קישורי No-Follow הם קישורים שמוגדרים כך שמנועי החיפוש לא מעבירים את "מיץ הקישורים" (link juice) שלהם לעמוד שאליו הם מפנים. כלומר, הם אינם משפיעים ישירות על דירוגי העמודים שאליהם הם מובילים. עם זאת, קישורים כאלה עדיין יכולים להביא לתנועה אורגנית לאתר.
היתרונות של קישורי No-Follow:
- הפחתת סיכון להענשות: שימוש בקישורי No-Follow מונע את החשש מהענשה על ידי מנועי החיפוש במקרה של שימוש בקישורים שאינם נראים טבעיים.
- הגברת תנועה אורגנית: למרות שהם לא מעבירים כוח קישור, קישורי No-Follow יכולים להביא לאתר תנועה ממקורות נוספים כמו אתרים עם קהל יעד רלוונטי.
- שיפור המגוון בקישורים: שימוש בקישורי No-Follow יחד עם קישורים Do-Follow יכול לשמור על פרופיל קישורים מגוון ואיכותי.
פרסום בגוגל לעסקים
כולל שימוש מושכל בקישורי No-Follow לצורך הגדלת נראות האתר בלי לפגוע בפרופיל הקישורים.