כלי ניתוח חיפוש הם כלים כמו Google Search Console ו-Ahrefs שמסייעים בניתוח מילות מפתח ודירוגים. כלים אלו מספקים נתונים על מילות המפתח שמניבות את התנועה לאתר, המיקומים שבהם האתר מופיע בתוצאות החיפוש, ושיעור ההקלקות על הקישורים בתוצאות החיפוש.
היתרונות של כלי ניתוח חיפוש:
- מעקב אחרי מילות מפתח: כלים אלו מאפשרים לעקוב אחרי ביצועי מילות המפתח ולראות אילו מילות מפתח מניבות את התנועה הגדולה ביותר.
- מעקב אחרי דירוגים: הם מספקים תובנות על מיקומי האתר בתוצאות החיפוש, מה שמאפשר לשפר את הדירוגים או לזהות אזורים לשיפור.
- תובנות על חוויית המשתמש: כלים אלו גם יכולים לספק מידע על שיעורי הקלקות, שיעור נטישה, וזמן שהות, מה שמסייע להבין את איכות החוויה של המשתמש.
קידום אורגני מקצועי
משתמש בכלים אלו למעקב אחרי ביצועי מילות מפתח, דירוגים, והפקת תובנות לשיפור האתר.