אופטימיזציה לאתר – אופטימיזציה לאתרים תחרותיים יכול לשנות הכל..

אופטימיזציה לאתרים (On Site Optimization) נותן לאתר כוח קידום אורגני

אופטימיזציה לאתרים יכול להיות הגורם הדוחף את הדפים באתר למיקומים יפים. אך חשוב להבין כי אופטימיזציה לאתר (מכונה באנגלית On Site Optimization) אינו הגורם היחיד והעיקרי למה שנקרא קידום אתר אורגני בגוגל. נכנס לראש של גוגל כדי להבין איך הדברים עובדים..

אופטימיזציה לאתר – פרסום אורגני טבעי ללא חומרי הדברה…

בעקרון המושג “טבעי” לא ממש מדויק.. מכיוון שמפרסם אתרים איכותי, מבצע טונות, אפילו אינסוף מניפולציות “שאינן טבעיות” על מנת לדחוף מילות מפתח קדימה באופן “טבעי”. דוגמא אחת מתוך מאות “מניפולציות”, אינני משוכנע שמותר לי, אך אחשוף בפניכם סוד על אף זאת (בינינו) על קוד מסוים שאני משתמש לכתבה הזאת שאתם מדפדפים בו עכשיו. אם תוסיפו להסתובב בין דפי האתר, תשימו לב לכמה כתבות עם מילות מפתח כמו “קידום אתרים אורגני בגוגל” או “קידום לוקאלי (Local SEO)“. הן כתבות עם אותם תכנים בדיוק כמו הכתבה הנוכחית, רק ש בארגון אחר של מילים ומשפטים.

בשביל מה לצור כתבה שלמה לרשת על כל מילת מפתח, לדוגמה “אופטימיזציה לאתרים”

הרעיון הוא שככל שהאתר רווי במילות חיפוש נכונות, כך יכנסו יותר אנשים המחפשים את אותן מילות מפתח. וכמה מילות מפתח כבר ניתן לדחוס אל תוך כתבה אחת באופן “טבעי”? לדוגמה פה בכתבה הזאת מבלי להעמיס יותר מדי אנחנו מקדמים את מילות המפתח “אופטימיזציה לאתרים”, “אופטימיזציה לאתר וורדפרס” ו”שיווק בתשלום לכל הקלקה“. בצורה כזו שיספיקו פעמים אחדות בלבד לחזור על המילה. מאמרים אוריגינליים ואורגניים טבעיים לחלוטין מבחינת גוגל. מבלי להעמיס מילים מעבר למה שנחוץ בצורה לא טבעית. לגלות לך יותר סודות? מממ… העבר לי כתובת אימייל שלך ואני אכתוב לך בעזרת השם בהמשך.

צפו בלייב איך עושים אופטימיזציה לאתר במנועי חיפוש - ממיקום #8 למיקום #1 בכמה דקות!

מהו פרסום בתשלום לגוגל (“גוגל אדוורדס”)?

בשתי מילים תשלם ות’קבל תוצאות באופן מיידי. תעביר לגוגל סכום של כסף בעבור כל הקלקה וגוגל ידאג לעלות אתך בהתאם.. הרי תכלס אדם שלא ממוקם בלפחות 3 או 4 דפי חיפוש הראשונים, איננו בנמצא. עם עבודה נכונה ממקצוען, ניתן להגיע למלא תוצאות יפות בגוגל אד וורדס. אלא שהכרחי ליצור אופטימיזציה לאתר כדי להמנע מתשלום על קליקים שוליים. חשוב לצרף לכל פוסט קישור לדפי נחיתה הכי רלוונטיים בתוך האתר להורדת תשלומים לקליק. ככל שחווית הגלישה ממוקדת יותר, כך ייווצרו יותר המרות פר שקל. צריך לעשות מעקב רציף ולנתח את המסע הפירסומי על מנת לבדוק האם ההקלקות רלוונטיות או לא..

קידום ממומן באינטרנט יכול להתגלות כמסוכן ללא מעקב מקצועי

אני את שלי אמרתי! לפתוח חשבון אד וורדס זה איזי פיזי, אך רק מקצוען שיפקח בשבילך עין על הקמפיין (בעבור משכורת סמלית) יחסוך לך הרבה מאד מהטעויות הרווחות שיגרמו לאובדן של מאות ואלפי שקלים שאינם יעילים. הנני אומר זאת מתוך התנסות מרה של הפסד של למעלה ממיליון שקלים חדשים, לא אפקטיביים ששמתי על פרסום בתשלום פר קליק בראשית הדרך. אל תבינו לא נכון.. “רק” 70% מהסכום היה לא מועיל. (על אף הכל עם ה 30% שעבדו קיבלנו תפוקה של מעל 350,000 ₪ בחודש.. מה היה אילו הייתה אופטימיזציה מקצועית לאתר?! )

אופטימיזציה לאתר ממון בגוגל
אופטימיזציה לאתר בקמפיין ממון של גוגל

בואו רגע נבין את המחשבה של גוגל

עכשיו נגיד שאתם צריכים איזה עורך דין או רו”ח ראשית אתם נכנסים לגוגל למודעה שהכי תופסת את תשומת ליבכם. בדרך כלל בדף הראשון או שני. על פי מחקר, גולשים שמגיעים לדף נחיתה לא נשארים יותר מעשרים שניות לכל היותר וממשיכים הלאה, אבל אם המסר ברור וממוקד למה שהם באו לחפש, יש הזדמנות לשכנע אותם להישאר אפילו מספר דקות (כמוך). אז מדוע זה משנה לנו לקידום? מנוע חיפוש שוקל את כל הפרטים האלה ועל סמך זה (ועוד מאות רבות של נתונים), קובע מי יהיה מקודם יותר מעמיתו “באורגני” ומי ישלם בעבור מילות חיפוש פחות מהאחרים ב”ממומן”.

מספר נקודות למחשבה וסטטיסטיקה לפני שמתחילים לעשות אופטימיזציה לאתר

אגב הנה נתון סטטיסטי מפתיע ומסקרן:
91% מהעסקים מוציאים את כספם על שיווק בתשלום לכל הקלקה של גוגל (מעל 100,000,000,000 ₪ בשנה) ו 9% בלבד על שיווק אורגני. מצד שני הנה לנו עוד נתונים סטטיסטיים ואלה מראים שהפירסומים הממומנים מהווים פחות מ 20% מסך כל הקליקים. קשה להאמין, הא? כך ש 80% מהגולשים מקליקים על פוסט אורגני וסומכים יותר על מודעות אורגניות ולא ממומנות. אז למה למרות כל זאת רוב מכריע משקיעים בממומן ולא באורגני? בחיאת.. היינו שם כבר.. אנו דור ה”אינסטנט”.. נקודת מחשבה..

דילמות הכי נפוצות של בעל עסק עצמאי או פרילנסר

אופטימיזציה לאתרים - אופטימיזציה לאתר במנועי חיפוש
אופטימיזציה לאתר במנועי חיפוש

לאחר שהבדלנו בין מהו שיווק אורגני ומה זה שיווק ממומן הנכם בוודאי תוהים, כמה עולה אופטימיזציה לאתרים או קידום אתרים טבעי אורגני בגוגל? כמה יעלה קידום ממומן באינטרנט? במה עדיף להתרכז, קידום אורגני או ממומן? כמה זמן לוקח לקדם אתר? אלה שאלות נהדרות ולעניין.

התשובות בהתאם לסטטוס האתר, והפוטנציאל של העסק.

הדבר הטוב הוא שאפשר לקשר את התשובות לאופי ופוטנציאל של הביזנס שלכם. אפשר לשים בין 600 עד 6,500 ₪ על שיווק אורגני (כולל אופטימיזציה לאתרים כמובן..) ו1 ₪ עד 100,000 ₪ ו על פרסום בתשלום לכל הקלקה בגוגל. מה עדיף בתשלום לכל הקלקה או אורגני טבעי? הכי שווה לביזנס, גם זה וגם זה.. קצת מזה, יותר מזה או שההפך. תלוי במטרה.. כמה זמן לוקח פרסום אורגני? תלוי בכמה גורמים כגון: גובה התחרות באותו תחום, וותק האתר, האם האתר חדש או וותיק. עוצמת האתר, מקישורים חיצוניים שלאתרים רלוונטיים באם חזקים או חלשים.. תלוי מאוד בכמה כסף רוצים לשים בזה, בכמות שעות העבודה של משווק אתרים באתר, ועוד הרבה פקטורים שחייבים לבדוק לפני שאפשר לאמוד כמה זמן זה ייקח לפרסם אתר כזה או אחר.

למה צריך משווק אתרים מקצועי עם ניסיון אופטימיזציה לאתרים

יתכן ותכירו ת’תחושה שמוסרים לבעל מקצוע כמו מתקן סמארטפונים את הנייד ועמוק בקישקע יש תחושה כאילו עשו אליך קומבינה.. תחושה כזאת תתכן עם מפרסם אתרים ויש לכך סיבה. במיוחד כשמשווק אתרים לא מדווח ללקוח על פעולותיו. אז ראשית כל חייב שתהיה שקיפות מלאה. משווק אתרים מקצועי ישמור את האתר תמיד במצב טיפ טופ. האתרים של אתמול הם לא האתרים של היום והאינטרנט של היום אינו האינטרנט של מחר. כל הזמן צריך להיות מעודכן ואון טופ ויש גם להתאים את מבנה האתר לסמארטפונים החדשים ולהיי טק המתפתח מיום ליום.

מה עושה מקדם אתרים בכמה מילים

עריכת כתבות של תוכן העסק המשייך כל מאמר למילת מפתח באופן האופטימלי למנוע החיפוש, כולל אפיונים ומלל אלטרנטיבי לתמונות. יצירת גומחה בגוגל על ידי בחירה קולעת של מילות מפתח הכי רלוונטיות שיובילו למקסימום המרות. לדוגמה מילת חיפוש “עורך דין” עם כמה מאות חיפושים בחודש תכניס פחות קליקים ממשפט חיפוש “עורך דין מקרקעין בנתניה” המגיעה לכמה עשרות חיפושים בחודש אך עם רלבנטיות הרבה יותר משמעותית.

שימת עין מתמשכת על האינטראקציה של הגולשים עם האתר ויצירת שינויים לשיפור. כמה שה “Bounce Rate” (עזיבת האתר) פוחת, אחוזי ההקלקה ברשת יותר גבוהים, זמן שהייה באתר יותר גבוה לעומת המתחרים. שליחת קישורים מתאימים מהאתר עצמו לאתרים אחרים רלוונטיים, ולא מתחרים. וככל שהתקציב מאפשר, חיזוק ה DA – כוח הדומיין וה PA – כוח כל דף באתר. ע”י עבודה חיצונית אל תוך האתר – מאתרים בעלי סמכות גבוהה. כולל יצירת מאמרים חדשים לתוך האתרים עם סמכותיות גבוהה והפניית לינקים לאתר בית העסק.

אנחנו מתמחים בשיווק אורגני כולל אופטימיזציה לאתרים למגוון מקצועות

שיווק אתר לרופא שיניים, לרואה חשבון, לחנויות נעליים, לאולמות ארועים ועוד ועוד.. ולכל עסק יש את ההיבטים שלו, התחרות שלו. יש להדגיש את היתרון שלך ולסגנן את האתר באורח זמין, מהיר, מושך, כמו שמקובל והולך היום בשוק. אם האתר מיושן, הלקוח הפונטיאלי מרגיש את זה וזה משפיע על ההחלטה שלו האם לבחור בך. כאשר הוא יפקוד אתר אחר יותר “נוצץ” ויוזר פרנדלי, יש להניח שהוא יעבור אליו.. גם אם אתה יותר טוב במה שאתה עושה, מנוסה, כשרוני וכד’..

אופטימיזציה לאתר קובע..

רופא בעל ידע שבלט באקדמיה, לאו דווקא גובר על עמיתו שלא ברור איך התקבל והעביר אותה בלימודים אך הביזנס שלו צולח הרבה יותר כי יש לו משווק שיודע מה ואיך. מנוע חיפוש כמו גוגל לוקח בחשבון מעל 200 פרטים לפני שהוא מדרג דף. בימים עברו הייתה תחרות לבית עסק במעלה הרחוב ולבית עסק שבמורדו, עכשיו בעולם הוירטואלי יש תחרות גדולה הרבה יותר לכל עסק והכל זמין וגלוי. היום הכל דרך האינטרנט, האנשים מפרסמים בגוגל, לבן אדם אין זמן לחפש משהו במגזין או להמתין למודעה ברדיו כאשר הוא זקוק למוצר או שירות. רק בחיפוש גוגל.

לפוסט הזה יש 2 תגובות

כתיבת תגובה

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

סגירת תפריט