בס"ד

המרת אתר לוורדפרס

המרת אתר לוורדפרס
דף הבית » המרת אתר לוורדפרס
[המאמר מתורגם מאתר פרוקסי.] ללא ספק האפשרות הטובה והזולה ביותר לצורך המרת אתר לוורדפרס (בניית אתרים לעורכי דין או יותר נכון המרת האתר הקיים, החל מ-$190 בלבד!) convert to wordpress כבעל עסק עם אתר קיים, המרתו לוורדפרס יכולה להיות אחת ההחלטות הטובות ביותר שאתה מקבל. העברת האתר שלך לפלטפורמת וורדפרס החזקה והידידותית למשתמש מספקת אינספור יתרונות שיעזרו לך להשיג את המטרות המקוונות שלך. תוך שבוע, יהיה לך אתר וורדפרס חדש עם כל התוכן הנוכחי שלך וגישה מנהלתית מלאה. במקום להיאבק בעצמך בתהליך המאתגר הטכנית, שכירת שירות מומחה מבטיחה שזה נעשה בצורה יעילה ונכונה בפעם הראשונה. הצוות המנוסה שלנו המיר מאות אתרים מפלטפורמות שונות לוורדפרס. אנו מגבים את כל האתר הנוכחי שלך ומעבירים אותו בצורה חלקה לכתובת אתר הצגה לבדיקתך ואישורך לפני העלייה לאוויר. עם אתר וורדפרס, תקבל פונקציונליות נוספת כמו שילוב מסחר אלקטרוני, אזורי חברות וכלי שיווק בדוא”ל. תוכל גם ליהנות מאבטחה משופרת, מהירויות טעינת דפים מהירות יותר ודירוג גבוה יותר במנועי חיפוש. ככל שהטכנולוגיות והאלגוריתמים משתנים, אתר וורדפרס מסתגל כדי לשמור אותך בחוד החנית. עבור השקעה חד פעמית נמוכה, אתה יכול לקבל אתר וורדפרס חזק ומקצועי. תוך פחות משבוע, חווה כמה קל יותר לעדכן תוכן, לעקוב אחר ניתוח נתונים ולהשיג נוכחות מקוונת מרשימה. עם ההנחיות המומחיות שלנו, המרה לוורדפרס תהיה ההחלטה מבוססת האינטרנט הטובה ביותר שתעשה עבור העסק שלך.

העבר את האתר שלך מכל פלטפורמה לוורדפרס

העברה מ- וויקס | HTML | ג’ומלה או מכל פלטפורמה אחרת לוורדפרס

על ידי שכירת השירות המקצועי שלנו להמרת האתר הקיים שלך לוורדפרס, אתה מרוויח את היתרונות של שימוש ב-CMS הפופולרי ביותר בעולם ללא הטרחה לעשות זאת בעצמך. אנו נעביר את האתר שלך מפלטפורמות כמו Wix, Squarespace, Weebly או HTML מותאם אישית לוורדפרס תוך 7 ימים. לאתר הוורדפרס החדש שלך יהיה אותו עיצוב, תוכן, תמונות ופונקציונליות כמו האתר הנוכחי שלך. תקבל גישת מנהל וגיבוי מלא של האתר החדש. ישנם מספר יתרונות לשימוש בוורדפרס:
  • זה קוד פתוח וחינמי. יש לך שליטה ובעלות מלאה על האתר שלך.
  • קל לשימוש. הממשק האינטואיטיבי מקל על יצירה ועדכון של תוכן ללא כישורים טכניים.
  • ניתן להתאמה אישית גבוהה. עם אלפי תוספים וערכות נושא אתה יכול ליצור כל עיצוב ולהוסיף תכונות מתקדמות.
  • ידידותי לקידום אתרים. וורדפרס מקלה על אופטימיזציה של תוכן למנועי חיפוש כדי שאנשים יוכלו למצוא את האתר שלך.
  • ניתן להרחבה. וורדפרס יכולה להתמודד עם בלוגים אישיים קטנים לאתרי אינטרנט ארגוניים גדולים. ככל שהצרכים שלך יגדלו, זה יגדל איתך.
  • תמיכה קהילתית גדולה. עם רשת עצומה של מפתחים ומשתמשים, עזרה זמינה לפתור כל בעיה.
על ידי מעבר ל-WordPress, אתה מקבל פלטפורמת אתר חזקה וגמישה עם תמיכה שתענה על כל הצרכים המקוונים שלך, עכשיו ובעתיד. השירות המשתלם שלנו מבטל את הטרחה של לעשות זאת בעצמך, כך שתוכל להתחיל ליהנות מהיתרונות של וורדפרס מיד.

צוות המומחים שלנו יעביר בצורה חלקה את האתר שלך לוורדפרס

העברת האתר שלך לוורדפרס מציעה מספר יתרונות. לצוות המומחים שלנו ניסיון של שנים בהעברה חלקה של אתרים מכל סוג לפלטפורמת וורדפרס.

פתרון חסכוני

המרת האתר שלך לוורדפרס בעזרתנו משתלמת יותר מאשר בנייה מחדש של האתר שלך מאפס. אנו מטפלים ביעילות בהיבטים הטכניים כדי שתוכל להתמקד בעסק שלך.

פונקציונליות משופרת

וורדפרס מפעילה יותר מ-30% מהאתרים הודות לתכונות הידידותיות למשתמש שלה. האתר שלך יהיה קל יותר לעדכון ולניהול, עם אפשרויות קידום אתרים, אבטחה ושילוב משופרים.

מותאם לנייד

ערכות נושא של וורדפרס רספונסיביות, מה שמבטיח שהאתר שלך ייראה מקצועי בכל מכשיר. זה חיוני, שכן למעלה מ-50% מתעבורת האינטרנט מגיעה כעת מטלפונים ניידים וטאבלטים.

התאמה אישית קלה

הממשק הפשוט אך החזק של וורדפרס אומר שעדכון תוכן, תמונות וסגנונות הוא פשוט. יש לך שליטה מלאה כדי להתאים את המרת אתר לוורדפרס והתוכן של האתר שלך לפי הצורך.

תמיכה אמינה

כמשתמש וורדפרס, תהיה לך גישה לקהילה הגדולה שלו לעזרה. אנו מציעים גם תמיכה שוטפת לטיפול בכל בעיה ולוודא שהאתר שלך פועל בצורה מיטבית. המרת האתר שלך לוורדפרס תקים בסיס איתן לצמיחה. המומחים המסורים שלנו יעבדו איתך בצמוד לבניית אתר וורדפרס שיענה על הצרכים והחזון הייחודיים שלך. עם השירות המשתלם והאיכותי שלנו, תקבל את כל היתרונות של וורדפרס ללא הטרחה. האתר החדש שלך יהיה מוכן תוך 7 ימים, כך שתוכל להתחיל לקצור את הפירות מיד.

במהלך הפיתוח אנו בונים מחדש את האתר החדש שלך באתר במה כך שיש סיכון של 0%.

במהלך תהליך הפיתוח, אנו בונים מחדש את האתר החדש שלך באתר סטינג כך שאין סיכון כרוך בו. המשמעות היא שהאתר החי הנוכחי שלך יישאר ללא שינוי לאורך הפיתוח של אתר הוורדפרס החדש שלך.

המרת אתר לוורדפרס – מעבר חלק

לאחר שהאתר הוורדפרס החדש שלך נבנה ונבדק באתר ההיערכות, נעביר אותו בצורה חלקה לדומיין החי שלך. תהליך העברה זה נמשך בדרך כלל בין 24 ל-48 שעות להתפשטות מלאה ברחבי האינטרנט. האתר הנוכחי וחשבונות הדוא”ל שלך ימשיכו לפעול כרגיל במהלך תקופת המעבר הקצרה הזו.

גיבוי מלא

כאמצעי זהירות נוסף, אנו מספקים לך גיבוי מלא של אתר הוורדפרס שהוסב לאחרונה. זה מספק שקט נפשי בידיעה שהאתר שלך מגובה וניתן לשחזר אותו בכל עת. הגיבוי כולל:
  • מסד הנתונים של וורדפרס שלך (פוסטים, דפים, הערות וכו’)
  • קבצי ליבה של וורדפרס
  • כל התוספים המשמשים באתר שלך
  • הנושא וההתאמות האישיות שלך
  • תוכן ספריית מדיה (תמונות, מסמכים וכו’)

פונקציונליות משופרת

על ידי המרת האתר שלך לוורדפרס, אתה מקבל גישה לשפע של תכונות ופונקציות. כמה מהיתרונות העיקריים כוללים:
  • יצירה ועריכה קלה של תוכן. אתה יכול להוסיף במהירות פוסטים בבלוג, דפים, תמונות וכו’ ללא צורך במיומנויות טכניות.
  • מערכת אקולוגית חזקה של תוסף. ישנם אלפי תוספים חינמיים ופרמיום לשיפור הפונקציונליות, האבטחה והביצועים של האתר שלך.
  • מסחר אלקטרוני מוכן. אם אתה רוצה למכור מוצרים או שירותים, וורדפרס סיפקה אותך עם WooCommerce.
  • SEO מעולה. וורדפרס מותאמת למנועי חיפוש מחוץ לקופסה. אתה יכול לשפר עוד יותר את הדירוג עם תוספים של SEO ושיטות עבודה מומלצות.
  • מדרגיות. וורדפרס יכולה להפעיל את הבלוג האישי הקטן ביותר לאתר הארגוני הגדול ביותר. הוא בנוי בקנה מידה עם הצרכים שלך.
  • קוד פתוח ומאובטח. וורדפרס מתעדכנת לעתים קרובות כדי לתקן פגיעויות כלשהן, וקהילת הקוד הפתוח עוזרת לבדוק ולדווח על בעיות.
המרת האתר הקיים שלך לוורדפרס מספקת מגוון יתרונות שיעזרו לך להשיג את המטרות המקוונות שלך. השירות המקצועי שלנו נועד לטפל בפרטים הטכניים עבורך כדי שתוכל להתמקד במה שחשוב ביותר – גידול העסק או המותג שלך.
המרת אתר לוורדפרס
המרת אתר לוורדפרס

יהיה לך אתר וורדפרס חדש מוכן תוך 7 ימים בלבד או פחות

צוות מומחי וורדפרס שלנו יכול להמיר את האתר הקיים שלך לוורדפרס תוך 7 ימים או פחות. אנו שואפים לספק שירות יעיל וחסכוני להעברת האתר שלך ל-WordPress, מערכת ה-CMS הפופולרית ביותר בעולם.

ניסיון ומומחיות המרת אתר לוורדפרס

עם למעלה מחמש שנות ניסיון בהמרת אתרים מכל הסוגים לוורדפרס, לצוות שלנו יש את הידע והכישורים להתמודד אפילו עם מעברי אתרים מורכבים ביותר. אנו נשארים מעודכנים עם הגרסאות העדכניות ביותר של וורדפרס, תוספים וערכות נושא כדי לבנות לך אתר וורדפרס מודרני תוך שימוש בשיטות עבודה מומלצות.

זמן השבתה מינימלי

אנו עובדים במהירות כדי למזער את זמן ההשבתה עבור האתר שלך במהלך תהליך המעבר. תוך 7 ימים או פחות, תקבלו גישה לאתר סטינג עם אתר הוורדפרס החדש שלכם, יחד עם גישה מנהלתית וגיבוי מלא של האתר. לאחר מכן תוכל לסקור ולספק משוב לפני שנשיק את האתר הסופי.

אתר ידידותי לקידום אתרים

וורדפרס מותאמת למנועי חיפוש, ואנו בונים אתרי וורדפרס תוך שימוש בשיטות מומלצות של אופטימיזציה למנועי חיפוש (SEO). אתר הוורדפרס החדש שלך יעבור אופטימיזציה עם מבנה קישור פרמלי ידידותי לקידום אתרים, מטא כותרת ותיאורים, תכונות תמונה חלופיות ועוד כדי לעזור לשפר את דירוג החיפוש שלך.

רספונסיבי וידידותי לנייד

אנו בונים את כל אתרי וורדפרס שלנו כך שיהיו רספונסיביים וידידותיים לנייד כך שהם מוצגים כראוי בכל המכשירים. אתר הוורדפרס החדש שלך יספק חווית צפייה מיטבית למבקרים בין אם הם ניגשים לאתר שלך בטלפון נייד, טאבלט, מחשב נייד או מחשב שולחני.

מותאם אישית לצרכים שלך

אנחנו לא משתמשים בפתרונות חד-פעמיים. אתר הוורדפרס החדש שלך יותאם כך שיתאים לתוכן, הסגנונות והפונקציונליות של האתר הנוכחי שלך. אנו יכולים גם לשפר ולשפר את העיצוב והתכונות של האתר הקיים שלך אם תרצה בכך. הקלט והמשוב שלך מוערכים לאורך תהליך ההמרה. המרת האתר שלך לוורדפרס מציעה יתרונות רבים. הצוות המנוסה שלנו יכול להעביר את האתר שלך לוורדפרס בצורה יעילה ומקצועית, תוך מזעור זמן השבתה תוך בניית אתר וורדפרס מותאם לקידום אתרים, רספונסיבי ומותאם אישית כדי לענות על הצרכים שלך.

תמחור סביר ללא עמלות נסתרות עבור המרת אתר

שירות המרת האתר המקצועי שלנו מספק פתרון זול ויעיל להעברת האתר הקיים שלך לוורדפרס.

תמחור חסכוני

אנו גובים תשלום קבוע ושקוף עבור שירותי המרת אתרים ללא עלויות נסתרות. התמחור שלנו הוא תחרותי ביותר ומותאם לצרכים הספציפיים שלך ולדרישות האתר שלך. אנו שואפים לספק תמורה מקסימלית להשקעה שלך.

אנשי מקצוע מנוסים

לצוות שלנו ניסיון של שנים בהמרת כל פלטפורמות האתרים הגדולות לוורדפרס. העברנו אלפי אתרים עבור לקוחות בתעשיות שונות. אתה יכול להיות סמוך ובטוח שהאתר שלך נמצא בידיים טובות.

פתרון מותאם אישית

אנחנו לא משתמשים בגישה אחת המתאימה לכולם. אנו נעריך את האתר הקיים שלך ונפתח תוכנית מותאמת אישית להמרתו לוורדפרס בהתבסס על הצרכים והיעדים הייחודיים שלך. התהליך שלנו נועד לגרום להפרעה מינימלית לאתר שלך במהלך המעבר.

פונקציונליות משופרת

על ידי מעבר לוורדפרס, תקבל גישה לאלפי תוספים ונושאים כדי לשפר את הפונקציונליות, המראה וחווית המשתמש של האתר שלך. לוורדפרס יש גם ממשק ידידותי למשתמש כדי להקל על עדכון וניהול האתר שלך.

תנועה מוגברת

וורדפרס מותאמת למנועי חיפוש, מה שיכול לעזור להגדיל את הנראות והדירוג של האתר שלך בתוצאות החיפוש. קידום אתרים משופר זה יכול להביא יותר תנועה אורגנית לאתר שלך לאורך זמן.

תמיכה אמינה

אנו מספקים תמיכה שוטפת כדי להבטיח שהאתר שלך פועל כראוי לאחר תהליך המרת אתר לוורדפרס. אנו רוצים שתהיה מרוצה לחלוטין מאתר הוורדפרס החדש שלך. אנא צור איתנו קשר בכל עת אם יש לך שאלות או זקוק לסיוע. לסיכום, שירות המרת אתרים מותאם אישית במחיר סביר שלנו יכול להעביר את האתר הקיים שלך לוורדפרס, ולאפשר חווית משתמש משופרת, פונקציונליות מוגברת, נראות רבה יותר של מנוע החיפוש ותמיכה אמינה. אנו שואפים להפוך את תהליך המעבר לחלק ככל האפשר כדי שתוכל להתמקד בהגדלת העסק שלך.

סיכום

לסיכום, המרת אתר לוורדפרס מציעה יתרונות משמעותיים עם מאמץ מוגבל מצידך. תוך שבוע תוכל להפעיל אתר וורדפרס מותאם, שיאפשר לך להתמקד בעסק ובלקוחות שלך. וורדפרס מספקת מערכת ניהול תוכן חזקה וידידותית למשתמש כך שתוכל לבצע בקלות עדכונים ושינויים קדימה. על ידי שכירת שירות מקצועי לטיפול בהמרה, אתה מבטיח שהיא מתבצעת כראוי בפעם הראשונה ללא טרדות או כאבי ראש. בצע את הבחירה החכמה ואפשר למומחים להמיר את האתר שלך לוורדפרס כדי שתוכל להתחיל לקצור את הפירות מיד. ההשקעה הקטנה מראש תשתלם באמצעות פונקציונליות, עיצוב וקלות שימוש גדולים יותר. קח את האתר שלך לשלב הבא והמר לוורדפרס עוד היום.

עלות השירות שלנו להמרת אתר מתחילה ב-$190 ומשתנה בהתאם למורכבות ולדרישות של האתר שלך. עם זאת, אנו שואפים לספק מחירים נוחים ותחרותיים עבור כל לקוחותינו. לאחר שתירשם ותבחר את השירות התואם את דרישות האתר שלך, תוכל לראות את העלות המדויקת לפני ביצוע תשלום.

תהליך המרת האתר שלך לוורדפרס לוקח בדרך כלל 7 ימים או פחות. ציר זמן זה עשוי להשתנות בהתאם למורכבות האתר שלך ולבקשות מיוחדות. היה סמוך ובטוח, הצוות שלנו עובד בחריצות כדי להבטיח שהאתר שלך יהיה מוכן במהירות האפשרית מבלי להתפשר על האיכות.

הזמנת השירות שלנו מלווה במספר יתרונות:

1. **מומחיות**: הצוות שלנו מיומן מאוד בהמרת כל אתר לוורדפרס, מה שמבטיח מעבר חלק עם זמן השבתה מינימלי.

2. **התאמה אישית**: וורדפרס מציעה רמה גבוהה של התאמה אישית, המאפשרת לך להתאים את האתר שלך לצרכים ולהעדפות הספציפיות שלך.

3. **קלות שימוש**: וורדפרס ידועה בממשק הידידותי שלה, מה שמקל עליך לנהל ולעדכן את האתר שלך גם ללא ידע טכני נרחב.

4. **ידידותית ל-SEO**: וורדפרס ידידותית ל-SEO, מה שיכול לעזור לשפר את הנראות של האתר שלך במנועי החיפוש ולמשוך יותר מבקרים.

5. **תמיכה**: אנו מספקים תמיכה שוטפת כדי להבטיח שהאתר שלך יפעל בצורה חלקה. אם תבחר לארח אצלנו, תיהנה גם משירות אירוח מהשורה הראשונה.

6. **חיסכון בזמן**: השירות שלנו חוסך לך את הזמן והמאמץ בניסיון להמיר את האתר שלך בעצמך, ומאפשר לך להתמקד בהיבטים חשובים אחרים של העסק שלך.

7. **חסכוני**: התמחור התחרותי שלנו מבטיח שתקבלו שירות איכותי מבלי לשבור את הבנק. בנוסף, אנו מציעים שירותי אירוח במחירים סבירים אם תבחר לארח את האתר החדש שלך אצלנו.

מקדם אתרים אברהם רגבסקי

אברהם רגבסקי

הסיפור התחיל לפני 35 שנה בעודי איש עסקים בן 8 גיליתי שכסף גודל על עצים! פתחתי עסק משגשג של מכירת לימונדה ביתית. היו שנים יפות, הזמן היה איכותי, הימים היו ארוכים.. בלה.. בלה.. בלה.. מאז העולם קצת השתנה. גילית שכסף לא גודל על עצים אבל עסקים בהחלט גודלים על גוגל…

אפילו את גוגל ניתן לנצח בדירוג!

מחפשים מומחה להגדלת הכנסות?

SEO

לקוחות ממליצים

משרד עורכי דין קולודני

אברהם עשה ועושה עבודה מצוינת בקידום אתר המשרד שלנו. בזכות עבודתו המסורה הצלחנו להגדיל בזמן קצר ובאחוזים ניכרים את נתח החשיפה של אתר המשרד וכל זה תוך שאנחנו מפחיתים תשלומים על סוגי פרסום אחרים. בקיצור, אנחנו מרוצים וממליצים!

משרד רו"ח מיכאל גבאי

בס"ד בזכות קידום אורגני שאברהם עושה, האתר שלי עולה בעמוד ראשון במעל 300 מונחים. אברהם מקדם אתרים מעולה. פתחתי עסק עם לקוחות מעטים. הקידום שלו עזר לי רבות. הגיעו אלי דרך האתר לקוחות רבים. ברוך ה' היום העסק יציב וכל הזמן מתפתח בקצב עולה.

מערכות סאונד

הכרתי את אברהם דרך האינטרנט... כבר בשיחה איתו הבנתי שמודבר במקצוען אבל מעבר לזה בבחור אמין שעושה עבודה טובה מאד. במקרה שלי הגענו לתוצאות מטורפות בזמן קצר מאד בזמן שחברות אחרות יותר יקרות דברו על תוצאות רק לאחר שנה אז כאן זה התחיל לקרות תוך חודש וחצי.. אני שמח מאד שהכרתי אותו ובכך אני יודע שכל שקל שאני משלם לו זה עבור נטו עבודה של מקצוען אמיתי.. אברהם אתה אלוף אמיתי תודה לך ממליץ לכולם מאד מאד...

מאמרים אחרונים

מקדם אתרים אברהם רגבסקי

מקדם אתרים אברהם רגבסקי

מקדם אתרים מומלץ אברהם רגבסקי : קידום אתרים מקצועי 2024 Website promoter Avraham Regevsky SEO expert בניית אתרים לעסקים זה פשוט. קידום ובניית אתרים שגוגל

קידום אתרים לעורכי דין אברהם רגבסקי
עורכי דין

קידום אתרים לעורכי דין 2024

הרבה לקוחות ש”חצי מבינים” בנושא קידום אתרים לעורכי דין שואלים שאלות לא נכונות שלמדו לשאול (אולי מאיזה סרטון יוטיוב), בכלל לא רלוונטיות למטרה שלהם. כמו

חברת בניית אתרים לעורכי דין
עורכי דין

בניית אתרים לעורכי דין

לפני שחושבים על בניית אתרים לעורכי דין צריך קודם כל לחשוב על השלב הבא – קידום אתרים לעורכי דין ולא סתם אתר תדמית או דף

פרסום בגוגל
שירותי קידום אתרים

פרסום בגוגל לעסקים

פרסום עסקים בגוגל חשוב לעשות עם חברה אמינה ולמה? מי שחווה בעבר טיפול של פרסום בגוגל לעסקים עם חברות קידום יודע כמה מדובר בעניין חשוב

בונה אתרים
בניית אתר וורדפרס

בונה אתרים בוורדפרס

בונה אתרים בוורדפרס שגוגל אוהב. 17 סיבות למה בונה אתרים בוורדפרס חייב להיות מומחה בקידום אתרים למה בכלל לבנות אתר? ולמה חשוב שהבונה אתרים יהיה

קידום אתרים באנגלית
מאמרים

קידום אתרים באנגלית

קידום אתרים באנגלית מומלץ לכל מי שרוצה להרחיב את מעגל הלקוחות. כמו כן מי שעובד עם חנות אינטרנטית ובכללית טוב שלכל אתר יהיה יכולת שפות.

רוצה להתקדם?
close slider

בס”ד

מחירון קידום אתרים בגוגל

050-8918288

לקוחה מתלוננת! (ברוך השם)
Call Now Button