בס"ד

חברת קידום אורגני

חברת קידום אורגני
דף הבית » חברת קידום אורגני

חברת קידום אורגני יכולה להכפיל לכם את פעילות העסק

קידום אתר בימינו אנו

אז איך איש מקצוע תמים שרק סיים את לימודיו וחולם לפתוח משרד משל עצמו מתחרה מול כל האריות במארקט המוצף? איך אישה צעירה שעבדה בפיצריה ולמדה דבר או שניים בהכנת פיצות יכולה לפתוח רשת פיצריות מוצלחת משל עצמה? למדתי שנים, הכשרה, סיימתי קורס, צברתי ידע ואף קצת ניסיון. מה כעת? כיצד אנו משווקים את היוזמה? מה צריך לעשות?! כעוסק עצמאי השכל בקביעות עסוק בלמצוא דרך למשוך לקוחות חדשים כדי להגדיל משכורת ולהרוויח מספיק. הפתרון של חברת קידום אורגני לא תמיד ברור לבעל עסק בתחילת הדרך.

שיווק אתר אורגני בגוגל

חברת קידום אורגני בגוגלבסופו של דבר או יותר נכון בראשיתו של עניין, מי משחק אותה? אולי מי שהוריו מורישים לו ביזנס משפחתי משגשג, הבוטיק המקומי עם כל הלקוחות הותיקים. וזה טוב עד פתיחת הקניון השכן.. כל הלקוחות יעברו לקנות ונרגיש את החוסר הגדול ב “קידום אורגני בגוגל”. ומהו “שיווק אורגני”? אתה לבטח כבר יודע. (ואם לא, אוי ואווי להתקשר בזה הרגע לנייד האישי שלי, ואני מפסיק הכל ומסביר לך בשמחה ובאהבה). באופן כללי הרעיון בפרסום אתרים אורגני בגוגל הוא לשפר את מצב האתר כדי לעזור ללינקים שלו להתקדם לעמודים הראשונים של מנוע החיפוש, מבלי הצורך להוציא כסף על כל קליק, כמו שעושים בשיווק אתרים ממומן.

קידום אורגני טבעי ללא כימיקלים…

בעקרון המושג “טבעי” לא כל כך במקום.. מאחר שמשווק אתרים טוב, מבצע הרבה, אפילו הרבה מאד מניפולציות “לא טביעות” במטרה לדחוף מילות מפתח קדימה בצורה “טבעית”. דוגמה אחת מתוך מאות “מניפולציות”, אני לא משוכנע שמותר לי, אבל אני אחשוף בפניכם סוד על אף זאת (רק בינינו) על קוד מיוחד שאני משתמש לטקסט הזה שאתם מתרכזים בו כעת. אם תוסיפו לגולל בבלוגים באתר, תשימו לב לכמה דפים עם מילים לקידום כמו “שיפור מהירות אתר וורדפרס” או “קידום אתרים אורגני“. כתבות בעלי אותו תוכן בדיוק כמו כתבה זו, אלא בהתארגנות שונה של משפטים.

לשם מה לטרוח על מאמר שלם לגוגל לכל מילת קידום, למשל “חברת קידום אורגני”

הרעיון הוא שככל שהאתר רווי במילות מפתח נכונות, כך יכנסו יותר גולשים המתעניינים באותן מילות מפתח. וכמה מילות מפתח כבר אפשרי לדחוף בכתבה אחת באופן “טבעי”? כמו שכאן בכתבה הזאת בלי לדחוס מעבר למידה אנחנו מקדמים את מילות המפתח “חברת קידום אורגני”, “קידום אורגני במנועי חיפוש” ו”פרסום ממומן בגוגל“. ככה שיספיקו פעמים ספורות בלבד של חזרה על המילה. מאמרים מקוריים ואורגניים טבעיים לחלוטין מבחינת הרשת. מבלי לדחוס יותר מדי מילים באופן מאולץ. לגלות לך יותר סודות? מממ… העבר אלי כתובת אימייל שלך ו אחלוק איתך בעזרת השם בהמשך.

מהו קידום בתשלום לכל הקלקה (“גוגל אד וורדס”)?

בשתי מילים תשלם ותקבל תוצאות באופן מיידי. תתן לגוגל סכום מוגדר של כסף בשביל כל קליק וגוגל יתארגן להעלות אותך בהתאם.. הרי בפשוטו של עניין אדם שלא מופיע בארבעה או חמישה דפי חיפוש הראשונים, איננו בנמצא. עם הכוונה נכונה ומקצועית, אפשר להגיע לתוצאות יפות עם אד וורדס. אלא שחשוב לעשות אופטימיזציה כדי לא לפזר כסף על קליקים שוליים. נחוץ לצרף לכל מודעה חיבור לדפי נחיתה הכי מתאימים בתוך האתר להורדת תשלומים לקליק. השקל שלך שווה יותר ככל שחווית הגלישה מתמקדת יותר. כדאי ליזום מעקב מתמיד ובדיקה מעמיקה של המסע הפירסומי בשביל לראות באם ההקלקות שייכות לנושא או לא..

פרסום ממומן בגוגל עלול להיות מסוכן ללא עזרת מומחה

ראו הוזהרתם! לפתוח חשבון אד וורדס זה פשוט. אך מקצוען בלבד שישגיח לך על הקמפיין (בעבור משכורת סמלית) יחסוך לך הרבה מאד טעויות רווחות שיגרמו להפסד של אלפי שקלים שאינם אפקטיביים. אני אומר זאת מתוך התנסות מרה של אובדן של מעל מיליון ש”ח, לא אפקטיביים שהוצאתי על שיווק ממומן בתחילת הדרך. רק שיהיה ברור.. “רק” 70% מהסכום היה לא מועיל.

חברת קידום אתרים אורגני
(על אף הכל עם ה 30% שעבדו קיבלנו תפוקה של מעל 380,000 ₪ בחודש.. יאללה.. מה היה אילו הייתה אופטימיזציה טובה?! )

לפני שבוחרים חברת קידום אורגני בוא ניכנס דקה למחשבה של גוגל

חברת קידום
(63% גולשים מהמובייל לעומת רק 37% מהדסקטופ )

אז נאמר שאתם מעוניינים ב איזה עורך דין או מטפלת רגשית אתם נכנסים לגוגל למודעה שנדמה לכם כי היא הרלוונטית ביותר בדרך כלל בעמוד הראשון. ע”פי מחקר, גולשי אינטרנט שמבקרים בדף נחיתה עוזבים תוך עשר-עשרים שניות וממשיכים לדרכם, אך אם המסר של דף הנחיתה נהיר ומדויק למה שהם מחפשים, אפשרי לגרום להם להתעכב אפילו מספר דקות. אז איך זה משנה לנו לפרסום? מנוע חיפוש בוחן את כל הנתונים האלה ועל סמך זה (ועוד עשרות ומאות נתונים), מחליט מי יהיה מיוחצן יותר מרעהו “באורגני” ומי יחויב על אותן מילות מפתח פחות מהמתחרים ב”ממומן”.

מספר דברים לשקול וסטטיסטיקה

לדוגמא הנה לכם פרט סטטיסטי מפתיע ומעניין:
מעל תשעים אחוזים של בעלי העסקים שמים את הונם על שירות בתשלום פר קליק של גוגל (מעל מאה מיליארד שקל לשנה) ורק %9 על פרסום אורגני. אך ראו זה פלא יש לנו נתונים נוספים שאומרים שהמודעות הממומנות מהוות פחות מ 20% מסך ההקלקות. הפתעה! כך ש 80% מהגולשים מקליקים על פוסט אורגני ונותנים יותר אמון בפרסומים אורגניים ולא ממומנים. אז למה אף על פי כן הרוב משקיעים בממומן ולא באורגני? נו.. היינו שם כבר.. אנחנו דור ה”מיידי”.. נקודה למחשבה..

שאלות שכל בעל עסק או פרילנסר שואל

אחרי שהבדלנו בין מהו חברת קידום אתרים אורגני ומהו קידום בתשלום לכל הקלקה אתם בוודאי תוהים, כמה עולה לשכור שירותים של חברת קידום אתרים אורגני? כמה יעלה פרסום ממומן בגוגל? במה עדיף להתרכז, פרסום אורגני טבעי או ממומן? כמה זמן לוקח לשווק אתר? אלה שאלות נהדרות ולעניין.

הכל תלוי במצב של האתר, קיום והיכולת של הביזנס.

כל היופי שניתן להתאים את התשובות לאפיון ופוטנציאל של הביזנס שלכם. אפשר לשים בין 600 ₪ עד 5,000 ₪ ומעלה על חברת קידום אורגני טבעי ושקל אחד עד 100,000 ₪ ומעלה על פרסום בתשלום פר קליק ברשת. מה עדיף בתשלום פר קליק או אורגני טבעי? הכי בריא לביזנס, זה וזה.. קצת מזה, יותר מזה או להפך. תלוי במטרה שלך.. כמה זמן לוקח פרסום אורגני בגוגל? תלוי במספר נתונים כגון: גובה התחרות בנישה המדוברת, זמן קיום האתר, באם האתר חדש או ותיק. יכולת האתר, מלינקים חיצוניים באתרים משיקים חזקים או חלשים.. תלוי מאוד בכסף שרוצים לשים בזה, בשעות עבודה של משווק אתרים און סייט, ועוד הרבה פקטורים שחייבים לבחון לפני שאפשר להעריך כמה זמן זה ייקח לפרסם אתר מסוים.

למה חשוב חברת קידום אורגני טוב

יתכן ותכירו ת’הרגשה שנותנים לבעל מקצוע כמו מתקן מחשבים את מוצר שלכם ועמוק בקישקע זה מרגיש כאילו עשו אליך קומבינה.. כך התחושה עם משווק אתרים באינטרנט ובצדק. במיוחד כאשר משווק אתרים לא משתף את בעל העסק במה שהוא עושה. אז כתנאי ראשון צריך שתהיה שקיפות טוטאלית. מקדם אתרים טוב ישמור את האתר תמיד מתוחזק ומתוקתק. הגוגל של אתמול הוא לא הגוגל של היום והאתרים של היום אינם האתרים של מחר. כל הזמן צריך להיות צעד אחד קדימה ויש גם להתאים את האתר לסמארטפונים החדשים ולהיי טק המשתנה מיום ליום.

מה עושה מפרסם אתרים בכמה מילים

עריכתמאמרים של תכני הביזנס המחבר כל כתבה למילת חיפוש באופן האופטימלי למנועי חיפוש, כולל אפיונים ומלל אלטרנטיבי לתמונות. יצירת הסתעפות בגוגל על ידי בחירה מתאימה של מילות מפתח, הכי רלוונטיות שיגררו רמה גבוהה ביותר של המרות. למשל מילת מפתח “עורך דין” עם מאות חיפושים בחודש תגרור פחות הקלקות ממשפט מפתח “עורך דין נדל”ן במרכז תל אביב” המובילה לעשרות חיפושים בחודש אך עם רלבנטיות הרבה יותר טובה. שימת עין תמידית על האינטראקציה של המבקרים עם האתר ותכנון שינויים לשיפור. כמה שה “Bounce Rate” (עזיבת האתר) יורד, אחוזי ההקלקה באינטרנט גבוהים, זמן שהייה באתר יותר גבוה לעומת המתחרים. שליחת קישורים רלוונטיים מהאתר שלכם לאתרים חיצוניים שהם רלוונטיים, לא מתחרים. ובהתאם למה שהתקציב מאפשר, חיזוק ה DA – סמכותיות הדומיין וה PA – כוח כל דף באתר. ע”י עבודה מבחוץ אל תוך האתר – מאתרים בעלי סמכותיות חזרה. כולל חיבור מאמרים חדשים לתוך האתרים עם סמכותיות חזקה ושליחת קישורים לאתר העסק.

אנו מתמחים בפרסום אורגני למגוון מקצועות

פרסום אתר לרופא, למנהל, לחנויות תכשיטים, למסיבות יום הולדת ועוד ועוד.. כאשר לכל עיסוק יש את הזוויות שלו, התחרות שלו. צריך להתמקד על היתרון שלך ולעצב את האתר באופן מושך, מהיר, זמין, כמו שמקובל והולך בשוק של היום. ברגע שהאתר לא חודש, המבקרים קולטים את זה ויש לזה השפעה על ההחלטה שלהם האם להשאר. ברגע שהוא יכנס לאתר אחר יותר “מבריק” והגיוני, סביר להניח שהוא יעבור אליו.. גם אם אתה יותר מקצועי בתפקידך, בעל תעודות, מוכשר וכו..

חברת קידום אורגני זה מה שקובע..

רופא משכיל שהתבלט באקדמיה, לא בהכרח גובר על קולגה שלא ברור איך התקבל והעביר אותה בלימודים אבל המשרד שלו משגשג פי כמה וכמה מכיוון שיש לו מקדם אתרים שיודע מה ואיך. גוגל לוקח בחשבון מעל מאתיים נתונים לפני שהוא מדרג דף. בעבר הייתה תחרות לעסק בתחילת הרחוב ולחנות שבסופו, עכשיו בעולם הוירטואלי יש תחרות הרבה יותר גדולה לכל עסק והכל זמין וחשוף. בזמן שלנו כולם פועלים אונליין, האנשים מפרסמים באינטרנט, למי יש זמן לחפש עסק בשבועון או להמתין לרדיו כאשר הוא צריך משהו מסויים. רק בגוגל.
אז אולי כסף באמת לא גדל על עצים אבל עסקים צומחים על מנועי חיפוש כמו גוגל…

מקדם אתרים אברהם רגבסקי

אברהם רגבסקי

הסיפור התחיל לפני 35 שנה בעודי איש עסקים בן 8 גיליתי שכסף גודל על עצים! פתחתי עסק משגשג של מכירת לימונדה ביתית. היו שנים יפות, הזמן היה איכותי, הימים היו ארוכים.. בלה.. בלה.. בלה.. מאז העולם קצת השתנה. גילית שכסף לא גודל על עצים אבל עסקים בהחלט גודלים על גוגל…

אפילו את גוגל ניתן לנצח בדירוג!

מחפשים מומחה להגדלת הכנסות?

SEO

לקוחות ממליצים

משרד עורכי דין קולודני

אברהם עשה ועושה עבודה מצוינת בקידום אתר המשרד שלנו. בזכות עבודתו המסורה הצלחנו להגדיל בזמן קצר ובאחוזים ניכרים את נתח החשיפה של אתר המשרד וכל זה תוך שאנחנו מפחיתים תשלומים על סוגי פרסום אחרים. בקיצור, אנחנו מרוצים וממליצים!

משרד רו"ח מיכאל גבאי

בס"ד בזכות קידום אורגני שאברהם עושה, האתר שלי עולה בעמוד ראשון במעל 300 מונחים. אברהם מקדם אתרים מעולה. פתחתי עסק עם לקוחות מעטים. הקידום שלו עזר לי רבות. הגיעו אלי דרך האתר לקוחות רבים. ברוך ה' היום העסק יציב וכל הזמן מתפתח בקצב עולה.

מערכות סאונד

הכרתי את אברהם דרך האינטרנט... כבר בשיחה איתו הבנתי שמודבר במקצוען אבל מעבר לזה בבחור אמין שעושה עבודה טובה מאד. במקרה שלי הגענו לתוצאות מטורפות בזמן קצר מאד בזמן שחברות אחרות יותר יקרות דברו על תוצאות רק לאחר שנה אז כאן זה התחיל לקרות תוך חודש וחצי.. אני שמח מאד שהכרתי אותו ובכך אני יודע שכל שקל שאני משלם לו זה עבור נטו עבודה של מקצוען אמיתי.. אברהם אתה אלוף אמיתי תודה לך ממליץ לכולם מאד מאד...

מאמרים אחרונים

מקדם אתרים אברהם רגבסקי

מקדם אתרים אברהם רגבסקי

מקדם אתרים מומלץ אברהם רגבסקי : קידום אתרים מקצועי 2024 Website promoter Avraham Regevsky SEO expert בניית אתרים לעסקים זה פשוט. קידום ובניית אתרים שגוגל

קידום אתרים לעורכי דין אברהם רגבסקי
עורכי דין

קידום אתרים לעורכי דין 2024

הרבה לקוחות ש”חצי מבינים” בנושא קידום אתרים לעורכי דין שואלים שאלות לא נכונות שלמדו לשאול (אולי מאיזה סרטון יוטיוב), בכלל לא רלוונטיות למטרה שלהם. כמו

חברת בניית אתרים לעורכי דין
עורכי דין

בניית אתרים לעורכי דין

לפני שחושבים על בניית אתרים לעורכי דין צריך קודם כל לחשוב על השלב הבא – קידום אתרים לעורכי דין ולא סתם אתר תדמית או דף

פרסום בגוגל
שירותי קידום אתרים

פרסום בגוגל לעסקים

פרסום עסקים בגוגל חשוב לעשות עם חברה אמינה ולמה? מי שחווה בעבר טיפול של פרסום בגוגל לעסקים עם חברות קידום יודע כמה מדובר בעניין חשוב

בונה אתרים
בניית אתר וורדפרס

בונה אתרים בוורדפרס

בונה אתרים בוורדפרס שגוגל אוהב. 17 סיבות למה בונה אתרים בוורדפרס חייב להיות מומחה בקידום אתרים למה בכלל לבנות אתר? ולמה חשוב שהבונה אתרים יהיה

קידום אתרים באנגלית
מאמרים

קידום אתרים באנגלית

קידום אתרים באנגלית מומלץ לכל מי שרוצה להרחיב את מעגל הלקוחות. כמו כן מי שעובד עם חנות אינטרנטית ובכללית טוב שלכל אתר יהיה יכולת שפות.

רוצה להתקדם?
close slider

בס”ד

מחירון קידום אתרים בגוגל

050-8918288

לקוחה מתלוננת! (ברוך השם)
Call Now Button