SEO לאמזון הוא תהליך אופטימיזציה של דפי מוצרים לשיפור הדירוג בתוצאות החיפוש של אמזון. המטרה היא להגדיל את הנראות של המוצרים ולמקסם את החשיפה ללקוחות פוטנציאליים. תהליך זה כולל אופטימיזציה של כותרות, תיאורים, תמונות, ביקורות ותגים, כדי להתאים למנוע החיפוש של אמזון.
היתרונות של SEO לאמזון:
- הגדלת נראות המוצר: על ידי אופטימיזציה נכונה של דפי המוצר, ניתן לשפר את מיקומם בתוצאות החיפוש של אמזון, מה שמוביל לחשיפה גדולה יותר.
- הגדלת המרות: אופטימיזציה לאמזון לא רק משפרת את הדירוגים, אלא גם עוזרת להגדיל את שיעור ההמרות על ידי הצגת המוצר בצורה ברורה ומושכת יותר.
- התאמה למנוע החיפוש של אמזון: גוגל ואמזון הם מנועי חיפוש שונים, ולכן דרישות האופטימיזציה עבור אמזון שונות. SEO לאמזון מתמקד בהתאמת התוכן למנוע החיפוש הזה.
קידום אתרים בגוגל
יכול לכלול טכניקות דומות לשיפור הנראות באמזון.