Quality Score

ציון איכות הוא מדד של גוגל למודעות בתשלום שמתאר את הרלוונטיות שלהן, כלומר עד כמה המודעות תואמות לכוונת החיפוש של המשתמש ולתוכן של הדף שאליו המודעה מפנה. הציון איכות משפיע על מחיר המודעות ומיקומן, כאשר מודעות עם ציון איכות גבוה בדרך כלל זוכות לעלויות נמוכות יותר ולמיקומים גבוהים יותר בתוצאות החיפוש.

היתרונות של ציון איכות גבוה:

  • הוזלת עלויות: ציון איכות גבוה מאפשר להוזיל את עלות הקליק (CPC) ולבצע קמפיינים יותר משתלמים.
  • שיפור מיקומים: מודעות עם ציון איכות גבוה זוכות להופיע במיקומים גבוהים יותר בתוצאות החיפוש, מה שמגדיל את הסיכוי לקבלת חשיפה.
  • הגברת יעילות הקמפיין: ציון איכות גבוה משפר את האפקטיביות של הקמפיינים על ידי התאמת המודעות לכוונת המשתמש.

כיצד לשפר את ציון האיכות:

  • שיפור כותרות המודעות: ודא שהכותרת מתאימה למילת המפתח ולכוונת החיפוש של המשתמש.
  • אופטימיזציה לדפי נחיתה: דפי הנחיתה צריכים להיות רלוונטיים למודעות ולספק חוויית משתמש טובה.
  • שימוש במילות מפתח רלוונטיות: השתמש במילות מפתח תואמות בעותקים של המודעות ובדפי הנחיתה כדי להבטיח שהמודעות יגיעו לקהל יעד נכון.

פרסום בגוגל לעסקים
כולל שיפור של ציון איכות להוזלת העלויות ולשיפור ביצועים בקמפיינים הממומנים.

ידע. ניסיון. תוצאות בגוגל
Google Ads Search Certification
Google Ads Display Certification
Google Ads Measurement Certification
תעודת גוגל פרטנר
אפילו את גוגל ניתן לנצח בדירוג!
מאמרים אחרונים
מקדם אתרים אברהם רגבסקי

מקדם אתרים אברהם רגבסקי

הסיפור התחיל לפני כ 40 שנה בעודי איש עסקים בן 8 גיליתי שכסף גודל על עצים! פתחתי עסק משגשג של מכירת לימונדה ביתית. היו שנים יפות, הזמן היה איכותי, הימים היו ארוכים.. בלה.. בלה.. בלה.. מאז העולם קצת השתנה. גילית שכסף לא גודל על עצים אבל עסקים בהחלט גודלים על גוגל…
כמה ממליצים
מחפשים מומחה להגדלת הכנסות?
SEO
לקוחות ממליצים
איור מקצועי המדגים ניתוחי שוק ועדכוני אלגוריתם ב-SEO, כולל גרפים, זכוכית מגדלת, וקשרים טכנולוגיים.
Quality Score

תפריט נגישות

רוצה להתקדם?
close slider

בס"ד

מחירון קידום אתרים בגוגל

050-8918288

לקוחה מתלוננת! (ברוך השם)
Call Now Button