופטימיזציה מדויקת ובחירה חכמה של מילות מפתח ודפי נחיתה, יכול לייצר החזר השקעה משמעותי.
השורה התחתונה? פרסום ממומן בגוגל זו אמנות, ולא כל אחד שמפרסם מודעה יודע באמת איך להפוך אותה למנוע צמיחה לעסק שלכם. אל תתפשרו על מקצועיות!
איך גוגל חושב? בוא ניכנס רגע למחשבה של גוגל בנושא קידום אתרים לעורכי דין
נניח שאתם מחפשים איזה עורך דין או וטרינר קודם אתם נכנסים לגוגל (מהמחשב כ-35% לעומת כ- 65% דרך סמארטפונים) למודעה שהכי קופצת לכם לעין ככלל גורף בדף הראשון. מחקרים הראו שאנשים שמבקרים בדף נחיתה מוותרים תוך עשרים שניות לכל היותר שניות וממשיכים הלאה, אולם אם המסר ברור וממוקד למה שהם באו לחפש, ניתן למשוך אותם להתעכב אפילו מספר דקות.
עכשיו איך זה משנה קידום אתרי עורכי דין ? גוגל שוקל את כל הנתונים הללו ועל סמך זה (ועוד מאות רבות של נתונים), מחליט מי גורלו להיות מיוחצן יותר מעמיתו “באורגני” ומי ישלם בעבור מילות מפתח פחות מהאחרים ב”ממומן”.
כמה דברים לשקול ונתונים סטטיסטיים
יש לחשוב על SEO כבר בשלב בניית האתר כך שתהיה תשתית טובה בהמשך לשלבי שיווק, מיתוג, פרסום ויצירת תנועה אורגנית רלוונטית לאתר .. עוד נקודה לשים לב אליה – לדוגמה הנה פרט סטטיסטי מפתיע ומסקרן:
נתון מפתיע: לאן הולך התקציב?
91% מהעסקים משקיעים את התקציב שלהם בפרסום ממומן במנועי החיפוש, בתשלום לפי קליק, סכום שכולל יותר מ-100 מיליארד ₪ בשנה. לעומת זאת, רק 9% מושקעים בקידום אורגני טבעי – האפשרות שמשלבת אסטרטגיה ארוכת טווח עם עלות-תועלת גבוהה יותר.
מצד שני יש לנו נתונים נוספים שאומרים שהמודעות הממומנות מגיעות לפחות מ 20% מסך הקליקים. קשה להאמין, הא? כך ש 80% מהגולשים מקליקים על פוסט אורגני ונותנים יותר אמון בפרסומים אורגניים לעומת ממומנים. אז איך למרות כל זאת הרוב שם כספו בממומן ולא באורגני טבעי? בחייאת.. היינו שם כבר.. אנחנו דור ה”אינסטנט”.. נקודה למחשבה..
בניית אתרים מוצלחים
לאחר הבניית אתר ולאחר שהבדלנו בין אורגני לפרסום ממומן פר קליק, אתם לבטח שואלים את עצמכם איך ועל מה עדיף ללכת, בניית אתר שלם או דף נחיתה. ובכלל כמה עולה קידום אתר לעורך דין?
שיווק אורגני או ממומן – מה עדיף?
שיווק אורגני או פרסום בתשלום לפי קליק – מה באמת מתאים לעסק שלך? וכמה זמן לוקח לקדם אתר? שאלות כאלה הן לא רק טובות, אלא הכרחיות לכל עסק שרוצה להצליח באינטרנט. התשובות תלויות בגורמים כמו תקציב, תחרות, ויעדים, אבל עם אסטרטגיה נכונה, התוצאות בהחלט מגיעות.
כמה עולה קידום אורגני לאתר עו”ד?
העלות לקידום אורגני בגוגל משתנה בהתאם למצב האתר ולצרכים של העסק. ניתן להשקיע בין 600 ל-5,000 ₪ בחודש ואף יותר בשיווק אורגני, בעוד שקמפיינים ממומנים בתשלום לכל קליק יכולים לנוע בין 1 ₪ ל-100,000 ₪ ומעלה, תלוי בתקציב ובמטרות העסק.
מה עדיף – ממומן או אורגני?
השילוב הנכון תלוי במטרות העסק: אורגני מתאים לבניית נוכחות ארוכת טווח עם תוצאות יציבות, בעוד שממומן מספק תוצאות מיידיות. לרוב, האיזון המושלם הוא שילוב בין השניים – בהתאם לצרכים ולמטרות.
כמה זמן לוקח קידום אורגני?
משך הזמן תלוי במספר גורמים:
- רמת התחרות בנישה.
- וותק האתר – צעיר או ותיק.
- עוצמת האתר – כמות ואיכות הקישורים החיצוניים.
- תקציב ומשך העבודה המושקעים בקידום.
- אלמנטים נוספים כמו איכות התוכן, מבנה האתר ועוד.
כל מקרה נבחן לגופו, אך עם עבודה מקצועית וסבלנות, תוצאות משמעותיות בהחלט אפשריות.
למה להתעקש על מקדם אתרים מקצועי?
מיתוג נכון לעורך דין מתחיל באופטימיזציה חכמה של האתר. בעולם שבו האינטרנט משתנה ללא הרף – מה שעבד אתמול, לא בהכרח יעבוד מחר.
מקדם טוב לא רק דואג לשמור את האתר שלכם מעודכן, אלא גם מתאים אותו לטכנולוגיות העדכניות ביותר, כולל התאמה מלאה לסמארטפונים ולדרישות ההייטק המתחדשות. כך, האתר שלכם נשאר רלוונטי, נגיש, ומוביל – בדיוק מה שהלקוחות שלכם מחפשים.
תפקידו של מקדם אתרים
אופטימיזציה לתכנים באתר העסק, תוך חיבור כתבות למילות מפתח רלוונטיות בצורה מיטבית למנועי חיפוש, כולל התאמות טקסט לתמונות ותכנון מילות חיפוש ממוקדות. לדוגמה, במקום “עורך דין” בעל חיפושים כלליים, שימוש בביטוי מדויק כמו “עורך דין מקרקעין במרכז תל אביב” מביא לתוצאות ממוקדות עם שיעור המרות גבוה יותר.
בנוסף, חיזוק האתר באמצעות קישורים חיצוניים מאתרים סמכותיים, תוך שילוב תוכן איכותי והפניית טראפיק רלוונטי לאתר שלכם.
בעידן הדיגיטלי, מרבית הלקוחות מוצאים עסקים בגוגל – המקום שבו עסקים צומחים ומשגשגים. המומחיות שלנו תבטיח שתהיו הבחירה הראשונה במנועי החיפוש.
למה חשוב לבחור מקדם אתרים מקצועי
שיווק דיגיטלי לעורך דין עם אברהם רגבסקי. מקדם אתרים המתמחה בתחום שלך יביא לתוצאות טובות משמעותית ממקדם כללי. להלן דוגמה להגדלת נפח העבודה על ידי קידום אתר עורך דין (במקרה זה עו”ד מושבים)
עו”ד יקר, לפני שקופצים על חבילה מסוימת, להלן קישור לדף מחירון קידום אתרים מקצועי הכי משתלם. מומלץ להתייעץ לבניה אישית של חבילת קידום אתרים לעורכי דין 2025 בטלפון 050-891-8288 אברהם
-
1. כמה עולה לבנות אתר עורכי דין
ניתן לבנות ללקוחותינו אתר תדמיתי מותאם SEO למשרד עו"ד בעלות של כ 3900 ₪ + מע"מ
-
2. כמה עולה קידום אורגני במנועי חיפוש לאתר עו"ד
החל מ 1500 ₪ לחודש ומעלה. המחיר נקבע על פי יכולת המשרד. ככל שהתקציב גבוהה יותר ההתקדמות תהיה רוחבית יותר. ניתן לעיין ב"מחירון קידום אתרים" שבאתר או להתייעץ עם אברהם*...
*קצת מוזר לדבר על עצמי בגוף שלישי 🙂 -
3. תוך כמה זמן ניתן לקדם אתר עו"ד אורגנית בגוגל
בגדול הקידום נעשה לפי השלבים הבאים:
3 חודשים הראשונים מתחילים לראות חשיפות (עדיין לא הקלקות)
3 עד 6 חודשים עלייה בחשיפות.
6 חודשים מתחילים לראות הקלקות.
6 - 12 חודשים עלייה בהקלקות.
המשרד מרגיש "פריצה" בפועל לאחר 12 חודשים.
*גודל ה"פריצה" כגודל ההשקעה בחודשים שקדמו. -
4. פרסום לעו"ד בגוגל אדס (פרסום ממומן של גוגל)
פרסום ממומן בגוגל מאד יקר וביום שמפסיקים לשלם לגוגל אתם כבר לא קיימים. אך בליווי מנהל קמפיין מקצועי ניתן לנצל את הכלים העוצמתיים של גוגל אדס כדי למנף את התנועה הנכנסת בצורה מדהימה ובעלות נמוכה.
מומחה לקידום אתרים (SEO) המתמחה בהגדלת תנועה, שיפור דירוגים, ואופטימיזציה של אתרים. עם ניסיון עשיר והבנה מעמיקה בעולם הדיגיטלי, מקדם אתרים מספק פתרונות ממוקדים ואפקטיביים לעסקים בכל התחומים.