בס"ד

חברת קידום אתרים

חברות קידום אתרים מובילות
דף הבית » חברת קידום אתרים

חברת קידום אתרים היא אחד הדברים הנפוצים ביותר בשוק ובצדק. כל הפרנסה שלנו תלויה בשיווק והיום השיווק החזק ביותר הוא דרך האינטרנט. איך בוחרים חברה לקידום אתרים ומה תפקידה?

חברת קידום אתרים מהי

תפקידה של חברת קידום אתרים הוא בעצם לקחת את האתר של בעל העסק ולהקפיץ אותו במנועי החיפוש, ליעל את הכסף שמשקיע בממומן לכל קליק וחשוב מזה לבסס קידום אורגני חזק ככה שלא יצטרך את הממון על מנת לשרוד בדפים ראשונים.. בגדול לחסוך כסף לבעל העסק ולבסס את הצלחתו לאורך זמן.

קידום עסקים – בדיקת סיכוי להופיע בדף ראשון ללא עלות!
קידום בגוגל אדוורדס. שיווק עסקים בזמננו אנו. מה תפקידו של מקדם אתרים על קצה המזלג. ולמה חשוב חברות קידום אתרים במה מועיל משווק אתרים מקצועי. בואו ניכנס רגע למוח של גוגל…

פרסום של פעם, של ימים אלו ושל העתיד

הסיפור הזה נולד לפני מעל שלושים שנה, בעודי בעל עסק ילד בן שמונה, גיליתי ששקלים גודלים על עצי פרי: הפעלתי ביזנס מצליח של מכירת מיץ לימונים תוצרת הבית. אלה היו השנים, הזמן היה איכותי, הימים היו ארוכים ורגועים..  מאז הדברים טיפה השתנו. בבית ממוצע יש לכל הפחות שתי מכוניות, מערכת קולנוע ביתית או שתיים, 4 סמארטפונים, איפד, ולכל הפחות לאפטופ לכל אחת ואחד. הנתונים מבהילים. המדע צועד קדימה , הננו דור ה”כאן ועכשיו”, אנשי המייד ממש בעשירית השנייה. אז היום אם אנחנו רוצים למצוא מתרגם, רואה חשבון מומלץ, נדל”ן, יום כיף ליום הולדת או חליפת חתן..?

חברות קידום אתרים מובילות

אז איך איש מקצוע תמים שרק סיים את לימודיו ורוצה לפתוח משרד עצמאי מתחרה נגד כל האריות בשוק הגדוש? איך מישהו עשרים פלוס שעבד בפיצה פרגו בתור מנקה שולחנות ויודע דבר או שניים בהכנת פיצות מגיע לפתוח רשת פיצריות מוצלחת משל עצמו? השקעתי שנים בלימודים, הכשרה, סיימתי קורס, יש בסיס של ידע ואפילו קצת ניסיון. מה עתה? באיזה אופן אנחנו משווקים את העסק? מה צריך לעשות?! כעצמאי השכל בקביעות טרוד בלאתר דרך להביא לקוחות חדשים כדי להגדיל משכורת ולצאת ברווח וכאן נכנסת תפקידה של חברת קידום אתרים.

חברת קידום אתרים
כיום חברה לקידום אתרים עושה את ההבדל בין עסק מצליח לעסק שלא מתרומם

פרסום אתר אורגני במנוע חיפוש של גוגל

בסיכומו של עניין או יותר נכון בראשיתו של עניין, מי משחק אותה? האם הוא שהוריו מורישים לו בית עסק משפחתי מצליח, הבוטיק המקומי עם הלקוחות הותיקים, כולם יקנו שם גבינות, חלב, לחם, בטטה אורגנית, בצל אורגני אך בפתיחת הכל בו ליד עדיין יחסר “שיווק אורגני טבעי אונליין”. ברצינות עכשיו.. איזו מן חיה זו “קידום אורגני”? אתה בטח יודע. (ואם לא, אוי ואווי להתקשר מיד לנייד שלי, ואני מייד עוזב הכל ונותן לך הסבר רגוע ומפורט). בכללי השאיפה בשיווק אורגני היא לשפר את מצב האתר בשביל לסייע לדפים שלו לקפוץ לעמודים ההתחלתיים של גוגל, בלי להצטרך לממן כל קליק, כמו שנעשה בשיווק אתרים ממומן.

חברת קידום אתרים מציעה שיווק אורגני טבעי ללא כימיקלים

בעצם המילה “טבעי” לא כל כך במקום.. מאחר שחברת קידום אתרים מקצועית, עושה שפע, אפילו המון מניפולציות “לא טביעות” כדי לקדם מילות מפתח באופן “טבעי”. הנה דוגמא אחת מתוך מאות “מניפולציות”, אני לא משוכנע שמותר לי, אך אגלה לכם סוד בכל זאת (בינינו) על שיטה מיוחדת שאני משתמש לטקסט הזה שאתם מתרכזים בו כרגע. אם תוסיפו לגולל בדפי האתר, תבחינו במספר כתבות עם טקסטים כגון קידום אתרים בגוגל או איך להיות ראשון בגוגל מאמרים עם אותם תכנים בדיוק כמו המאמר הזה, רק בארגון שונה של מילים.

למה לטרוח על בלוג שלם לאינטרנט על כל מילת חיפוש, לדוגמא ” חברת קידום אתרים “

הרי ככל שהאתר רווי במילות מפתח מתאימות, כך יציצו בו יותר לקוחות המעוניינים במילות המפתח האלו. וכמה מילות חיפוש כבר אפשרי לדחוס בכתבה אחת באופן “טבעי”? כמו פה בכתבה הזאת בלי לצופף יותר מדי אנחנו משווקים את מילות המפתח ” חברה לקידום אתרים ” ” חברות קידום אתרים מובילות ” ” חברת קידום אתרים” בצורה כזו שיספיקו פעמים אחדות בלבד לחזור על המילה. כתבות אוריגינליות וטביעות לחלוטין מבחינת הרשת. מבלי לדחוס מילים מעבר למה שנחוץ בצורה לא טבעית. לגלות לך עוד? מממ… שלח לי כתובת אימייל שלך ואני אכתוב לך בעזרת השם בהמשך.

מה זה שיווק ממומן בגוגל (“גוגל אדוורדס”)?

בשתי מילים תשלם ותקבל תוצאות על המקום. תעביר לגוגל סכום מוגדר של כסף בשביל כל קליק והמנוע החיפוש ידאג להעביר אותך לאיפה שצריך.. הרי תכלס עסק שלא ממוקם ב 4 או 5 עמודים הראשונים, לא קיים. עם הכוונה נכונה ממקצוען, אפשר להגיע להמוני תוצאות יפות עם גוגל אד וורדס. רק שהכרחי לעשות התאמה כדי להמנע מתשלום על קליקים מיותרים. חברה לקידום אתרים איכותית מבינה שיש צורך לתת לכל פוסט קישור לדפי נחיתה נכונים ביותר בתוך האתר להוזלת תשלומים לקליק. ולכן חשוב לערב חברת קידום אתרים מקצועית, כי ככל שחווית הגלישה תהיה יותר ממוקדת, כך כל שקל יוביל ליותר המרות. .. ואתה תוציא פחות. נכון לבצע מעקב מתמיד וניתוח הקמפיין בשביל לבחון את ההקלקות באם שייכות לנושא או לא..

שיווק ממומן ברשת יכול להיות מסוכן ללא פיקוח של חברה לקידום אתרים

אני את שלי אמרתי! לפתוח חשבון אד וורדס זה משהו שכל אחד יכול לעשות. אבל רק מומחה שישגיח לך על החשבון (בעבור משכורת סמלית) יחסוך לך מלא טעויות רווחות שיביאו להפסד של מאות ואלפי שקלים שאינם יעילים. הנני כותב זאת מתוך התנסות מרה של הפסד של מעל מיליון ש”ח, לא אפקטיביים שהוצאתי על קידום ממומן בגוגל בראשית הדרך. אל תבינו לא נכון.. “רק” 70% מהסכום לא הועיל. (בכל זאת עם ה 30% שעבדו גלגלנו מחזור של מעל 350,000 ₪ בחודש.. יאללה.. מה היה לו הייתה אופטימיזציה טובה?! )

חברת קידום אתרים
דוגמה של מעל 1,400,000 שח’ הוצאות קמפיין בחשבון גוגל אדס

בואו ניכנס רגע למוח של גוגל

נניח שאתם צריכים איזה קליניקה מסוימת או מנעולן ראשית אתם נכנסים לגוגל (מהמחשב – %44 או דרך האייפון – %56 ) למודעה שהכי קופצת לכם לעין ככלל גורף בעמוד הראשון. על פי מחקר, גולשים שמגיעים לדף נחיתה לא נשארים יותר מ עשר-עשרים שניות ונעלמים בלי לומר שלום, אולם אם המסר של דף הנחיתה נהיר וממוקד למה שהם מחפשים, אפשר לשכנע אותם להתמהמה אפילו מספר רגעים. עכשיו איך זה חשוב לנו לפרסום? גוגל מעיין בכל הנתונים הללו ועל סמך זה (ועוד מאות רבות של נתונים), קובע מי גורלו להיות מקודם יותר מרעהו “באורגני” ומי ישלם על מילות מפתח פחות מהאחרים ב”ממומן”. חברת קידום אתרים עוברת על כל הנקודות החשובות האלה! כמובן בתנאי שהיא איכותית יש לבחור מקדם אתרים אמין ומקצועי! בעיקר בתחום הפכפך זה..

כמה נקודות למחשבה ונתונים סטטיסטיים

אגב הנה פרט סטטיסטי מפתיע ומסקרן:
91% מהעסקים שמים את הונם על שירות בתשלום פר קליק של מנועי החיפוש (מעל מאה מיליארד שקלים בשנה) ורק תשעה אחוז על שיווק אורגני טבעי. מצד שני יש לנו סטטיסטיקה נוספת שאומרת שהמודעות הממומנות מגיעות לפחות מ 20% מסך כל ההקלקות. וואו! כך ש 80% מהגולשים נכנסים לפוסט אורגני ונותנים יותר אמון בפרסומים אורגניים ולא ממומנים. אז למה בכל זאת רוב מכריע שמים את כספם בממומן ולא באורגני? בחייאת.. דברנו על זה.. אנחנו דור ה”אין זמן”.. תחשבו על זה רגע..

דילמות הכי נפוצות של עצמאי או פרילנסר

אחרי שהבדלנו בין מה זה פרסום אתר אורגני ומה זה פרסום ממומן אתם לבטח תוהים, כמה משלמים על לקדם אתר בגוגל? כמה מוציאים על שיווק ממומן ברשת? מה עדיף, פרסום אורגני או בתשלום פר קליק? כמה זמן לוקח לקדם אתר? אלה תהיות מצוינות ולעניין.

הכל תלוי באפיון האתר, קיום והפוטנציאל של העסק.

הדבר הטוב הוא שאפשר לקשר את התשובות לסוג ופוטנציאל של בית העסק. ניתן להקדיש בין 600 עד 6,600 ₪ ומעלה על קידום אורגני בגוגל ו1 ₪ עד 99,999 ₪ ומעלה על פרסום בתשלום פר קליק בגוגל. מה כדאי יותר בתשלום לכל הקלקה או אורגני במנועי חיפוש? הכי שווה לעסק, גם זה וגם זה.. קצת מזה, טיפה יותר מזה או להפך. תלוי במטרת העסק.. כמה זמן לוקח לשווק באופן אורגני? תלוי במספר נתונים כמו: גובה התחרות באותו תחום, ותק האתר, האם האתר חדש או ישן. עוצמת האתר, מלינקים חיצוניים שלאתרים משיקים חלשים או חזקים.. תלוי מאוד באיזה תקציב מוכנים להשקיע, בכמות שעות העבודה של איש מקצוע און סייט, חברת קידום אתרים איכותית ועוד המון מרכיבים שחייבים לנתח לפני שניתן לאמוד כמה זמן זה ייקח לקדם אתר כזה או אחר.

חברות קידום אתרים מובילות
חברת קידום אתרים טובה היא כמו לזכות בלוטו , אין ספק שהדרך של עסק להתקדם היום היא דרך שיווק אינטרנטי איכותי

בשביל מה להתעקש על משווק אתרים מקצועי

יש מצב אתם מכירים ת’תחושה שמשאירים לבעל מקצוע כמו מוסכניק את הרכב ועמוק בלב יש תחושה כאילו עשו עליך טריק.. תחושה כזאת תתכן עם חברת קידום אתרים באינטרנט ויש לכך סיבה. במיוחד אם מפרסם אתרים לא מדווח ללקוח על פעולותיו. אז ראשית כל חייב שתהיה שקיפות טוטאלית. משווק אתרים מקצועי ישמור את האתר תמיד במצב טיפ טופ. הגוגל של אתמול שלשום איננו הגוגל של היום והגוגל של היום אינו הגוגל של מחר. כל הזמן צריך להיות אפ טו דייט וכמובן שגם להתאים את תצוגת האתר לטלפונים החכמים של עכשיו ולטכנולוגיה המשתנה מיום ליום.

מה תפקידן של חברות קידום אתרים על רגל אחת

עריכת מאמרים של תוכן הביזנס המחבר כל מאמר למילת חיפוש באופן האופטימלי למנועי חיפוש, כולל אפיונים ומלל אלטרנטיבי לויז’ואלס. יצירת הסתעפות באינטרנט על ידי בחירה מתאימה של מילות חיפוש, הכי טובות שיביאו למקסימום המרות. למשל מילת חיפוש “עורך דין” עם מאות חיפושים בחודש תגרור פחות קליקים ממילת מפתח “עורך דין נדל”ן בעפולה” המובילה לכמה עשרות חיפושים בחודש אך עם רלבנטיות הרבה יותר טובה. בקרה רציפה על האינטראקציה של הגולשים עם האתר ותכנון שינויים לשיפור. כמה שה “Bounce Rate” (עזיבת אתר מוקדמת) נמוך יותר, אחוזי הקליקים באינטרנט גבוהים יותר, זמן השארות באתר גבוה יותר לעומת אתרים אחרים. הוצאת לינקים רלוונטיים מהאתר המדובר לאתרים אחרים שהם רלוונטיים, לא מתחרים. ובהתאם לתקציב, חיזוק ה DA – סמכותיות הדומיין וה PA – כוח כל דף באתר. ע”י עבודה חיצונית לתוך האתר – מאתרים בעלי סמכותיות חזרה. כולל שימוש בכלי מיוחד לחיפוש קניית אתרים חזקים ויצירת מאמרים חדשים לתוך האתרים עם סמכותיות גבוהה וחיבור לינקים לאתר שלכם.

אנחנו חברה לקידום אתרים המתמחה בקידום אורגני 

אנו משווקים מגוון מקצועות. שיווק אתר לעורך דין, לרואה חשבון, לחנויות נעליים, לאולמות ארועים ועוד ועוד.. ולכל עיסוק יש את הבחינות שלו, ותחרות משלו. יש להתמקד על היתרון שלך ולעצב את האתר באורח מושך, מהיר, זמין, שהולך ומקובל היום בשוק. אם האתר מיושן, הלקוחות פוטנציאלים מרגישים את זה וזה משפיע על ההחלטה שלהם באם לבחור בך. כשהמתעניין יכנס לאתר אחר יותר “נוצץ” ויוזר פרנדלי, סיכוי גדול שהוא יבחר בו.. גם אם אתה יותר איכותי במה שאתה עושה, בעל המלצות, מוכשר וכו..
זה לא מה שקובע.. עו”ד טוב שמצטיין באקדמיה, לאו דווקא גובר על קולגה שבקושי התקבל ונשאר בלימודים אבל הביזנס שלו משגשג הרבה יותר כי יש לו חברת קידום אתרים שיודעת את העבודה. מנוע חיפוש כמו גוגל לוקח בחשבון מעל 200 פקטורים לפני שהוא מדרג דף. בעבר הייתה תחרות לבית עסק בתחילת הרחוב ולבית עסק שבסופו, היום בעולם הוירטואלי יש תחרות הרבה יותר גדולה לכל עסק והכל חשוף ומיידי. בימים אלה הכול דרך האינטרנט, כולם מפרסמים באינטרנט, לאף אחד אין זמן לחפש עסק בעיתון או להמתין למודעה ברדיו כשהוא צריך משהו. רק בחיפוש און ליין.
ולכן יתכן שבאמת כסף לא גדל על עצים אך עסקים אשכרה צומחים על רשת האינטרנט של גוגל… 

מקדם אתרים אברהם רגבסקי

אברהם רגבסקי

הסיפור התחיל לפני 35 שנה בעודי איש עסקים בן 8 גיליתי שכסף גודל על עצים! פתחתי עסק משגשג של מכירת לימונדה ביתית. היו שנים יפות, הזמן היה איכותי, הימים היו ארוכים.. בלה.. בלה.. בלה.. מאז העולם קצת השתנה. גילית שכסף לא גודל על עצים אבל עסקים בהחלט גודלים על גוגל…

אפילו את גוגל ניתן לנצח בדירוג!

מחפשים מומחה להגדלת הכנסות?

SEO

לקוחות ממליצים

משרד עורכי דין קולודני

אברהם עשה ועושה עבודה מצוינת בקידום אתר המשרד שלנו. בזכות עבודתו המסורה הצלחנו להגדיל בזמן קצר ובאחוזים ניכרים את נתח החשיפה של אתר המשרד וכל זה תוך שאנחנו מפחיתים תשלומים על סוגי פרסום אחרים. בקיצור, אנחנו מרוצים וממליצים!

משרד רו"ח מיכאל גבאי

בס"ד בזכות קידום אורגני שאברהם עושה, האתר שלי עולה בעמוד ראשון במעל 300 מונחים. אברהם מקדם אתרים מעולה. פתחתי עסק עם לקוחות מעטים. הקידום שלו עזר לי רבות. הגיעו אלי דרך האתר לקוחות רבים. ברוך ה' היום העסק יציב וכל הזמן מתפתח בקצב עולה.

מערכות סאונד

הכרתי את אברהם דרך האינטרנט... כבר בשיחה איתו הבנתי שמודבר במקצוען אבל מעבר לזה בבחור אמין שעושה עבודה טובה מאד. במקרה שלי הגענו לתוצאות מטורפות בזמן קצר מאד בזמן שחברות אחרות יותר יקרות דברו על תוצאות רק לאחר שנה אז כאן זה התחיל לקרות תוך חודש וחצי.. אני שמח מאד שהכרתי אותו ובכך אני יודע שכל שקל שאני משלם לו זה עבור נטו עבודה של מקצוען אמיתי.. אברהם אתה אלוף אמיתי תודה לך ממליץ לכולם מאד מאד...

מאמרים אחרונים

מקדם אתרים אברהם רגבסקי

מקדם אתרים אברהם רגבסקי

מקדם אתרים מומלץ אברהם רגבסקי : קידום אתרים מקצועי 2024 Website promoter Avraham Regevsky SEO expert בניית אתרים לעסקים זה פשוט. קידום ובניית אתרים שגוגל

קידום אתרים לעורכי דין אברהם רגבסקי
עורכי דין

קידום אתרים לעורכי דין 2024

הרבה לקוחות ש”חצי מבינים” בנושא קידום אתרים לעורכי דין שואלים שאלות לא נכונות שלמדו לשאול (אולי מאיזה סרטון יוטיוב), בכלל לא רלוונטיות למטרה שלהם. כמו

חברת בניית אתרים לעורכי דין
עורכי דין

בניית אתרים לעורכי דין

לפני שחושבים על בניית אתרים לעורכי דין צריך קודם כל לחשוב על השלב הבא – קידום אתרים לעורכי דין ולא סתם אתר תדמית או דף

פרסום בגוגל
שירותי קידום אתרים

פרסום בגוגל לעסקים

פרסום עסקים בגוגל חשוב לעשות עם חברה אמינה ולמה? מי שחווה בעבר טיפול של פרסום בגוגל לעסקים עם חברות קידום יודע כמה מדובר בעניין חשוב

בונה אתרים
בניית אתר וורדפרס

בונה אתרים בוורדפרס

בונה אתרים בוורדפרס שגוגל אוהב. 17 סיבות למה בונה אתרים בוורדפרס חייב להיות מומחה בקידום אתרים למה בכלל לבנות אתר? ולמה חשוב שהבונה אתרים יהיה

קידום אתרים באנגלית
מאמרים

קידום אתרים באנגלית

קידום אתרים באנגלית מומלץ לכל מי שרוצה להרחיב את מעגל הלקוחות. כמו כן מי שעובד עם חנות אינטרנטית ובכללית טוב שלכל אתר יהיה יכולת שפות.

רוצה להתקדם?
close slider

בס”ד

מחירון קידום אתרים בגוגל

050-8918288

לקוחה מתלוננת! (ברוך השם)
Call Now Button