בס"ד

חברת שיווק במנועי חיפוש

מסך שיווק במנועי חיפוש
דף הבית » חברת שיווק במנועי חיפוש

חברת שיווק במנועי חיפוש נותנת מענה אמיתי לשיווק העסק – סקירת התאמת העסק לדף 1 במנוע חיפוש ללא עלות! כשמחפשים חברת שיווק במנועי חיפוש פוגשים אפשרויות רבות של חברת קידום אתרים במנועי חיפוש. פרסום אתר בזמננו אנו דורש חברת שיווק במנועי חיפוש שתתעדכן יום יום בשינויים של גוגל.  מה תפקידה של חברת קידום במנועי חיפוש על רגל אחת ואיך עושים שיווק במנועי חיפוש. למה צריך שיווק במנועי חיפוש מקצועי. בואו ניכנס רגע למחשבות של גוגל…

 

חברת שיווק במנועי חיפוש לעומת שיווק של פעם

סיפורי החל לפני שלושים וחמש שנים, כשהנני איש עסקים בן 8, ראיתי שדולרים גודלים על עצי נוי: פתחתי ביזנס מצליח של מכירת מיץ אשכוליות ביתית. היו שנים יפות, הזמן היה רגוע, הימים זחלו באיטיות..  מאז העולם קצת השתנה. בימינו אנו בכל בית מן המניין יש לפחות שתי מכוניות, מערכת קולנוע ביתית או שתיים, סמרטפון לכל אחד מבני המשפחה, אייפד, ולפחות מחשב אישי לכל אחד ואחת. המדע התפתח , אנו דור ה”אינסטנס”, הכל מיידי ממש במאית השניה. אז מה אנחנו עושים היום אם אנחנו זקוקים לשיפוצניק, רואה חשבון מומלץ, נדל”ן, עיסוי או חליפת בר מיצווה..? כאן נכנס לתמונה שיווק במנועי חיפוש

קידום במנועי חיפוש – קידום בזמננו אנו

עולם ועכבר מחשב חברת שיווק במנועי חיפוש
חברת קידום במנועי חיפוש תקפיץ את העסק למודעות רחבה של קהל לקוחות ותאפשר את צמיחת העסק

אז איך איש מקצוע מן הישוב שרק סיים לימודים וחולם להתחיל משרד משלו מתמודד נגד כל הגדולים בשוק העבודה העמוס? איך בחורה עשרים פלוס שעבדה בפיצה רומא ויודעת דבר או שניים בהכנת פיצות מעיזה להתחיל רשת פיצריות צולחת משלה? למדתי שנים, תואר, עברתי קורס, רכשתי ידע ואף קצת ניסיון. לאן מכאן? הכיצד אנחנו מפרסמים את הביזנס? מה עושים?! כעוסק עצמאי השכל בקביעות עסוק בלחשוף דרך להביא לקוחות חדשים על מנת להכפיל משכורת ולהתקיים.

חברת שיווק במנועי חיפוש – פרסום אתרים אורגני טבעי במנוע חיפוש גוגל

חברת שיווק במנועי חיפוש מוודא מה זה “שיווק אורגני”? אתה בטח יודע. (ואם לא, אוי ואווי תתקשר כאן ועכשיו לנייד שלי, אני מייד עוזב את מה שאני עושה ומסביר לך ברצון ובאהבה). באופן כללי השאיפה בקידום אתרים אורגני היא לייעל את תנאי האתר כדי לסייע לדפים שלו לככב בעמודים ההתחלתיים של גוגל, מבלי ה צורך להוציא כסף על כל קליק, כמו בפרסום ממומן.

חברת שיווק במנועי חיפוש קידום אורגני טבעי ללא כימיקלים…

כעקרון המילה “טבעי” לא ממש במקום.. מאחר שמשווק אתרים איכותי, עושה הרבה, אפילו הרבה מאד מניפולציות “שאינן טבעיות” בשביל לדחוף מילות מפתח קדימה באופן “טבעי”. הנה דוגמה אחת מתוך מאות “מניפולציות”, אינני משוכנע שמותר לי, אך אגלה לכם סוד על אף זאת (רק בינינו) על טכניקה מסוימת שאני משתמש לטקסט הזה שאתם מדפדפים בו ברגע זה. אם תוסיפו להסתובב בדפי האתר, תבחינו בכמה כתבות עם מילות מפתח כמו ” קידום אורגני מקצועי ” או ” קידום עסקים באינטרנט “. מאמרים עם אותה משמעות בדיוק כמו המאמר הזה, רק בקומבינציה שונה של מילים ומשפטים.

אז למה לייצר מאמר שלם לגוגל לכל מילת מפתח, לדוגמה ” חברת שיווק במנועי חיפוש ” הרי ככל שהאתר רווי במילות חיפוש רלוונטיות, כך יבקרו יותר גולשים המחפשים את מילות החיפוש האלה. וכמה מילות חיפוש כבר אפשר להכניס ל כתבה בודדת באופן “טבעי”? כמו שכאן במאמר הזה בלי להעמיס יותר מדי אנו מקדימים את מילות המפתח ” קידום אתר במנועי חיפוש “, ” חברת קידום אתרים במנועי חיפוש ” ן ” שיווק במנועי חיפוש ” . ככה שיספיקו פעמים אחדות בלבד לחזור על המילה. מאמרים אוריגינליים ואורגניים טבעיים לגמרי מבחינת הרשת. מבלי לדחוף מילים מעבר למה שנחוץ בצורה מאולצת. רוצה לדעת עוד?  שלח לי אימייל שלך ואני אכתוב לך בעזרת השם בהמשך.

מהו פרסום ממומן (“גוגל אדוורדס”)?

חברת שיווק במנועי חיפוש עונה – בשתי מילים ת’שלם ות’קבל תוצאות באופן מיידי. תשלם לגוגל סכום מסויים של כסף בשביל כל קליק והמנוע החיפוש יתארגן להרים אתך לדף הנכון.. כי בפשוטו של עניין עסק שלא מקודם ב 4 או 5 דפים הראשונים, אינו קיים. עם עבודה נכונה ממקצוען, יש אפשרות להגיע להרבה תוצאות יפות בעזרת מערכת גוגל אד וורדס.

אלא שנחוץ לעשות אופטימיזציה על מנת לא לשלם כסף על הקלקות מיותרות. צריך לתת לכל מודעה קישור לדפי נחיתה תואמים ביותר בתוך האתר להוזלת תשלומים לקליק. ככל שחווית הגלישה תהיה יותר ממוקדת, כך כל שקל יוביל ליותר המרות. יש לעשות מעקב שוטף וניתוח המסע הפירסומי על מנת לבחון את ההקלקות באם קשורות לנושא או לא..

פרסום ממומן ברשת עלול להתגלות כמסוכן בלי השגחה מקצועית של חברת שיווק במנועי חיפוש

קידום אתר במנועי חיפוש
איך עושים קידום אתרים במנועי חיפוש? מה ההבדל בין אורגני למומן ועוד שאלות שנשמח לענות עליהם בהקדם. פנו אלינו בשמחה

אני את שלי אמרתי! לפתוח חשבון אד וורדס זה פשוט. אמה מה, רק מומחה שישגיח לך על הקמפיין (תמורת תשלום סמלי) יחסוך לך מלא טעויות נפוצות שיגרמו להפסד של אלפי שקלים לא יעילים. הנני אומר את זה מתוך ניסיון מר של אובדן של מעל מיליון ש”ח, לא יעילים שהוצאתי על שיווק ממומן בתחילת דרכי. רק שיהיה ברור.. “רק” 70% מהסכום לא היה יעיל. (בכל זאת עם ה 30% שעשו ת’עבודה גלגלנו מחזור של כ- 330,000 ₪ לחודש.. אוף.. מה היה אילו הייתה אופטימיזציה נכונה?! )

בוא רגע נבין את המוח של גוגל

עכשיו נגיד שאתם צריכים איזה קליניקה מסוימת או רו”ח קודם אתם פונים לגוגל (מהמחשב – %44 56% דרך סמארטפונים) למודעה שהכי קופצת לכם לעין בדרך כלל בדף הראשון. מחקרים הראו שגולשים שמגיעים לעמוד נחיתה מוותרים תוך 10 – 20 שניות וממשיכים לדרכם, אך אם הטקסט ברור וממוקד למה שהם מחפשים, ניתן לגרום להם להתעכב אפילו מספר רגעים.

אז מדוע זה חשוב לנו לקידום? גוגל מעיין בכל הפרטים האלה ועל סמך זה (ועוד מאות רבות של נתונים), מחליט מי יהיה מקודם יותר מרעהו “באורגני” ומי ישלם בעבור אותן מילות חיפוש פחות מהאחרים ב”ממומן”.

מספר סעיפים לשקול ונתונים סטטיסטיים

לדוגמא הנה נתון סטטיסטי מפתיע ומסקרן:
91% מהעסקים שמים את כספם על קידום ממומן של מנוע חיפוש בגוגל (מעל מאה מיליארד שקל בשנה) ו 9% בלבד על שיווק אורגני במנועי חיפוש. מצד שני הנה לנו עוד נתונים סטטיסטיים ואלה מראים שהפירסומים הממומנים מגיעים לפחות מ 20% מסך ההקלקות. קשה להאמין, הא? זאת אומרת ש 80% מהגולשים מקליקים על פוסט אורגני וסומכים יותר על פרסומים אורגניים מאשר ממומנים. אז איך למרות כל זאת רוב מכריע משקיע בממומן ולא באורגני בגוגל? נו.. דברנו על זה.. אנחנו דור ה”אינסטנט”..

שאלות שכל בעל עסק או פרילנסר שואל חברת שיווק במנועי חיפוש

אחרי שראינו מהו קידום אתרים אורגני טבעי ומה זה קידום בתשלום לכל קליק הנכם בוודאי תוהים, כמה עולה לקדם אתר בגוגל? כמה יעלה קידום ממומן באינטרנט? במה עדיף להתרכז, קידום אורגני טבעי או בתשלום פר קליק? כמה זמן לוקח לשווק אתר? אלה תהיות נהדרות וצודקות.

התשובות בהתאם לסטטוס האתר, קיום ויכולות של העסק.

מה מחיר קידום אתרים ומה העלויות? כל היופי שניתן לקשר את התשובות הללו לאופי ומסוגלות של הביזנס שלכם. ניתן לשים בין 600₪ עד 6,600 ₪ ומעלה על שיווק אורגני ו1₪ עד 100,000 ₪ ויותר על קידום בתשלום לכל הקלקה ברשת. מה עדיף ממומן או אורגני טבעי? הכי מומלץ לעסק, זה וזה.. קצת מזה, יותר מזה או להפך. תלוי במטרת העסק..

כמה זמן לוקח פרסום אורגני בגוגל עם חברת שיווק במנועי חיפוש ? זה תלוי בכמה וכמה פרטים כמו: דרגת התחרות באותה נישה, זמן קיום האתר, האם האתר חדש או ותיק. יכולת האתר, מקישורים חיצוניים באתרים משיקים באם חזקים או חלשים.. תלוי מאוד בתקציב שרוצים להשקיע, בשעות עבודה של מקדם אתרים און סייט, ועוד המון גורמים שחייבים לבחון לפני שניתן לקבוע כמה זמן זה ייקח לשווק אתר מסוים.

למה להתעקש על מפרסם אתרים מקצוען

יש מצב אתם מכירים ת’הרגשה שמשאירים לבעל מקצוע כמו מתקן סמארטפונים את הנייד ועמוק בפנים יש תחושה כאילו עשו אליך קומבינה.. תחושה כזאת תתכן עם משווק אתרים באינטרנט ויש לכך סיבה. במיוחד כאשר מקדם אתרים לא משתף את הלקוח במה שהוא עושה. אז ראשית כל חייב שיהיה שקיפות טוטאלית. משווק אתרים טוב ידאג שהאתר יהיה תמיד מתוחזק ומתוקתק. האתרים של אתמול הם לא האתרים של היום והגוגל של היום הוא לא הגוגל של מחר. כל הזמן צריך להיות מעודכן ואון טופ וגם להתאים את האתר לסמארטפונים של עכשיו ולטכנולוגיה המשתנה מיום ליום.

מה עושה חברת שיווק במנועי חיפוש על רגל אחת

מסך שיווק במנועי חיפוש
חיפוש חברת שיווק במנועי חיפוש היא משימה חשובה לעסק שלך. יש לבחור חברת קידום במנועי חיפוש אליה אתה מתחבר ומאמין בדרכי השיווק שלה

סידור המאמרים של תכני העסק המחבר כל מאמר למילת חיפוש בצורה האופטימלית למנועי חיפוש, כולל הגדרות וטקסט חלופי לויז’ואלס. יצירת גומחה בגוגל על ידי בחירה נכונה של מילות חיפוש, הכי טובות שיובילו לרמה גבוהה ביותר של המרות. לדוגמה מילת מפתח “עורך דין” עם מאות חיפושים בחודש תכניס פחות קליקים ממילת חיפוש “עורך דין נדלן בראשון לציון” המסתכמת בכמה עשרות חיפושים בחודש אבל עם שייכות לעסק הרבה יותר גבוהה.

בקרה תמידית על האינטראקציה של הגולשים עם האתר והוספת שינויים בהתאם. ככל שה “Bounce Rate” (עזיבת אתר מוקדמת) פוחת, אחוזי ההמרה במנועי חיפוש גבוהים יותר, זמן השארות באתר גבוה יותר לעומת אתרים אחרים. בניית קישורים רלוונטיים מהאתר המדובר לאתרים חיצוניים שהם רלוונטיים, ולא מתחרים. ובהתאם למה שהתקציב מאפשר, חיזוק ה DA – כוח הדומיין וה PA – סמכותיות של כל דף באתר. ע”י עבודה חיצונית אל תוך האתר – מאתרים בעלי כוח וסמכותיות גבוהה. כולל יצירת מאמרים חדשים לתוך האתרים שיש להם סמכותיות גבוהה ושליחת לינקים לאתר הבית.

אנו מתמקצעים בשיווק אורגני למגוון מקצועות

קידום אתרים לעורך דין, לרואה חשבון, לחנויות נעליים, לטיפול פסיכלוגי ועוד ועוד.. כאשר לכל עסק זוויות משלו, ותחרות משלו. עלינו להתפקס על היתרון שלך ולעצב את האתר באורח מושך, מהיר, זמין, שמקובל והולך היום בשוק. אם האתר לא חודש, הלקוחות פוטנציאליים רואים את זה וזה משפיע על ההחלטה שלהם באם לבחור בך. ברגע שהוא יראה אתר אחר יותר “נוצץ” ונוח, יש להניח שהוא יבחר בו.. גם אם אתה יותר איכותי בתפקידך, בעל תעודות, כשרוני וכולי..
זה לא מה שקובע..

רואה חשבון טוב שהצטיין באוניברסיטה, לא בהכרח גובר על קולגה שלא ברור איך התקבל והעביר אותה בלימודים אך העסק שלו משגשג הרבה יותר מכיוון שיש לו חברת שיווק במנועי חיפוש שיודעת מה ואיך. גוגל לוקח בחשבון מעל 200 רכיבים לפני שהוא מדרג דף. פעם הייתה תחרות לבית עסק בתחילת הרחוב ולבית עסק שבסופו, עכשיו באינטרנט התחרות הרבה יותר גדולה לכל עסק והכל חשוף ומיידי. בימים אלו הכול דרך האינטרנט, האנשים מפרסמים בגוגל, למי יש זמן לחפש בשבועון או לחכות להקשיב לרדיו כשהוא צריך משהו מסויים. רק בגוגל. אז אולי כסף באמת לא גודל על עצים אבל עסקים אשכרה צומחים על גוגל…

חברת שיווק במנועי חיפוש | שיווק במנועי חיפוש | קידום במנועי חיפוש | חברת קידום במנועי חיפוש | קידום אתרים במנועי חיפוש | חברת קידום אתרים במנועי חיפוש | קידום אתר במנועי חיפוש

מקדם אתרים אברהם רגבסקי

אברהם רגבסקי

הסיפור התחיל לפני 35 שנה בעודי איש עסקים בן 8 גיליתי שכסף גודל על עצים! פתחתי עסק משגשג של מכירת לימונדה ביתית. היו שנים יפות, הזמן היה איכותי, הימים היו ארוכים.. בלה.. בלה.. בלה.. מאז העולם קצת השתנה. גילית שכסף לא גודל על עצים אבל עסקים בהחלט גודלים על גוגל…

אפילו את גוגל ניתן לנצח בדירוג!

מחפשים מומחה להגדלת הכנסות?

SEO

לקוחות ממליצים

משרד עורכי דין קולודני

אברהם עשה ועושה עבודה מצוינת בקידום אתר המשרד שלנו. בזכות עבודתו המסורה הצלחנו להגדיל בזמן קצר ובאחוזים ניכרים את נתח החשיפה של אתר המשרד וכל זה תוך שאנחנו מפחיתים תשלומים על סוגי פרסום אחרים. בקיצור, אנחנו מרוצים וממליצים!

משרד רו"ח מיכאל גבאי

בס"ד בזכות קידום אורגני שאברהם עושה, האתר שלי עולה בעמוד ראשון במעל 300 מונחים. אברהם מקדם אתרים מעולה. פתחתי עסק עם לקוחות מעטים. הקידום שלו עזר לי רבות. הגיעו אלי דרך האתר לקוחות רבים. ברוך ה' היום העסק יציב וכל הזמן מתפתח בקצב עולה.

מערכות סאונד

הכרתי את אברהם דרך האינטרנט... כבר בשיחה איתו הבנתי שמודבר במקצוען אבל מעבר לזה בבחור אמין שעושה עבודה טובה מאד. במקרה שלי הגענו לתוצאות מטורפות בזמן קצר מאד בזמן שחברות אחרות יותר יקרות דברו על תוצאות רק לאחר שנה אז כאן זה התחיל לקרות תוך חודש וחצי.. אני שמח מאד שהכרתי אותו ובכך אני יודע שכל שקל שאני משלם לו זה עבור נטו עבודה של מקצוען אמיתי.. אברהם אתה אלוף אמיתי תודה לך ממליץ לכולם מאד מאד...

מאמרים אחרונים

מקדם אתרים אברהם רגבסקי

מקדם אתרים אברהם רגבסקי

מקדם אתרים מומלץ אברהם רגבסקי : קידום אתרים מקצועי 2024 Website promoter Avraham Regevsky SEO expert בניית אתרים לעסקים זה פשוט. קידום ובניית אתרים שגוגל

קידום אתרים לעורכי דין אברהם רגבסקי
עורכי דין

קידום אתרים לעורכי דין 2024

הרבה לקוחות ש”חצי מבינים” בנושא קידום אתרים לעורכי דין שואלים שאלות לא נכונות שלמדו לשאול (אולי מאיזה סרטון יוטיוב), בכלל לא רלוונטיות למטרה שלהם. כמו

חברת בניית אתרים לעורכי דין
עורכי דין

בניית אתרים לעורכי דין

לפני שחושבים על בניית אתרים לעורכי דין צריך קודם כל לחשוב על השלב הבא – קידום אתרים לעורכי דין ולא סתם אתר תדמית או דף

פרסום בגוגל
שירותי קידום אתרים

פרסום בגוגל לעסקים

פרסום עסקים בגוגל חשוב לעשות עם חברה אמינה ולמה? מי שחווה בעבר טיפול של פרסום בגוגל לעסקים עם חברות קידום יודע כמה מדובר בעניין חשוב

בונה אתרים
בניית אתר וורדפרס

בונה אתרים בוורדפרס

בונה אתרים בוורדפרס שגוגל אוהב. 17 סיבות למה בונה אתרים בוורדפרס חייב להיות מומחה בקידום אתרים למה בכלל לבנות אתר? ולמה חשוב שהבונה אתרים יהיה

קידום אתרים באנגלית
מאמרים

קידום אתרים באנגלית

קידום אתרים באנגלית מומלץ לכל מי שרוצה להרחיב את מעגל הלקוחות. כמו כן מי שעובד עם חנות אינטרנטית ובכללית טוב שלכל אתר יהיה יכולת שפות.

רוצה להתקדם?
close slider

בס”ד

מחירון קידום אתרים בגוגל

050-8918288

לקוחה מתלוננת! (ברוך השם)
Call Now Button