בס"ד

קידום אתרים בחיפה

דף הבית » קידום אתרים בחיפה

חברת קידום אתרים בחיפה

הסיפור הזה החל לפני מעל שלושים שנה, בעודי בעל עסק בן 8, גיליתי שכסף גודל על עצים קטנים: פתחתי דוכן מוצלח של סחר במיץ לימונים ביתי. אלה היו שנים טובות, התקופה הייתה איכותית, הימים נעו אט אט.. וכו’ וכד’… מאז הדברים טיפה השתנו. כיום בכל בית ממוצע יש לפחות שתי מכוניות, מערכת קולנוע ביתית או שתיים, סמרטפון לכל בת ובן משפחה, אייפוד, ולכל הפחות מחשב אישי לכל אחד ואחת. הנתונים מבהילים. המדע צועד קדימה , הננו דור ה”אינסטנט”, הכל מיידי ממש בעשירית השנייה. אז היום כשאנו צריכים חברת ניקוי שטיחים, מנהל חשבון לעסק, צימר, מנחת סדנאות או חליפת חתן..?

קידום אתר בחיפה בימינו אנו

קידום אתרים בחיפה
חברת קידום אתרים אורגני בחיפה

אז כיצד רואה חשבון תמים שאך סיים את לימודיו וחולם לפתוח עסק משלו מתמודד עם כל הגדולים בשוק העבודה העמוס? כיצד בחור צעיר שעמל בפיצה דומינו’ס בתור מנקה שולחנות ויודע דבר או שניים בהכנת פיצות מעז לפתוח רשת פיצריות צולחת משל עצמו? שנים של השקעה, תואר, עברתי קורס, צברתי ידע ואפילו קצת ניסיון. מה עכשיו? באיזה אופן אנו מקדמים את הביזנס? מה יש לעשות?! כעוסק עצמאי המוח תמיד עסוק בלגלות דרך למשוך יותר לקוחות כדי להגדיל הכנסות ולהרוויח מספיק.

קידום אתרים אורגני בחיפה

בסופו של דבר או שעדיף לומר בתחילתו של דבר, מי מגיע רחוק? האם זה שהוריו מורישים לו בית עסק משפחתי משגשג, המכולת השכונתית עם כל הלקוחות הותיקים. וזה עובד עד לחנוכת הכלבו ליד.. כל האנשים יעברו לקנות שם ביצים, חלב, לחם, בטטה אורגנית, פלפל אורגני אך עדיין יחסר “קידום אורגני טבעי בגוגל”. בלי צחוקים עכשיו.. מהו “פרסום אורגני”?

אתה בטח כבר יודע. (ואם לא, אין מצב, דחוף אנא תתקשר מיד לאישי שלי, ואני עוזב הכל ונותן לך הסבר רגוע ומפורט). בכללי המטרה בשיווק אורגני טבעי היא לשדרג את נתוני האתר על מנת לסייע לדפים שלו לקפוץ לעמודים הראשונים של חיפוש אונליין, בלי להצטרך לממן כל הקלקה, כמו בפרסום ממומן.

קידום אורגני בחיפה טבעי ללא חומרי הדברה…

כעקרון המונח “טבעי” לא כל כך מדויק.. כיוון שמפרסם אתרים איכותי, עושה הרבה, אפילו הרבה מאד מניפולציות “לא טביעות” כדי לקדם מילות מפתח באופן “טבעי”. דוגמה אחת מתוך מאות “מניפולציות”, אינני בטוח שמותר לי, אבל אני אחשוף בפניכם סוד בכל זאת (רק בינינו) על טכניקה מיוחדת שאני מפעיל לכתבה הזאת שאתם קוראים עכשיו. אם תמשיכו לטייל ב דפי האתר, תראו מספר כתבות עם טקסטים כמו “קידום אתרים בחיפה” או “מומחה קידום אתרים“. דפים עם אותה משמעות בדיוק כמו הכתבה הנוכחית, אלא ש בשילוב אחר של מילים ומשפטים.

בשביל מה לכתוב בלוג שלם לאינטרנט לכל מילת מפתח, כמו “קידום אתרים בחיפה”

הרעיון הוא שככל שהאתר עשיר במילות מפתח רלוונטיות, כך יציצו בו יותר אנשים המעוניינים ב אותן מילות חיפוש. וכמה מילות מפתח כבר אפשרי להכניס ב כתבה אחת באופן “טבעי”? כמו פה במאמר הזה בלי לצופף מעבר למידה אנו מקדימים את מילות החיפוש “בונה אתרים“, “פרסום אורגני טבעי בגוגל” ו”מקדם אתרים בחיפה”.

ככה שיספיקו פעמים אחדות בלבד של חזרה על המילה. מאמרים מקוריים ואורגניים לגמרי מבחינת גוגל. מבלי להעמיס יותר מדי מילים באופן לא טבעי. רוצה לדעת יותר? מממ… שלח לי מייל שלך ואכתוב לך בעזרת השם בהמשך.

מה זה פרסום PPC (“גוגל אדוורדס”)?

בקצרה תשלם ות’קבל תוצאות על המקום. תתן לגוגל סכום מוגדר של כסף בשביל כל קליק וגוגל ידאג להרים אתך לאיפה שצריך.. כי תכלס מי שאינו מקודם ב 4 או 5 עמודים הראשונים, לא קיים. עם הכוונה נכונה ממקצוען, אפשר לעשות הרבה דברים יפים ב מערכת גוגל אד וורדס. רק ש הכרחי לעשות התאמה בכדי לא להוציא כסף על קליקים מיותרים. יש צורך לתת לכל פוסט חיבור לדפי נחיתה תואמים ביותר מתוך האתר להורדת עלויות לקליק. חווית גלישה ממוקדת יותר מובילה ליותר המרות. כדאי ליזום מעקב שוטף ובדיקה מעמיקה של המסע הפירסומי בכדי לבחון באם ההקלקות קשורות לנושא או לא..

חברת קידום אתרים בחיפה
מעל 1,450,000 שח’ הוצאות קמפיין בחשבון גוגל אדס

קידום ממומן ברשת עלול להיות מסוכן בלי מעקב מקצועי

אני את שלי אמרתי! לפתוח חשבון אד וורדס זה פשוט. אך רק מומחה שישגיח לך על הקמפיין (בעבור משכורת סמלית) יחסוך לך מלא טעויות שכיחות שיביאו להפסד של אלפי שקלים לא מועילים. אני כותב את זה מתוך התנסות מרה של הפסד של יותר מ מיליון ש”ח, לא יעילים שבזבזתי על קידום ממומן בגוגל בתחילת הדרך. שלא תבינו לא נכון.. “רק” 70% מהסכום היה לא מועיל. (על אף הכל עם ה 30% שעשו ת’עבודה קיבלנו תפוקה של כ- 350,000 ₪ לחודש.. יאללה.. מה היה אילו הייתה אופטימיזציה יעילה?! )

בואו שניה ננתח את המחשבות של גוגל

עכשיו בוא נאמר שאתם מעוניינים ב איזה פסיכולוג או מנעולן קודם כל אתם פותחים גוגל (44% ממחשבים 56% דרך סמארטפונים) למודעה שהכי קופצת לכם לעין בדרך כלל בעמוד הראשון. על פי מחקר, אנשים שמבקרים בעמוד נחיתה לא נשארים יותר מ עשר-עשרים שניות וממשיכים הלאה, אולם אם הדף נחיתה נהיר ומדויק למה שהם צריכים, יש הזדמנות לשכנע אותם להישאר אפילו מספר רגעים. אז מדוע זה חשוב לנו לשיווק? מנוע חיפוש מעיין ב כל הנתונים האלה ובהסתמך על כך (ועוד עשרות ומאות נתונים), מחליט מי גורלו להיות מקודם יותר מחברו “באורגני” ומי ישלם על אותן מילות מפתח פחות מהמתחרים ב”ממומן”.

כמה סעיפים לשקול ונתונים סטטיסטיים

מקדם אתרים בחיפה
מקדם אתרים בחיפה

לדוגמה הנה פרט סטטיסטי בלתי צפוי ומסקרן:
מעל תשעים אחוזים מהעסקים שמים את כספם על פרסום PPC של גוגל (מעל 100,000,000,000 ₪ לשנה) ורק תשעה אחוז על קידום אתרים בחיפה באורגני. אך ראו זה פלא יש לנו סטטיסטיקה נוספת שאומרת שהפירסומים הממומנים מגיעים לפחות מ 20% מסך כל ההקלקות. קשה להאמין, הא?

זאת אומרת ש 80% מהאנשים נכנסים למודעה אורגנית וסומכים יותר על פרסומים אורגניים לעומת ממומנים. אז למה ואיך אף על פי כן רוב מכריע משקיע בממומן ולא באורגני? בחייאת.. דברנו על זה.. אנו דור ה”אינסטנט”.. נקודת מחשבה..

דילמות הכי שכיחות של עצמאי או פרילנסר

לאחר שלמדנו מהו פרסום אורגני ומהו פרסום בתשלום לכל קליק הנכם בוודאי שואלים את עצמכם, כמה עולה לקדם אתר אצל חברת קידום אתרים בחיפה? כמה עולה קידום בתשלום לכל הקלקה בגוגל? על מה עדיף ללכת, שיווק אורגני טבעי או בתשלום לכל הקלקה? כמה זמן יקח לפרסם אתר? אלה קושיות טובות וענייניות.

הכל תלוי באופי האתר, קיום והיכולת של הביזנס.

הדבר הטוב הוא שניתן לקשר את התשובות לאפיון ויכולות של העסק. ניתן להשקיע בין 600 ₪ עד 5,000 ₪ על קידום אורגני טבעי ושקל אחד עד 100,001 ₪ ויותר על שיווק ממומן ברשת. מה משתלם יותר בתשלום פר קליק או אורגני טבעי? הכי טוב לעסק, זה וזה.. קצת מזה, טיפה יותר מזה או להפך. תלוי במטרה שלך.. כמה זמן לוקח שיווק אורגני במנועי חיפוש? תלוי בכמה וכמה פרטים כדוגמת: גובה התחרות באותו תחום, זמן קיום האתר, באם האתר חדש או ישן. חוזק האתר, מקישורים חיצוניים באתרים רלוונטיים חלשים או חזקים.. תלוי מאוד באיזה תקציב מוכנים לשים בזה, בשעות עבודה של מפרסם אתרים און סייט, ועוד המון מרכיבים שצריך לבחון לפני שאפשר לקבוע כמה זמן ייקח לשווק אתר מסוים.

למה צריך מפרסם אתרים מקצועי

יש מצב אתם מכירים ת’תחושה שמשאירים לבעל מקצוע כמו מתקן סמארטפונים את הנייד ועמוק בלב זה מרגיש כאילו קימבנו אותך.. תחושה כזאת תתכן עם מקדם אתרים ובצדק. במיוחד כאשר מקדם אתרים לא מדווח ללקוח על פעולותיו. אז כתנאי ראשון צריך שיהיה שקיפות טוטאלית. קידום אתרים בחיפה מקצועי ידאג שהאתר תמיד במצב טיפ טופ. האתרים של אתמול הם לא האתרים של היום והגוגל של היום אינו הגוגל של מחר. צריך כל הזמן להיות מעודכן ואון טופ וגם להתאים את האתר לטלפונים החכמים החדשים ולטכנולוגיה המתחדשת מיום ליום.

מה עושה מפרסם אתרים בגוגל בכמה מילים

ארגון כתבות של תכני בית העסק המקשר כל כתבה למילת חיפוש באופן האופטימלי למנוע החיפוש, כולל אפיונים ומלל חלופי לויז’ואלס. יצירת נישה ברשת על ידי בחירה קולעת של מילות מפתח, הכי רלוונטיות שיובילו למקסימום המרות. לדוגמא מילת חיפוש “עורך דין” עם מאות חיפושים בחודש תוביל לפחות קליקים ממילת חיפוש “עורך דין נדל”ן בנתניה” המובילה לכמה עשרות חיפושים בחודש אבל עם רלוונטיות הרבה יותר גבוהה. בקרה תמידית על האינטראקציה של הלקוחות הפוטנציאליים עם האתר ויצירת שינויים לשיפור.

ככל שה “Bounce Rate” (עזיבת האתר) נמוך יותר, אחוזי הקליקים באינטרנט יותר גבוהים, זמן שהייה באתר יותר גבוה לעומת המתחרים. שליחת לינקים רלוונטיים מהאתר עצמו לאתרים חיצוניים חזקים, לא מתחרים. וככל שהתקציב מאפשר, חיזוק ה DA – כוח הדומיין וה PA – סמכותיות של דף בודד באתר. ע”י עבודה חיצונית אל תוך האתר – מאתרים בעלי כוח וסמכות חזרה. כולל יצירת מאמרים חדשים לתוך האתרים שיש להם סמכות חזקה ושליחת לינקים לאתר שלכם.

אנו מתמקצעים בפרסום אורגני למיני המקצועות

שיווק אתר לנוטריון, למנהל, לחנויות בגדי ספורט, למסיבות יום הולדת ועוד.. כאשר לכל בית עסק בחינות משלו, ותחרות משלו. יש להדגיש את היתרון שלך ולארגן את האתר באופן מושך, מהיר, זמין, כמו שמקובל והולך בשוק של היום. ברגע ש האתר לא חודש, הגולשים מרגישים את זה וזה משפיע על ההחלטה שלהם האם להמשיך איתך. ברגע שהוא יפקוד אתר אחר יותר “נוצץ” והגיוני, יש להניח שהוא יעבור אליו.. גם אם אתה יותר טוב במה שאתה עושה, בעל תעודות, כשרוני וכולי..

זה לא מה שקובע..

עו”ד משכיל שבלט בלימודים, לאו דווקא גובר על קולגה שבקושי התקבל והעביר אותה בלימודים ו הביזנס שלו צולח פי כמה וכמה מכיוון שיש לו קידום אתרים בחיפה שיודע מה צריך לעשות. גוגל לוקח בחשבון מעל 200 רכיבים לפני שהוא מדרג דף. אם בעבר הייתה תחרות לחנות בתחילת הרחוב ולחנות שבסופו, כיום באינטרנט יש תחרות רבה יותר לכל בעל עסק והכל חשוף וזמין. בזמן שלנו כולם פועלים אונליין, האנשים מפרסמים בגוגל, לבן אדם אין זמן לחפש משהו במגזין או להמתין לרדיו כאשר הוא צריך מוצר או שירות. רק בגוגל.
אז אולי כסף באמת לא צומח על עצים אבל עסקים בהחלט צומחים על גוגל…

קידום אתרים בחיפה | מקודם אתרים בחיפה | חברת קידום אתרים בחיפה

מקדם אתרים אברהם רגבסקי

אברהם רגבסקי

הסיפור התחיל לפני 35 שנה בעודי איש עסקים בן 8 גיליתי שכסף גודל על עצים! פתחתי עסק משגשג של מכירת לימונדה ביתית. היו שנים יפות, הזמן היה איכותי, הימים היו ארוכים.. בלה.. בלה.. בלה.. מאז העולם קצת השתנה. גילית שכסף לא גודל על עצים אבל עסקים בהחלט גודלים על גוגל…

אפילו את גוגל ניתן לנצח בדירוג!

מחפשים מומחה להגדלת הכנסות?

SEO

לקוחות ממליצים

משרד עורכי דין קולודני

אברהם עשה ועושה עבודה מצוינת בקידום אתר המשרד שלנו. בזכות עבודתו המסורה הצלחנו להגדיל בזמן קצר ובאחוזים ניכרים את נתח החשיפה של אתר המשרד וכל זה תוך שאנחנו מפחיתים תשלומים על סוגי פרסום אחרים. בקיצור, אנחנו מרוצים וממליצים!

משרד רו"ח מיכאל גבאי

בס"ד בזכות קידום אורגני שאברהם עושה, האתר שלי עולה בעמוד ראשון במעל 300 מונחים. אברהם מקדם אתרים מעולה. פתחתי עסק עם לקוחות מעטים. הקידום שלו עזר לי רבות. הגיעו אלי דרך האתר לקוחות רבים. ברוך ה' היום העסק יציב וכל הזמן מתפתח בקצב עולה.

מערכות סאונד

הכרתי את אברהם דרך האינטרנט... כבר בשיחה איתו הבנתי שמודבר במקצוען אבל מעבר לזה בבחור אמין שעושה עבודה טובה מאד. במקרה שלי הגענו לתוצאות מטורפות בזמן קצר מאד בזמן שחברות אחרות יותר יקרות דברו על תוצאות רק לאחר שנה אז כאן זה התחיל לקרות תוך חודש וחצי.. אני שמח מאד שהכרתי אותו ובכך אני יודע שכל שקל שאני משלם לו זה עבור נטו עבודה של מקצוען אמיתי.. אברהם אתה אלוף אמיתי תודה לך ממליץ לכולם מאד מאד...

מאמרים אחרונים

מקדם אתרים אברהם רגבסקי

מקדם אתרים אברהם רגבסקי

מקדם אתרים מומלץ אברהם רגבסקי : קידום אתרים מקצועי 2024 Website promoter Avraham Regevsky SEO expert בניית אתרים לעסקים זה פשוט. קידום ובניית אתרים שגוגל

קידום אתרים לעורכי דין אברהם רגבסקי
עורכי דין

קידום אתרים לעורכי דין 2024

הרבה לקוחות ש”חצי מבינים” בנושא קידום אתרים לעורכי דין שואלים שאלות לא נכונות שלמדו לשאול (אולי מאיזה סרטון יוטיוב), בכלל לא רלוונטיות למטרה שלהם. כמו

חברת בניית אתרים לעורכי דין
עורכי דין

בניית אתרים לעורכי דין

לפני שחושבים על בניית אתרים לעורכי דין צריך קודם כל לחשוב על השלב הבא – קידום אתרים לעורכי דין ולא סתם אתר תדמית או דף

פרסום בגוגל
שירותי קידום אתרים

פרסום בגוגל לעסקים

פרסום עסקים בגוגל חשוב לעשות עם חברה אמינה ולמה? מי שחווה בעבר טיפול של פרסום בגוגל לעסקים עם חברות קידום יודע כמה מדובר בעניין חשוב

בונה אתרים
בניית אתר וורדפרס

בונה אתרים בוורדפרס

בונה אתרים בוורדפרס שגוגל אוהב. 17 סיבות למה בונה אתרים בוורדפרס חייב להיות מומחה בקידום אתרים למה בכלל לבנות אתר? ולמה חשוב שהבונה אתרים יהיה

קידום אתרים באנגלית
מאמרים

קידום אתרים באנגלית

קידום אתרים באנגלית מומלץ לכל מי שרוצה להרחיב את מעגל הלקוחות. כמו כן מי שעובד עם חנות אינטרנטית ובכללית טוב שלכל אתר יהיה יכולת שפות.

רוצה להתקדם?
close slider

בס”ד

מחירון קידום אתרים בגוגל

050-8918288

לקוחה מתלוננת! (ברוך השם)
Call Now Button