PPA

People Also Ask (PAA)

שאלות נוספות (PAA) הן קטעים בתוצאות החיפוש של גוגל שמציגים שאלות נוספות הקשורות לשאילתה שחיפש המשתמש. שאלות אלו נועדו לעזור למשתמשים למצוא מידע נוסף ומועיל בנושא, ומופיעות בדרך כלל כחלק מהתוצאות האורגניות, בצורה שמזמינה את הגולש להקליק ולהרחיב את התשובות.

היתרונות של PAA:

  • הגברת נראות: הופעה בשאלות נוספות בתוצאות החיפוש יכולה להגדיל את החשיפה שלך ולהביא לתנועה נוספת לאתר.
  • שיפור חוויית המשתמש: הצגת שאלות נוספות מספקת למשתמשים אפשרויות חיפוש נוספות ומענה מהיר לשאלות קשורות.
  • קידום SEO: שאלות נוספות משפרות את הנראות של התוכן שלך ומסייעות בהבנת כוונת החיפוש של המשתמש.

כיצד להופיע ב-PAA:

  • הוספת שאלות לתוכן: יצירת תוכן שמספק תשובות לשאלות נפוצות ומקשרות לשאלות קשורות.
  • התמקדות בכוונת חיפוש: עמודים שמספקים תשובות ברורות וישירות לשאלות נפוצות, עם מילות מפתח רלוונטיות, יש סיכוי גבוה יותר להופיע ב-PAA.
  • שיפור התוכן: יצירת תוכן עשיר וממוקד שעונה על שאלות ספציפיות שגולשים שואלים יכולה לשפר את סיכויי ההופעה בתוצאות הללו.

פרסום בגוגל לעסקים
כולל מענה לשאלות נוספות לשיפור הנראות ולהגברת התנועה לאתר.

ידע. ניסיון. תוצאות בגוגל

Google Ads Search Certification
Google Ads Display Certification
Google Ads Measurement Certification
תעודת גוגל פרטנר

אפילו את גוגל ניתן לנצח בדירוג!

מאמרים אחרונים

מקדם אתרים אברהם רגבסקי

מקדם אתרים אברהם רגבסקי

הסיפור התחיל לפני כ 40 שנה בעודי איש עסקים בן 8 גיליתי שכסף גודל על עצים! פתחתי עסק משגשג של מכירת לימונדה ביתית. היו שנים יפות, הזמן היה איכותי, הימים היו ארוכים.. בלה.. בלה.. בלה.. מאז העולם קצת השתנה. גילית שכסף לא גודל על עצים אבל עסקים בהחלט גודלים על גוגל…
כמה ממליצים

מחפשים מומחה להגדלת הכנסות?

SEO

לקוחות ממליצים

תפריט נגישות

רוצה להתקדם?
close slider

בס”ד

מחירון קידום אתרים בגוגל

050-8918288

לקוחה מתלוננת! (ברוך השם)
Call Now Button