בס"ד

פרסום ממומן בגוגל

פרסום ממומן בגוגל
דף הבית » פרסום ממומן בגוגל

פרסום ממומן בגוגל או שיווק במנועי חיפוש ( SEM – Search Engine Marketing )

מה זה פרסום ממומן בגוגל (PPC – PayPerClick) ?

בקצרה ת’שלם וקבל תוצאות מיידיות. תשלם לגוגל סכום של כסף בשביל כל קליק וגוגל ידאג להעביר אתך לדף הנכון.. כי בפשוטו של עניין עסק שלא מקודם בלפחות ארבעה או חמישה דפי חיפוש התחלתיים, לא עומד בסיכוי. עם עבודה נכונה ומקצועית, ניתן להגיע למלא תוצאות יפות ב מערכת אד וורדס. אלא ש נחוץ לעשות התאמה בשביל להמנע מתשלום על הקלקות מיותרות. חשוב לצרף לכל סלוגן קישור לדפי נחיתה הכי רלוונטיים בתוך האתר להורדת עלויות להקלקה. יהיו יותר המרות לקליק פר שקל ככל שהגלישה יותר ממוקדת. צריך לעשות מעקב רציף ובדיקה מעמיקה של הקמפיין כדי לבחון באם ההקלקות קשורות לנושא או שלא..

קידום ממומן ברשת עלול להתגלות כמסוכן ללא פיקוח מקצועי

אני את שלי אמרתי! כל אחד יכול לפתוח חשבון אד וורדס. אך מומחה בלבד שישגיח לך על החשבון (תמורת משכורת סמלית) ימנע ממך הרבה מאד טעויות נפוצות שיובילו להפסד של מאות ואלפי שקלים שאינם מועילים. הנני אומר את זה מתוך התנסות מרה של אובדן של למעלה מ מיליון ש”ח, לא יעילים שבזבזתי על קידום בתשלום פר קליק בתחילת דרכי. שלא תבינו לא נכון.. “רק” 70% מהסכום בוזבז לשווא.
(בכל זאת עם ה 30% שעשו ת’עבודה גלגלנו מחזור של מעל 320,000 ₪ בחודש.. אפשר לדמיין מה היה לו הייתה אופטימיזציה יעילה?! )
פרסום ממומן בגוגל

בואו ניכנס רגע למוח של גוגל

אז נגיד שאתם מעוניינים ב איזה פסיכולוג או וטרינר קודם אתם פונים לגוגל (44% ממחשבים או דרך האייפון – %56 ) למודעה שנדמה לכם כי היא הרלוונטית ביותר ככלל גורף בעמוד הראשון. על פי מחקר, גולשי אינטרנט שמגיעים לעמוד נחיתה עוזבים תוך עשרים שניות לכל היותר שניות וממשיכים הלאה, אולם אם המסר נהיר וממוקד למה שהם באו לחפש, אפשרי לשכנע אותם להתעכב אפילו מספר דקות. אז מדוע זה חשוב לנו לשיווק? מנוע חיפוש מעיין בכל הפרטים האלה ובהסתמך על כך (ועוד מאות רבות של נתונים), קובע מי יהיה משווק יותר מעמיתו “באורגני” ומי יחויב על אותן מילות חיפוש פחות מהאחרים ב”ממומן”.

פרסום אתרים בזמננו אנו

אז כיצד עו”ד מן הישוב שלא מזמן השלים את הכשרתו ומקווה לפתוח עסק עצמאי מתחרה מול כל הגדולים בשוק המוצף? איך אישה עשרים פלוס שעבדה בפיצה פרגו ויודעת דבר או שניים בהכנת פיצות מעיזה לפתוח רשת פיצריות מוצלחת משל עצמה? למדתי שנים, תואר, השלמתי קורסים, יש בסיס של ידע ואפילו איזשהו ניסיון. לאן עכשיו? איך אנחנו מפרסמים את עצמנו? מה צריך לעשות?! כעצמאי הראש כל הזמן מוטרד בלאתר דרך למשוך עוד לקוחות כדי להכפיל הכנסות ולהתקיים.

קידום אתר אורגני טבעי במנוע חיפוש גוגל

בסופו של דבר או יותר נכון בתחילתו של דבר, מי מצליח? האם זה שהוריו משאירים לו ביזנס משפחתי משגשג, המכולת השכונתית בעל הלקוחות הותיקים. וזה טוב עד פתיחת הכלבו ליד.. כל הלקוחות יעברו לקנות שם קמח, חלב, עוגיות, עגבנייה אורגנית, פלפל אורגני אך עדיין יחסר “שיווק אורגני בגוגל”. ברצינות עכשיו.. מה זה “פרסום אורגני טבעי”? אתה בטח יודע. (ואם לא, אין מצב, דחוף תתקשר עכשיו לנייד שלי, אני מייד מפסיק הכל ונותן לך הסבר רגוע ומפורט). באופן כללי הרעיון בשיווק אתרים אורגני במנועי חיפוש הוא לייעל את תנאי האתר בכדי לגרום לדפים שלו לככב בעמודים ההתחלתיים של גוגל, מבלי שצריך לשלם על כל קליק, כמו שעושים בשיווק ממומן.

עסקים של פעם, של כעת ושל הדור הבא

הסיפור הזה נולד לפני שלושים וחמש שנים, בהיותי איש עסקים ילד בן שמונה, קלטתי שכסף צומח על עצי פרי: הפעלתי עסק מוצלח של מכירת מיץ לימונים ביתי. אלה היו השנים, הזמן היה איכותי, הימים זחלו.. מאז הדברים טיפה השתנו. בימינו אנו בבית מן המניין יש מינימום כזוג מכוניות, מערכת קולנוע ביתית או שתיים, סמרטפון לכל אחד מבני המשפחה, איפד, ולפחות מחשב לכל אחד. הנתונים מאיימים. הטכנולוגיה צועדת קדימה , אנחנו דור ה”אינסטנט”, הכל מיידי ממש במאית השניה. אז מה אנחנו עושים כיום כשאנחנו רוצים למצוא רופא פרטי, לפתוח תיק עוסק מורשה, נדל”ן, ספא בקיסריה או חליפת חתן..?

שיווק אורגני טבעי ללא כימיקלים…

בעקרון המילה “טבעי” לא כל כך במקום.. כיוון שמקדם אתרים טוב, מבצע הרבה, אפילו הרבה מאד מניפולציות “שאינן טבעיות” על מנת לקדם מילות מפתח באופן “טבעי”. הנה דוגמא אחת מתוך מאות “מניפולציות”, אני לא בטוח שמותר לי, אבל אספר לכם סוד בכל זאת (רק בינינו) על שיטה מיוחדת שאני מפעיל לטקסט הזה שאתם קוראים עכשיו. אם תמשיכו להסתובב ב דפי האתר, תבחינו בכמה כתבות עם מילים לקידום כמו “פרסום ממומן בגוגל” או “תשלום לפי הקלה”. כתבות בעלי אותם תכנים בדיוק כמו מאמר זה, אלא בואריאציה שונה של מילים.

לשם מה לכתוב מאמר שלם לאינטרנט לכל מילת מפתח, כמו למשל “פרסום ממומן בגוגל”

הרעיון הוא שככל שהאתר רווי במילות מפתח נכונות, כך יפקדו אותו יותר גולשים המקלידים את אותן מילות חיפוש. וכמה מילות חיפוש כבר אפשרי לדחוס ב כתבה בודדת ב”טבעיות”? לדוגמה כאן במאמר הזה בלי להעמיס מעבר למידה אנו מקדימים את מילות המפתח “פרסום ממומן בגוגל”, “שיווק אורגני טבעי בגוגל” ו”קידום בתשלום לכל קליק”. באופן כזה שיספיקו פעם או פעמיים בלבד של חזרה על המילה. כתבות אוריגינליות וטביעות לגמרי מבחינת מנוע החיפוש. מבלי להעמיס יותר מדי מילים באופן מאולץ. רוצה לחשוף יותר סודות? מממ… שלח אלי כתובת אימייל שלך ו אשתף אותך בעזרת השם בהמשך.

כמה סעיפים לשקול וסטטיסטיקה

הנה לכם נתון סטטיסטי בלתי צפוי ומסקרן:
מעל תשעים אחוזים של בעלי העסקים משקיעים את הונם על שירות ממומן של גוגל (מעל מאה מיליארד שקל לשנה) ו 9% בלבד על קידום אורגני בגוגל. אך ראו זה פלא  סטטיסטיקה נוספת אומרת שהפירסומים הממומנים מגיעים לפחות מ 20% מסך כל הקליקים. וואו! מזאת ניתן להסיק ש 80% מהאנשים נכנסים לפוסט אורגני וסומכים יותר על פרסומים אורגניים מאשר ממומנים. אז איך למרות כל זאת רוב מכריע שם כספו בממומן ולא באורגני? בחיאת.. דברנו על זה.. אנחנו דור ה”כאן ועכשיו”.. אולי כדאי לחשוב על זה שניה..

שאלות שכל בעל עסק או פרילנסר שואל

לאחר שהבדלנו בין מהו פרסום אורגני טבעי ומהו קידום בתשלום לכל הקלקה אתם בוודאי שואלים את עצמכם, כמה משלמים על קידום אתרים טבעי אורגני בגוגל? כמה מוציאים על שיווק בתשלום לכל הקלקה ברשת? על מה עדיף ללכת, פרסום אורגני טבעי או בתשלום פר קליק? כמה זמן יקח לקדם אתר? אלה הן שאלות מצוינות ולעניין.

התשובות בהתאם לסטטוס האתר, קיום והיכולת של הביזנס.

הדבר הטוב הוא שניתן לקשר את התשובות לסוג ופוטנציאל של הביזנס שלכם. ניתן לשים בין 600 עד 5,500 ₪ ומעלה על פרסום אורגני בגוגל ו1 ₪ עד 100,000 ₪ ומעלה על שיווק בתשלום לכל קליק אונליין. מה משתלם יותר ממומן או אורגני בגוגל? הכי מומלץ לביזנס, זה וזה.. קצת מזה, יותר מזה או שההפך. תלוי במטרה שלך.. כמה זמן לוקח קידום אורגני טבעי? תלוי בכמה וכמה נתונים כמו: גובה התחרות באותה נישה, זמן קיום האתר, האם האתר צעיר או ישן. יכולת האתר, מקישורים חיצוניים באתרים רלוונטיים חזקים או חלשים.. מאד תלוי באיזה תקציב מוכנים לשים בזה, בזמן ה עבודה של מקדם אתרים און סייט, ועוד המון גורמים שצריך לבדוק לפני שאפשר לקבוע כמה זמן ייקח לקדם אתר כזה או אחר.

למה חשוב מפרסם אתרים טוב

זוכרים ת’תחושה שמוסרים לבעל מקצוע כמו מוסכניק את הרכב ועמוק בבטן יש תחושה שקימבנו אותך.. תחושה כזאת תיתכן עם מקדם אתרים ובצדק. במיוחד אם מפרסם אתרים לא משתף את הלקוח במה שהוא עושה. אז קודם כל חשוב שיהיה שקיפות מלאה. מקדם אתרים מקצועי ידאג שהאתר תמיד מתוקתק ומתוחזק. הגוגל של אתמול הוא לא הגוגל של היום והאתרים של היום אינם האתרים של מחר. כל הזמן צריך להיות מעודכן ואון טופ וגם להתאים את האתר לטלפונים החכמים החדשים ולטכנולוגיה המשתנה מיום ליום.

מה תפקידו של משווק אתרים בכמה מילים

סידור המאמרים של תוכן העסק המשייך כל כתבה למילת מפתח באופן האופטימלי למנוע החיפוש, כולל הגדרות וטקסט חלופי לויז’ואלס. יצירת בועה באינטרנט על ידי בחירה קולעת של מילות חיפוש, הכי רלוונטיות שיגרמו למקסימום המרות. לדוגמה מילת חיפוש “עורך דין” עם כמה מאות חיפושים בחודש תייצר פחות הקלקות ממשפט מפתח “עורך דין מקרקעין במרכז תל אביב” המסתכמת בכמה עשרות חיפושים בחודש אך עם רלבנטיות הרבה יותר טובה. שימת עין רציפה על האינטראקציה של הלקוחות הפוטנציאליים עם האתר ותכנון שינויים נכונים. ככל שה “Bounce Rate” (עזיבת אתר מוקדמת) נמוך יותר, אחוזי הקליקים במנועי חיפוש יותר גבוהים, זמן התעכבות באתר גבוה יותר לעומת המתחרים. בניית לינקים רלוונטיים מהאתר המדובר לאתרים חיצוניים שהם רלוונטיים, לא מתחרים. ובהתאם לתקציב, חיזוק ה DA – כוח הדומיין וה PA – סמכותיות של כל דף באתר. ע”י עבודה חיצונית לתוך האתר – מאתרים בעלי סמכותיות חזרה. כולל יצירת כתבות חדשות לתוך האתרים בעלי סמכותיות חזקה וחיבור לינקים לאתר הבית.

אנחנו מתמחים בפרסום אורגני למגוון מקצועות

קידום אתר לרופא, למעסה, לחנויות תכשיטים, לטיפול פסיכלוגי ועוד.. ולכל עסק יש בחינות משלו, התחרות שלו. צריך להתמקד על היתרון שלך ולסגנן את האתר באופן מושך, זמין, מהיר, להתאים למה שמקובל והולך בשוק של היום. אם האתר לא חודש, הלקוחות פוטנציאליים מרגישים את זה ויש לזה השפעה על ההחלטה שלהם באם לבחור בך. ברגע שהוא יפקוד אתר שונה יותר “נוצץ” ונוח לשימוש, סיכוי גדול שהוא יעבור אליו.. גם אם אתה יותר מקצועי במה שאתה עושה, מנוסה, כשרוני וכדומה..

זה לא מה שקובע..

רופא משכיל שמצטיין באקדמיה, לא בהכרח גובר על עמיתו שבקושי התקבל ללימודים וכיום המשרד שלו משגשג פי כמה וכמה כי יש לו מקדם אתרים שיודע מה לעשות ואיך. גוגל מבחין במעל מאתיים אלמנטים לפני שהוא מדרג דף. פעם הייתה תחרות לחנות במעלה הרחוב ולעסק שבמורדו, היום באינטרנט יש תחרות רבה יותר לכל בעל עסק והכל גלוי וזמין. בזמן שלנו הדברים קורים אונליין, כולם מפרסמים בגוגל, למי יש זמן לחפש במגזין או לחכות להקשיב לרדיו כאשר הוא צריך משהו מסויים. רק בגוגל.
אז כנראה כסף באמת לא צומח על עצים אך עסקים בפירוש צומחים על רשת האינטרנט של גוגל…

מקדם אתרים אברהם רגבסקי

אברהם רגבסקי

הסיפור התחיל לפני 35 שנה בעודי איש עסקים בן 8 גיליתי שכסף גודל על עצים! פתחתי עסק משגשג של מכירת לימונדה ביתית. היו שנים יפות, הזמן היה איכותי, הימים היו ארוכים.. בלה.. בלה.. בלה.. מאז העולם קצת השתנה. גילית שכסף לא גודל על עצים אבל עסקים בהחלט גודלים על גוגל…

אפילו את גוגל ניתן לנצח בדירוג!

מחפשים מומחה להגדלת הכנסות?

SEO

לקוחות ממליצים

משרד עורכי דין קולודני

אברהם עשה ועושה עבודה מצוינת בקידום אתר המשרד שלנו. בזכות עבודתו המסורה הצלחנו להגדיל בזמן קצר ובאחוזים ניכרים את נתח החשיפה של אתר המשרד וכל זה תוך שאנחנו מפחיתים תשלומים על סוגי פרסום אחרים. בקיצור, אנחנו מרוצים וממליצים!

משרד רו"ח מיכאל גבאי

בס"ד בזכות קידום אורגני שאברהם עושה, האתר שלי עולה בעמוד ראשון במעל 300 מונחים. אברהם מקדם אתרים מעולה. פתחתי עסק עם לקוחות מעטים. הקידום שלו עזר לי רבות. הגיעו אלי דרך האתר לקוחות רבים. ברוך ה' היום העסק יציב וכל הזמן מתפתח בקצב עולה.

מערכות סאונד

הכרתי את אברהם דרך האינטרנט... כבר בשיחה איתו הבנתי שמודבר במקצוען אבל מעבר לזה בבחור אמין שעושה עבודה טובה מאד. במקרה שלי הגענו לתוצאות מטורפות בזמן קצר מאד בזמן שחברות אחרות יותר יקרות דברו על תוצאות רק לאחר שנה אז כאן זה התחיל לקרות תוך חודש וחצי.. אני שמח מאד שהכרתי אותו ובכך אני יודע שכל שקל שאני משלם לו זה עבור נטו עבודה של מקצוען אמיתי.. אברהם אתה אלוף אמיתי תודה לך ממליץ לכולם מאד מאד...

מאמרים אחרונים

מקדם אתרים אברהם רגבסקי

מקדם אתרים אברהם רגבסקי

מקדם אתרים מומלץ אברהם רגבסקי : קידום אתרים מקצועי 2024 Website promoter Avraham Regevsky SEO expert בניית אתרים לעסקים זה פשוט. קידום ובניית אתרים שגוגל

קידום אתרים לעורכי דין אברהם רגבסקי
עורכי דין

קידום אתרים לעורכי דין 2024

הרבה לקוחות ש”חצי מבינים” בנושא קידום אתרים לעורכי דין שואלים שאלות לא נכונות שלמדו לשאול (אולי מאיזה סרטון יוטיוב), בכלל לא רלוונטיות למטרה שלהם. כמו

חברת בניית אתרים לעורכי דין
עורכי דין

בניית אתרים לעורכי דין

לפני שחושבים על בניית אתרים לעורכי דין צריך קודם כל לחשוב על השלב הבא – קידום אתרים לעורכי דין ולא סתם אתר תדמית או דף

פרסום בגוגל
שירותי קידום אתרים

פרסום בגוגל לעסקים

פרסום עסקים בגוגל חשוב לעשות עם חברה אמינה ולמה? מי שחווה בעבר טיפול של פרסום בגוגל לעסקים עם חברות קידום יודע כמה מדובר בעניין חשוב

בונה אתרים
בניית אתר וורדפרס

בונה אתרים בוורדפרס

בונה אתרים בוורדפרס שגוגל אוהב. 17 סיבות למה בונה אתרים בוורדפרס חייב להיות מומחה בקידום אתרים למה בכלל לבנות אתר? ולמה חשוב שהבונה אתרים יהיה

קידום אתרים באנגלית
מאמרים

קידום אתרים באנגלית

קידום אתרים באנגלית מומלץ לכל מי שרוצה להרחיב את מעגל הלקוחות. כמו כן מי שעובד עם חנות אינטרנטית ובכללית טוב שלכל אתר יהיה יכולת שפות.

רוצה להתקדם?
close slider

בס”ד

מחירון קידום אתרים בגוגל

050-8918288

לקוחה מתלוננת! (ברוך השם)
Call Now Button