בס"ד

קידום אתרים לוקאלי (Local SEO)

קידום לוקאלי בגוגל מפות
דף הבית » קידום אתרים לוקאלי (Local SEO)

קידום אתרים לוקאלי

גוגל לוקאל (Google Local) תופס תאוצה מטורפת. מה שהופך קידום אתרים לוקאלי להכרחי!

למה קידום לוקאלי? הסטטיסטיקות של גוגל לוקאל מדברות בעד עצמם

זוכרים את הדור של פעם? “דפי זהב” עד הבית. תאמינו או לא, פעם היינו מקבלים הביתה ספר שלם עם מלא דפים צהובים דקים המכילים כתובות של עסקים מהאזור. השתדרגנו מאז. היום גוגל קורא את ה IP (כתובת מיקום הפיזי של המחשב שלנו) או מיקום הסמרטפון. ושולח לנו תוצאות חיפוש הכי קרובים ורלוונטיים למיקום שלנו או למיקום שחיפשנו. כמו “ספא בקיסריה“.
96% מהגולשים משתמשים בחיפוש גוגל לוקאל.
46% מכלל החיפושים של גוגל הינם לוקאליות לפי מיקום.
64% מהלקוחות משתמשים בגוגל לוקאל כדי למצוא עסקים ממוקמים באזור.
50% מחיפושים דרך מובייל מחפשים את פרטי העסק (כמו הכתובת או טלפון של העסק).
78% מחיפושים בגוגל לוקאל מובילים לקניה בעסק!

*במילים אחרות קידום אתרים לוקאלי חובה! ממש…
וכל מקדם אתר מקצועי יכול ע”י קידום לוקאלי להקפיץ את העסק שלכם לשמיים דרך הדלת האחורית.

(*מקורות התחקיר Searchengineland.com ו  Business2community.com)

קידום אתרים לוקאלי

קידום לוקאלי ושיווק אתרים במנוע חיפוש של גוגל

בסופו של עניין או יותר נכון בראשיתו של עניין, מי נוחל הצלחה? האם הוא שאביו משאיר לו בית עסק משפחתי מפותח, בוטיק הירקות האורגנים המקומי עם כל הלקוחות הקבועים. וזה עובד עד לחנוכת הכלבו מעבר לכביש.. כל הלקוחות ילכו לקנות שם גבינות, מיץ, עוגיות, בטטה אורגנית, פלפל אורגני אבל עדיין יחסר “שיווק אורגני טבעי אונליין”. רציני עכשיו.. איזו מן חיה זו “קידום אורגני טבעי”? אתה לבטח כבר יודע. (ואם לא, אין מצב, דחוף אנא תתקשר עכשיו לאישי שלי, ואני עוזב את מה שאני עושה ומסביר לך ברצון ובאהבה). בעקרון הרעיון בפרסום אתרים אורגני טבעי הוא לשדרג את תנאי האתר בשביל לגרום לדפים שלו לקפוץ לעמודים הראשונים של חיפוש אינטרנטי, בלי להצטרך לשלם על כל קליק, כמו בקידום ממומן.

שיווק עסקים מוצלחים של הדור הקודם, של היום ושל היום שאחרי..

סיפורי התחיל לפני שלושים וחמש שנים, בעודי בעל עסק ילד בן שמונה, קלטתי שכסף גודל על עצים: הפעלתי עסק צולח של סחר במיץ לימונים ביתי. אלה היו שנים טובות, הזמן היה רגוע, הימים זחלו באיטיות.. מאז החיים השתנו מעט. בכל בית יש לכל הפחות זוג מכוניות, מערכת קולנוע ביתית, סמרטפון לכל בת ובן משפחה, אייפד, ולכל הפחות מחשב לכל אחד ואחת. הנתונים מבהילים. המדע צועד קדימה , הננו דור ה”אינסטנט”, הכל מיידי ממש במאית השניה. אז מה עלינו לעשות כיום אם אנו זקוקים לעורך דין נחלות, רו”ח, נופש, סדנאות גיבוש לעובדים או חליפת בר מיצווה..?

קידום עסקים בימינו אנו

קידום לוקאלי בגוגל מפות

אז איך בעל השכלה תמים שרק סיים הכשרה ושואף להתחיל משרד עצמאי מתמודד עם כל הגדולים בשוק הגדוש? כיצד אישה עשרים פלוס שעמלה בפיצריה ויודעת דבר או שניים בהכנת פיצות תוכל לפתוח רשת פיצריות מוצלחת משלה? השקעתי שנים בלימודים, תעודה, השלמתי קורס, יש בסיס של ידע ואפילו קצת ניסיון. מה כעת? כיצד אנו מקדמים את היוזמה? מה יש לעשות?! כפרילנסר המוח בקביעות טרוד בלאתר דרך למשוך יותר לקוחות בשביל לשפר משכורת ולהרוויח מספיק.

קידום אורגני טבעי בלי חומרי הדברה…

כעקרון המילה “טבעי” לא ממש נכון.. מכיוון שמפרסם אתרים טוב, מבצע הרבה, אפילו הרבה מאד מניפולציות “לא טביעות” על מנת לקדם מילות מפתח בצורה “טבעית”. דוגמה אחת מתוך המוני ה “מניפולציות”, אני לא בטוח שמותר לי, אך אני אגלה לכם סוד בכל זאת (רק בינינו) על שיטה מיוחדת שאני מפעיל לכתבה הזאת שאתם מדפדפים בו כרגע. אם תוסיפו לגולל בין דפי האתר, תבחינו במספר דפים עם טקסטים כמו “שיפור מהירות אתר וורדפרס” או “קידום אתרים אורגני“. מאמרים עם אותם תכנים בדיוק כמו המאמר הזה, רק שבשילוב שונה של מילים ומשפטים.

לשם מה לצור כתבה שלמה לאינטרנט על כל מילת מפתח, כמו למשל “קידום אתרים לוקאלי”

הרי ככל שהאתר רווי במילות חיפוש נכונות, כך יציצו בו יותר גולשים המתעניינים במילות החיפוש האלה. וכמה מילות חיפוש כבר ניתן לדחוס אל תוך כתבה אחת באופן “טבעי”? לדוגמא כאן בכתבה הזאת בלי לצופף מעבר למידה אנחנו מקדמים את מילות המפתח “קידום לוקאלי”, “פרסום אורגני במנועי חיפוש” ו”חברת קידום אתר אורגני“. ככה שיספיקו פעמים אחדות בלבד של חזרה על המילה. כתבות אוריגינליות ואורגניות לגמרי מבחינת הרשת. מבלי לדחוף מילים מעבר למה שנחוץ באופן לא טבעי. לגלות לך יותר סודות? מממ… העבר אלי כתובת אימייל שלך ו אחלוק איתך בעזרת השם בהמשך.

קידום אתרים לוקאלי במפות גוגל יכניס לך לקוחות חדשים. השארת פרטים לקבלת הצעה..

מה זה פרסום בתשלום לגוגל (“גוגל אדוורדס”)?

בשתי מילים ת’שלם ותקבל תוצאות באופן מיידי. תתן לגוגל סכום של כסף בשביל כל קליק והמנוע החיפוש ידאג להרים אתך לאיפה שצריך.. כי בפשוטו של עניין עסק שלא מופיע בלפחות ארבעה או חמישה דפים התחלתיים, לא קיים. עם הנחיה נכונה ממקצוען, יש אפשרות לעשות הרבה דברים יפים עם גוגל אד וורדס. רק שהכרחי לעשות אופטימיזציה על מנת להמנע מתשלום על הקלקות שוליות. צריך להוסיף לכל מודעה קישור לדפי נחיתה תואמים ביותר בתוך האתר להוזלת עלויות להקלקה. ככל שחווית הגלישה ממוקדת יותר, כך ייווצרו יותר המרות פר שקל. צריך ליזום מעקב מתמיד ובדיקה מעמיקה של המסע הפירסומי על מנת לבחון באם ההקלקות קשורות לנושא או לא..

קידום אתרים ממומן ברשת יכול להיות מסוכן בלי פיקוח של מומחה

ראו הוזהרתם! לפתוח חשבון אד וורדס זה פשוט. אבל רק מקצוען שיפקח בשבילך עין על הפירסום (בעבור משכורת סמלית) יחסוך לך מלא טעויות רווחות שיגרמו לאובדן של מאות ואלפי שקלים שאינם יעילים. אני כותב זאת מתוך התנסות מרה של הפסד של מעל מיליון ש”ח, לא יעילים שבזבזתי על שיווק בתשלום לגוגל בתחילת דרכי. רק שיהיה ברור.. “רק” 70% מהסכום בוזבז לשווא. (בכל זאת עם ה 30% שעבדו קיבלנו תפוקה של כ- 350,000 ₪ חודשי.. מה היה יכול להיות אם הייתה אופטימיזציה כמו שצריך?! )

קידום אתרים לוקאלי במפות גוגלבואו ניכנס דקה למחשבה של גוגל

נניח שאתם מחפשים איזה קליניקה מסוימת או מטפל ראשית אתם נכנסים לגוגל (מהמחשב – %37 או דרך האייפון – %63 ) למודעה שהכי תופסת את תשומת ליבכם בדרך כלל בעמוד הראשון. מחקרים הראו שגולשי אינטרנט שמגיעים לדף נחיתה עוזבים תוך עשר-עשרים שניות וממשיכים לדרכם, אך אם הטקסט ברור ומדויק למה שהם באו לחפש, אפשר למשוך אותם להתמהמה אפילו כמה רגעים. עכשיו למה זה חשוב לנו לקידום? מנוע חיפוש מעיין בכל הפרטים הללו ועל סמך זה (ועוד עשרות ומאות נתונים), מחליט מי גורלו להיות משווק יותר מרעהו “באורגני” ומי ישלם בעבור מילות מפתח פחות מהאחרים ב”ממומן”.

מספר דברים לשקול ונתונים סטטיסטיים

לדוגמה הנה לכם נתון סטטיסטי מפתיע ומעניין:
91% מהעסקים משקיעים את כספם על פרסום PPC של מנוע החיפוש (מעל 100,000,000,000 ₪ בשנה) ו 9% בלבד על פרסום אורגני במנועי חיפוש. מאידך הנה לנו סטטיסטיקה נוספת שאומרת שהמודעות הממומנות מגיעות לפחות מ 20% מסך ההקלקות. וואו! כך ש 80% מהגולשים נכנסים לפוסט אורגני ונותנים יותר אמון במודעות אורגניות מאשר ממומנות. אז למה אף על פי כן רוב מכריע משקיעים בממומן ולא באורגני במנועי חיפוש? בחייאת.. דברנו על זה.. אנחנו דור ה”אינסטנט”.. תחשבו על זה רגע..

שאלות שכל בעל עסק או פרילנסר שואל

לאחר שראינו מהו קידום אורגני ומהו שיווק ממומן הנכם בודאי שואלים את עצמכם, כמה עולה לקדם אתר בגוגל? כמה יעלה שיווק ממומן אונליין? מה עדיף, פרסום אורגני טבעי או ממומן? כמה זמן לוקח לפרסם אתר? אלה תהיות טובות ולעניין.

הכל תלוי במצב של האתר, קיום ויכולות של הביזנס.

הדבר הטוב הוא שאפשר להתאים את התשובות לאפיון ומסוגלות של הביזנס שלכם. אפשר להשקיע בין 600 עד 5,000 ₪ ומעלה על פרסום אורגני במנועי חיפוש ושקל אחד עד 99,999 ₪ ו על שיווק בתשלום לכל קליק אונליין. מה כדאי יותר בתשלום פר קליק או אורגני במנועי חיפוש? הכי טוב לעסקים, גם וגם.. קצת מזה, יותר מזה או להפך. תלוי במטרה שלך.. כמה זמן לוקח לקדם באופן אורגני? תלוי במספר גורמים כגון: רמת התחרות באותה נישה, זמן קיום האתר, האם האתר חדש או ישן. יכולת האתר, מלינקים חיצוניים של אתרים משיקים חלשים או חזקים.. מאוד תלוי בתקציב המוכנים לשים בזה, בזמן העבודה של מפרסם אתרים באתר, ועוד הרבה פקטורים שחייבים לקחת בחשבון לפני שאפשר לאמוד כמה זמן זה ייקח לשווק אתר כזה או אחר.

למה להתעקש על מפרסם אתרים מקצוען

יתכן ותכירו ת’הרגשה שנותנים לבעל מקצוע כמו מתקן סמארטפונים את הנייד ועמוק בבטן זה מרגיש כאילו עבדו עליך.. תחושה כזאת תתכן עם מקדם אתרים ויש לכך סיבה. במיוחד כשמקדם אתרים לא משתף את בעל העסק במה הוא עושה. אז ראשית כל חייב שתהיה שקיפות מלאה. מפרסם אתרים מקצועי ידאג שהאתר יהיה תמיד מתוקתק ומתוחזק. האתרים של אתמול הם לא האתרים של היום והאינטרנט של היום אינו האינטרנט של מחר. תמיד יש להיות צעד אחד קדימה ויש גם להתאים את מבנה האתר לטלפונים החכמים החדשים ולהייטק המשתנה מיום ליום.

השארת פרטים לאבחון העסק והתאמה לחיפוש גוגל לוקאל

מה עושה משווק אתרים בגוגל בכמה מילים

עריכת המאמרים של תוכן העסק המקשר כל מאמר למילת חיפוש בצורה האופטימלית למנועי חיפוש, כולל הגדרות ומלל אלטרנטיבי לויז’ואלס. יצירת הסתעפות ברשת על ידי בחירה קולעת של מילות חיפוש, הכי אקטואליות שיובילו להכי הרבה המרות. לדוגמא מילת מפתח “עורך דין” עם מאות חיפושים בחודש תוביל לפחות המרות ממשפט חיפוש “עורך דין מקרקעין במרכז תל אביב” המובילה לכמה עשרות חיפושים בחודש אבל עם שייכות לעסק הרבה יותר טובה. בקרה רציפה על האינטראקציה של המבקרים עם האתר והוספת שינויים לשיפור. ככל שה “Bounce Rate” (עזיבת אתר מוקדמת) יורד, אחוזי הקליקים במנועי חיפוש יותר גבוהים, זמן התעכבות באתר גבוה יותר לעומת אתרים אחרים. בניית קישורים רלוונטיים מהאתר המדובר לאתרים חיצוניים שהם רלוונטיים, ולא מתחרים. ובהתאם למה שהתקציב מאפשר, חיזוק ה DA – סמכותיות הדומיין וה PA – כוח דף בודד באתר. ע”י עבודה מבחוץ לתוך האתר – מאתרים בעלי סמכותיות גבוהה. כולל כתיבת מאמרים חדשים לתוך האתרים שיש להם סמכותיות חזקה והפניית לינקים לאתר הבית.

אנו מתמחים בפרסום אורגני למגוון המקצועות

שיווק אתר לנוטריון, לרואה חשבון, לחנויות אופנה, לטיפול פסיכלוגי ועוד.. ולכל בית עסק יש את הזוויות שלו, התחרות שלו. עלינו להתפקס על היתרון שלך ולארגן את האתר באופן זמין, מהיר, מושך, כמו שהולך ומקובל בשוק של היום. ברגע שהאתר מיושן, הגולש קולט את זה וזה משפיע על ההחלטה שלו באם להמשיך איתך. כאשר הוא יפקוד אתר שונה יותר “מדליק” ויוזר פרנדלי, סביר להניח שהוא יעדיף אותו.. גם אם אתה יותר איכותי במה שאתה עושה, בעל תעודות, כשרוני וכו’..

קידום אתרים לוקאלי על ידי מקדם לוקאלי מקצועי הוא הקובע..

רופא משכיל שמצטיין באוניברסיטה, לאו דווקא גובר על קולגה שלא ברור איך התקבל והעביר אותה בלימודים אבל העסק שלו צולח פי כמה וכמה כי יש לו מפרסם אתרים שיודע את העבודה. מנוע חיפוש כמו גוגל מבחין במעל 200 רכיבים לפני שהוא נותן דירוג לדף. פעם הייתה תחרות לבית עסק במעלה הרחוב ולבית עסק שבמורדו, עכשיו בעולם האינטרנט יש תחרות גדולה בהרבה לכל חנות והכל זמין וחשוף. בימים אלה כולם פועלים דרך האינטרנט, האנשים מפרסמים באינטרנט, לבן אדם אין זמן לחפש משהו במגזין או לחכות למודעה ברדיו כאשר הוא צריך משהו. במיוחד אם הוא מחפש משהו באזור שלו, רק גוגל לוקאלי.
ולכן יתכן שבאמת כסף לא גדל על עצים אך עסקים צומחים על גוגל…

מקדם אתרים אברהם רגבסקי

אברהם רגבסקי

הסיפור התחיל לפני 35 שנה בעודי איש עסקים בן 8 גיליתי שכסף גודל על עצים! פתחתי עסק משגשג של מכירת לימונדה ביתית. היו שנים יפות, הזמן היה איכותי, הימים היו ארוכים.. בלה.. בלה.. בלה.. מאז העולם קצת השתנה. גילית שכסף לא גודל על עצים אבל עסקים בהחלט גודלים על גוגל…

אפילו את גוגל ניתן לנצח בדירוג!

מחפשים מומחה להגדלת הכנסות?

SEO

לקוחות ממליצים

משרד עורכי דין קולודני

אברהם עשה ועושה עבודה מצוינת בקידום אתר המשרד שלנו. בזכות עבודתו המסורה הצלחנו להגדיל בזמן קצר ובאחוזים ניכרים את נתח החשיפה של אתר המשרד וכל זה תוך שאנחנו מפחיתים תשלומים על סוגי פרסום אחרים. בקיצור, אנחנו מרוצים וממליצים!

משרד רו"ח מיכאל גבאי

בס"ד בזכות קידום אורגני שאברהם עושה, האתר שלי עולה בעמוד ראשון במעל 300 מונחים. אברהם מקדם אתרים מעולה. פתחתי עסק עם לקוחות מעטים. הקידום שלו עזר לי רבות. הגיעו אלי דרך האתר לקוחות רבים. ברוך ה' היום העסק יציב וכל הזמן מתפתח בקצב עולה.

מערכות סאונד

הכרתי את אברהם דרך האינטרנט... כבר בשיחה איתו הבנתי שמודבר במקצוען אבל מעבר לזה בבחור אמין שעושה עבודה טובה מאד. במקרה שלי הגענו לתוצאות מטורפות בזמן קצר מאד בזמן שחברות אחרות יותר יקרות דברו על תוצאות רק לאחר שנה אז כאן זה התחיל לקרות תוך חודש וחצי.. אני שמח מאד שהכרתי אותו ובכך אני יודע שכל שקל שאני משלם לו זה עבור נטו עבודה של מקצוען אמיתי.. אברהם אתה אלוף אמיתי תודה לך ממליץ לכולם מאד מאד...

מאמרים אחרונים

מקדם אתרים אברהם רגבסקי

מקדם אתרים אברהם רגבסקי

מקדם אתרים מומלץ אברהם רגבסקי : קידום אתרים מקצועי 2024 Website promoter Avraham Regevsky SEO expert בניית אתרים לעסקים זה פשוט. קידום ובניית אתרים שגוגל

קידום אתרים לעורכי דין אברהם רגבסקי
עורכי דין

קידום אתרים לעורכי דין 2024

הרבה לקוחות ש”חצי מבינים” בנושא קידום אתרים לעורכי דין שואלים שאלות לא נכונות שלמדו לשאול (אולי מאיזה סרטון יוטיוב), בכלל לא רלוונטיות למטרה שלהם. כמו

חברת בניית אתרים לעורכי דין
עורכי דין

בניית אתרים לעורכי דין

לפני שחושבים על בניית אתרים לעורכי דין צריך קודם כל לחשוב על השלב הבא – קידום אתרים לעורכי דין ולא סתם אתר תדמית או דף

פרסום בגוגל
שירותי קידום אתרים

פרסום בגוגל לעסקים

פרסום עסקים בגוגל חשוב לעשות עם חברה אמינה ולמה? מי שחווה בעבר טיפול של פרסום בגוגל לעסקים עם חברות קידום יודע כמה מדובר בעניין חשוב

בונה אתרים
בניית אתר וורדפרס

בונה אתרים בוורדפרס

בונה אתרים בוורדפרס שגוגל אוהב. 17 סיבות למה בונה אתרים בוורדפרס חייב להיות מומחה בקידום אתרים למה בכלל לבנות אתר? ולמה חשוב שהבונה אתרים יהיה

קידום אתרים באנגלית
מאמרים

קידום אתרים באנגלית

קידום אתרים באנגלית מומלץ לכל מי שרוצה להרחיב את מעגל הלקוחות. כמו כן מי שעובד עם חנות אינטרנטית ובכללית טוב שלכל אתר יהיה יכולת שפות.

רוצה להתקדם?
close slider

בס”ד

מחירון קידום אתרים בגוגל

050-8918288

לקוחה מתלוננת! (ברוך השם)
Call Now Button