בס"ד

בניית אתרים לעסקים

בניית אתר לעסק
דף הבית » בניית אתרים לעסקים

בניית אתרים לעסקים היא אחת הפעולות החשובות ביותר לעסק שלכם. מי יבנה את האתר ומה רמת המיקצועיות תשפיע על איך תוכולו להתקדם בגוגל

בניית אתרים לעסקים

בניית אתרים לעסקים כוללת עיצוב ונראות ועבודת “מאחורי הקלעים” ככה שיהיה ידידותי למשתמש והכי חשוב לגוגל. בניית אתרים לעסקים הוא הכרחי כי קידום עסק בימים אלה הוא דרך הרשת והשיווק הוא ויראלי. בניית אתר לעסק

בניית אתר לעסק

בניית אתרים לעסקים קטנים
בניית אתרים לעסקים קטנים היר הכרח

יכולה להיות משימה קלה או מורכבת. יכולה להיות תשתית פשוטה או מפורטת הכל תלוי באיזה בניית אתר לעסק שלכם אתם חפצים. הרבה פעמים שומעים על בניית אתרים לעסקים בחינם או באופן עצמאי. יש לזכור שכך מאבדים את יתרון הקידום בעתיד שכן התשתית לא תהיה טובה יותר ובנוסף כל ה ” back office” של האתר צריך להיות קריא לגוגל. המקצועיות הנדרשת כשמדובר על בניית אתר לעסק היא בקודים ובתבניות המובנות בתוכו.

בניית אתרים לעסקים קטנים

הסיפור שלי התחיל לפני 35 שנים, כשהנני בעל עסק ילד בן שמונה, ראיתי שדולרים צומחים על עצים. הפעלתי דוכן מוצלח של סחר במיץ אשכוליות ביתית. אלה היו שנים טובות, התקופה הייתה משובחת, הימים היו ארוכים ורגועים.

מאז החיים השתנו מעט.. בכל בית רגיל יש לפחות כזוג רכבים, מערכת קולנוע ביתית או שתיים, סמארטפון לכל אחד מבני המשפחה, איפד, ולפחות לאפטופ לכל אחת ואחד. הנתונים מפחידים.

המדע התפתח , אנו דור ה”כאן ומייד”, הכל כאן ועכשיו ממש בשניה זו. אז מה אנחנו עושים כיום אם אנו זקוקים לאיש מקצוע, מקום אירועים וכו..

אנחנו פונים לאינטרנט ושם התחרות היא עצומה. הפלוס הוא שגם עסקים קטנים יכולים להיות מקודמים וכאן הגודל לא קובע רק טיב השיווק. אחד הדברים החשובים הוא לחזק בניית אתרים לעסקים קטנים ולעזור להם למתג את עצמם ולבלוט. אם תרצו כנסו על קצה המזלג מה זה קידום אורגני

בניית אתרים בחינם

בסופו של עניין או יותר נכון בתחילתו של עניין, מי משחק אותה? מי שמקודם בגוגל. פעם היו דרכים שונות לקדם ולשווק את העסק אבל היום ההצלחה העיקרית בתחום היא אם אני בעמודים ראשונים בגוגל או לא. האם העולם יודע שאני קיים? הבנתם שהדבר הראשון הוא בניית אתר לעסק . הבעיה כשמתחילים לחשוב על בניית אתרים בחינם . בניית אתרים בחינם או בנייה עצמית היא בעייתית ולמה? בניית אתרים בחינם לא משלב את ה “בק אופיס” האתר בבניה עצמית או לחלופין תוכנה של בניית אתרים בחינם יעלו לכם בסוף יותר.

כשתגיעו למקדם אתרים הוא יסביר לכם שהוצאתם אנרגיה זמן והשקעה באתר שהתשתית שלו לא מתאימה לקידום ולא ידידותית לגוגל ברמה הנדרשת כי בשביל בניית אתרים לעסקים ברמה הזאת יש להשקיע זמן וכסף אצל איש מקצוע שיעשה עבודת נמלים וחיבורים נכונים ותבניות מדויקות למטרה. בניית אתר בחינם תעצור אותי בשלב הקידום ומה אם לא יהיה קידום?

ניתן להאמין שעסק בשלב כזה או אחר יזדקק למימון ולקידום אורגני ויפנה אל מומחה לקידום אתרים , או מקדם אתרים אורגני . באופן כללי הרעיון בפרסום אורגני טבעי הוא לשדרג את נתוני האתר בכדי לגרום ללינקים שלו לקפוץ לעמודים ההתחלתיים של חיפוש אונליין, בלי להצטרך להוציא כסף על כל הקלקה, כמו שנעשה בפרסום ממומן.

בניית אתרי וורדפרס לעסקים

אז איך רואה חשבון מן הישוב שרק השלים את הכשרתו ושואף להתחיל עסק משלו מתמודד מול כל האריות בשוק העבודה המוצף? כיצד בחור עשרים פלוס שעמל בפיצה האט כעוזר טבח ויודע דבר או שניים בהכנת פיצות מעז לפתוח רשת פיצריות צולחת משל עצמו? למדתי שנים, תעודה, סיימתי קורסים, רכשתי ידע ואפילו לא מעט ניסיון.

לאן מכאן? איך אנו משווקים את העסק? מה יש לעשות?! מתחילים בניית אתר , בניית אתר וורדפרס לעסקים היא הכרך כי בניית אתר וורדפרס לעסקים הוא ידידותי לגוגל דבר שיאפשר קידום אתרים בחו”ל בארץ , קידום עסקים גדולים או קטנים ובעצם תשתית של בניית אתר אינטרנט של וורדפרס מתאימה לכולם . כעוסק עצמאי השכל כל הזמן מוטרד בלמצוא דרך למשוך יותר לקוחות על מנת לשפר משכורת ולהתקיים. כמובן בניית אתר אינטרנט היא צעד ראשון בימנו.

בניית אתרים לעורכי דין

בניית אתרי וורדפרס לעסקים
בניית אתרים לעורכי דין שונה משאר בניית אתר לעסק אחר

בניית אתרים לעסקים ביניהם בניית אתרים לעורכי דין היא המומחיות שלנו! תוכלו להתרשם ממליצים בתחום עריכת הדין באתר שלנו-  ” מקדם אתרים בגוגל ” . בניית אתר לעורך דין תהיה שונה מבניית אתר לגן אירועים. סגנון האתר, הדגשים וגם התבניות וסידור הנגישות והנושאים.

בניית אתרים לעורכי דין מחייבים נסיון שכן יש להסתמך על הידע של , מה עובד בגוגל? איזה תצורה מושכת יותר אנשים בתחום ואיך בניית אתר לעורך דין תגדיל לו את מעגל הלקוחות. בבניית אתרים לעורכי דין יש לשים דגש על נגישות ונוחות הפיצ’רים ולהזמין את הלקוח לפעולה דרך מבנה האתר ונוחות התקשורת דרכו. בנוסף נרצה שהמתעניינים השארו באתר הרבה זמן ולמה?

בואו ניכנס דקה לראש של גוגל..
נאמר שאתם מעוניינים ב איזה קליניקה מסוימת, עורך דין או מטפל. ראשית כל אתם נכנסים לגוגל (מהמחשב – %44 או דרך האייפון – %56 ) למודעה שנדמה לכם כי היא הרלוונטית ביותר בדרך כלל בעמוד הראשון. ע”פי מחקר, גולשים שנכנסים לדף נחיתה באתר שלכם, מוותרים תוך עשרים שניות וממשיכים הלאה, אבל אם המסר נהיר ומדויק למה שהם צריכים, אפשר לגרום להם להתעכב אפילו מספר דקות.

עכשיו מדוע זה חשוב לנו בהמשך לשיווק? מנוע חיפוש בודק את כל הנתונים האלה ועל סמך זה (ועוד עשרות ומאות נתונים), מחליט מי גורלו להיות מיוחצן יותר מרעהו “באורגני” ומי ישלם בעבור מילות חיפוש פחות מהאחרים ב”ממומן”.

דילמות הכי נפוצות של עצמאי או פרילנסר

אחרי שלמדנו למה חשוב כשמדובר על בניית אתרים לעסקים או בניית אתרים לעסקים קטנים בפרט. לפנות לאיש מקצוע וגם הבנו שבהמשך כנראה ונשלב קידום אתר והכל עולה כסף.. אז על מה נוציא אותו ואיך נחלק? אז דבר ראשון על בניית אתר לא מתפשרים כי בניית אתרים היא דבר שמשפיע אחר כך על כל מי שתבחרו שיקדם אתכם. האתר תופש ותק וגוגל לומד להכיר אותו ואתם משקיעים בו תכנים וזמן ובמידה והבסיס – במקרה זה בניית אתר לעסק שלכם יהיה חלש אז ככה גם כל פעולה איתו. במידה ותרצו בהמשך לשנו בו דברים שקשורים לתבניות הפנימיות תצטרכו לבנות אתר מחדש..

להעביר את כל מה שישבו – עבודה כפולה, ולאבד את הוותק שיצר אצל גוגל. מבחינת מימון על אתר לא מתפשרים לכן מומלץ לא להתפתות לבניית אתרים בחינם ובנוסף לשים דגש על בניית אתרי וורדפרס לעסקים. כשמגיעים לקידום שם כבר תוכלו יותר לחלק את הכסף בצורה יעילה – מהו קידום אתר אורגני ומהו קידום בתשלום לכל קליק ? כמה משלמים על קידום אתרים אורגני? כמה עולה פרסום בתשלום לכל קליק ברשת? מה עדיף, קידום אורגני טבעי או ממומן? כמה זמן יקח לקדם אתר? אלה הן שאלות נהדרות וענייניות. התשובות תלויות במצב האתר ויכולות של העסק אבל עם מישהו מיקצועי בתחום כמעט בכל סכום תוכלו לקדם בהדרגה משהו.

למה חשוב משווק אתרים מקצוען

בניית אתר לעורכי דין
בניית אתר בחינם בדיעבד עולה יותר כי רק מישהו בעל ידע יכול לבנות תבניות ותשתית איכותית לקידום בהמשך

יתכן ותכירו ת’תחושה שמשאירים לבעל מקצוע כמו מוסכניק את הרכב ועמוק בקישקע זה מרגיש כאילו קימבנו אותך.. תחושה כזאת תתכן עם מפרסם אתרים באינטרנט ויש לכך סיבה. במיוחד כאשר מקדם אתרים לא מדווח לבעל העסק על פעולותיו. אז כתנאי ראשון צריך שיהיה שקיפות טוטאלית. משווק אתרים מקצועי ישמור את האתר תמיד במצב אופטימלי. האינטרנט של אתמול הוא לא האינטרנט של היום והאינטרנט של היום הוא לא האינטרנט של מחר. כל הזמן צריך להיות צעד אחד קדימה ויש גם להתאים את האתר לסמארטפונים החדשים ולהיי טק המתחדש מיום ליום.

מה תפקידו של מקדם אתרים על רגל אחת

עריכת הכתבות של תכני בית העסק המחבר כל כתבה למילת חיפוש בצורה האופטימלית למנועי חיפוש, כולל אפיונים ומלל אלטרנטיבי לתמונות. יצירת בועה באינטרנט על ידי בחירה קולעת של מילות חיפוש, הכי אקטואליות שיביאו להכי הרבה המרות. למשל מילת מפתח “עורך דין” עם כמה מאות חיפושים בחודש תייצר פחות המרות ממילת חיפוש “עורך דין לענייני משפחה בחולון” המובילה לכמה עשרות חיפושים בחודש אבל עם שייכות לעסק הרבה יותר גבוהה.

בקרה מתמשכת על האינטראקציה של הלקוחות הפוטנציאליים עם האתר ותכנון שינויים לשיפור. ככל שה “Bounce Rate” (עזיבת האתר) יותר נמוך, אחוזי ההקלקה באינטרנט יותר גבוהים, זמן שהייה באתר גבוה יותר לעומת אתרים אחרים. שליחת לינקים רלוונטיים מהאתר עצמו לאתרים אחרים חזקים, ולא מתחרים. ובהתאם לתקציב, חיזוק ה DA – כוח הדומיין וה PA – סמכותיות של כל דף באתר. ע”י עבודה מבחוץ אל תוך האתר – מאתרים בעלי סמכותיות חזרה. כולל כתיבת כתבות חדשות לתוך האתרים עם סמכותיות חזקה ושליחת קישורים לאתר העסק. כל הפעולות האלה הן עבודה מול האתר לכן בניית אתרים לעסקים צריכה להיות אבן יסוד חזקה ואיכותית להמשך

בניית אתרים לעסקים קטנים

אנו מתמחים ב ” בניית אתר אינטרנט ובקידום אורגני למיני מקצועות ” פרסום אתר לעורך דין, למעסה, לחנויות נעליים, למסיבות יום הולדת ועוד ועוד.. ולכל מקצוע יש זוויות משלו, ותחרות משלו. צריך להדגיש את היתרון שלך ולארגן את האתר באופן מושך, מהיר, זמין, להתאים למה שהולך ומקובל בשוק של היום. אם האתר לא מטופח, הלקוחות פוטנציאליים רואים את זה ויש לזה השפעה על ההחלטה שלהם האם לבחור בך. כשהוא יכנס לאתר אחר יותר “נוצץ” ונוח לשימוש, סיכוי גדול שהוא יעדיף אותו.. גם אם אתה יותר איכותי בתפקידך, בעל ניסיון, כשרוני וכד..

זה לא מה שקובע. מה שקובע זה מי שיש לו משווק שיודע מה לעשות ואיך. מנוע חיפוש כמו גוגל מתייחס למעל מאתיים נתונים לפני שהוא מדרג דף. בעבר הייתה תחרות לבית עסק בתחילת הרחוב ולבית עסק שבסופו, היום בעולם האינטרנט יש תחרות גדולה הרבה יותר לכל בית עסק והכל זמין וגלוי. בימים אלו הכל אונליין, האנשים מפרסמים באינטרנט, למי יש זמן לחפש עסק במגזין או לחכות למודעה ברדיו כאשר הוא צריך שירות או מוצר. רק אינטרנט. לכן לא להתפשר על בניית אתרי וורדפרס לעסקים ! בקיצור כנראה באמת כסף לא צומח על עצים אבל עסקים צומחים על גוגל… בהצלחה!

בניית אתר לעסק | בניית אתרים לעסקים קטנים | בניית אתרי וורדפרס לעסקים

מקדם אתרים אברהם רגבסקי

אברהם רגבסקי

הסיפור התחיל לפני 35 שנה בעודי איש עסקים בן 8 גיליתי שכסף גודל על עצים! פתחתי עסק משגשג של מכירת לימונדה ביתית. היו שנים יפות, הזמן היה איכותי, הימים היו ארוכים.. בלה.. בלה.. בלה.. מאז העולם קצת השתנה. גילית שכסף לא גודל על עצים אבל עסקים בהחלט גודלים על גוגל…

אפילו את גוגל ניתן לנצח בדירוג!

מחפשים מומחה להגדלת הכנסות?

SEO

לקוחות ממליצים

משרד עורכי דין קולודני

אברהם עשה ועושה עבודה מצוינת בקידום אתר המשרד שלנו. בזכות עבודתו המסורה הצלחנו להגדיל בזמן קצר ובאחוזים ניכרים את נתח החשיפה של אתר המשרד וכל זה תוך שאנחנו מפחיתים תשלומים על סוגי פרסום אחרים. בקיצור, אנחנו מרוצים וממליצים!

משרד רו"ח מיכאל גבאי

בס"ד בזכות קידום אורגני שאברהם עושה, האתר שלי עולה בעמוד ראשון במעל 300 מונחים. אברהם מקדם אתרים מעולה. פתחתי עסק עם לקוחות מעטים. הקידום שלו עזר לי רבות. הגיעו אלי דרך האתר לקוחות רבים. ברוך ה' היום העסק יציב וכל הזמן מתפתח בקצב עולה.

מערכות סאונד

הכרתי את אברהם דרך האינטרנט... כבר בשיחה איתו הבנתי שמודבר במקצוען אבל מעבר לזה בבחור אמין שעושה עבודה טובה מאד. במקרה שלי הגענו לתוצאות מטורפות בזמן קצר מאד בזמן שחברות אחרות יותר יקרות דברו על תוצאות רק לאחר שנה אז כאן זה התחיל לקרות תוך חודש וחצי.. אני שמח מאד שהכרתי אותו ובכך אני יודע שכל שקל שאני משלם לו זה עבור נטו עבודה של מקצוען אמיתי.. אברהם אתה אלוף אמיתי תודה לך ממליץ לכולם מאד מאד...

מאמרים אחרונים

מקדם אתרים אברהם רגבסקי

מקדם אתרים אברהם רגבסקי

מקדם אתרים מומלץ אברהם רגבסקי : קידום אתרים מקצועי 2024 Website promoter Avraham Regevsky SEO expert בניית אתרים לעסקים זה פשוט. קידום ובניית אתרים שגוגל

קידום אתרים לעורכי דין אברהם רגבסקי
עורכי דין

קידום אתרים לעורכי דין 2024

הרבה לקוחות ש”חצי מבינים” בנושא קידום אתרים לעורכי דין שואלים שאלות לא נכונות שלמדו לשאול (אולי מאיזה סרטון יוטיוב), בכלל לא רלוונטיות למטרה שלהם. כמו

חברת בניית אתרים לעורכי דין
עורכי דין

בניית אתרים לעורכי דין

לפני שחושבים על בניית אתרים לעורכי דין צריך קודם כל לחשוב על השלב הבא – קידום אתרים לעורכי דין ולא סתם אתר תדמית או דף

פרסום בגוגל
שירותי קידום אתרים

פרסום בגוגל לעסקים

פרסום עסקים בגוגל חשוב לעשות עם חברה אמינה ולמה? מי שחווה בעבר טיפול של פרסום בגוגל לעסקים עם חברות קידום יודע כמה מדובר בעניין חשוב

בונה אתרים
בניית אתר וורדפרס

בונה אתרים בוורדפרס

בונה אתרים בוורדפרס שגוגל אוהב. 17 סיבות למה בונה אתרים בוורדפרס חייב להיות מומחה בקידום אתרים למה בכלל לבנות אתר? ולמה חשוב שהבונה אתרים יהיה

קידום אתרים באנגלית
מאמרים

קידום אתרים באנגלית

קידום אתרים באנגלית מומלץ לכל מי שרוצה להרחיב את מעגל הלקוחות. כמו כן מי שעובד עם חנות אינטרנטית ובכללית טוב שלכל אתר יהיה יכולת שפות.

רוצה להתקדם?
close slider

בס”ד

מחירון קידום אתרים בגוגל

050-8918288

לקוחה מתלוננת! (ברוך השם)
Call Now Button