קידום ובניית אתרים לעסקים קטנים חדשים או לעסקים בכלל היא מומחיות הדורשת ניסיון וותק ובו זמנית עדכון יום יומי בטכנולוגיה ובגוגל. איך עושים קידום ובניית אתרים לעסקים? האם יש הבדל בין קידום ובניית אתרים לעסקים קטנים או גדולים? בכתבה נבין לעומק איך עושים בניית וקידום אתרים לעסקים מכל הסוגים, מה תפקידו של משווק אתרים בגוגל בכמה מילים. ובשביל מה להתעקש על מקדם אתרים טוב. בוא רגע נבין את המחשבות של גוגל…
קידום ובניית אתרים לעסקים ופרסום בזמננו אנו
אז כיצד רואה חשבון מן הישוב שרק סיים את לימודיו ורוצה להתחיל עסק עצמאי מתמודד עם כל האריות במארקט המוצף? איך בן אדם עשרים פלוס שעבד בפיצריה בתפקיד מנקה שולחנות ולמד דבר או שניים בהכנת פיצות יכול להתחיל רשת פיצריות צולחת משל עצמו? שנים של לימודים, תעודה, סיימתי קורסים, יש בסיס של ידע וגם מעט ניסיון. מה עתה? באיזה אופן אנחנו מפרסמים את היוזמה? מה צריך לעשות?! כפרילנסר הראש בקביעות מוטרד בלחשוף דרך למשוך עוד לקוחות על מנת להכפיל הכנסות ולהתקיים.
דבר ראשון קידום ובניית אתרים לעסקים חדשים
קידום ובניית אתרים לעסקים חדשים הוא העיקר. בסופו של עניין או יותר נכון בראשיתו של עניין, מי משחק אותה? האם זה שאביו משאיר לו ביזנס משפחתי מצליח, הבוטיק המקומי עם הלקוחות הותיקים. וזה טוב עד לחנוכת הכלבו מעבר לכביש.. כולם ילכו לקנות שם קמח, יוגורט, פיתות, בטטה אורגנית, בצל אורגני אך עדיין יהיה חסר “קידום אורגני טבעי ברשת”. ברצינות עכשיו.. איזו מן חיה זו “פרסום אורגני”? אתה לבטח יודע. (ואם לא, אי יאי יאי להתקשר בזה הרגע לאישי שלי, אני מייד מפסיק הכל ונותן לך הסבר רגוע ומפורט). בעקרון הרעיון בפרסום אורגני טבעי הוא לייעל את תנאי האתר בשביל לעזור לדפים שלו לקפוץ לעמודים ההתחלתיים של חיפוש אינטרנטי, ללא צורך לשלם על כל קליק, כמו שעושים בקידום אתרים ממומן.
מרקטינג של דור הקודם, של ימים אלו ושל העתיד דרך קידום ובניית אתרים
הסיפור הזה החל לפני שלושים וחמש שנים, בעודי איש עסקים ילד בכיתה ב’, הבנתי שכסף גודל על עצי נוי: פתחתי עסק מוצלח של סחר בלימונדה תוצרת הבית. אלה היו שנים טובות, התקופה הייתה משובחת, הימים נעו אט אט..מאז העולם קצת השתנה. כיום בבית סטנדרטי יש לכל הפחות כזוג מכוניות, מערכת קולנוע ביתית או שתיים, ארבעה סמארטפונים, אייפד, ומינימום מחשב לכל אחד. המדע צועד קדימה , אנחנו דור ה”אינסטנט”, הכל מיידי ממש במאית השניה. אז מה עלינו לעשות היום כשאנחנו זקוקים ל עורך דין מקרקעין, רואה חשבון מומלץ, בית להשכיר, מסאג’ או שמלת כלה..? כאן נכנס לתמונה קידום ובניית אתרים
קידום אורגני טבעי ללא חומרי הדברה…
קידום ובניית אתרים אורגני – האמת היא שהמונח “טבעי” לא ממש במקום.. כיוון שמשווק אתרים מקצועי, עושה הרבה, אפילו הרבה מאד מניפולציות “שאינן טבעיות” כדי לקדם מילות מפתח בצורה “טבעית”. דוגמה אחת מתוך אינספור ה “מניפולציות”, שאני מפעיל לטקסט הזה שאתם מעלעלים בו כרגע. אם תוסיפו לגולל בין דפי האתר, תשימו לב לכמה כתבות עם מילים לקידום כמו ” שיווק שותפים ” או ” קידום אתרים קישורים חיצוניים “. מאמרים בעלי אותה משמעות בדיוק כמו כתבה זו, אלא שבארגון אחר של משפטים.
למה לייצר כתבה שלמה לגוגל על כל מילת חיפוש, כגון ” קידום ובניית אתרים “? הרי ככל שהאתר עשיר יותר במילות מפתח נכונות, כך יציצו בו יותר לקוחות המעוניינים באותן מילות חיפוש. וכמה מילות חיפוש כבר אפשרי לדחוס אל תוך כתבה אחת באופן “טבעי”? כמו ש כאן בכתבה הזאת בלי לדחוס מעבר למידה אנחנו משווקים את מילות המפתח ” קידום ובניית אתרים לעסקים קטנים “, ” קידום ובניית אתרים לעסקים חדשים ” בצורה כזו שיספיקו פעמים אחדות בלבד של חזרה על המילה. כתבות אוריגינליות וטביעות לחלוטין מבחינת מנוע החיפוש. מבלי להעמיס מילים מעבר למה שנחוץ באופן מאולץ. רוצה עוד טיפים על קידום ובניית אתרים לעסקים ? העבר אלי אימייל שלך ואני אכתוב לך בעזרת השם בהמשך.
קידום ובניית אתרים לעסקים – מהו פרסום בתשלום לגוגל (“גוגל אדוורדס”)?
קידום ובניית אתרים לעסקים בשתי מילים ת’שלם ות’קבל תוצאות על המקום. תשלם לגוגל סכום מוגדר של כסף בשביל כל קליק וגוגל ידאג להרים אתך לאיפה שצריך.. הרי בפשוטו של עניין אדם שאינו מקודם בארבעה או חמישה עמודים הראשונים, איננו בנמצא. עם הנחיה נכונה ומקצועית, יש אפשרות לעשות דברים יפים עם מערכת גוגל אד וורדס. רק שנחוץ ליצור התאמה כדי לא לבזבז כסף על קליקים מיותרים. יש צורך להוסיף לכל סלוגן חיבור לדפי נחיתה הכי רלוונטיים בתוך האתר להורדת עלויות להקלקה. ככל שחווית הגלישה תהיה יותר ממוקדת, כך כל שקל יוביל ליותר המרות. כדאי ליזום מעקב שוטף וניתוח המסע הפירסומי בכדי לבדוק האם ההקלקות קשורות לנושא או שלא..
קידום ובניית אתרים לעסקים ממומן בגוגל יכול להתחוור כמסוכן ללא השגחת מומחה
ראו הוזהרתם! לפתוח חשבון אד וורדס זה איזי פיזי. אך רק מומחה שיפקח בשבילך עין על החשבון (בעבור משכורת סמלית) ימנע ממך המון שגיאות שכיחות שיגרמו לאובדן של אלפי שקלים שאינם אפקטיביים. אני כותב את זה מתוך ניסיון מר של אובדן של יותר מ מיליון ש”ח, לא יעילים שהוצאתי על פרסום ממומן בגוגל בתחילת הדרך. אל תבינו לא נכון.. “רק” 70% מהסכום לא הועיל. (על אף הכל עם ה 30% שעבדו גלגלנו מחזור של כ- 330,000 ₪ בחודש.. יאללה.. מה היה יכול להיות אם הייתה אופטימיזציה כמו שצריך?! )
בואו לרגע נבין את המוח של גוגל בתחום קידום ובניית אתרים לעסקים
כשנגשים אל קידום ובניית אתרים לעסקים חשוב להבין בעצמך איך הדברים עובדים. עכשיו נגיד שאתם מחפשים איזה פסיכולוג או מטפל קודם כל אתם פותחים גוגל (44% ממחשבים 56% דרך סמארטפונים) למודעה שנראית לכם הכי מתאימה ברוב המקרים בדף הראשון. ע”פי מחקר, גולשים שמבקרים בעמוד נחיתה עוזבים תוך עשר-עשרים שניות ונעלמים בלי לומר שלום, אך אם הטקסט נהיר ומדויק למה שהם באו לחפש, אפשרי למשוך אותם להישאר אפילו מספר רגעים. עכשיו למה זה משנה לנו לשיווק? מנוע חיפוש מעיין בכל הפרטים האלה ועל סמך זה (ועוד מאות רבות של נתונים), קובע מי גורלו להיות משווק יותר מחברו “באורגני” ומי ישלם בעבור אותן מילות חיפוש פחות מהמתחרים ב”ממומן”.
כמה נקודות למחשבה ונתונים סטטיסטיים
אגב הנה לכם נתון סטטיסטי מפתיע ומעניין:
מעל תשעים אחוזים מהעסקים מוציאים את כספם על קידום בתשלום פר קליק של מנועי החיפוש (מעל מאה מיליארד שקלים לשנה) ו 9% בלבד על פרסום אורגני. מאידך יש לנו עוד נתונים סטטיסטיים ואלה מראים שהמודעות הממומנות מגיעות לפחות מ 20% מסך כל ההקלקות. קשה להאמין, הא? זאת אומרת ש 80% מהאנשים מקליקים על מודעה אורגנית ונותנים יותר אמון במודעות אורגניות ולא ממומנות. אז למה אף על פי כן רוב מכריע משקיעים בממומן ולא באורגני במנועי חיפוש? בחייאת.. היינו שם כבר.. אנחנו דור ה”רוצים מייד”.. אולי כדאי לחשוב על זה שניה..
קידום ובניית אתרים לעסקים חדשים ושאלות שכל בעל עסק או פרילנסר שואל
אחרי שהבדלנו בין קידום ובניית אתרים לעסקים מהו שיווק אתר אורגני ומה זה קידום ממומן אתם בוודאי שואלים את עצמכם, כמה יעלה קידום אתרים אורגני? כמה עולה קידום בתשלום פר קליק בגוגל? על מה עדיף ללכת, שיווק אורגני או בתשלום פר קליק? כמה זמן לוקח לקדם אתר? אלה הן שאלות נהדרות וענייניות.
הכל תלוי באופי האתר, קיום והיכולת של הביזנס.
הדבר הטוב הוא שאפשרי להתאים את התשובות לאפיון ופוטנציאל של העסק. בתחום קידום ובניית אתרים ניתן להשקיע בין 600 עד 6,500 ₪ ומעלה על קידום אורגני טבעי ו1 ₪ עד 100,000 ₪ ו על שיווק בתשלום לכל הקלקה בגוגל. מה עדיף בתשלום לכל הקלקה או אורגני במנועי חיפוש? הכי בריא לעסק, זה וזה.. קצת מזה, טיפה יותר מזה או שההפך. תלוי במטרה.. כמה זמן לוקח לקדם באופן אורגני בגוגל? זה תלוי בכמה נתונים כדוגמת: גובה התחרות באותו תחום, זמן קיום האתר, באם האתר חדש או ישן.
כוח האתר, מלינקים חיצוניים שלאתרים רלוונטיים חזקים או חלשים.. תלוי מאוד בכמה כסף רוצים לשים בזה, בכמות שעות ה עבודה של מפרסם אתרים באתר, ועוד הרבה פקטורים שיש לבדוק לפני שניתן לאמוד כמה זמן זה ייקח לפרסם אתר כזה או אחר. להלן מחירון קידום אתרים
כשניגשים אל קידום ובניית אתרים לעסקים בשביל מה להתעקש על משווק אתרים טוב?
בנוגע אל קידום ובניית אתרים יתכן ותכירו ת’תחושה שמוסרים לבעל מקצוע כמו מתקן מחשבים את הנייח ועמוק בבטן יש תחושה כאילו עשו עליך טריק.. תחושה כזאת תתכן עם מפרסם אתרים ובצדק. במיוחד כשמקדם אתרים לא מדווח ללקוח על פעולותיו. אז ראשית כל חייב שתהיה שקיפות מלאה. מפרסם אתרים מקצועי ידאג שהאתר יהיה תמיד מתוחזק ומתוקתק. הגוגל של אתמול איננו הגוגל של היום והאתרים של היום הם לא האתרים של מחר. תמיד יש להיות צעד אחד קדימה וכמובן שגם להתאים את מבנה האתר לסמארטפונים של עכשיו ולהיי טק המשתנה מיום ליום.
קידום ובניית אתרים לעסקים – מה עושה מפרסם אתרים בכמה מילים
קידום ובניית אתרים כולל עריכת הכתבות של תוכן הביזנס המקשר כל כתבה למילת חיפוש באופן האופטימלי למנועי חיפוש, כולל אפיונים וטקסט חלופי לתמונות. יצירת נישה בגוגל על ידי בחירה נכונה של מילות חיפוש, הכי טובות שיביאו למקסימום קליקים. לדוגמה מילת חיפוש “עורך דין” עם מאות חיפושים בחודש תוביל לפחות הקלקות ממשפט חיפוש “עורך דין נדלן בנתניה” המובילה לכמה עשרות חיפושים בחודש אבל עם רלבנטיות הרבה יותר גבוהה. שימת עין מתמשכת על האינטראקציה של הלקוחות הפוטנציאליים עם האתר ותכנון שינויים לשיפור.
כמה שה “Bounce Rate” (עזיבת האתר) פוחת, אחוזי ההמרה באינטרנט גבוהים, זמן השארות באתר גבוה יותר לעומת המתחרים. שליחת קישורים רלוונטיים מהאתר עצמו לאתרים חיצוניים שהם חזקים, ולא מתחרים. ובהתאם לתקציב, חיזוק ה DA – סמכותיות הדומיין וה PA – כוח כל דף באתר. ע”י עבודה מבחוץ לתוך האתר – מאתרים שיש להם סמכות גבוהה. כולל יצירת כתבות חדשות לתוך האתרים שיש להם סמכות גבוהה ושליחת לינקים לאתר בית העסק.
אנחנו מתמחים קידום ובניית אתרים לעסקים ובשיווק אורגני למיני מקצועות
קידום אתרים ייעוץ וקידום ובניית אתרים לעסקים כמו אתר לרופא שיניים, לקבלן, לחנויות אופנה, לאולמות ארועים קידום אתרים לעורכי דין ועוד.. כאשר לכל עסק היבטים משלו, ותחרות משלו. חשוב להדגיש את היתרון שלך ולסגנן את האתר באופן מושך, מהיר, זמין, להתאים למה שהולך ומקובל היום בשוק. ברגע שהאתר לא מטופח, המבקר קולט את זה ויש לזה השפעה על ההחלטה שלו האם להמשיך איתך. ברגע שהוא יזדמן לאתר אחר יותר “מבריק” ונוח לשימוש, רוב הסיכויים שהוא יעדיף אותו.. גם אם אתה יותר טוב בתפקידך, בעל המלצות, כשרוני וכד..
כשמדובר על קידום ובניית אתרים לא זה מה שקובע..
רופא טוב שהצטיין באקדמיה, לאו דווקא גובר על קולגה שלא ברור איך התקבל והעביר אותה בלימודים אך הביזנס שלו צולח פי כמה מכיוון שיש לו מקדם אתרים שיודע את העבודה. גוגל לוקח בחשבון מעל מאתיים רכיבים לפני שהוא משייך דירוג לדף. אם פעם הייתה תחרות לבית עסק בתחילת הרחוב ולעסק שבסופו, עכשיו בעולם האינטרנט התחרות גדולה הרבה יותר לכל בעל עסק והכל חשוף וזמין. בזמן שלנו כולם פועלים דרך האינטרנט, כולם מפרסמים בגוגל, למי יש זמן לחפש בשבועון או להמתין להקשיב לרדיו כשהוא צריך משהו. רק בגוגל.
ולכן כנראה כסף באמת לא צומח על עצים אך עסקים מתעשרים על רשת האינטרנט של גוגל… פנו אל שרותי קידום אתרים בלינק!
קידום ובניית אתרים לעסקים | קידום ובניית אתרים לעסקים קטנים | קידום ובניית אתרים לעסקים קטנים חדשים