בס"ד

קידום אתרים ייעוץ

קידום אתרים ייעוץ
דף הבית » קידום אתרים ייעוץ

קידום אתרים ייעוץ והכוונה לבתי עסק כולל מבחן מיקום בגוגל ופוטנציל קיים. ייעוץ קידום אתרים הוא חשוב לעסק שרוצה לבחון את עצמו ואת הכוח האינטרנטי שלו, בנוסף לקבל הבנה של מה התקציב הנדרש לקידום עסק כשלך, מה הערכות זמן לעליה במיקומי גוגל שלך, ומה התוכנית השיווקית המתאימה ביותר ללקוחות הספציפיים לסוג העסק שלך. קידום אתרים ייעוץ צריך היות אמין ויוסדי על מנת להגיע לתוצאות הטובות והמתאימות ביותר לך. לא כל עסק זקוק לאותו קידום ולכן הכוונה בנושא ואף בניית תוכנית אסטרטגית יכולה לעשות את כל ההבדל בהאם עסק יצליח או לא.

מומחה קידום אתרים ייעוץ – מספק חקירת כוח האתר לדף ראשון בגוגל חינם!
מה זה שיווק אתרים באינטרנט? מה צריך בשביל פרסום העסק בימים אלה? מה תפקידו של מקדם אתרים בגוגל על קצה המזלג ולמה להתעקש על מפרסם אתרים מקצוען? בוא שניה ננתח את המוח של גוגל…

קידום אתרים ייעוץ עסקים

ייעוץ קידום אתרים
קידום אתרים ייעוץ ממוקד המאפשר להכיר את האתר שלך ויכולות השיווק המתאימות לסוג העסק שלך

הסיפור הזה החל לפני 35 שנים, כשהנני בעל עסק ילד בכיתה ב’, גיליתי ששקלים גודלים על עצים: יזמתי פתיחת ביזנס צולח של מכירת לימונדה ביתית. היו שנים יפות, הזמן היה רגוע, הימים עברו לאט.. מאז העולם השתנה מעט. בימינו אנו בבית ממוצע יש מינימום 2 מכוניות, מערכת קולנוע ביתית או שתיים, ארבעה סמארטפונים, איפד, ולכל הפחות מחשב נייד לכל אחד ואחת. הנתונים מבהילים. המדע צועד קדימה , אנחנו דור ה”כאן ומייד”, אנשי הכאן ועכשיו ממש בעשירית השנייה. אז איך אנחנו מתנהלים כיום כאשר אנו צריכים עורך דין מקרקעין, רו”ח, בית להשכיר, יום כיף ליום הולדת או אולם אירועים..?

קידום אתרים ייעוץ בימינו אנו

אז איך איש מקצוע צעיר שרק סיים הכשרה ומקווה להתחיל עסק עצמאי מתחרה נגד כל האריות בשוק העבודה המוצף? איך בחור צעיר שעמל בפיצריה בתור שותף כלים ורכש ניסיון בהכנת פיצות מעז להתחיל רשת פיצריות מוצלחת משלו? למדתי שנים, הכשרה, השלמתי קורסים, צברתי ידע וגם מעט ניסיון. מה כעת? הכיצד אנחנו מפרסמים את היוזמה? מה צריך לעשות?! כעצמאי השכל כל הזמן עסוק באיתור דרך להביא לקוחות על מנת לשפר הכנסות ולהרוויח.

ייעוץ קידום אתרים הוא קודם קידום אורגני במנוע חיפוש

בסיכומו של עניין או שעדיף לומר בראשיתו של עניין, מי משחק אותה? מי שיש לו “קידום אורגני בגוגל”. רציני עכשיו.. איזו מן חיה זו “קידום אורגני”? אתה בטוח יודע. (ואם לא, אי יאי יאי אנא תתקשר עכשיו לאישי שלי, ואני מייד מפסיק הכל ומסביר לך בשמחה ובאהבה). באופן עקרוני הרעיון בפרסום אתרים אורגני טבעי הוא לשדרג את נתוני האתר בשביל לעזור לדפים שלו לקפוץ לעמודים ההתחלתיים של מנוע החיפוש, מבלי הצורך להוציא כסף על כל קליק, כמו בקידום ממומן.

ייעוץ שיווק אתרים אורגני טבעי ללא כימיקלים…

ייעוץ מקדם אתרים
קידום אתר ייעוץ המקנה כלים והכרה של עולם הקידום כולל הסבר מעמיק על מצב העסק הספציפי שלך והכוונה על התנהלות שיווקית באינטרנט

האמת היא שהמונח “טבעי” לא ממש נכון.. מאחר שמשווק אתרים טוב, עושה שפע, אפילו המון מניפולציות “שאינן טבעיות” במטרה לקדם מילות מפתח באופן “טבעי”. דוגמא אחת מתוך מאות “מניפולציות”, אינני בטוח שמותר לי, אך אני אחשוף בפניכם סוד בכל זאת (רק בינינו) על שיטה מיוחדת שאני משתמש לטקסט הזה שאתם מדפדפים בו כרגע. אם תוסיפו להסתובב בין מאמרי האתר, תראו כמה כתבות עם מילות מפתח כגון קידום חנות וירטואלית או ”  קידום אתרים תכשיטים “.

דפים בעלי אותו תוכן בדיוק כמו הכתבה הנוכחית, אלא שבקומבינציה שונה של מילים ומשפטים. הרי ככל שהאתר עשיר במילות חיפוש רלוונטיות, כך יפקדו אותו יותר גולשים המעוניינים באותן מילות חיפוש. וכמה מילות מפתח כבר אפשרי לדחוס אל תוך כתבה אחת באופן “טבעי”? כמו שפה במאמר הזה מבלי להעמיס יותר מדי אנחנו מקדמים את מילות המפתח ” מקדם אתרים ייעוץ “, ” קידום אתרים ייעוץ ” באופן כזה שיספיקו פעמים ספורות בלבד של חזרה על המילה. כתבות מקוריות וטביעות לגמרי מבחינת גוגל. מבלי לדחוס מילים מעבר למה שנחוץ בצורה לא טבעית. רוצה לחשוף יותר סודות? מממ… שלח אלי אימייל שלך ואשתף אותך בעזרת השם בהמשך.

קידום אתרים ייעוץ – מהו קידום בתשלום לכל הקלקה (“גוגל אדוורדס”)?

בשתי מילים תשלם ותקבל תוצאות מיידיות. תשלם לגוגל סכום של כסף לכל קליק וגוגל ידאג לעלות אתך לאיפה שצריך.. הרי בפשוטו של עניין מי שלא ממוקם בלפחות 4 או 5 דפים התחלתיים, אינו קיים. עם עבודה מדויקת ומקצועית, אפשר לעשות הרבה דברים יפים בעזרת גוגל אד וורדס. אלא שחשוב ליצור התאמה כדי להמנע מתשלום על קליקים מיותרים. יש צורך לצרף לכל סלוגן קישור לדפי נחיתה הכי רלוונטיים בתוך האתר להוזלת עלויות להקלקה. השקל שלך שווה יותר ככל שחווית הגלישה מתמקדת יותר. צריך לעשות מעקב מתמיד ולנתח את המסע הפירסומי כדי לבחון באם ההקלקות שייכות לנושא או שלא..

ללא ייעוץ קידום אתרים ממומן באינטרנט יכול להתגלות כמסוכן ללא עזרה מקצועית

אני את שלי אמרתי! כל אחד יכול לפתוח חשבון אד וורדס. אמה מה, מקצוען בלבד שישגיח לך על הפירסום (בעבור סכום סמלי) ימנע ממך המון שגיאות רווחות שיגרמו לאובדן של אלפי שקלים שאינם יעילים. אני אומר זאת מתוך ניסיון מר של אובדן של מעל מיליון שקלים חדשים, לא יעילים שבזבזתי על פרסום ממומן בתחילת דרכי. רק שיהיה ברור.. “רק” 70% מהסכום היה לא מועיל. (בכל זאת עם ה 30% שעשו ת’עבודה קיבלנו תפוקה של כ- 380,000 ₪ לחודש.. יאללה.. מה היה אילו הייתה אופטימיזציה נכונה?! ) ולכן אין להקל ראש בכל הקשור אל קידום אתרים ייעוץ מקצועי

בוא לרגע נבין את המחשבות של גוגל

קידום אתרים ייעוץ
ייעוץ מקדם אתרים מומחה המספק בדיקה מעמיקה ודוח מפורט לגיבוש תוכנית שיווק מותאמת אישית לאופי העסק

אז נאמר שאתם צריכים איזה עורך דין או מנעולן ראשית אתם פותחים גוגל (44% ממחשבים 56% דרך סמארטפונים) למודעה שנדמה לכם כי היא הרלוונטית ביותר ככלל גורף בדף הראשון. על פי מחקר, גולשים שמבקרים בדף נחיתה לא נשארים יותר מעשר-עשרים שניות וממשיכים הלאה, אך אם המסר ברור ומדויק למה שהם מחפשים, אפשר למשוך אותם להתעקב אפילו מספר דקות. עכשיו איך זה חשוב לנו לשיווק? מנוע חיפוש בודק את כל הנתונים הללו ועל סמך זה (ועוד מאות רבות של נתונים), מחליט מי גורלו להיות משווק יותר מחברו “באורגני” ומי ישלם על מילות מפתח פחות מהמתחרים ב”ממומן”.

מספר נקודות למחשבה ונתונים סטטיסטיים

הנה לכם פרט סטטיסטי מפתיע ומעניין:
מעל תשעים אחוזים מהעסקים משקיעים את כספם על שיווק בתשלום לכל קליק של מנוע החיפוש (מעל 100,000,000,000 ₪ בשנה) ו 9% בלבד על שיווק אורגני במנועי חיפוש. מאידך יש לנו נתונים נוספים שאומרים שהמודעות הממומנות מהוותפחות מ 20% מסך הקליקים. וואו! מזה ניתן להסיק ש 80% מהאנשים מקליקים על פוסט אורגני ונותנים יותר אמון במודעות אורגניות לעומת ממומנות. אז למה ואיך בכל זאת הרוב שם כספו בממומן ולא באורגני? היינו שם כבר.. אנו דור ה”אינסטנט”.. נקודה למחשבה..

שאלות שכל בעל עסק או פרילנסר שואל

אחרי שהבדלנו בין מה זה שיווק אתרים אורגני טבעי ומה זה קידום בתשלום פר קליק אתם לבטח שואלים את עצמכם, כמה יעלה לקדם אתר בגוגל? האם יש קידום אתרים בזול ? כמה עולה שיווק בתשלום לכל הקלקה אונליין? על מה עדיף ללכת, שיווק אורגני טבעי או ממומן? כמה זמן לוקח לשווק אתר? אלה קושיות טובות ולעניין. הכל תלוי בדרגת האתר, קיום והפוטנציאל של העסק. כל היופי שאפשרי להתאים את התשובות הללו לסוג ומסוגלות של בית העסק. אפשר להקדיש בין 600 עד 6,500 ₪ ומעלה על קידום אורגני במנועי חיפוש ושקל אחד עד 99,999 ₪ ומעלה על פרסום ממומן ברשת.

קידום אתרים ייעוץ משיב על שאלות כמו מה עדיף ממומן או אורגני במנועי חיפוש? קידום אתרים ייעוץ משיב – הכי שווה לעסקים, גם וגם.. קצת מזה, טיפה יותר מזה או להפך. תלוי במטרה.. כמה זמן לוקח לקדם באופן אורגני? זה תלוי בכמה פרטים כמו: גובה התחרות בתחום המדובר, זמן קיום האתר, באם האתר צעיר או ישן. עוצמת האתר, מלינקים חיצוניים באתרים משיקים חלשים או חזקים.. תלוי מאוד באיזה תקציב מוכנים לשים בזה, בכמות שעות העבודה של איש מקצוע באתר, ועוד הרבה מרכיבים שחייבים לבחון לפני שניתן לאמוד כמה זמן זה ייקח לקדם אתר כזה או אחר.

למה להתעקש על מקדם אתרים ייעוץ מקצועי

קידום אתר ייעוץ
כמו בכל מקצוע יש לפנות למישהו המתמחה בתחום שיכול לכוון ולדאוג שהעסק שלך ילך לכיוון המדויק לו. מקדם אתרים ייעוץ ראשוני וייעוץ מעמיק ברמה גבוהה ויחס אישי בגובה העיניים

יש מצב אתם מכירים ת’הרגשה שנותנים לבעל מקצוע כמו מתקן מחשבים את הנייח ועמוק בבטן זה מרגיש כאילו קימבנו אותך.. כך התחושה עם מקדם אתרים באינטרנט ויש לכך סיבה. במיוחד כשמשווק אתרים לא מדווח ללקוח על פעולותיו. אז ראשית כל חייב שתהיה שקיפות טוטאלית. קידום אתרים ייעוץ והכוונה דורשים אמון.

מקדם אתרים ייעוץ איכותי וטוב ישמור את האתר תמיד מתוחזק ומתוקתק. האתרים של אתמול הם לא האתרים של היום והגוגל של היום אינו הגוגל של מחר. יש כל הזמן להיות אפ טו דייט ויש גם להתאים את מבנה האתר לטלפונים החכמים של עכשיו ולטכנולוגיה המתפתחת מיום ליום.

מה תפקידו של ייעוץ מקדם אתרים על רגל אחת

קידום אתרים ייעוץ ממליץ – ארגון מאמרים של תכני העסק המשייך כל כתבה למילת מפתח באופן האופטימלי למנוע החיפוש, כולל הגדרות ומלל אלטרנטיבי לויז’ואלס. יצירת נישה ברשת על ידי בחירה נכונה של מילות מפתח, הכי טובות שיהפכו למקסימום הקלקות. למשל מילת מפתח “עורך דין” עם כמה מאות חיפושים בחודש תייצר פחות המרות ממשפט חיפוש “עורך דין נדל”ן בנתניה” המובילה לעשרות חיפושים בחודש אבל עם שייכות לעסק הרבה יותר משמעותית.

שימת עין מתמשכת על האינטראקציה של הגולשים עם האתר ויזימת שינויים לשיפור. ככל שה “Bounce Rate” (עזיבת אתר מוקדמת) נמוך יותר, אחוזי ההמרה במנועי חיפוש יותר גבוהים, זמן שהייה באתר יותר גבוה לעומת המתחרים. בניית קישורים מתאימים מהאתר המדובר לאתרים אחרים שהם רלוונטיים, ולא מתחרים. ובהתאם לתקציב, חיזוק ה DA – סמכותיות הדומיין וה PA – כוח דף בודד באתר. ע”י עבודה מבחוץ אל תוך האתר – מאתרים שיש להם סמכות גבוהה. כולל כתיבת מאמרים חדשים לתוך האתרים שיש להם סמכות גבוהה והפניית קישורים לאתר הבית.

אנחנו מתמקצעים בשיווק אורגני למגוון מקצועות

קידום אתרים ייעוץ – קידום אתר לנוטריון, לרואה חשבון, לחנויות אופנה, לאולמות ארועים ועוד.. כאשר לכל עסק בחינות משלו, ותחרות משלו. צריך להתמקד על היתרון שלך ולסגנן את האתר באורח מושך, מהיר, זמין, כמו שהולך ומקובל בשוק של היום. אם האתר מיושן, הלקוחות רואים את זה ויש לזה השפעה על ההחלטה שלהם אם לבחור בך. כאשר הוא יראה אתר שונה יותר “מבריק” והגיוני, סביר להניח שהוא יעדיף אותו.. גם אם אתה יותר מקצועי במה שאתה עושה, בעל המלצות, מוכשר וכד.. לא זה מה שקובע..

עו”ד משכיל שמצטיין בלימודים, לא בהכרח גובר על קולגה שלא ברור איך התקבל והעביר אותה בלימודים והמשרד שלו צולח הרבה יותר כיוון שיש לו מקדם אתרים שיודע את העבודה. גוגל מבחין במעל מאתיים פקטורים לפני שהוא משייך דירוג לדף. בימים עברו הייתה תחרות לחנות במעלה הרחוב ולעסק שבמורדו, היום בעולם האינטרנט התחרות הרבה יותר גדולה לכל בעל עסק והכל חשוף וזמין. בימים אלו הכול דרך האינטרנט, האנשים מפרסמים בגוגל, לאף אחד אין זמן לתור אחר פרסום במגזין או לחכות למודעה ברדיו כאשר הוא זקוק למוצר או שירות. רק אינטרנט. ולכן אולי באמת כסף לא גודל על עצים אך עסקים צומחים על רשת האינטרנט של גוגל…

מקדם אתרים אברהם רגבסקי

אברהם רגבסקי

הסיפור התחיל לפני 35 שנה בעודי איש עסקים בן 8 גיליתי שכסף גודל על עצים! פתחתי עסק משגשג של מכירת לימונדה ביתית. היו שנים יפות, הזמן היה איכותי, הימים היו ארוכים.. בלה.. בלה.. בלה.. מאז העולם קצת השתנה. גילית שכסף לא גודל על עצים אבל עסקים בהחלט גודלים על גוגל…

אפילו את גוגל ניתן לנצח בדירוג!

מחפשים מומחה להגדלת הכנסות?

SEO

לקוחות ממליצים

משרד עורכי דין קולודני

אברהם עשה ועושה עבודה מצוינת בקידום אתר המשרד שלנו. בזכות עבודתו המסורה הצלחנו להגדיל בזמן קצר ובאחוזים ניכרים את נתח החשיפה של אתר המשרד וכל זה תוך שאנחנו מפחיתים תשלומים על סוגי פרסום אחרים. בקיצור, אנחנו מרוצים וממליצים!

משרד רו"ח מיכאל גבאי

בס"ד בזכות קידום אורגני שאברהם עושה, האתר שלי עולה בעמוד ראשון במעל 300 מונחים. אברהם מקדם אתרים מעולה. פתחתי עסק עם לקוחות מעטים. הקידום שלו עזר לי רבות. הגיעו אלי דרך האתר לקוחות רבים. ברוך ה' היום העסק יציב וכל הזמן מתפתח בקצב עולה.

מערכות סאונד

הכרתי את אברהם דרך האינטרנט... כבר בשיחה איתו הבנתי שמודבר במקצוען אבל מעבר לזה בבחור אמין שעושה עבודה טובה מאד. במקרה שלי הגענו לתוצאות מטורפות בזמן קצר מאד בזמן שחברות אחרות יותר יקרות דברו על תוצאות רק לאחר שנה אז כאן זה התחיל לקרות תוך חודש וחצי.. אני שמח מאד שהכרתי אותו ובכך אני יודע שכל שקל שאני משלם לו זה עבור נטו עבודה של מקצוען אמיתי.. אברהם אתה אלוף אמיתי תודה לך ממליץ לכולם מאד מאד...

מאמרים אחרונים

מקדם אתרים אברהם רגבסקי

מקדם אתרים אברהם רגבסקי

מקדם אתרים מומלץ אברהם רגבסקי : קידום אתרים מקצועי 2024 Website promoter Avraham Regevsky SEO expert בניית אתרים לעסקים זה פשוט. קידום ובניית אתרים שגוגל

קידום אתרים לעורכי דין אברהם רגבסקי
עורכי דין

קידום אתרים לעורכי דין 2024

הרבה לקוחות ש”חצי מבינים” בנושא קידום אתרים לעורכי דין שואלים שאלות לא נכונות שלמדו לשאול (אולי מאיזה סרטון יוטיוב), בכלל לא רלוונטיות למטרה שלהם. כמו

חברת בניית אתרים לעורכי דין
עורכי דין

בניית אתרים לעורכי דין

לפני שחושבים על בניית אתרים לעורכי דין צריך קודם כל לחשוב על השלב הבא – קידום אתרים לעורכי דין ולא סתם אתר תדמית או דף

פרסום בגוגל
שירותי קידום אתרים

פרסום בגוגל לעסקים

פרסום עסקים בגוגל חשוב לעשות עם חברה אמינה ולמה? מי שחווה בעבר טיפול של פרסום בגוגל לעסקים עם חברות קידום יודע כמה מדובר בעניין חשוב

בונה אתרים
בניית אתר וורדפרס

בונה אתרים בוורדפרס

בונה אתרים בוורדפרס שגוגל אוהב. 17 סיבות למה בונה אתרים בוורדפרס חייב להיות מומחה בקידום אתרים למה בכלל לבנות אתר? ולמה חשוב שהבונה אתרים יהיה

קידום אתרים באנגלית
מאמרים

קידום אתרים באנגלית

קידום אתרים באנגלית מומלץ לכל מי שרוצה להרחיב את מעגל הלקוחות. כמו כן מי שעובד עם חנות אינטרנטית ובכללית טוב שלכל אתר יהיה יכולת שפות.

רוצה להתקדם?
close slider

בס”ד

מחירון קידום אתרים בגוגל

050-8918288

לקוחה מתלוננת! (ברוך השם)
Call Now Button