CPC

עלות פר קליק (CPC – Cost Per Click) מתארת את המחיר שמשלמים על כל הקלקה על מודעה ממומנת. מודל זה נפוץ בפרסום ממומן, שבו המפרסם משלם רק כאשר גולש לוחץ על המודעות שלו, ולא על כל הצגת המודעה. עלות ה-CPC יכולה להשתנות בהתאם לתחרות על מילות המפתח ולמיקומם של המודעות בתוצאות החיפוש.

היתרונות של אופטימיזציה ל-CPC:

  • הוזלת עלויות: אופטימיזציה נכונה של CPC יכולה להוריד את העלויות ולהביא לפרסום יעיל יותר, עם תוצאות גבוהות יותר בעלות נמוכה יותר.
  • הגברת החזר על השקעה (ROI): הקטנת ה-CPC תורמת להגדלת הרווחיות של קמפיינים ממומנים, שכן המפרסם ישלם פחות עבור כל הקלקה.
  • שיפור נראות המודעות: אופטימיזציה יכולה להביא לכך שהמודעות יופיעו יותר בתוצאות החיפוש, תוך שמירה על עלויות פר קליק נמוכות.

כיצד להקטין את ה-CPC:

  • שיפור ציון איכות: גוגל מתעדף מודעות עם ציון איכות גבוה יותר, מה שמוביל להפחתת עלויות ה-CPC.
  • הימנעות ממילות מפתח יקרות: השתמש במילות מפתח ממוקדות פחות תחרותיות או במילות מפתח זנב ארוך (Long-Tail Keywords) שיכולות להוריד את עלות ה-CPC.
  • שיפור עותק המודעות ודפי הנחיתה: עותק מודעה ממוקד ומרשים, יחד עם דף נחיתה מתאים, עשוי להוביל ליותר הקלקות רלוונטיות ולציון איכות גבוה יותר.

פרסום בגוגל
כולל אופטימיזציה להקטנת ה-CPC, מה שמסייע להוזיל את עלויות הפרסום ולהשיג תוצאות טובות יותר בקמפיינים הממומנים.

ידע. ניסיון. תוצאות בגוגל

Google Ads Search Certification
Google Ads Display Certification
Google Ads Measurement Certification
תעודת גוגל פרטנר

אפילו את גוגל ניתן לנצח בדירוג!

מאמרים אחרונים

מקדם אתרים אברהם רגבסקי

מקדם אתרים אברהם רגבסקי

הסיפור התחיל לפני כ 40 שנה בעודי איש עסקים בן 8 גיליתי שכסף גודל על עצים! פתחתי עסק משגשג של מכירת לימונדה ביתית. היו שנים יפות, הזמן היה איכותי, הימים היו ארוכים.. בלה.. בלה.. בלה.. מאז העולם קצת השתנה. גילית שכסף לא גודל על עצים אבל עסקים בהחלט גודלים על גוגל…
כמה ממליצים

מחפשים מומחה להגדלת הכנסות?

SEO

לקוחות ממליצים

תפריט נגישות

רוצה להתקדם?
close slider

בס”ד

מחירון קידום אתרים בגוגל

050-8918288

לקוחה מתלוננת! (ברוך השם)
Call Now Button