בס"ד

קידום אתרים אורגני בגוגל

קידום אתרים אורגני בגוגל
דף הבית » קידום אתרים אורגני בגוגל

קידום אתרים אורגני בגוגל ומה באמת חשוב

קידום אתרים אורגני בגוגל אינו דבר פשוט אך בהחלט שווה את המעמץ. כמו לקנות נכס שמכניס כל חודש כספי שכירות.

פרסום אתרים בזמננו אנו

אז כיצד איש מקצוע רגיל שאך סיים את לימודיו ורוצה לפתוח עסק משל עצמו מתמודד עם כל הגדולים בשוק העבודה הגדוש? כיצד בחורה עשרים פלוס שעמלה בפיצה האט ויודעת דבר או שניים בהכנת פיצות מעיזה לפתוח רשת פיצריות מצליחה משל עצמה? שנים של השקעה, תואר, סיימתי קורס, רכשתי ידע ואפילו איזשהו ניסיון. לאן עכשיו? הכיצד אנחנו מקדמים את הביזנס? מה יש לעשות?! כעצמאי הראש בקביעות עסוק באיתור דרך להביא לקוחות חדשים בשביל להכפיל את ההכנסה ולהרוויח מספיק.

קידום אתר אורגני טבעי במנוע חיפוש

בסיכומו של עניין או יותר נכון בראשיתו של עניין, מי משחק אותה? “שיווק אורגני טבעי באינטרנט”. מה זה “קידום אורגני טבעי”? אתה בטוח יודע. (ואם לא, אוי ואווי להתקשר עכשיו לאישי שלי, ואני עוזב את מה שאני עושה ומסביר לך ברצון וסבלנות). בכללי השאיפה בקידום אתרים אורגני טבעי היא לייעל את נתוני האתר בכדי לעזור ללינקים שלו להתקדם לעמודים הראשונים של חיפוש אונליין, ללא צורך להוציא כסף על כל קליק, כמו שעושים בשיווק אתרים ממומן.

מרקטינג של פעם, של היום ושל מחר – קידום אתרים seo

הסיפור הזה החל לפני שלושים וחמש שנים, כשהנני בעל עסק ילד בן שמונה, קלטתי שדולרים צומחים על עצי נוי: הפעלתי דוכן צולח של מכירת מיץ לימונים תוצרת הבית. אלה היו שנים טובות, התקופה הייתה משובחת, הימים עברו לאט.. אך מאז הדברים טיפה השתנו. כיום בבית רגיל יש לפחות שני רכבים, מערכת קולנוע ביתית, 4 סמארטפונים, אייפד, ולפחות מחשב אישי לכל אחד. הנתונים מבהילים. הטכנולוגיה התפתחה , אנחנו דור ה”אינסטנס”, אנשי הכאן ועכשיו ממש בעשירית השנייה. אז איך אנחנו מתנהלים כיום כשאנו רוצים למצוא נוטריון, לפתוח תיק עוסק מורשה, חופשה טובה, ספא לקבוצות או חליפת בר מיצווה..?

סרטון קידום אתרים אורגני בגוגל - "רלוונטיות של מילות מפתח"

פרסום אורגני טבעי בלי חומרי הדברה – מה זה קידום אורגני

כעקרון המונח “טבעי” לא כל כך מדויק.. מפני שמשווק אתרים מקצועי, עושה הרבה, אפילו הרבה מאד מניפולציות “שאינן טבעיות” בשביל לקדם מילות מפתח בצורה “טבעית”. דוגמה אחת מתוך מאות “מניפולציות”, אני לא משוכנע שמותר לי, אבל אני אחשוף בפניכם סוד על אף זאת (רק בינינו) על שיטה מיוחדת שאני משתמש לטקסט הזה שאתם מדפדפים בו עכשיו. אם תוסיפו לטייל בדפי האתר, תשימו לב לכמה מאמרים עם טקסטים כגון “קידום לוקאלי (Local SEO)” או “חברת קידום אתרים אורגני“. דפים בעלי אותם תכנים בדיוק כמו המאמר הזה, רק בקומבינציה שונה של מילים ומשפטים.

לשם מה לכתוב בלוג שלם לרשת לכל מילת חיפוש, למשל “קידום אתרים אורגני בגוגל”

הרי ככל שהאתר יותר רווי במילות חיפוש נכונות, כך יבקרו יותר לקוחות המחפשים את אותן מילות מפתח. וכמה מילות חיפוש כבר אפשר להכניס ל כתבה בודדת באופן “טבעי”? כמו שכאן בכתבה הזאת בלי להעמיס יותר מדי אנחנו מקדימים את מילות החיפוש “קידום אתרים אורגני בגוגל”, “שיווק אורגני בגוגל” ו”קידום בגוגל”. בצורה כזו שיספיקו פעם או פעמיים בלבד לחזור על המילה. כתבות אוריגינליות וטביעות לחלוטין מבחינת האינטרנט. מבלי לדחוף מילים מעבר למה שנחוץ באופן לא טבעי. רוצה לחשוף יותר סודות? מממ… שלח אלי אימייל שלך ואני אכתוב לך בעזרת השם בהמשך.

מהו פרסום ממומן בגוגל (“גוגל אדוורדס“)?

בשתי מילים תשלם ותקבל תוצאות על המקום. תעביר לגוגל סכום מסויים של כסף לכל קליק וגוגל ידאג להרים אותך לדף הנכון.. הרי בפשוטו של עניין עסק שלא מופיע בארבעה או חמישה דפי חיפוש התחלתיים, אינו קיים. עם הכוונה מדויקת ממקצוען, יש אפשרות לעשות מלא דברים יפים בעזרת מערכת גוגל אד וורדס. אלא ש הכרחי ליצור התאמה בשביל לא לשלם כסף על קליקים שוליים. חשוב להוסיף לכל סלוגן חיבור לדפי נחיתה הכי רלוונטיים מתוך האתר להוזלת תשלומים לקליק. חווית גלישה ממוקדת יותר מובילה לעליה של הקלקות פר שקל. יש לבצע מעקב שוטף ולנתח את המסע הפירסומי בשביל לראות באם ההקלקות רלוונטיות או לא..

קידום אתרים אורגני או קידום ממומן בגוגל
קידום ממומן או קידום אתרים אורגני בגוגל

פרסום ממומן בגוגל עלול להתגלות כמסוכן ללא פיקוח של מומחה

קידום אתרים אורגני בגוגלראו הוזהרתם! כל אחד יכול לפתוח חשבון אד וורדס. אך מקצוען בלבד שינהל לך את הפירסום (תמורת משכורת סמלית) יחסוך לך הרבה מאד שגיאות נפוצות שיגרמו לאובדן של מאות ואלפי שקלים לא אפקטיביים. הנני אומר זאת מתוך התנסות מרה של הפסד של מעל מיליון ש”ח, לא אפקטיביים שהוצאתי על פרסום בתשלום לגוגל בתחילת הדרך. שלא תבינו לא נכון.. “רק” 70% מהסכום היה לא מועיל. (על אף הכל עם ה 30% שעשו ת’עבודה גלגלנו מחזור של מעל 320,000 ₪ בחודש.. יאללה.. מה היה אילו הייתה אופטימיזציה נכונה?! )

בואו שניה ננתח את הראש של גוגל

עכשיו נאמר שאתם מעוניינים באיזה קליניקה מסוימת או וטרינר קודם כל אתם נכנסים לגוגל (37 % מהמחשב ו63 % דרך סמארטפונים) למודעה שהכי תופסת את תשומת ליבכם ברוב המקרים בעמוד הראשון. על פי מחקר, גולשים שמגיעים לעמוד נחיתה עוזבים תוך 10 – 20 שניות וממשיכים הלאה, אולם אם המסר של דף הנחיתה נהיר ומדויק למה שהם באו לחפש, ניתן למשוך אותם להישאר אפילו כמה דקות. עכשיו מדוע זה חשוב לנו לפרסום? גוגל מעיין בכל הנתונים הללו ועל סמך זה (ועוד עשרות ומאות נתונים), קובע מי גורלו להיות משווק יותר מרעהו “באורגני” ומי יחויב בעבור אותן מילות חיפוש פחות מהמתחרים ב”ממומן”.

מספר נקודות למחשבה ונתונים סטטיסטיים

לדוגמה הנה לכם פרט סטטיסטי בלתי צפוי ומעניין:
91% של בעלי העסקים מוציאים את הונם על שירות בתשלום לכל הקלקה של גוגל (מעל 100,000,000,000 ₪ לשנה) ו 9% בלבד על שיווק אורגני בגוגל. מאידך יש לנו נתונים נוספים שאומרים שהמודעות הממומנות מגיעות לפחות מ 20% מסך הקליקים. קשה להאמין, הא? כך ש 80% מהגולשים נכנסים למודעה אורגנית וסומכים יותר על מודעות אורגניות מאשר ממומנות. אז למה למרות כל זאת הרוב משקיעים בממומן ולא באורגני בגוגל? בחיאת.. היינו שם כבר.. אנו דור ה”אינסטנט”.. נקודת מחשבה..

שאלות הכי נפוצות של עצמאי או פרילנסר

אחרי שהבדלנו בין מה זה שיווק אורגני ומהו פרסום ממומן אתם לבטח שואלים את עצמכם, כמה משלמים על לקדם אתר בגוגל? כמה מוציאים על קידום בתשלום פר קליק אונליין? במה עדיף להתרכז, פרסום אורגני טבעי או בתשלום לכל הקלקה? כמה זמן לוקח לפרסם אתר? כל אלה שאלות נהדרות ונכונות.

התשובות בהתאם למצב של האתר, קיום והפוטנציאל של הביזנס.

הדבר הטוב הוא שניתן להתאים את התשובות לאפיון ופוטנציאל של הביזנס שלכם. ניתן להשקיע בין 600 ₪  עד 6,500 ₪ ומעלה על קידום אורגני טבעי ושקל אחד עד 101,000 ₪ ומעלה על קידום ממומן בגוגל. מה משתלם יותר בתשלום לכל קליק או אורגני בגוגל? הכי שווה לעסקים, גם וגם.. קצת מזה, טיפה יותר מזה או להפך. תלוי במטרה.. כמה זמן לוקח לקדם באופן אורגני בגוגל? העניין תלוי בכמה וכמה גורמים כדוגמת: דרגת התחרות בנישה המדוברת, וותק האתר, באם האתר חדש או ותיק. עוצמת האתר, מלינקים חיצוניים באתרים משיקים חזקים או חלשים.. תלוי מאוד בכמה כסף רוצים לשים על זה, בשעות עבודה של מקדם אתרים און סייט, ועוד כמות נאה של פקטורים שצריך לבדוק לפני שניתן לאמוד כמה זמן ייקח לפרסם אתר כזה או אחר.

למה צריך קידום אתרים בגוגל ומשווק אתרים מקצוען

זוכרים ת’תחושה שמוסרים לבעל מקצוע כמו מתקן מחשבים את הנייח ועמוק בבטן יש תחושה כאילו עשו עליך טריק.. כך התחושה עם מקדם אתרים באינטרנט ויש לכך סיבה. במיוחד כשמשווק אתרים לא משתף את הלקוח במה הוא עושה. אז קודם כל חשוב שיהיה שקיפות טוטאלית. מקדם אתרים טוב ישמור את האתר תמיד במצב טיפ טופ. האתרים של אתמול הם לא האתרים של היום והאתרים של היום הם לא האתרים של מחר. כל הזמן צריך להיות מעודכן ואון טופ ויש גם להתאים את האתר לסמארטפונים החדשים ולהייטק המתפתח מיום ליום.

מה תפקידו של מקדם אתרים בכמה מילים – איך עושים קידום אורגני בגוגל

סידור הכתבות של תכני בית העסק המחבר כל מאמר למילת חיפוש באופן האופטימלי למנוע החיפוש, כולל אפיונים וטקסט חלופי לתמונות. יצירת גומחה ברשת על ידי בחירה מתאימה של מילות חיפוש, הכי אקטואליות שיגרמו להכי הרבה המרות. למשל מילת חיפוש “עורך דין” עם מאות חיפושים בחודש תגרור פחות הקלקות ממילת חיפוש “עורך דין נדל”ן במרכז תל אביב” המגיעה לכמה עשרות חיפושים בחודש אבל עם רלבנטיות הרבה יותר טובה. בקרה מתמשכת על האינטראקציה של הלקוחות הפוטנציאליים עם האתר ויזימת שינויים נכונים. כמה שה “Bounce Rate” (עזיבת אתר מוקדמת) יותר נמוך, אחוזי הקליקים במנועי חיפוש יותר גבוהים, זמן התעכבות באתר יותר גבוה לעומת אתרים אחרים. בניית לינקים מתאימים מהאתר שלכם לאתרים חיצוניים חזקים, ולא מתחרים. וככל שהתקציב מאפשר, חיזוק ה DA – סמכותיות הדומיין וה PA – כוח כל דף באתר. ע”י עבודה מבחוץ לתוך האתר – מאתרים שיש להם סמכות חזרה. כולל כתיבת מאמרים חדשים לתוך האתרים בעלי סמכותיות גבוהה וחיבור קישורים לאתר העסק.

אנו מתמחים של קידום אתרים אורגני בגוגל למיני המקצועות

פרסום אתר לרופא שיניים, לקבלן, לחנויות נעליים, למסיבות יום הולדת ועוד ועוד.. כאשר לכל עיסוק יש את הזוויות שלו, ותחרות משלו. חשוב להדגיש את היתרון שלך ולסגנן את האתר באופן מושך, מהיר, זמין, כמו שמקובל והולך בשוק של היום. אם האתר לא חודש, הלקוחות קולטים את זה ויש לזה השפעה על ההחלטה שלהם באם להמשיך איתך. ברגע שהוא יזדמן לאתר אחר יותר “מבריק” ונוח לשימוש, סביר להניח שהוא יעדיף אותו.. גם אם אתה יותר טוב במה שאתה עושה, בעל ניסיון, מוכשר וכו..

קידום אורגני seo זה מה שקובע..

רואה חשבון משכיל שהתבלט בלימודים, לאו דווקא גובר על עמיתו שבקושי התקבל ושרד בלימודים אבל המשרד שלו מצליח פי כמה כי יש לו מקדם אתרים מיוחד של קידום אתרים אורגני בגוגל שיודע מה ואיך. גוגל מבחין במעל מאתיים פרטים לפני שהוא משייך דירוג לדף. אם פעם הייתה תחרות לעסק בתחילת הרחוב ולחנות שבסופו, היום בעולם הוירטואלי התחרות רבה יותר לכל בית עסק והכל חשוף ומיידי. היום הכל דרך האינטרנט, כולם מפרסמים באינטרנט, למי יש זמן לחפש במגזין או להמתין למודעה ברדיו כשהוא צריך משהו. רק בגוגל.
ולכן כנראה באמת כסף לא צומח על עצים אך עסקים בוודאי גדלים על מנועי חיפוש עם קידום אתרים אורגני בגוגל..

מקדם אתרים אברהם רגבסקי

אברהם רגבסקי

הסיפור התחיל לפני 35 שנה בעודי איש עסקים בן 8 גיליתי שכסף גודל על עצים! פתחתי עסק משגשג של מכירת לימונדה ביתית. היו שנים יפות, הזמן היה איכותי, הימים היו ארוכים.. בלה.. בלה.. בלה.. מאז העולם קצת השתנה. גילית שכסף לא גודל על עצים אבל עסקים בהחלט גודלים על גוגל…

אפילו את גוגל ניתן לנצח בדירוג!

מחפשים מומחה להגדלת הכנסות?

SEO

לקוחות ממליצים

משרד עורכי דין קולודני

אברהם עשה ועושה עבודה מצוינת בקידום אתר המשרד שלנו. בזכות עבודתו המסורה הצלחנו להגדיל בזמן קצר ובאחוזים ניכרים את נתח החשיפה של אתר המשרד וכל זה תוך שאנחנו מפחיתים תשלומים על סוגי פרסום אחרים. בקיצור, אנחנו מרוצים וממליצים!

משרד רו"ח מיכאל גבאי

בס"ד בזכות קידום אורגני שאברהם עושה, האתר שלי עולה בעמוד ראשון במעל 300 מונחים. אברהם מקדם אתרים מעולה. פתחתי עסק עם לקוחות מעטים. הקידום שלו עזר לי רבות. הגיעו אלי דרך האתר לקוחות רבים. ברוך ה' היום העסק יציב וכל הזמן מתפתח בקצב עולה.

מערכות סאונד

הכרתי את אברהם דרך האינטרנט... כבר בשיחה איתו הבנתי שמודבר במקצוען אבל מעבר לזה בבחור אמין שעושה עבודה טובה מאד. במקרה שלי הגענו לתוצאות מטורפות בזמן קצר מאד בזמן שחברות אחרות יותר יקרות דברו על תוצאות רק לאחר שנה אז כאן זה התחיל לקרות תוך חודש וחצי.. אני שמח מאד שהכרתי אותו ובכך אני יודע שכל שקל שאני משלם לו זה עבור נטו עבודה של מקצוען אמיתי.. אברהם אתה אלוף אמיתי תודה לך ממליץ לכולם מאד מאד...

מאמרים אחרונים

מקדם אתרים אברהם רגבסקי

מקדם אתרים אברהם רגבסקי

מקדם אתרים מומלץ אברהם רגבסקי : קידום אתרים מקצועי 2024 Website promoter Avraham Regevsky SEO expert בניית אתרים לעסקים זה פשוט. קידום ובניית אתרים שגוגל

קידום אתרים לעורכי דין אברהם רגבסקי
עורכי דין

קידום אתרים לעורכי דין 2024

הרבה לקוחות ש”חצי מבינים” בנושא קידום אתרים לעורכי דין שואלים שאלות לא נכונות שלמדו לשאול (אולי מאיזה סרטון יוטיוב), בכלל לא רלוונטיות למטרה שלהם. כמו

חברת בניית אתרים לעורכי דין
עורכי דין

בניית אתרים לעורכי דין

לפני שחושבים על בניית אתרים לעורכי דין צריך קודם כל לחשוב על השלב הבא – קידום אתרים לעורכי דין ולא סתם אתר תדמית או דף

פרסום בגוגל
שירותי קידום אתרים

פרסום בגוגל לעסקים

פרסום עסקים בגוגל חשוב לעשות עם חברה אמינה ולמה? מי שחווה בעבר טיפול של פרסום בגוגל לעסקים עם חברות קידום יודע כמה מדובר בעניין חשוב

בונה אתרים
בניית אתר וורדפרס

בונה אתרים בוורדפרס

בונה אתרים בוורדפרס שגוגל אוהב. 17 סיבות למה בונה אתרים בוורדפרס חייב להיות מומחה בקידום אתרים למה בכלל לבנות אתר? ולמה חשוב שהבונה אתרים יהיה

קידום אתרים באנגלית
מאמרים

קידום אתרים באנגלית

קידום אתרים באנגלית מומלץ לכל מי שרוצה להרחיב את מעגל הלקוחות. כמו כן מי שעובד עם חנות אינטרנטית ובכללית טוב שלכל אתר יהיה יכולת שפות.

רוצה להתקדם?
close slider

בס”ד

מחירון קידום אתרים בגוגל

050-8918288

לקוחה מתלוננת! (ברוך השם)
Call Now Button