EAT

Expertise, Authoritativeness, Trustworthiness (E-A-T)

E-A-T, או מומחיות, סמכות ואמינות, הם עקרונות שגוגל משתמשת בהם כדי להעריך את איכות התוכן באתר. אלו קריטריונים קריטיים במיוחד עבור אתרים המספקים מידע רפואי, פיננסי או משפטי, שבהם אמינות התוכן חיונית להשפעה על החלטות המשתמשים.

המרכיבים של E-A-T:

  • מומחיות (Expertise): הכותב או היוצר של התוכן צריך להפגין ידע מעמיק בתחום הרלוונטי.
  • סמכות (Authoritativeness): האתר והכותב צריכים להיתפס כבעלי סמכות בתחום על ידי מנועי החיפוש והמשתמשים.
  • אמינות (Trustworthiness): האתר והתוכן שבו צריכים להיות אמינים, שקופים ומבוססים על מקורות מהימנים.

היתרונות של יישום E-A-T:

  • שיפור הדירוגים: תוכן שעומד בסטנדרטים של E-A-T זוכה להערכה גבוהה יותר מגוגל.
  • בניית אמון: תוכן אמין וסמכותי מחזק את אמון המשתמשים באתר.
  • משיכת קהל איכותי: תוכן מבוסס מומחיות מושך גולשים רלוונטיים ובעלי עניין אמיתי.

קידום אתרים לעורכי דין
ו-
קידום אתרים לרופאים
שמים דגש מיוחד על שילוב ערכי המומחיות, הסמכות והאמינות בתוכן האתר, מה שתורם לשיפור הדירוגים, האמינות והנראות מול המשתמשים ומנועי החיפוש.

ידע. ניסיון. תוצאות בגוגל

Google Ads Search Certification
Google Ads Display Certification
Google Ads Measurement Certification
תעודת גוגל פרטנר

אפילו את גוגל ניתן לנצח בדירוג!

מאמרים אחרונים

מקדם אתרים אברהם רגבסקי

מקדם אתרים אברהם רגבסקי

הסיפור התחיל לפני כ 40 שנה בעודי איש עסקים בן 8 גיליתי שכסף גודל על עצים! פתחתי עסק משגשג של מכירת לימונדה ביתית. היו שנים יפות, הזמן היה איכותי, הימים היו ארוכים.. בלה.. בלה.. בלה.. מאז העולם קצת השתנה. גילית שכסף לא גודל על עצים אבל עסקים בהחלט גודלים על גוגל…
כמה ממליצים

מחפשים מומחה להגדלת הכנסות?

SEO

לקוחות ממליצים

תפריט נגישות

רוצה להתקדם?
close slider

בס”ד

מחירון קידום אתרים בגוגל

050-8918288

לקוחה מתלוננת! (ברוך השם)
Call Now Button