Search Intent

כוונת חיפוש מתארת את המטרה של המשתמש כאשר הוא מקליד שאילתה במנוע חיפוש. הבנת כוונת החיפוש היא גורם מרכזי בקידום אתרים (SEO), שכן היא מאפשרת להתאים את התוכן לצרכים ולציפיות של המשתמשים, ובכך לשפר את חוויית המשתמש ואת הדירוגים במנועי החיפוש.

סוגי כוונות חיפוש עיקריות:

  • כוונה מידעית (Informational): המשתמש מחפש מידע, מדריך או תשובה לשאלה ספציפית. לדוגמה: “איך לשפר את מהירות האתר”.
  • כוונה ניווטית (Navigational): המשתמש מחפש להגיע לאתר או שירות ספציפי, כמו: “פייסבוק התחברות”.
  • כוונה מסחרית (Commercial Investigation): המשתמש מבצע חקר שוק לפני רכישה, לדוגמה: “השוואת מחירים של סמארטפונים”.
  • כוונה רכישתית (Transactional): המשתמש מעוניין לבצע רכישה או פעולה מסוימת, לדוגמה: “לקנות נעלי ספורט בזול”.

התאמת התוכן לכוונת החיפוש של המשתמשים משפרת את שביעות רצונם, מעלה את שיעור ההקלקות (CTR) ואת שיעור ההמרות. לדוגמה,
קידום אתרים מקצועי
מסייע להתאים את האתר ואת התוכן לצרכים ולמטרות של המשתמשים, מה שתורם לשיפור הנראות במנועי החיפוש ולהצלחת האתר.

ידע. ניסיון. תוצאות בגוגל

Google Ads Search Certification
Google Ads Display Certification
Google Ads Measurement Certification
תעודת גוגל פרטנר

אפילו את גוגל ניתן לנצח בדירוג!

מאמרים אחרונים

מקדם אתרים אברהם רגבסקי

מקדם אתרים אברהם רגבסקי

הסיפור התחיל לפני כ 40 שנה בעודי איש עסקים בן 8 גיליתי שכסף גודל על עצים! פתחתי עסק משגשג של מכירת לימונדה ביתית. היו שנים יפות, הזמן היה איכותי, הימים היו ארוכים.. בלה.. בלה.. בלה.. מאז העולם קצת השתנה. גילית שכסף לא גודל על עצים אבל עסקים בהחלט גודלים על גוגל…
כמה ממליצים

מחפשים מומחה להגדלת הכנסות?

SEO

לקוחות ממליצים

תפריט נגישות

רוצה להתקדם?
close slider

בס”ד

מחירון קידום אתרים בגוגל

050-8918288

לקוחה מתלוננת! (ברוך השם)
Call Now Button