שיווק אתרי מסחר | שיווק אתרי תיירות ונופש | שיווק אתרי אינטרנט

שיווק אתרי מסחר עם חברת קידום מקצועית. מי שניסה לשווק חברות מסחר יודע שזאת משימה לא פשוטה. יש להתייחס להרבה גורמים שונים ולהבין את השתלשלות השיווק והתחרות בשוק. קידום במנועי חיפוש. שיווק אתרים בימים אלה. מה תפקידו של מפרסם אתרים בכמה מילים. ולמה להתעקש על מקדם אתרים מקצועי. בוא רגע נבין את המחשבות של גוגל…

שיווק אתרי מסחר

אז כיצד רואה חשבון צעיר שרך סיים לימודים ומקווה לפתוח עסק עצמאי מתחרה מול כל הגדולים בשוק העמוס? איך מישהי צעירה שעבדה בפיצה האט בתור ולמדה דבר או שניים בהכנת פיצות מעיזה לפתוח רשת פיצריות צולחת משל עצמה? שנים של לימודים, הכשרה, השלמתי קורסים, רכשתי ידע וגם לא מעט ניסיון. מה כעת? באיזה אופן אנו מפרסמים את העסק? מה עלינו לעשות?! כפרילנסר השכל בקביעות מוטרד בלמצוא דרך להביא עוד לקוחות כדי להכפיל הכנסות ולצאת ברווח. כשנכנסת לתמונה חברת מסחר שברצוננו לשווק יש לשים דגש מיוחד.

שיווק אתרי מסחר בימים אילו

שיווק אתרי אינטרנט לעסקים קטנים
שיווק אינטרנטי בעזרת שיווק אתרי אינטרנט מקצועי הניתן ללקוח בפירוט שקיפות ואמינות

בסופו של עניין או שעדיף לומר בראשיתו של דבר, מי מגיע רחוק? איזו חברה תקודם יותר ואיך יתאפשר “פרסום אורגני אונליין”.  מה זה “שיווק אורגני”? אתה לבטח כבר יודע. (ואם לא, אי יאי יאי תתקשר עכשיו לנייד שלי, אני מפסיק את מה שאני עושה ונותן לך הסבר רגוע ומפורט). בכללי הרעיון בקידום אורגני הוא לייעל את מצב האתר בשביל לגרום ללינקים שלו להתקדם לעמודים ההתחלתיים של מנוע החיפוש, מבלי שצריך לשלם על כל קליק, כמו בפרסום ממומן.

שיווק אתרי מסחר של אתמול, של עכשיו ושל העתיד

הסיפור הזה התחיל לפני 35 שנה, כשהנני איש עסקים ילד בכיתה ב’, הבנתי ששקלים צומחים על עצים: הפעלתי דוכן מוצלח של מכירה של מיץ לימונים ביתי. אלה היו שנים טובות, הזמן היה איכותי, הימים עברו לאט.. מאז החיים השתנו כמעה. נכון לעכשיו בבית ממוצע יש לכל הפחות שתי מכוניות, שתי טלוויזיות, 4 סמרטפונים, אייפוד, ולכל הפחות לאפטופ לכל אחד. הסטטיסטיקה מבעיטה. הטכנולוגיה התפתחה , אנו דור ה”אינסטנס”, הכל כאן ועכשיו ממש במאית השניה. אז איך אנחנו מתנהלים כיום כשאנחנו צריכים מעצב, לפתוח תיק עוסק מורשה, נדל”ן, ספא לקבוצות או אולם אירועים..? ואיך נקדם אתר מסחרי, אתרי תיירות ונופש ועוד.

שיווק אתרי אינטרנט טבעי ללא כימיקלים…

בעקרון המושג “טבעי” לא לגמרי במקום.. מאחר שמפרסם אתרים איכותי, מבצע הרבה, אפילו הרבה מאד מניפולציות “שאינן טבעיות” במטרה לעשות שיווק אתרי אינטרנט ולקדם מילות מפתח בצורה “טבעית”. דוגמה אחת מתוך המוני ה “מניפולציות”, אני לא משוכנע שמותר לי, אבל אני אגלה לכם סוד על אף זאת (בינינו) על קוד מיוחד שאני מפעיל לטקסט הזה שאתם מדפדפים בו כרגע. אם תמשיכו להסתובב בין דפי האתר, תשימו לב לכמה דפים עם מילות מפתח כמו ” חברת שיווק אינטרנטי – ניתוח סיכוי להימצא בעמוד 1, חינם! ” או ” מומחה לשיווק אתרים – צעד 1 לאיך להגיע לקידום איכותי ויעיל “. מאמרים עם אותם תכנים בדיוק כמו מאמר זה, רק שבווריאציה שונה של משפטים. הרעיון הוא שככל שהאתר עשיר יותר במילות חיפוש רלוונטיות, כך יציצו בו יותר גולשים המקלידים את מילות המפתח האלו. וכמה מילות חיפוש כבר אפשר לכלול בכתבה אחת ב”טבעיות”? כמו פה במאמר הזה בלי להעמיס יותר מדי אנחנו מקדמים את מילות החיפוש ” שיווק אתרי אינטרנט “, ” שיווק אתרי תיירות ונופש ” בצורה כזו שיספיקו פעמים אחדות בלבד לחזור על המילה. כתבות מקוריות ואורגניות לחלוטין מבחינת גוגל. מבלי לדחוף יותר מדי מילים בצורה מאולצת. רוצה לדעת עוד? העבר לי כתובת אימייל שלך ואני אשתף אותך בעזרת השם בהמשך.

מהו קידום ממומן בגוגל (“גוגל אדוורדס”)?

בשתי מילים ת’שלם וקבל תוצאות על המקום. תתן לגוגל סכום מסויים של כסף לכל הקלקה וגוגל יתארגן להעביר אתך לאיפה שצריך.. הרי תכלס מי שאינו מקודם בלפחות 4 או 5 דפים הראשונים, לא קיים. עם הכוונה מפורטת ומקצועית, יש אפשרות להשיג מלא דברים יפים במערכת גוגל אד וורדס. רק נחוץ לעשות אופטימיזציה בשביל לא להוציא כסף על קליקים שוליים. נחוץ להוסיף לכל סלוגן קישור לדפי נחיתה הכי מתאימים בתוך האתר להורדת עלויות להקלקה. ככל שחווית הגלישה ממוקדת יותר, כך ייווצרו יותר המרות פר שקל. נכון לבצע מעקב שוטף ולנתח את הקמפיין על מנת לבחון באם ההקלקות רלוונטיות או שלא..

פרסום ממומן באינטרנט יכול להתגלות כמסוכן בלי עזרה מקצועית

עצים וכסף שווה שיווק אתרי תיירות ונופש
שיווק אתרי תיירות ונופש לחברות גדולות ולחברות קטנות המתחילות את דרכן.

ראו הוזהרתם! כל אחד יכול לפתוח חשבון אד וורדס. אמה מה, רק מומחה שינהל לך את הקמפיין (תמורת משכורת סמלית) ימנע ממך הרבה מאד טעויות נפוצות שיובילו להפסד של מאות ואלפי שקלים לא יעילים. הנני אומר את זה מתוך התנסות מרה של הפסד של יותר מ מיליון ש”ח, לא יעילים שבזבזתי על קידום בתשלום לגוגל בראשית דרכי. שלא תבינו לא נכון.. “רק” 70% מהסכום לא הועיל. (על אף הכל עם ה 30% שעשו ת’עבודה גלגלנו מחזור של כ- 350,000 ₪ בחודש.. אוף.. מה היה יכול להיות אם הייתה אופטימיזציה יעילה?! )

שיווק אתרי תיירות ונופש – בוא לרגע נבין את המחשבות של גוגל

אז בוא נאמר שאתם מחפשים איזה פסיכולוג או רו”ח קודם אתם פונים לגוגל (44% ממחשבים 56% דרך סמארטפונים) למודעה שהכי תופסת את תשומת ליבכם ברוב המקרים בדף הראשון. על פי מחקר, גולשים שמגיעים לעמוד נחיתה עוזבים תוך עשרים שניות לכל היותר שניות וממשיכים הלאה, אולם אם המסר ברור ומדויק למה שהם באו לחפש, אפשרי למשוך אותם להתמהמה אפילו מספר דקות. עכשיו מדוע זה משנה לנו לפרסום? גוגל קורא את כל הפרטים האלה ועל סמך זה (ועוד עשרות ומאות נתונים), מחליט מי יהיה מיוחצן יותר מעמיתו “באורגני” ומי ישלם בעבור מילות חיפוש פחות מהאחרים ב”ממומן”. שיווק אתרי תיירות ונופש הם בין עבודת שיווק אתרי אינטרנט היותר מורכבים אך מספקים למי שאוהב את מקצוע הקידום.

מספר נקודות למחשבה וסטטיסטיקה

לדוגמה הנה לכם פרט סטטיסטי מפתיע ומסקרן:
91% של בעלי העסקים שמים את כספם על קידום ממומן של מנוע חיפוש בגוגל (מעל 100,000,000,000 ₪ לשנה) ורק %9 על פרסום אורגני בגוגל. אך ראו זה פלא הנה לנו עוד נתונים סטטיסטיים ואלה מראים שהמודעות הממומנות מגיעות לפחות מ 20% מסך הקליקים. הפתעה! זאת אומרת ש 80% מהגולשים נכנסים למודעה אורגנית וסומכים יותר על מודעות אורגניות ולא ממומנות. אז למה למרות כל זאת הרוב משקיע בממומן ולא באורגני בגוגל? נו.. דברנו על זה.. אנחנו דור ה”אינסטנט”.. נקודת מחשבה..

שאלות שכל בעל עסק או פרילנסר שואל

שיווק אתר מקצועי ידע לענות על שאלות – לדוגמה בעל עסק מחפש שיווק לאתרי תיירות ונופש לחברה שבבעלותו. לאחר שהבדלנו בין מה זה שיווק אתר אורגני ומה זה קידום בתשלום לכל הקלקה אתם בודאי שואלים את עצמכם, כמה עולה לקדם אתר בגוגל? כמה יעלה שיווק בתשלום לכל קליק בגוגל? מה עדיף, קידום אורגני טבעי או בתשלום לכל הקלקה? כמה זמן לוקח לקדם אתר? אלה תהיות מצוינות וצודקות.

התשובות תלויות בסטטוס האתר, ויכולות של העסק.

הדבר הטוב הוא שניתן להתאים את התשובות הללו לאפיון ומסוגלות של בית העסק. ניתן להקדיש בין 600 עד 6,500 ₪ ומעלה על פרסום אורגני במנועי חיפוש ו1₪ עד 100,001 ₪ ויותר על שיווק ממומן אונליין. מה עדיף בתשלום פר קליק או אורגני טבעי? הכי מומלץ לביזנס, גם זה וגם זה.. קצת מזה, יותר מזה או שההפך. תלוי במטרה שלך.. כמה זמן לוקח קידום אורגני בגוגל? זה תלוי בכמה וכמה פרטים כמו: דרגת התחרות באותו תחום, למשל שיווק אתרי אינטרנט בנושא עריכת דין בעל תחרות שונה מתחום שיווק אתרי אינטרנט מסחריים. זמן קיום האתר, באם האתר צעיר או ותיק. חוזק האתר, מלינקים חיצוניים שלאתרים משיקים חלשים או חזקים.. מאד תלוי באיזה תקציב מוכנים לשים על זה, בשעות עבודה של מקדם אתרים באתר, ועוד המון מרכיבים שיש לקחת בחשבון לפני שאפשר לאמוד כמה זמן זה ייקח לפרסם אתר מסוים.

בשביל מה להתעקש על שיווק אתרי מסחר מקצועיים

שיווק מסחרי לאתרים
שיווק אתרי מסחר בארץ ובחו”ל עם מקצוענים בתחום השיווק המסחרי

יתכן ותכירו ת’תחושה שמוסרים לבעל מקצוע כמו מתקן מחשבים את הנייח ועמוק בלב זה מרגיש כאילו קימבנו אותך.. תחושה כזאת תתכן עם מפרסם אתרים ובצדק. במיוחד כשמפרסם אתרים לא מדווח ללקוח על פעולותיו. אז קודם כל חשוב שתהיה שקיפות טוטאלית. מקדם אתרים טוב ידאג שהאתר יהיה תמיד מתוחזק ומתוקתק. האתרים של אתמול הם לא האתרים של היום והאתרים של היום הם לא האתרים של מחר. צריך כל הזמן להיות אפ טו דייט ויש גם להתאים את האתר לסמארטפונים החדשים ולהיי טק המתחדש מיום ליום.

מה תפקידו של משווק אתרים בגוגל בכמה מילים

מקדמת אתרים בגוגל – איך מקדמים אתר לעמוד 1 במנועי חיפוש = עריכת כתבות של תוכן בית העסק המשייך כל כתבה למילת מפתח באופן האופטימלי למנוע החיפוש, כולל הגדרות וטקסט חלופי לתמונות. יצירת הסתעפות בגוגל על ידי בחירה קולעת של מילות חיפוש, הכי טובות שיביאו לרמה גבוהה ביותר של המרות. למשל מילת חיפוש “עורך דין” עם מאות חיפושים בחודש תכניס פחות הקלקות ממילת חיפוש “עורך דין מקרקעין בראשון לציון” המסתכמת בכמה עשרות חיפושים בחודש אך עם רלוונטיות הרבה יותר טובה. בקרה תמידית על האינטראקציה של הגולשים עם האתר ותכנון שינויים נכונים. כמה שה “Bounce Rate” (עזיבת האתר) נמוך יותר, אחוזי ההקלקה במנועי חיפוש גבוהים יותר, זמן שהייה באתר גבוה יותר לעומת אתרים אחרים. הוצאת קישורים מתאימים מהאתר המדובר לאתרים חיצוניים שהם רלוונטיים, לא מתחרים. וככל שהתקציב מאפשר, חיזוק ה DA – סמכותיות הדומיין וה PA – סמכותיות של דף בודד באתר. ע”י עבודה חיצונית לתוך האתר – מאתרים שיש להם סמכותיות חזרה. כולל יצירת מאמרים חדשים לתוך האתרים בעלי סמכות חזקה וחיבור קישורים לאתר הבית.

אנו מתמקצעים בפרסום אורגני למגוון המקצועות

קידום אתר לעורך דין, לקבלן, לחנויות תכשיטים, לטיפול פסיכלוגי ועוד ועוד.. ולכל מקצוע יש היבטים משלו, ותחרות משלו. חשוב להתפקס על היתרון שלך ולארגן את האתר באורח מושך, מהיר, זמין, להתאים למה שהולך ומקובל היום בשוק. ברגע בו האתר לא חודש, הגולשים קולטים את זה ויש לזה השפעה על ההחלטה שלהם האם להשאר. כאשר הוא יכנס לאתר אחר יותר “נוצץ” ונוח לשימוש, רוב הסיכויים שהוא יעבור אליו.. גם אם אתה יותר טוב במה שאתה עושה, בעל המלצות, כשרוני וכד.. לא זה הקובע. רואה חשבון בעל ידע שבלט באקדמיה, לא בהכרח גובר על קולגה שבקושי התקבל ונשאר בלימודים אך הביזנס שלו צולח פי כמה וכמה כי יש לו משווק אתרים שיודע את העבודה. גוגל לוקח בחשבון מעל מאתיים אלמנטים לפני שהוא מדרג דף. בעבר הייתה תחרות לבית עסק במעלה הרחוב ולחנות שבמורדו, כיום באינטרנט יש תחרות גדולה הרבה יותר לכל בעל עסק והכל גלוי וזמין. בימים אלו הכל אונליין, האנשים מפרסמים באינטרנט, לבן אדם אין זמן לחפש משהו בשבועון או להמתין להקשיב לרדיו כשהוא צריך משהו מסויים. רק במנוע חיפוש.
אז כנראה באמת כסף לא גדל על עצים אך עסקים בפירוש צומחים על מנועי חיפוש כמו גוגל…

 

שיווק אתרי מסחר
5 (100%) 1 דירוג

כתיבת תגובה

סגירת תפריט
Call Now Button
צור קשר
close slider

בס”ד

מחירון קידום אתרים בגוגל

050-8918288

שיתוף ב facebook
שיתוף ב google
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב whatsapp