קידום אתרים לעמותות היא הדרך לגייס כספים ולהכיר את העמותה לעולם. שיווק בגוגל – מבדק סיכוי להופיע בדף ראשון ללא עלות!
בניית וקידום אתרים. פרסום העסק בימים אלה. מה עושה משווק אתרים בגוגל בכמה מילים. ולמה להתעקש על משווק אתרים מקצועי. בואו ניכנס לרגע למחשבה של גוגל…

קידום אתרים לעמותות בימינו אנו

קידום אתרים לעמותות
מקדם אתרים לעמותה שלכם היא הדבר הטוב ביותר שניתן לעשות לקידום המטרה. גיוסי מתנדבים וכספים להרחבת הפעילות

אז כיצד רואה חשבון רגיל שרק סיים את לימודיו ושואף להתחיל משרד משלו מתחרה עם כל האריות בשוק העבודה העמוס? כיצד מישהי עשרים פלוס שעבדה בפיצה פרגו ורכשה נסיון בהכנת פיצות יכולה להתחיל רשת פיצריות מצליחה משל עצמה? למדתי שנים, תואר, עברתי קורסים, יש בסיס של ידע ואף איזשהו ניסיון. מה כעת? איך אנו מפרסמים את הביזנס? מה עושים?! כפרילנסר המוח כל הזמן מוטרד בגילוי דרך להביא יותר לקוחות בכדי להכפיל הכנסות ולהתקיים. וכאשר מדובר על קידום אתרים לעמותות אפילו יותר

שיווק של אז, של ימים אלו ושל היום שאחרי

הסיפור נפתח לפני שלושים וחמש שנים, בהיותי בעל עסק ילד בכיתה ב', גיליתי שדולרים צומחים על עצים: יזמתי פתיחת דוכן מצליח של מכירת לימונדה תוצרת הבית. היו אלה שנים נאות, הזמן היה רגוע, הימים נעו אט אט.. מאז החיים השתנו כמעה. בימינו אנו בכל בית רגיל יש לפחות כזוג מכוניות, מערכת קולנוע ביתית או שתיים, סמארטפון לכל אחד מבני המשפחה, איפד, ולכל הפחות מחשב נייד לכל אחת ואחד. הסטטיסטיקה מבעיטה. המדע התפתח , אנחנו דור ה"אינסטנט", אנשי המייד ממש בעשירית השנייה. אז איך עלינו להתנהל כיום כאשר אנו מחפשים עורך דין, יועץ משכנתאות, בית להשכיר, ספא לקבוצות או אולם אירועים..?

גם עמותות חייב לשווק – בניית אתרים לעמותות

בסיכומו של דבר או שעדיף לומר בראשיתו של דבר, איך מגייסים כספים אנשים ועוד? רוב הסיכויים שחסר לכם “קידום אורגני ברשת”. איזו מן חיה זו "קידום אורגני"? אם אתם מחפשים קידום אתרים לעמותות אתם לבטח יודע. (ואם לא, אי יאי יאי להתקשר מיד לנייד האישי שלי, אני מייד מפסיק את מה שאני עושה ומסביר לך ברצון ובאהבה). באופן עקרוני המטרה בפרסום אורגני היא לייעל את נתוני האתר בשביל לעזור ללינקים שלו לככב בעמודים הראשונים של גוגל, מבלי שצריך לשלם על כל הקלקה, כמו שנעשה בשיווק ממומן.

שיווק אורגני טבעי בלי תוספות…

בניית אתרים לעמותות
בניית אתרים לעמותות העוסקות בנושאים שונים. מקדם אתרים מקצועי יבליט את עיקר העמותה שלכם וישים אותה על המפה המרכזית בעולם – גוגל

האמת היא ש המילה "טבעי" לא ממש במקום.. כיוון שמשווק אתרים טוב, עושה ה רבה, אפילו הרבה מאד מניפולציות "שאינן טבעיות" על מנת לקדם מילות מפתח בצורה "טבעית". הנה דוגמה אחת מתוך אינספור ה "מניפולציות", אני לא בטוח שמותר לי, אבל אני אספר לכם סוד בכל זאת (רק בינינו) על שיטה מיוחדת שאני מפעיל לטקסט הזה שאתם מתרכזים בו ברגע זה. אם תמשיכו לטייל ב דפי האתר, תראו כמה כתבות עם טקסטים כמו " חברה לשיווק עסקים באינטרנט " או " שיווק אתרי מסחר " מאמרים עם אותו תוכן בדיוק כמו כתבה זו, אלא ש בארגון שונה של משפטים.

בשביל מה לטרוח על כתבה שלמה לאינטרנט על כל מילת קידום, הרעיון הוא שככל שהאתר רווי במילות חיפוש מתאימות, כך יפקדו אותו יותר אנשים המעוניינים במילות החיפוש האלה. וכמה מילות מפתח כבר אפשר לכלול בתוך כתבה אחת ב"טבעיות"? לדוגמה פה במאמר הזה מבלי לצופף יותר מדי אנו מקדמים את מילות החיפוש קידום אתרים לעמותות או שיווק אתרים לעמותה

בצורה כזו שיספיקו פעמים ספורות בלבד לחזור על המילה. כתבות אוריגינליות ואורגניות לחלוטין מבחינת מנוע החיפוש. מבלי להעמיס מילים מעבר למה שנחוץ באופן לא טבעי. לגלות לך עוד סודות? מממ… העבר לי אימייל שלך ואני אחלוק איתך בעזרת השם בהמשך עוד בנושא .קידום אתרים לעמותות

מה זה קידום אתרים לעמותות ממומן ("גוגל אד וורדס")?

קידום אתרים לעמותות – בשתי מילים ת’שלם וקבל תוצאות באופן מיידי. תעביר לגוגל סכום של כסף בעבור כל הקלקה והמנוע החיפוש ידאג להעביר אתך לאיפה שצריך.. כי בפשוטו של עניין מי שאינו ממוקם ב 4 או 5 עמודים הראשונים, אינו קיים. עם הנחיה מדויקת ומקצועית, ניתן להשיג הרבה דברים יפים בעזרת מערכת אד וורדס. אלא ש נחוץ ליצור אופטימיזציה על מנת להמנע מתשלום על הקלקות מיותרות. נחוץ לתת לכל פוסט חיבור לדפי נחיתה תואמים ביותר מתוך האתר להוזלת תשלומים לקליק.

כשמדובר על קידום אתרים לעמותות באופן ממומן ככל שחווית הגלישה ממוקדת יותר, כך ייווצרו יותר המרות פר שקל. נכון לעשות מעקב שוטף וניתוח המסע הפירסומי בכדי לבחון באם ההקלקות רלוונטיות או לא בנושא קידום אתרים לעמותות ..

שיווק אתרים לעמותה ממומן ברשת עלול להיות מסוכן בלי עזרה מקצועית

אני את שלי אמרתי! לפתוח חשבון אד וורדס זה פשוט. אך מומחה בלבד שישגיח לך על הפירסום (בעבור משכורת סמלית) ימנע ממך המון שגיאות נפוצות שיגרמו להפסד של מאות ואלפי שקלים שאינם מועילים. הנני אומר את זה מתוך ניסיון מר של הפסד של יותר ממיליון ש"ח, לא אפקטיביים שבזבזתי על שיווק בתשלום לכל הקלקה בראשית דרכי. רק שיהיה ברור.. "רק" 70% מהסכום לא היה יעיל. (בכל זאת עם ה 30% שעבדו גלגלנו מחזור של כ- 330,000 ₪ לחודש.. אוף.. מה היה אילו הייתה אופטימיזציה כמו שצריך?! )

בואו רגע נבין את הראש של גוגל

שיווק אתרים לעמותה
קידום אתרים לעמותות מאפשרות את הכרתם וקידומן בגוגל כך שיהיו יותר מוכרות ונגישות לציבור.

נאמר שאתם צריכים איזה עורך דין או רו”ח ראשית אתם נכנסים לגוגל (מהמחשב – %44 56% דרך סמארטפונים) למודעה שהכי קופצת לכם לעין ככלל גורף בעמוד הראשון. ע"פי מחקר, אנשים שמגיעים לעמוד נחיתה מוותרים תוך עשר-עשרים שניות וממשיכים הלאה, אך אם הדף נחיתה ברור וממוקד למה שהם מחפשים, אפשר למשוך אותם להתמהמה אפילו כמה דקות. אז איך זה משנה לנו לקידום ב שיווק אתרים לעמותה ? מנוע חיפוש קורא את כל הנתונים הללו ובהסתמך על כך (ועוד עשרות ומאות נתונים), קובע מי יהיה משווק יותר מעמיתו "באורגני" ומי ישלם בעבור מילות חיפוש פחות מהמתחרים ב"ממומן".

כמה סעיפים לשקול וסטטיסטיקה

לדוגמה הנה לכם פרט סטטיסטי בלתי צפוי ומסקרן:
מעל תשעים אחוזים מהעסקים מוציאים את כספם על שירות ממומן של גוגל (מעל 100,000,000,000 ₪ לשנה) ו 9% בלבד על שיווק אורגני בגוגל. מצד שני יש לנו עוד נתונים סטטיסטיים ואלה מראים שהמודעות הממומנות מהוותפחות מ 20% מסך כל ההקלקות. הפתעה! כך ש 80% מהגולשים מקליקים על פוסט אורגני וסומכים יותר על פרסומים אורגניים לעומת ממומנים. אז למה למרות כל זאת רוב מכריע שמים את כספם בממומן ולא באורגני? דחילק.. דברנו על זה.. אנו דור ה"אינסטנט".. נקודת מחשבה..

בניית אתרים לעמותות

מקדמת אתרים בגוגל מומחית לעמותות מסבירה – בניית אתרים לעמותה צריכה להיות מראש עם תשתית נכונה לשיווק. יש הבדל משמעותי ביכולת קידום אתרים לעמותות שעברו בניית אתרים לעמותות באופן מכוון לבין כאלה שלא. שימו לב לפעמים קיצורי דרך רק מעריכים אותה! בניית אתרים לעמותות צריכה להיעשות עם מחשבה על העתיד המוכוון ל שיווק אינטרנט י לעמותה המדוברת.

שאלות שכל בעל עסק או פרילנסר שואל

אחרי שלמדנו מה זה קידום אורגני טבעי ומהו שיווק בתשלום פר קליק אתם בוודאי תוהים, כמה יעלה קידום אתרים לעמותות טבעי אורגני בגוגל? כמה יעלה פרסום ממומן באינטרנט? במה עדיף להתרכז, פרסום אורגני טבעי או ממומן? כמה זמן יקח לקדם אתר? אלה תהיות נהדרות וענייניות.

התשובות תלויות בסטטוס האתר, קיום והפוטנציאל של הביזנס.

שיווק אתרים לעמותה
שיווק אתרים לעמותה הוא עניין רגיש בו יש לשלב את הפרסום ואת השיווק ללא רוח מסחרית. מקדם אתרים לעמותה עם ניסיון ידע להבליט את ייחודיות העמותה שלכם.

מקדם אתרים לעמותות משיב – הדבר הטוב הוא שניתן לקשר את התשובות הללו לאפיון ומסוגלות של העסק. אפשר להשקיע בין 600 עד 5,000 ₪ ומעלה על פרסום אורגני במנועי חיפוש ו1₪ עד 101,000 ₪ ויותר על קידום ממומן באינטרנט. מה משתלם יותר בתשלום לכל קליק או אורגני? הכי טוב לעסקים, גם וגם.. קצת מזה, יותר מזה או שההפך.

תלוי במטרה שלך.. כמה זמן לוקח לפרסם באופן אורגני במנועי חיפוש? זה תלוי בכמה וכמה פרטים כמו: רמת התחרות באותה נישה, וותק האתר, באם האתר חדש או ותיק. עוצמת האתר, מלינקים חיצוניים שלאתרים רלוונטיים חלשים או חזקים.. מאד תלוי בכמה כסף רוצים להשקיע, בשעות עבודה של מקדם אתרים און סייט, ועוד המון מרכיבים שחייבים לבחון לפני שניתן להעריך כמה זמן ייקח לפרסם אתר מסוים.

למה צריך מפרסם אתרים מקצועי

זוכרים ת'תחושה שנותנים לבעל מקצוע כמו מוסכניק את הרכב ועמוק בפנים יש תחושה כאילו עשו עליך טריק.. תחושה כזאת תתכן עם משווק אתרים באינטרנט ויש לכך סיבה. במיוחד אם משווק אתרים לא מדווח לבעל העסק על פעולותיו. אז ראשית כל חייב שיהיה שקיפות טוטאלית. מקדם אתרים טוב ידאג שהאתר יהיה תמיד במצב אופטימלי. האתרים של אתמול הם לא האתרים של היום והגוגל של היום אינו הגוגל של מחר. יש כל הזמן להיות אפ טו דייט ויש גם להתאים את תצוגת האתר לסמארטפונים של עכשיו ולהייטק המתפתח מיום ליום. שיווק אתרים לעמותה היא תחרות כמו בכל מקצוע שקיים בשוק ויש לדעת איך לקדם את הנושא הזה.

מה עושה מקדם אתרים לעמותה על רגל אחת

ארגון כתבות של תכני בית העסק המקשר כל מאמר למילת חיפוש בצורה האופטימלית למנוע החיפוש, כולל אפיונים ומלל אלטרנטיבי לויז'ואלס. יצירת גומחה ברשת על ידי בחירה מתאימה של מילות מפתח, הכי טובות שיהפכו לרמה גבוהה ביותר של המרות. למשל מילת חיפוש “עורך דין” עם כמה מאות חיפושים בחודש תגרור פחות קליקים ממילת חיפוש "עורך דין מקרקעין בעפולה" המובילה לכמה עשרות חיפושים בחודש אבל עם שייכות לעסק הרבה יותר משמעותית.

שימת עין מתמשכת על האינטראקציה של המבקרים עם האתר ויזימת שינויים בהתאם. כמה שה "Bounce Rate" (עזיבת האתר) יורד, אחוזי ההקלקה באינטרנט גבוהים יותר, זמן התעקבות באתר גבוה יותר לעומת המתחרים. הוצאת קישורים רלוונטיים מהאתר שלכם לאתרים אחרים שהם חזקים, לא מתחרים. ובהתאם לתקציב, חיזוק ה DA – סמכותיות הדומיין וה PA – כוח דף בודד באתר. ע”י עבודה חיצונית אל תוך האתר – מאתרים בעלי כוח וסמכותיות גבוהה. כולל כתיבת כתבות חדשות לתוך האתרים עם סמכות גבוהה והפניית קישורים לאתר הבית.

אנחנו מתמקצעים בפרסום אורגני למיני מקצועות ועמותות

שיווק אתר לרופא שיניים, למנהל, לחנויות נעליים, לאולמות ארועים ועוד.. ולכל עיסוק יש את הבחינות שלו, התחרות שלו. עלינו להתפקס על היתרון שלך ולעצב את האתר באורח מהיר, מושך, זמין, שמקובל והולך היום בשוק. ברגע שהאתר לא חודש, הגולשים מרגישים את זה וזה משפיע על ההחלטה שלהם באם לבחור בך. כאשר הוא יזדמן לאתר אחר יותר "מבריק" ונוח לשימוש, סיכוי גדול שהוא יעדיף אותו.. גם אם אתה יותר טוב במה שאתה עושה, בעל המלצות, כשרוני וכו'.. זה לא מה שקובע. רואה חשבון בעל ידע שהתבלט בלימודים, לאו דווקא גובר על עמיתו שבקושי התקבל והעביר אותה בלימודים אבל המשרד שלו צולח פי כמה וכמה

למה זה? כי יש לו מקדם שיודע מה צריך לעשות. מנוע חיפוש כמו גוגל מתייחס למעל מאתיים אלמנטים לפני שהוא נותן דירוג לדף. בימים עברו הייתה תחרות לעסק בקצה האחד של הרחוב ולחנות שבקצה השני, היום בעולם הוירטואלי יש תחרות גדולה הרבה יותר לכל בעל עסק והכל חשוף ומיידי. בימים אלו הדברים קורים דרך האינטרנט, האנשים מפרסמים באינטרנט, למי יש זמן לחפש משהו בעיתון או להמתין להקשיב לרדיו כשהוא צריך משהו מסויים. רק בחיפוש גוגל. ולכן אולי באמת כסף לא גודל על עצים אבל עסקים בהחלט מתעשרים על רשת האינטרנט של גוגל…

כתיבת תגובה

סגירת תפריט
Call Now Button
צור קשר
close slider

בס"ד

מחירון קידום אתרים בגוגל

050-8918288

שיתוף ב facebook
שיתוף ב google
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב whatsapp