מקדם אתרים אורגני | קידום אורגני | קידום אורגני לעסקים | קידום אורגני לרופאים | קידום אורגני לבית עסק

טיפים ממקדם אתרים אורגני – בדיקת התאמת הגעה לדף 1# חינם!

פרסום עסקים בזמננו אנו או מה תפקידו של משווק אתרים על רגל אחת. למה צריך מקדם אתרים טוב? בוא נראה… הרי שקידום העסק בימינו אנו אינו מה שהיה.

כיצד רואה חשבון צעיר שרק סיים את לימודיו ושואף לפתוח עסק משל עצמו מתחרה מול כל הגדולים במארקט המוצף? איך אישה צעירה שעמלה בפיצה דומינו’ס כאחראית ספונג’ה ורכשה נסיון בהכנת פיצות מעיזה לפתוח רשת פיצריות מצליחה משל עצמה?

אז למדנו שנים, השגנו תואר, השלמנו קורסים, יש בסיס של ידע ואף ניסיון. מה כעת? באיזה אופן אנו מקדמים את העסק? מה עושים?! אצל עוסק עצמאי המוח תמיד מוטרד באיתור דרך להביא יותר לקוחות בכדי להכפיל הכנסות ולהתפרנס בכבוד.

להיות ראשון בגוגל עם מקדם אתרים אורגני
להיות ראשון בגוגל עם מקדם אתרים אורגני

קידום אורגני טבעי במנוע חיפוש גוגל

בסופו של עניין או שעדיף לומר בתחילתו של דבר, מי מגיע רחוק? אולי זה שהוריו מורישים לו בית עסק משפחתי מפותח או הבוטיק המקומי עם הלקוחות החוזרים. אולי כך, לפחות עד שיפתח הסופר ליד וכולם יעברו לקנות שם גבינות, חלב, לחם, חסה אורגנית ומלפפון אורגני. אבל גם אז עדיין יחסר “קידום אורגני טבעי באינטרנט”.

רציני עכשיו, מה זה “קידום אורגני”? באופן כללי הרעיון מאחורי שיווק אתרים אורגני בגוגל הוא שידרוג נתוני האתר על מנת לעזור לדפים שלו להתקדם לעמודים הראשונים של גוגל, מבלי הצורך לממן כל הקלקה כמו שנעשה בקידום ממומן.

מרקטינג של אתמול, של כעת ושל היום שאחרי

הסיפור נפתח לפני 35 שנים כשהנני איש עסקים ילד בן שמונה. ראיתי ששקלים גודלים על עצי נוי: הפעלתי ביזנס מצליח של מכירת לימונדה תוצרת הבית.

אלה היו השנים… הזמן היה איכותי, הימים זחלו באיטיות.. וכולי וכדומה… מאז העולם השתנה מעט. בימינו אנו בכל בית רגיל יש לפחות זוג כלי רכב, מערכת קולנוע ביתית או שתיים, 4 סמרטפונים, אייפון, ולכל הפחות מחשב אישי לכל אחד.

הנתונים מבהילים. המדע צועד קדימה, אנו דור ה”אינסטנט”, אנשי ה’כאן ועכשיו ממש במאית השניה.’ אז איך עלינו להתנהל היום אם אנחנו רוצים למצוא עורך דין מקרקעין, רו”ח, בית להשכיר, ספא בקיסריה או שמלת כלה?

מקדם אתרים אורגני לעסקים
מקדם אתרים אורגני לעסקים

פרסום אורגני טבעי בלי תוספות…

בעקרון המילה “טבעי” היא לא לגמרי מדויקת… מפרסם אתרים מקצועי עושה אינסוף מניפולציות “שאינן טבעיות” על מנת לדחוף מילות מפתח קדימה באופן “טבעי”.

אני רוצה להביא כאן דוגמה אחת מתוך מאות “מניפולציות” שכאלה, אינני משוכנע שמותר לי, אך בכל זאת אספר לכם סוד (רק בינינו) על טכניקה מסוימת שאני משתמש לכתבה הזאת מש שאתם קוראים עכשיו.

אם תוסיפו לגולל בין דפי האתר, תבחינו בכמה כתבות עם מילות מפתח כגון ‘מקדם אתרים אורגני’ או ‘קידום אורגני בגוגל’, דפים בעלי אותו תוכן בדיוק כמו המאמר הזה, רק בארגון אחר של מילים ומשפטים.

ככל שהאתר רווי במילות חיפוש מתאימות, כך יבקרו יותר גולשים המעוניינים באותן מילות המפתח. וכמה מילות מפתח כבר אפשר לדחוף לתוך כתבה בודדת באופן “טבעי”?

כמו שפה, בכתבה הזאת, מבלי לצופף יותר מדי, אנחנו מקדמים את מילות המפתח “מקדם אתרים אורגני”, “קידום אורגני” ו”קידום אורגני לעסקים”, ככה שיספיקו פעמים אחדות בלבד של חזרה על המילה.

אלה כתבות מקוריות וטביעות לגמרי מבחינת גוגל: מבלי לצופף מילים מעבר למה שנחוץ באופן מאולץ. לגלות לך יותר סודות? מממ… העבר לי אימייל שלך ואני אשתף אותך בעזרת השם בהמשך.

מה זה שיווק בתשלום פר קליק (“גוגל אדוורדס”)?

בשתי מילים: ת’שלם ות’קבל תוצאות מיידיות. תתן לגוגל סכום של כסף בעבור כל הקלקה ומנוע החיפוש יתארגן להרים אותך לאיפה שצריך. כי בפשוטו של עניין מי שלא מופיע בלפחות ארבעה או חמישה עמודים התחלתיים לא עומד בסיכוי.

עם הנחיה מפורטת ממקצוען, אפשר להשיג מלנתה דברים יפים בעזרת מערכת אד וורדס. רק שהכרחי ליצור התאמה בשביל להמנע מתשלום על קליקים שוליים. צריך לצרף לכל פוסט חיבור לדפי נחיתה תואמים ביותר מתוך האתר להוזלת תשלומים לקליק.

חווית גלישה ממוקדת יותר מובילה ליותר המרות. כדאי ליזום מעקב מתמיד ולנתח את הקמפיין בשביל לבחון את ההקלקות באם הן רלוונטיות או לא. קידום ממומן בגוגל עלול להתחוור כ מסוכן ללא פיקוח של מומחה. ראו הוזהרתם.

קידום חכם עם מקדם אתרים אורגני
קידום חכם עם מקדם אתרים אורגני

אני את שלי אמרתי! לפתוח חשבון אד וורדס זה פשוט. אך רק מקדם אתרים מקצועי שיפקח בשבילך עין על החשבון (בעבור סכום סמלי)

ימנע ממך הרבה טעויות שכיחות שיובילו להפסד של מאות ואלפי שקלים לא יעילים. הנני כותב את זה מתוך התנסות מרה של אובדן של למעלה ממיליון ש”ח לא אפקטיביים

שהוצאתי על קידום ממומן בתחילת דרכי. שלא תבינו לא נכון, “רק” 70% מהסכום היה לא מועיל. בכל זאת עם ה 30% שעבדו קיבלנו תפוקה של מעל 380,000 ₪ בחודש. אוף… מה היה לו הייתה אופטימיזציה טובה?!

בוא ניכנס דקה לראש של גוגל

אז נניח שאתם מעוניינים בקליניקה מסוימת או מטפל או משהו בסגנון… ראשית כל אתם פותחים גוגל (מהמחשב – 44% או דרך האייפון – 56% ) למודעה שהכי קופצת לכם לעין ושככלל גורף מצויה בעמוד הראשון.

ע”פי מחקר, גולשים שמבקרים בעמוד נחיתה מוותרים תוך עשרים שניות לכל היותר וממשיכים לדרכם. אבל אם הדף נחיתה ברור וממוקד למה שהם באו לחפש, אפשר לגרום להם להישאר אפילו מספר רגעים.

עכשיו, איך זה משנה לנו לשיווק? גוגל קורא את כל הפרטים הללו ובהסתמך על כך (ועוד מאות רבות של נתונים), מחליט מי גורלו להיות מיוחצן יותר מרעהו “באורגני” ומי ישלם על מילות מפתח פחות או יותר מהמתחרים ב”ממומן”.

בחירה נכונה של מקדם אתרים אורגני
בחירה נכונה של מקדם אתרים אורגני

לדוגמה הנה פרט סטטיסטי בלתי צפוי ומסקרן: 91% של בעלי העסקים משקיעים את כספם בשיווק ממומן של מנוע החיפוש (מעל מאה מיליארד שקל בשנה) ורק 9% בשיווק אורגני במנועי חיפוש. מצד שני יש לנו עוד נתונים סטטיסטיים ואלה מראים שהמודעות הממומנות מגיעות לפחות מ 20% מסך כל הקליקים. קשה להאמין, הא?

מזאת ניתן להסיק ש 80% מהאנשים נכנסים למודעה אורגנית וסומכים יותר על פרסומים אורגניים לעומת ממומנים. אז למה בכל זאת הרוב משקיעים בממומן ולא באורגני טבעי? דחילק, היינו שם כבר… אנחנו דור ה”אינסטנט”… נקודה למחשבה.

שאלות שכל בעל עסק ופרילנסר שואל

לאחר שהבדלנו בין מה זה שיווק אתרים אורגני טבעי ומה זה קידום ממומן, אתם לבטח שואלים את עצמכם כמה יעלה לקדם אתר בגוגל? כמה מוציאים על קידום ממומן באינטרנט? מה עדיף, שיווק אורגני טבעי או בתשלום לכל הקלקה? כמה זמן לוקח לשווק אתר?

כל אלה תהיות טובות וצודקות. הכל תלוי באפיון האתר, קיום והיכולת של העסק.

כל היופי הוא שניתן לקשר את התשובות לסוג והיכולות של הביזנס שלכם. ניתן להקדיש בין 600₪ עד 6,000₪ ומעלה על שיווק אורגני במנועי חיפוש ו1₪ עד 99,999₪ על קידום ממומן אונליין. מה עדיף, בתשלום לכל הקלקה או אורגני במנועי חיפוש?

הכי שווה לעסקים גם זה וגם זה… קצת מזה, טיפה יותר מזה או שההפך, תלוי במטרה שלך.

כמה זמן לוקח לקדם באופן אורגני במנועי חיפוש? התשובה תלויה במספר נתונים כגון: רמת התחרות בנישה המדוברת, זמן קיום האתר, יכולת האתר. תלוי מאד באיזה תקציב מוכנים לשים על זה, בזמן העבודה הדרוש של איש מקצוע באתר ועוד הרבה מרכיבים שצריך לנתח לפני שאפשר לאמוד כמה זמן ייקח לפרסם אתר מסוים.

מקדם אתרים אורגני לבעלי עסקים
מקדם אתרים אורגני לבעלי עסקים

בשביל מה להתעקש על מקדם אתרים אורגני מקצועי

יש מצב אתם מכירים ת’תחושה שנותנים לבעל מקצוע כמו מתקן סמארטפונים את הנייד ועמוק בפנים זה מרגיש שקימבנו אותך… כך התחושה עם משווק אתרים באינטרנט ובצדק. במיוחד כאשר משווק אתרים לא מדווח לבעל העסק על פעולותיו.

אז כתנאי ראשון, צריך שתהיה שקיפות מלאה. משווק אתרים טוב ידאג שהאתר תמיד יהיה במצב אופטימלי. האתרים של אתמול הם לא האתרים של היום והגוגל של היום אינו הגוגל של מחר. צריך כל הזמן להיות מעודכן ואון טופ וגם להתאים את תצוגת האתר לטלפונים החכמים של עכשיו ולהייטק המתפתח מיום ליום.

על תפקידו של מקדם אתרים אורגני בגוגל בכמה מילים

עריכת כתבות של תכני בית העסק וחיבור כל מאמר למילת מפתח בצורה אופטימלית למנוע החיפוש, כולל הגדרות ומלל חלופי לתמונות.

יצירת נישה בגוגל על ידי בחירה קולעת של מילות חיפוש הכי טובות שיגרמו להכי הרבה המרות. לדוגמה מילת מפתח “עורך דין” עם כמה מאות חיפושים בחודש תייצר פחות הקלקות ממילת חיפוש “עורך דין מקרקעין במרכז תל אביב” המגיעה לעשרות חיפושים בחודש אך עם רלוונטיות הרבה יותר גבוהה.

שימת עין מתמשכת על אינטראקציה של גולשים עם האתר והוספת שינויים בהתאם. כמה שה “Bounce Rate” (עזיבת האתר) יורד, אחוזי ההמרה באינטרנט גבוהים יותר וזמן השהייה באתר גבוה יותר לעומת המתחרים.

שליחת קישורים רלוונטיים מהאתר המדובר לאתרים חיצוניים שהם חזקים ולא מתחרים.

בהתאם למה שהתקציב מאפשר, חיזוק ה DA – סמכותיות הדומיין וה PA – סמכותיות של כל דף באתר ע”י עבודה חיצונית לתוך האתר – מאתרים שיש להם סמכות גבוהה, כולל חיבור מאמרים חדשים לתוך האתרים עם סמכותיות חזקה ושליחת לינקים לאתר הבית.

מקדם אתרים אורגני עובד חכם
מקדם אתרים אורגני עובד חכם

אנו מתמחים בקידום אורגני למיני מקצועות

קידום אתר לעורך דין, לקבלן, לחנויות בגדי ספורט, לטיפול פסיכולוגי ועוד ועוד… לכל עיסוק בחינות משלו ותחרות משלו. צריך להתפקס על היתרון שלך ולארגן את האתר באופן מושך, זמין, מהיר וכמו שמקובל והולך בשוק של היום.

ברגע שהאתר מיושן, הלקוח מרגיש את זה ויש לזה השפעה על ההחלטה שלו באם לבחור בך. כשהוא יכנס לאתר שונה שהוא יותר “מבריק” והגיוני, רוב הסיכויים שהוא יבחר בו גם אם אתה איש מקצוע יותר טוב. בגוגל, זה לא מה שקובע.

עו”ד משכיל שהתבלט באוניברסיטה לאו דווקא גובר על עמיתו שבקושי התקבל ושרד בלימודים אך הביזנס שלו צולח פי כמה וכמה מכיוון שיש לו מפרסם אתרים שיודע מה ואיך.

גוגל מבחין במעל מאתיים פקטורים לפני שהוא משייך דירוג לדף. בעבר הייתה תחרות בין בית העסק במעלה הרחוב והחנות שבמורדו, כיום בעולם האינטרנט התחרות הרבה יותר גדולה והכל מיידי וחשוף.

בימים אלו הכל אונליין, האנשים מפרסמים בגוגל, לאף אחד אין זמן לחפש משהו בשבועון או לחכות למודעה ברדיו כשהוא זקוק לשירות או מוצר, רק אינטרנט. אז אולי באמת כסף לא צומח על עצים אך עסקים בהחלט גדלים על גוגל…

כתיבת תגובה

סגירת תפריט
צור קשר
close slider

בס”ד

מחירון קידום אתרים בגוגל

050-8918288

שיתוף ב facebook
שיתוף ב google
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב whatsapp
Call Now Button