קידום ממומן

רוצה להתקדם? לא עוד הבטחות סרק רק תוצאות אמיתיות השקעה נבונה קידום אתרים שמניב רווחים הצלחה ללא שטויות

Remarketing

רימרקטינג (Remarketing) הוא מונח דומה לריטרגטינג, אך הוא מתמקד בשימוש ברשימות קהלים מותאמות להצגת מודעות למשתמשים שביקרו באתר בעבר. רימרקטינג מאפשר להציג מודעות ממומנות לאנשים

קרא עוד »
Retargeting

ריטרגטינג (Retargeting) היא אסטרטגיה שיווקית שמטרתה להציג מודעות למשתמשים שכבר ביקרו באתר בעבר, אך לא ביצעו את הפעולה הרצויה, כמו רכישה או הרשמה. באמצעות ריטרגטינג

קרא עוד »
Facebook Ads

פרסום בפייסבוק הוא כלי לפרסום מודעות ממומנות בפלטפורמות פייסבוק ואינסטגרם. דרך מערכת הפרסום של פייסבוק, עסקים יכולים ליצור מודעות המיועדות למגוון קהלים על פי נתונים

קרא עוד »
YouTube Ads

פרסום ביוטיוב מאפשר יצירת מודעות שמופיעות לפני, בזמן או אחרי סרטונים ביוטיוב. המודעות יכולות להיות ממומנות, וניתן למקד אותן לפי תחומי עניין, גיל, מיקום גיאוגרפי

קרא עוד »
CPC

עלות פר קליק (CPC – Cost Per Click) מתארת את המחיר שמשלמים על כל הקלקה על מודעה ממומנת. מודל זה נפוץ בפרסום ממומן, שבו המפרסם

קרא עוד »
PPC

PPC (Pay Per Click – תשלום פר הקלקה) הוא מודל פרסום שבו המפרסם משלם רק כאשר גולש לוחץ על המודעות שלו. המודעות מוצגות במנועי חיפוש

קרא עוד »
Google Ads

פרסום ממומן בגוגל הוא פלטפורמה לפרסום מודעות בתשלום במנוע החיפוש של גוגל ובאתרים נוספים ברחבי האינטרנט, דרך רשת Google Display Network. באמצעות Google Ads, עסקים

קרא עוד »
Quality Score

ציון איכות הוא מדד של גוגל למודעות בתשלום שמתאר את הרלוונטיות שלהן, כלומר עד כמה המודעות תואמות לכוונת החיפוש של המשתמש ולתוכן של הדף שאליו

קרא עוד »
Remarketing

רימרקטינג (Remarketing) הוא מונח דומה לריטרגטינג, אך הוא מתמקד בשימוש ברשימות קהלים מותאמות להצגת מודעות למשתמשים שביקרו באתר בעבר. רימרקטינג מאפשר להציג מודעות ממומנות לאנשים ששיתפו פעולה עם האתר שלך, אך לא ביצעו

Retargeting

ריטרגטינג (Retargeting) היא אסטרטגיה שיווקית שמטרתה להציג מודעות למשתמשים שכבר ביקרו באתר בעבר, אך לא ביצעו את הפעולה הרצויה, כמו רכישה או הרשמה. באמצעות ריטרגטינג ניתן להחזיר את המשתמשים שהראו עניין באתר ולגרום

Facebook Ads

פרסום בפייסבוק הוא כלי לפרסום מודעות ממומנות בפלטפורמות פייסבוק ואינסטגרם. דרך מערכת הפרסום של פייסבוק, עסקים יכולים ליצור מודעות המיועדות למגוון קהלים על פי נתונים דמוגרפיים, תחומי עניין, התנהגות גולשים ועוד. פרסום בפייסבוק

YouTube Ads

פרסום ביוטיוב מאפשר יצירת מודעות שמופיעות לפני, בזמן או אחרי סרטונים ביוטיוב. המודעות יכולות להיות ממומנות, וניתן למקד אותן לפי תחומי עניין, גיל, מיקום גיאוגרפי ועוד. פרסום ביוטיוב הוא דרך מצוינת להרחיב את

CPC

עלות פר קליק (CPC – Cost Per Click) מתארת את המחיר שמשלמים על כל הקלקה על מודעה ממומנת. מודל זה נפוץ בפרסום ממומן, שבו המפרסם משלם רק כאשר גולש לוחץ על המודעות שלו,

PPC

PPC (Pay Per Click – תשלום פר הקלקה) הוא מודל פרסום שבו המפרסם משלם רק כאשר גולש לוחץ על המודעות שלו. המודעות מוצגות במנועי חיפוש ובאתרי אינטרנט אחרים, והעלות נגזרת מהקלקות על המודעות

Google Ads

פרסום ממומן בגוגל הוא פלטפורמה לפרסום מודעות בתשלום במנוע החיפוש של גוגל ובאתרים נוספים ברחבי האינטרנט, דרך רשת Google Display Network. באמצעות Google Ads, עסקים יכולים להציג את המודעות שלהם למשתמשים שמחפשים מילות

Quality Score

ציון איכות הוא מדד של גוגל למודעות בתשלום שמתאר את הרלוונטיות שלהן, כלומר עד כמה המודעות תואמות לכוונת החיפוש של המשתמש ולתוכן של הדף שאליו המודעה מפנה. הציון איכות משפיע על מחיר המודעות

תוכן עניינים
תוכן עניינים
מקדם אתרים אברהם רגבסקי

אברהם רגבסקי

הסיפור התחיל לפני 35 שנה בעודי איש עסקים בן 8 גיליתי שכסף גודל על עצים! פתחתי עסק משגשג של מכירת לימונדה ביתית. היו שנים יפות, הזמן היה איכותי, הימים היו ארוכים.. בלה.. בלה.. בלה.. מאז העולם קצת השתנה. גילית שכסף לא גודל על עצים אבל עסקים בהחלט גודלים על גוגל…

אפילו את גוגל ניתן לנצח בדירוג!

מחפשים מומחה להגדלת הכנסות?

SEO

חוות דעת של לקוחות

תפריט נגישות

רוצה להתקדם?
close slider

בס”ד

מחירון קידום אתרים בגוגל

050-8918288

לקוחה מתלוננת! (ברוך השם)
Call Now Button