Anchor Text

טקסט עוגן, או Anchor Text, הוא הטקסט הגלוי והלחיץ שמופיע בקישור. טקסט העוגן מספק למשתמשים ולמנועי החיפוש הקשר על התוכן שאליו מפנה הקישור, ולכן יש לו חשיבות רבה בקידום אתרים (SEO).

סוגי טקסט עוגן:

  • מותאם למילות מפתח: טקסט עוגן הכולל מילת מפתח רלוונטית, לדוגמה “קידום אתרים מקצועי”.
  • מותאם למותג: שימוש בשם המותג כטקסט עוגן, לדוגמה “Avinu”.
  • טקסט כללי: טקסט עוגן שאינו ספציפי, כמו “לחץ כאן” או “למידע נוסף”.
  • כתובת URL: הצגת כתובת הקישור כטקסט עוגן, לדוגמה “https://avinu.co.il”.

שימוש נכון בטקסט עוגן משפר את הרלוונטיות של הקישורים בעיני מנועי החיפוש ואת חוויית המשתמש. חשוב להימנע משימוש יתר באותו טקסט עוגן (Over Optimization), שעלול להוביל לעונשים מגוגל.

עבודה עם
מקדם אתרים
תבטיח שימוש נכון ומאוזן בטקסטי עוגן, מה שיתרום לשיפור הדירוגים במנועי החיפוש ולשיפור התנועה לאתר.

ידע. ניסיון. תוצאות בגוגל

Google Ads Search Certification
Google Ads Display Certification
Google Ads Measurement Certification
תעודת גוגל פרטנר

אפילו את גוגל ניתן לנצח בדירוג!

מאמרים אחרונים

מקדם אתרים אברהם רגבסקי

מקדם אתרים אברהם רגבסקי

הסיפור התחיל לפני כ 40 שנה בעודי איש עסקים בן 8 גיליתי שכסף גודל על עצים! פתחתי עסק משגשג של מכירת לימונדה ביתית. היו שנים יפות, הזמן היה איכותי, הימים היו ארוכים.. בלה.. בלה.. בלה.. מאז העולם קצת השתנה. גילית שכסף לא גודל על עצים אבל עסקים בהחלט גודלים על גוגל…
כמה ממליצים

מחפשים מומחה להגדלת הכנסות?

SEO

לקוחות ממליצים

תפריט נגישות

רוצה להתקדם?
close slider

בס”ד

מחירון קידום אתרים בגוגל

050-8918288

לקוחה מתלוננת! (ברוך השם)
Call Now Button