בס"ד

מקדמת אתרים בגוגל

מקדמת אתרים באינטרנט
דף הבית » מקדמת אתרים בגוגל

מקדמת אתרים בגוגל מובילה את תחום האופטימיזציה וכתיבות תוכן עסקי במגוון תחומים. מקדמת אתרים איכותית בעלת ניסיון יכולה לשנות את עתיד העסק שלך ולהביא תוצאות שאין להגיע אליהם ללא התערבות מקצועית. ניתן להבין את עולם הקידום, לקבל טיפים ועצות בהמשך הכתבה. מומלץ בנוסף להתקשרות עם מקדמת מקצועית ללמוד בעצמך איך הדברים עובדים וכאן נוכל להכי קצת יותר את הגורמים המרכיבים את תהליך הקידום

מקדמת אתרים בגוגל

איך מעלים אתר לאינטרנט – סקירת פוטנציאל האתר לעמוד ראשון ללא עלות!
מקדמת אתרים בגוגל מסבירה מהו קידום עסק בימים אלה. מה תפקידה של מקדמת אתרים בגוגל בכמה מילים. ובשביל מה להתעקש על מפרסם אתרים מקצוען. בואו שניה ננתח את הראש של גוגל…

מקדמת אתרים לעסקים בכל התחומים

בוא ניזכר ב “פעם” היו שנים טובות, הזמן היה איכותי, הימים היו ארוכים.. מאז העולם השתנה מעט. נכון לעכשיו בכל בית מן המניין יש לפחות כזוג מכוניות, 2 טלוויזיות, סמארטפון לכל אחד מבני המשפחה, אייפוד, ולפחות מחשב אישי לכל אחד. הנתונים מאיימים. הטכנולוגיה התפתחה , אנו דור ה”כאן ומייד”, אנשי הכאן ועכשיו ממש במאית השניה. אז מה עלינו לעשות היום כאשר אנו צריכים עורך דין מושבים, רואה חשבון מומלץ, נופש, מנחה סדנאות או טבעת נישואין..? מקדמת אתרים מקצועית תדע למתג אתכם.

מקדמת אתרים מקצועיים

מקדמת אתרים לעסקים קטנים
מקדמת אתרים לעסקים בגוגל כולל קידום אורגני בגוגל וניהול קמפיין גוגל ממומן

אז כיצד איש מקצוע תמים שסיים את לימודיו וחולם להתחיל עסק משלו מתמודד עם כל הגדולים במארקט המוצף? כיצד בחורה עשרים פלוס שעבדה בפיצריה בתור ולמדה דבר או שניים בהכנת פיצות מעיזה להתחיל רשת פיצריות מצליחה משלה? למדתי שנים, תעודה, סיימתי קורסים, יש בסיס של ידע וגם איזשהו ניסיון.

מה כעת? הכיצד אנחנו מפרסמים את הביזנס? מה יש לעשות?! כעוסק עצמאי השכל בקביעות מוטרד בלאתר דרך להביא יותר לקוחות בשביל להגדיל את ההכנסה ולצאת ברווח. מקדמת אתרים מקצועיים מתמחה בקידום מקצועות שונות. יש להכיר כל עסק והייחוד המתלווה אליו לפני שיהיה אפשר לעשות קידום אתרים מקצועיים.

קידום אתר אורגני טבעי במנוע חיפוש גוגל

בסיכומו של עניין או יותר נכון בראשיתו של עניין, מי משחק אותה? בעולם של היום מי שמצליח זה מי שמוכר ומי שמכור זה מי שמפורסם בגוגל.  “פרסום אורגני טבעי אונליין” מהו “קידום אורגני טבעי”? אתה בטוח כבר יודע. (ואם לא, אוי ואווי תתקשר מיד לאישי שלי, ואני מייד עוזב הכל ומסביר לך ברצון ובאהבה). בעקרון המטרה בשיווק אתרים אורגני טבעי היא לשפר את נתוני האתר על מנת לסייע לדפים שלו לקפוץ לעמודים הראשונים של חיפוש אונליין, ללא צורך להוציא כסף על כל קליק, כמו בשיווק ממומן.

קידום אורגני טבעי בלי תוספות…

כל חברת שיווק בעצם תסכים שהמושג “טבעי” לא לגמרי נכון.. כיוון שמפרסם אתרים טוב, מבצע שפע, אפילו המון מניפולציות “לא טביעות” כדי לדחוף מילות מפתח קדימה באופן “טבעי”. דוגמא אחת מתוך מאות “מניפולציות”, אני לא בטוח שמותר לי, אבל אני אחשוף בפניכם סוד בכל זאת (רק בינינו) על טכניקה מסוימת שאני מפעיל לטקסט הזה שאתם קוראים כעת. אם תמשיכו להסתובב בין הבלוגים באתר, תשימו לב למספר כתבות עם מילים לקידום כמו ” מומחה לשיווק אתרים – צעד 1 לאיך להגיע לקידום איכותי ויעיל ”  או ” חברת שיווק אינטרנטי – ניתוח סיכוי להימצא בעמוד 1, חינם! “.

כתבות עם אותו תוכן בדיוק כמו הכתבה הנוכחית, רק ש בואריאציה שונה של מילים , הרי ככל שהאתר עשיר יותר במילות מפתח נכונות, כך יציצו בו יותר גולשים המעוניינים ב מילות המפתח הללו. וכמה מילות חיפוש כבר אפשר לדחוס אל תוך כתבה בודדת באופן “טבעי”? כמו כאן במאמר הזה בלי להעמיס מעבר למידה אנחנו מקדימים את מילות המפתח ” מקדמת אתרים בגוגל “, ” מקדמת אתרים מקצועיים “. באופן כזה שיספיקו פעמים ספורות בלבד של חזרה על המילה. כתבות אוריגינליות וטביעות לחלוטין מבחינת מנוע החיפוש. מבלי לצופף יותר מדי מילים באופן לא טבעי. רוצה לחשוף יותר סודות? מממ… העבר לי מייל שלך ואני אכתוב לך בעזרת השם בהמשך.

מה זה קידום בתשלום לגוגל (“גוגל אד וורדס”)?

בקצרה תשלם וקבל תוצאות באופן מיידי. תתן לגוגל סכום של כסף בעבור כל קליק והמנוע החיפוש ידאג להעביר אתך לדף הנכון.. הרי בפשוטו של עניין מי שאינו מקודם בלפחות 4 או 5 עמודים התחלתיים, לא עומד בסיכוי. עם עבודה מדויקת ומקצועית, אפשר להגיע למלא תוצאות יפות בעזרת מערכת אד וורדס. רק הכרחי לעשות אופטימיזציה בשביל להמנע מתשלום על קליקים שוליים. חשוב לצרף לכל פוסט קישור לדפי נחיתה הכי רלוונטיים מתוך האתר להורדת תשלומים לקליק. השקל שלך שווה יותר ככל שחווית הגלישה מתמקדת יותר. יש לעשות מעקב שוטף ולנתח את הקמפיין בכדי לבחון באם ההקלקות שייכות לנושא או לא..

פרסום ממומן באינטרנט עלול להתברר כ מסוכן בלי פיקוח של מומחה

מקדמת אתרים מקצועיים
מקדמת אתרים מקצועיים תוך שימת לב לקצוע המדובר ותחום השיווק הספציפי שלו בשיווק אינטרנטי

אני את שלי אמרתי! לפתוח חשבון אד וורדס זה איזי פיזי. אבל מקדמת אתרים לעסקים מומחית בלבד שתנהל לך את החשבון תחסוך לך הרבה מאד טעויות נפוצות שיביאו להפסד של מאות ואלפי שקלים שאינם אפקטיביים. אני אומר את זה מתוך ניסיון מר של הפסד של מעל מיליון ש”ח, לא יעילים שבזבזתי על פרסום בתשלום לכל קליק בראשית דרכי. אל תבינו לא נכון.. “רק” 70% מהסכום לא הועיל. (בכל זאת עם ה 30% שעבדו גלגלנו מחזור של מעל 330,000 ₪ חודשי.. יאללה.. מה היה לו הייתה אופטימיזציה כמו שצריך?! )

בואו ניכנס לרגע למוח של גוגל

עכשיו נגיד שאתם מעוניינים ב איזה קליניקה מסוימת או מטפל ראשית כל אתם נכנסים לגוגל (44% ממחשבים 56% דרך סמארטפונים) למודעה שנדמה לכם כי היא הרלוונטית ביותר ברוב המקרים בעמוד הראשון. ע”פי מחקר, גולשים שנכנסים לדף נחיתה לא נשארים יותר מ עשרים שניות לכל היותר שניות וממשיכים הלאה, אך אם הטקסט נהיר וממוקד למה שהם צריכים, אפשרי לשכנע אותם להתעכב אפילו כמה דקות. אז איך זה משנה לנו לפרסום? גוגל מעיין בכל הנתונים האלה ובהסתמך על כך (ועוד עשרות ומאות נתונים), מחליט מי גורלו להיות משווק יותר מחברו “באורגני” ומי ישלם על אותן מילות מפתח פחות מהמתחרים ב”ממומן”.

מספר נקודות למחשבה וסטטיסטיקה

לדוגמא הנה לכם נתון סטטיסטי מפתיע ומעניין:
מעל תשעים אחוזים מהעסקים משקיעים את כספם על פרסום בתשלום פר קליק של מנועי החיפוש (מעל מאה מיליארד שקלים לשנה) ורק תשעה אחוז על שיווק אורגני. אך ראו זה פלא הנה לנו נתונים נוספים שאומרים שהמודעות הממומנות מגיעות לפחות מ 20% מסך ההקלקות. וואו! זאת אומרת ש 80% מהאנשים מקליקים על פוסט אורגני וסומכים יותר על פרסומים אורגניים ולא ממומנים. אז איך בכל זאת הרוב משקיעים בממומן ולא באורגני במנועי חיפוש? נקודת מחשבה..

שאלות הכי שכיחות של עצמאי או פרילנסר

לאחר שראינו מהו פרסום אורגני ומה זה קידום בתשלום לכל הקלקה הנכם בוודאי שואלים את עצמכם, כמה משלמים על קידום אתרים טבעי אורגני בגוגל? כמה יעלה פרסום ממומןבאינטרנט? מה עדיף, שיווק אורגני או בתשלום פר קליק? כמה זמן יקח לשווק אתר? אלה הן שאלות נהדרות ולעניין. התשובות תלויות במצב של האתר, והיכולת של העסק. הדבר הטוב הוא שאפשר לקשר את התשובות לאופי ומסוגלות של העסק. אפשר להשקיע בין 600 ₪ עד 6,600 ₪ ומעלה על פרסום אורגני טבעי ו1₪ עד 101,000 ₪ ו על שיווק בתשלום פר קליק אונליין. מה משתלם יותר ממומן או אורגני במנועי חיפוש?

הכי שווה לביזנס, גם זה וגם זה.. קצת מזה, יותר מזה או שההפך. תלוי במטרה.. כמה זמן לוקח קידום אורגני בגוגל? זה תלוי בכמה וכמה גורמים כגון: גובה התחרות בנישה המדוברת, ותק האתר, באם האתר חדש או וותיק. עוצמת האתר, מקישורים חיצוניים שלאתרים משיקים חזקים או חלשים.. מאוד תלוי בכמה כסף רוצים לשים על זה, בשעות עבודה של איש מקצוע און סייט, ועוד המון פקטורים שיש לנתח לפני שאפשר לאמוד כמה זמן ייקח לקדם אתר כזה או אחר.

למה צריך משווק אתרים מקצוען

יתכן ותכירו ת’תחושה שמשאירים לבעל מקצוע כמו מתקן סמארטפונים את הנייד ועמוק בבטן זה מרגיש כאילו עשו אליך קומבינה.. תחושה כזאת תתכן עם מקדם אתרים באינטרנט ובצדק. במיוחד אם מקדם אתרים לא מדווח לבעל העסק על פעולותיו. אז ראשית כל חייב שתהיה שקיפות מלאה. מקדם אתרים טוב ישמור את האתר תמיד מתוחזק ומתוקתק. האתרים של אתמול הם לא האתרים של היום והאתרים של היום הם לא האתרים של מחר. תמיד יש להיות מעודכן ואון טופ וגם להתאים את מבנה האתר לסמארטפונים של עכשיו ולהיי טק המתפתח מיום ליום.

מה תפקידה של מקדמת אתרים בכמה מילים

מקדמת אתרים באינטרנט
מקדמת אתרים בגוגל לכל סוגי העסקים במקצועיות ויעילות.ניתן לקבל קידום ברמות שונות ועוצמות שונות לפי מטרות תקציב וסוג העסק

סידור הכתבות של תוכן הביזנס המשייך כל מאמר למילת חיפוש באופן האופטימלי למנוע החיפוש, כולל אפיונים ומלל אלטרנטיבי לויז’ואלס. יצירת בועה ברשת על ידי בחירה קולעת של מילות חיפוש, הכי טובות שיובילו למקסימום קליקים. לדוגמא מילת מפתח “עורך דין” עם כמה מאות חיפושים בחודש תגרור פחות הקלקות ממילת מפתח “עורך דין נדלן בעפולה” המובילה לכמה עשרות חיפושים בחודש אבל עם רלוונטיות הרבה יותר משמעותית. שימת עין רציפה על האינטראקציה של הגולשים עם האתר ויזימת שינויים לשיפור. ככל שה “Bounce Rate” (עזיבת האתר) נמוך יותר, אחוזי ההקלקה באינטרנט יותר גבוהים, זמן שהייה באתר גבוה יותר לעומת אתרים אחרים.

שליחת לינקים רלוונטיים מהאתר המדובר לאתרים חיצוניים שהם רלוונטיים, ולא מתחרים. ובהתאם למה שהתקציב מאפשר, חיזוק ה DA – כוח הדומיין וה PA – סמכותיות של כל דף באתר. ע”י עבודה חיצונית אל תוך האתר – מאתרים בעלי כוח וסמכותיות חזרה. כולל יצירת מאמרים חדשים לתוך האתרים עם סמכותיות גבוהה ושליחת לינקים לאתר העסק.

אנו מתמחים בשיווק אורגני למגוון המקצועות

שיווק אתר לנוטריון, למנהל, לחנויות אופנה, לאולמות ארועים ועוד.. כאשר לכל בית עסק יש היבטים משלו, ותחרות משלו. יש להדגיש את היתרון שלך ולארגן את האתר באופן מושך, זמין, מהיר, להתאים למה שמקובל והולך בשוק של היום. ברגע בו האתר לא חודש, הגולשים רואים את זה וזה משפיע על ההחלטה שלהם אם להמשיך איתך. כאשר הוא יראה אתר שונה יותר “מדליק” ויוזר פרנדלי, רוב הסיכויים שהוא יעדיף אותו.. גם אם אתה יותר מקצועי בתפקידך, בעל תעודות, מוכשר וכולי.. לא זה מה שקובע. רואה חשבון טוב שבלט באוניברסיטה, לאו דווקא גובר על קולגה שבקושי התקבל והעביר אותה בלימודים והעסק שלו מצליח פי כמה כי יש לו מפרסם אתרים שיודע מה צריך לעשות. מנוע חיפוש כמו גוגל לוקח בחשבון מעל מאתיים אלמנטים לפני שהוא מדרג דף.

אם פעם הייתה תחרות לבית עסק בתחילת הרחוב ולבית עסק שבסופו, כיום באינטרנט התחרות גדולה בהרבה לכל בית עסק והכל זמין וגלוי. בימים אלה הדברים קורים אונליין, כולם מפרסמים באינטרנט, למי יש זמן לחפש משהו במגזין או לחכות להקשיב לרדיו כאשר הוא זקוק למוצר או שירות. רק בחיפוש און ליין.
אז יתכן שכסף באמת לא גדל על עצים אבל עסקים גדלים על גוגל… ככה ש ” שיווק דיגיטלי הוא צעד 1 להצלחה של העסק שלך ”

מקדמת אתרים בגוגל | מקדמת אתרים לעסקים | מקדמת אתרים מקצועיים

מקדם אתרים אברהם רגבסקי

אברהם רגבסקי

הסיפור התחיל לפני 35 שנה בעודי איש עסקים בן 8 גיליתי שכסף גודל על עצים! פתחתי עסק משגשג של מכירת לימונדה ביתית. היו שנים יפות, הזמן היה איכותי, הימים היו ארוכים.. בלה.. בלה.. בלה.. מאז העולם קצת השתנה. גילית שכסף לא גודל על עצים אבל עסקים בהחלט גודלים על גוגל…

אפילו את גוגל ניתן לנצח בדירוג!

מחפשים מומחה להגדלת הכנסות?

SEO

לקוחות ממליצים

משרד עורכי דין קולודני

אברהם עשה ועושה עבודה מצוינת בקידום אתר המשרד שלנו. בזכות עבודתו המסורה הצלחנו להגדיל בזמן קצר ובאחוזים ניכרים את נתח החשיפה של אתר המשרד וכל זה תוך שאנחנו מפחיתים תשלומים על סוגי פרסום אחרים. בקיצור, אנחנו מרוצים וממליצים!

משרד רו"ח מיכאל גבאי

בס"ד בזכות קידום אורגני שאברהם עושה, האתר שלי עולה בעמוד ראשון במעל 300 מונחים. אברהם מקדם אתרים מעולה. פתחתי עסק עם לקוחות מעטים. הקידום שלו עזר לי רבות. הגיעו אלי דרך האתר לקוחות רבים. ברוך ה' היום העסק יציב וכל הזמן מתפתח בקצב עולה.

מערכות סאונד

הכרתי את אברהם דרך האינטרנט... כבר בשיחה איתו הבנתי שמודבר במקצוען אבל מעבר לזה בבחור אמין שעושה עבודה טובה מאד. במקרה שלי הגענו לתוצאות מטורפות בזמן קצר מאד בזמן שחברות אחרות יותר יקרות דברו על תוצאות רק לאחר שנה אז כאן זה התחיל לקרות תוך חודש וחצי.. אני שמח מאד שהכרתי אותו ובכך אני יודע שכל שקל שאני משלם לו זה עבור נטו עבודה של מקצוען אמיתי.. אברהם אתה אלוף אמיתי תודה לך ממליץ לכולם מאד מאד...

מאמרים אחרונים

מקדם אתרים אברהם רגבסקי

מקדם אתרים אברהם רגבסקי

מקדם אתרים מומלץ אברהם רגבסקי : קידום אתרים מקצועי 2024 Website promoter Avraham Regevsky SEO expert בניית אתרים לעסקים זה פשוט. קידום ובניית אתרים שגוגל

קידום אתרים לעורכי דין אברהם רגבסקי
עורכי דין

קידום אתרים לעורכי דין 2024

הרבה לקוחות ש”חצי מבינים” בנושא קידום אתרים לעורכי דין שואלים שאלות לא נכונות שלמדו לשאול (אולי מאיזה סרטון יוטיוב), בכלל לא רלוונטיות למטרה שלהם. כמו

חברת בניית אתרים לעורכי דין
עורכי דין

בניית אתרים לעורכי דין

לפני שחושבים על בניית אתרים לעורכי דין צריך קודם כל לחשוב על השלב הבא – קידום אתרים לעורכי דין ולא סתם אתר תדמית או דף

פרסום בגוגל
שירותי קידום אתרים

פרסום בגוגל לעסקים

פרסום עסקים בגוגל חשוב לעשות עם חברה אמינה ולמה? מי שחווה בעבר טיפול של פרסום בגוגל לעסקים עם חברות קידום יודע כמה מדובר בעניין חשוב

בונה אתרים
בניית אתר וורדפרס

בונה אתרים בוורדפרס

בונה אתרים בוורדפרס שגוגל אוהב. 17 סיבות למה בונה אתרים בוורדפרס חייב להיות מומחה בקידום אתרים למה בכלל לבנות אתר? ולמה חשוב שהבונה אתרים יהיה

קידום אתרים באנגלית
מאמרים

קידום אתרים באנגלית

קידום אתרים באנגלית מומלץ לכל מי שרוצה להרחיב את מעגל הלקוחות. כמו כן מי שעובד עם חנות אינטרנטית ובכללית טוב שלכל אתר יהיה יכולת שפות.

רוצה להתקדם?
close slider

בס”ד

מחירון קידום אתרים בגוגל

050-8918288

לקוחה מתלוננת! (ברוך השם)
Call Now Button