שיפור מהירות אתר וורדפרס הינו דבר פשוט ויכול להתבצע באופן מיידי.
שיפור מהירות אתר וורדפרס
משנת 2010 יצאה הודעה חשובה מ“עולם מנועי החיפוש” בארה”ב לגבי עניין מהירות האתר כפקטור לשיפור דירוג האתר במנועי חיפוש של גוגל. על פי מחקרים כל חצי שנייה של עיכוב במהירות האתר משפיע על חווית הגולש ומעלה את אחוז עזיבת האתר. לכן חשוב לבדוק שהאתר עומד בסטנדרט המקובל בשוק של היום. רק השנה(2018) ביולי גוגל הוציא “Speed Update” עדכון פקטור חשוב של מהירות במובייל. אתרים שאינם מספיק מהירים יפגעו מהעדכון החדש הזה.
בדיקות לשיפור מהירות אתר וורדפרס
להלן שלושה כלים מעולים לבדיקת מהירות האתר:
- כלי ראשון שייך לגוגל “PageSpeed Insights” אשר מודד את מהירות האתר ונותן ציון לגלישה ממחשב נייח וגלישה ממובייל.
- כלי שני בשם “Pingdom Website Speed Test” בודק זמן תגובה וחיבור “אפ טיים” של האתר ממיקומים שונים בעולם.
- כלי שלישי “GTmetrix” בודק כמה זמן לוקח לאתר לעלות ונותן עצות מה יש לשנות כדי לשפר את מהירות האתר.
תוספים “פלאגים” – שיפור מהירות אתרי וורדפרס
ישנם מגוון תוספי קאצ’ “Cache” מעולים לשיפור מהירות אתר וורדפרס בחינם. בקטנה התוספים מיועדים ל”צלם” את נתוני האתר על ידי שימוש בקוקיז אשר מצמצם את זמן העלאת האתר בצורה משמעותית. להלן מהתוספים הפופולריים ומוצלחים ביותר:
- הראשון LiteSpeed Cache עם מעל 300,000 התקנות והפעלה פשוטה ביותר.
- השני והמוכר ביותר עם מעל מיליון הורדות זה וורדפרס סופר קש עם דירוגים גבוהים יחסית של משתמשים.
- השלישי עם 700,000 הורדות והכי אוהב אלי זה WP Fastest Cache מתוך הכירות ארוכה משנת 2014 עם היוצר Emre Vona, אני יכול להגיד לכם שהוא באמת מהיר!
למי שצריך הכוונה ושיחת יעוץ(ללא עלות) אני כאן בשמחה או כל מקדם אתרים מקצועי
המטרה היא לקדם את האתר ולדאוג שיהיה לו את כל האמצעים על מנת להשפיע לטובה על חווית הגולש. יש לקחת בחשבון את כל הדברים המשפעים על קידום, מיקום וחוזק האתר שלכם ולראות במה הכי כדאי להשקיע ובאיזה אופן. מהירות האתר חשובה למי שמגיע אליו כשם שאתם עצבניים במידה ונפגשתם באתר איטי ומסורבל ולעומת זאת כמה נעימה לכם חווית הגילול כשהאתר זורם ונע בחופשיות.
קידום אתר אורגני במנוע חיפוש של גוגל
בסופו של עניין או יותר נכון בתחילתו של דבר, מי מצליח? האם מי שהוריו משאירים לו ביזנס משפחתי משגשג, המרכול המקומי עם הלקוחות הקבועים. שעובד אך עד פתיחת הסופרמרקט ליד.. טבעי כי אז רוב הלקוחות ילכו לקנות שם גבינות, יוגורט, פיתות, חסה אורגנית, מלפפון אורגני ולמרכול יהיה חסר “שיווק אורגני בגוגל”. ברצינות עכשיו.. מה זה “פרסום אורגני”? אתה בטוח יודע. (ואם לא, אוי ואווי אנא תתקשר כאן ועכשיו לאישי שלי, ואני מייד מפסיק הכל ונותן לך הסבר רגוע ומפורט). באופן כללי הרעיון בקידום אורגני הוא לשדרג את נתוני האתר כדי לסייע ללינקים שלו לככב בעמודים הראשונים של מנוע החיפוש, בלי להצטרך לממן כל קליק, כמו ש בשיווק אתרים ממומן.
פרסום העסק בזמננו אנו
אז כיצד עו”ד תמים שרק סיים הכשרה וחולם לפתוח עסק משל עצמו מתחרה עם כל האריות בשוק העבודה הגדוש? שנים של לימודים, תעודה, סיימתי קורס, רכשתי ידע ואף לא מעט ניסיון. מה עכשיו? כיצד אנו מקדמים את העסק? מה עלינו לעשות?! כפרילנסר הראש תמיד עסוק באיתור דרך להביא לקוחות על מנת להכפיל משכורת ולצאת ברווח.
שיווק אורגני טבעי ללא חומרי הדברה…
בעקרון המושג “טבעי” לא כל כך במקום.. כיוון שמשווק אתרים מקצועי, מבצע טונות, אפילו אינסוף מניפולציות “שאינן טבעיות” בשביל לקדם מילות מפתח באופן “טבעי”. הנה דוגמה אחת מתוך המוני ה “מניפולציות”, אינני משוכנע שמותר לי, אך אחשוף בפניכם סוד על אף זאת (רק בינינו) על קוד מיוחד שאני משתמש לכתבה הזאת שאתם מעלעלים בו כרגע. אם תמשיכו לגולל בין דפי האתר, תשימו לב למספר דפים עם טקסטים כמו “קידום לוקאלי (Local SEO)” או “חברת קידום אורגני“. מאמרים עם אותה משמעות בדיוק כמו מאמר זה, רק ש בשילוב אחר של משפטים.
לשם מה לצור מאמר שלם לרשת על כל מילת קידום, כגון “שיפור מהירות אתר וורדפרס”
הרי ככל שהאתר יותר רווי במילות מפתח רלוונטיות, כך יבקרו יותר אנשים המתעניינים ב אותן מילות חיפוש. וכמה מילות חיפוש כבר ניתן לדחוף לתוך כתבה אחת באופן “טבעי”? כמו פה בכתבה הזאת בלי לצופף מעבר למידה אנחנו מקדמים את מילות המפתח “שיפור מהירות אתר וורדפרס” או “בדיקת מהירות האתר”. ככה שיספיקו פעמים ספורות בלבד לחזור על המילה. מאמרים אוריגינליים ואורגניים לגמרי מבחינת הרשת. מבלי לצופף מילים מעבר למה שנחוץ בצורה מאולצת. רוצה לחשוף יותר סודות? מממ… העבר לי אימייל שלך ואני אשתף אותך בעזרת השם בהמשך.
בואו רגע נבין את הראש של גוגל
נגיד שאתם צריכים איזה עורך דין או וטרינר ראשית כל אתם פותחים גוגל (37% ממחשבים 63% דרך סמארטפונים) למודעה שהכי תופסת את תשומת ליבכם ברוב המקרים בדף הראשון. ע”פי מחקר, גולשי אינטרנט שמגיעים לעמוד נחיתה לא נשארים יותר מ עשר-עשרים שניות וממשיכים לדרכם, אולם אם הטקסט נהיר ומדויק למה שהם צריכים, ניתן לגרום להם להתמהמה אפילו כמה רגעים. אז מדוע זה משנה לנו לפרסום? מנוע חיפוש בודק את כל הפרטים האלה ועל סמך זה (ועוד עשרות ומאות נתונים), מחליט מי יהיה מקודם יותר מעמיתו “באורגני” ומי יחויב בעבור אותן מילות חיפוש פחות מהמתחרים ב”ממומן”.
למה צריך משווק אתרים מקצועי
מכירים ת’תחושה שמוסרים את המוצר שלכם לבעל מקצוע כמו מתקן מחשבים ועמוק בפנים יש תחושה כאילו קימבנו אותך.. תחושה כזאת תתכן עם מפרסם אתרים באינטרנט ובצדק. במיוחד כשמקדם אתרים לא משתף את בעל העסק במה שהוא עושה. אז קודם כל חשוב שיהיה שקיפות מלאה. משווק אתרים טוב ישמור את האתר תמיד במצב אופטימלי. האינטרנט של אתמול הוא לא האינטרנט של היום והגוגל של היום אינו הגוגל של מחר. יש כל הזמן להיות אפ טו דייט וכמובן שגם להתאים את תצוגת האתר לסמארטפונים של עכשיו ולהייטק המשתנה מיום ליום.
מה תפקידו של מקדם אתרים על רגל אחת
שיפור מהירות אתר וורדפרס 🙂 וסידור כתבות של תכני העסק המקשר כל כתבה למילת מפתח באופן האופטימלי למנוע החיפוש, כולל אפיונים וטקסט אלטרנטיבי לויז’ואלס. יצירת נישה ברשת על ידי בחירה נכונה של מילות מפתח, הכי אקטואליות שיובילו להכי הרבה קליקים. למשל מילת מפתח “עורך דין” עם מאות חיפושים בחודש תכניס פחות הקלקות ממילת מפתח “עורך דין נדלן במרכז תל אביב” המסתכמת בעשרות חיפושים בחודש אך עם רלבנטיות הרבה יותר גבוהה. בקרה תמידית על האינטראקציה של המבקרים עם האתר והוספת שינויים לשיפור. כמה שה “Bounce Rate” (עזיבת אתר מוקדמת) יותר נמוך, אחוזי ההקלקה ברשת גבוהים, זמן השארות באתר יותר גבוה לעומת אתרים אחרים. הוצאת לינקים מתאימים מהאתר עצמו לאתרים אחרים חזקים, ולא מתחרים. ובהתאם למה שהתקציב מאפשר, חיזוק ה DA – כוח הדומיין וה PA – סמכותיות של דף בודד באתר. ע”י עבודה מבחוץ אל תוך האתר – מאתרים בעלי כוח וסמכותיות חזרה. כולל יצירת כתבות חדשות לתוך האתרים עם סמכותיות גבוהה וחיבור קישורים לאתר העסק.
אנו מתמחים בפרסום אורגני למגוון המקצועות
קידום אתר לרופא שיניים, לרואה חשבון, לחנויות אופנה, למסיבות יום הולדת ועוד.. ולכל בית עסק את הבחינות שלו, התחרות שלו. צריך להתפקס על היתרון שלך ולסגנן את האתר באורח מהיר, מושך, זמין, כמו שמקובל והולך בשוק של היום. ברגע ש האתר לא מטופח, הלקוחות פוטנציאליים רואים את זה ויש לזה השפעה על ההחלטה שלהם באם להמשיך איתך. כאשר הוא יראה אתר שונה יותר “מבריק” והגיוני, יש להניח שהוא יעבור אליו.. גם אם אתה יותר איכותי במה שאתה עושה, בעל תעודות, כשרוני וכולי..
קידום טוב זה מה שקובע..
רופא מעולה שהצטיין באוניברסיטה, לאו דווקא גובר על קולגה שבקושי התקבל ושרד בלימודים אך המשרד שלו צולח פי כמה וכמה כי יש לו משווק שיודע מה ואיך. מנוע חיפוש כמו גוגל מתייחס למעל 200 פקטורים לפני שהוא מדרג דף. אם פעם הייתה תחרות לחנות בקצה האחד של הרחוב ולחנות שבקצה השני, היום באינטרנט התחרות הרבה יותר גדולה לכל חנות והכל גלוי וזמין. היום הכול אונליין, כולם מפרסמים בגוגל, למי יש זמן לתור אחר פרסום בשבועון או לחכות למודעה ברדיו כאשר הוא צריך שירות או מוצר. רק בחיפוש און ליין.