מקדם אתרים באר שבע
כבר עברנו את משוכת המילניום השני והתקשורת באינטרנט מתקדמת בצעדי ענק, כמעט כל בעל עסק מבין שחברת קידום אתרים היא חובה. אין הרבה עסקים כעת שאין להם אתר בגוגל. בוני אתרים ומקדמי אתרים אלה תעסוקות חדשות שבאו לענות על דרישה גוברת ומתחזקת ל נוכחות אינטרנטית ופרסום בגוגל. גוגל זה מקום ענק ומכוח היותו לא מוחשי יכול להיות שגודלו אף גובר על השטח הממשי שהגולשים תופסים. והעובדה היא שגוגל הוא מנוע החיפוש באינטרנט הראשי שבו משתמשים האנשים בגלישתם היומיומית.
קידום אתרים בבאר שבע
כ3,000,000,000 בקשות חיפוש מוכנסות ב אינטרנט כל יום. זה יותר משלוש מאות פעמים כל מי שחי בארץ שזה ענק, פשוט כביר. יום ולילה אנשים מחפשים משהו אונליין בכל העולם. יכול להיות ש ממש ברגע זה מטייל ישראלי הנמצא בקטמנדו והחושב להגיע ל ישראל בעוד חודש מעוניין למצוא בעל מקצוע באזור הצפון; מי יודע, האמת היא שיתכן מאוד. תודות לתנועה התמידית של האינטרנט, כל המחפש ימצא את מה ש הוא מחפש בזכות דבר אחד ויחיד: הימצאות. זה שרוצה להיראות, מוכרח להיות בנמצא. גוגל הוא המנוע בה”א הידיעה באינטרנט כעת. רובינו השלכנו לפח את הרשומות המייגעות של דפי הזהב ואנו מגוללים בדפי האתר במקום בין דפי הנייר; רשת האינטרנט זה המקום להיות ולהראות, במיוחד אם יש לך ביזנס לפרסם.
איך להוביל באינטרנט
ברחוב מלא באנשים לא מספיק רק לבוא קדימה ולקרוא במלוא החזה “תשמעו!” – צעקה זו תיבלע בין המונים. במארקט של מאות מיליונים, קול חלש קורא יעלם אל תוך המולה ורעש ואפילו אם יצרח חזק יותר, יאבד בכל זאת. בטוח ש כבר הבנתם את כוונת ההשוואה. הכוונה כאן שבמקום לעבוד קשה עדיף להתייעל. פרסום בגוגל הוא כישרון נרכש. בניית אתרים בגוגל זו מומחיות שמגיעה בעקבות ניסוי וטעיה ולימודים ואז עוד טיפה ניסוי וטעיה לאורך שנים. מכירים את אמרה “רומא לא נבנתה ביום אחד”? זה נכון גם לגבי בניית אתרים.חשוב להתייחס ל כל אלה כש אתם רוצים להוביל בגוגל.
קידום אתרים לוקאלי
עוד דבר שחשוב לציין הוא התאמה ונכונות.להיות ראשון בגוגל זה אחלה אך להיות נכון ומתאים זה קריטי. מהי רלוונטיות בהקשר לקידום בגוגל? בואו ניקח למשל חברת עורכי דין ששואפת לפרסם ולקדם את הביזנס שלה בגוגל; החברה הנ”ל מבוססת באזור “א”. נגיד ש”א” ממוקמת ליד הגבול הצפוני. לחברה הזאת לא משתלם במיוחד לעניין הרבה אנשים שחיים בעיר “ת” אשרמדרימה קילומטרים רבים מעיר “א”. מדוע כך? מכיוון ש חוץ מהתענוג שבידיעה שמשרד רואי חשבון הנ”ל הינה מס’ 1 בעיר “ת”, זה איננו מאוד פרקטי, הרי שלא הגיוני שלקוחות הרבה אנשים יטרחו להגיע רחוק כל כך בשביל דבר שזמינים באזור המגורים שלהם. כאן נכנס לתמונה קידום אתרים מקומי. מקדם אתרים מקצועי יודע ומבין איך ולמה לעשות פרסום וקידום אתרים לעורכי דין לפי מיקום ולא פרסום כללי. השוואה נוספת היא לחשוב על גוגל במושגי עיר. האמת, כבר ישנו דימוי כזה. טראפיק בגוגל או כמו שיותר נהוג להגיד בעברית – תנועת הגולשים באינטרנט – היא ממש כמו תנועת הנוסעים בדרך ראשית. נהגים והולכי רגל אלה עוצרים בצמתים, רמזורים ו במעברי חצייה, נושאים את עיניהם אל הנורות המהבהבות של שלטי החוצות ו… גם כאן, קלטתם לאן זה הולך.
קידום אתרים לוקאלי
והנה הגענו לעניין של ויזואליזציה של הפרסום בגוגל. תמונה שווה אלף מילים כפי שכולנו שמענו ונוכחנו לא פעם. וזה מוכיח את עצמו היטב ב קידום בגוגל מפות. אופציה זו נהייתה מאוד מקובלת בזמן אחרון וזאת לא בלי סיבה טובה. זה מאפשר למשתמשים למקם את העסק בדיוק של איזו פניה לקחת וכמה רחובות הליכה מהבית זה נמצא. זאת עזרה שאין כמותה ל מי שמחפשים בתי עסק בסביבתם המידית ולא מכירים את העיר כמו נהג טאקסי ממוצע. לראות את מיקום העסק מהבהב מול עיניך על מפת הגוגל יוצר תחושת מיידיות, כאילו שהבן אדם כמעט כבר בסביבה: הנה כאן הבית איפה ש סבתא רבקה קנתה דירה ופה הפינה של השווארמה של יעקוב. זה התחושה הזאת של קירבה ומוכרות שמובילה ל חיבור מידי ומשפרת את הסיכוי לזימון לקוחות נכונים.
מומחה לקידום אתרים (SEO) המתמחה בהגדלת תנועה, שיפור דירוגים, ואופטימיזציה של אתרים. עם ניסיון עשיר והבנה מעמיקה בעולם הדיגיטלי, מקדם אתרים מספק פתרונות ממוקדים ואפקטיביים לעסקים בכל התחומים.