בס"ד

מה זה SEO

מה זה SEO
דף הבית » מה זה SEO

מה זה SEO

פרסום עסקים בזמננו אנו

אז כיצד רואה חשבון מן הישוב שרק השלים את הכשרתו וחולם להתחיל משרד משל עצמו מתחרה מול כל הגדולים בשוק העבודה המוצף? איך מישהו צעיר שעמל בפיצריה בתפקיד שותף כלים ורכש נסיון בהכנת פיצות מעז לפתוח רשת פיצריות צולחת משלו? שנים של השקעה, הכשרה, עשיתי קורס, רכשתי ידע ואף קצת ניסיון. מה עכשיו? איך אנחנו מפרסמים את היוזמה? מה עושים?! כעצמאי השכל בקביעות טרוד בלמצוא דרך להביא לקוחות חדשים כדי להכפיל את ההכנסה ולצאת ברווח.

פרסום של דור הקודם, של כעת ושל מחר

מה זה SEOהסיפור הזה החל לפני 35 שנים, בהיותי בעל עסק בן 8, הבנתי ששקלים גודלים על עצי פרי: הפעלתי דוכן מוצלח של מכירת מיץ אשכוליות ביתית. היו אלה שנים נאות, הזמן היה רגוע, הימים נעו אט אט.. אבל מאז העולם קצת השתנה. כיום בכל בית יש לפחות 2 מכוניות, זוג מערכות טי וי, כארבעה סמארטפונים, אייפד, ומינימום מחשב אישי לכל אחת ואחד. הנתונים מבהילים. המדע צועד קדימה , אנו דור ה”כאן ומייד”, אנשי המייד ממש בעשירית השנייה. אז מה עלינו לעשות כיום כשאנו צריכים אינסטלטור, יועץ משכנתאות, בית להשכיר, ספא בקיסריה או חליפת חתן..?

קידום אורגני SEO במנוע חיפוש

בסופו של דבר או שעדיף לומר בתחילתו של עניין, מי נוחל הצלחה? האם זה שהוריו משאירים לו בית עסק משפחתי צולח, הבוטיק המקומי עם כל הלקוחות הקבועים. וזה עובד עד שיפתחו הרשתות הגדולות בקרבת.. ומיד יחסר “פרסום אורגני אונליין”.  מה זה בעצם “פרסום אורגני”? אתה בטח כבר יודע. (ואם לא, אין מצב, דחוף להתקשר כאן ועכשיו לאישי שלי, ואני מפסיק הכל ומסביר לך ברצון וסבלנות). באופן עקרוני הרעיון בפרסום אורגני במנועי חיפוש הוא לייעל את תנאי האתר על מנת לסייע ללינקים שלו להתקדם לעמודים הראשונים של חיפוש אינטרנטי, מבלי שצריך לממן כל קליק, כמו שנעשה בשיווק אתרים ממומן.

קידום אורגני טבעי ללא כימיקלים…

בעקרון המונח “טבעי” לא ממש נכון.. מפני שמפרסם אתרים טוב, עושה שפע, אפילו המון מניפולציות “לא טביעות” כדי לדחוף מילות מפתח קדימה בצורה “טבעית”. דוגמא אחת מתוך מאות “מניפולציות”, אינני בטוח שמותר לי, אך אגלה לכם סוד על אף זאת (רק בינינו) על טכניקה מסוימת שאני משתמש לטקסט הזה שאתם מדפדפים בו כעת. אם תוסיפו לגולל בבלוגים באתר, תראו מספר מאמרים עם מילות מפתח כמו “קידום אתרים” או “קידום אתרים לעורכי דין באינטרנט“. כתבות בעלי אותה משמעות בדיוק כמו הכתבה הנוכחית, רק שבשילוב שונה של מילים ומשפטים.

 מאמר שלם רק למילת מפתח – “מה זה SEO”

הרעיון הוא שככל שהאתר רווי במילות חיפוש רלוונטיות, כך יציצו בו יותר גולשים המקלידים את אותן מילות חיפוש. וכמה מילות מפתח כבר ניתן לדחוף לתוך כתבה אחת ב”טבעיות”? כמו כאן בכתבה הזאת בלי לצופף יותר מדי אנו משווקים את מילות החיפוש “מה זה SEO”, “מה זה אופטימיזציה למנועי חיפוש” ו”קידום אתרים SEO”. ככה שיספיקו פעמים ספורות בלבד של חזרה על המילה. כתבות אוריגינליות וטביעות לחלוטין מבחינת גוגל. מבלי לצופף יותר מדי מילים באופן מאולץ. רוצה לדעת עוד? מממ… שלח אלי אימייל שלך ואני אכתוב לך בעזרת השם בהמשך.

מה זה קידום ממומן (“גוגל אדוורדס”)?

בקצרה תשלם וקבל תוצאות על המקום. תעביר לגוגל סכום מוגדר של כסף בעבור כל הקלקה והמנוע החיפוש יתארגן להעביר אתך בהתאם.. כי בפשוטו של עניין אדם שלא ממוקם ב 4 או 5 דפים התחלתיים, אינו קיים. עם הנחיה מדויקת ומקצועית, ניתן להגיע למלא תוצאות יפות עם קידום בגוגל אדוורדס. רק שהכרחי לעשות התאמה כדי להמנע מתשלום על קליקים מיותרים. יש צורך לצרף לכל סלוגן קישור לדפי נחיתה הכי רלוונטיים מתוך האתר להורדת עלויות לקליק. יהיו יותר המרות לקליק פר שקל ככל שהגלישה יותר ממוקדת. צריך לבצע מעקב שוטף וניתוח הקמפיין בכדי לבחון באם ההקלקות קשורות לנושא או שלא..

שיווק ממומן ברשת עלול להיות מסוכן ללא עזרה מקצועית

אני את שלי אמרתי! לפתוח חשבון אדוורדס זה משהו שכל אחד יכול לעשות. אמה מה, מומחה בלבד שיפקח בשבילך עין על החשבון (בעבור סכום סמלי) יחסוך לך מלא טעויות נפוצות שיובילו להפסד של אלפי שקלים שאינם מועילים. הנני אומר את זה מתוך התנסות מרה של הפסד של מעל מיליון שקלים חדשים, לא אפקטיביים שהוצאתי על שיווק בתשלום פר קליק בראשית הדרך. רק שיהיה ברור.. “רק” 70% מהסכום לא היה יעיל. (בכל זאת עם ה 30% שעשו ת’עבודה קיבלנו תפוקה של סביבות 380,000 ₪ לחודש.. יאללה.. מה היה אילו הייתה אופטימיזציה יעילה?! )

בוא ניכנס רגע למחשבה של גוגל

עכשיו נאמר שאתם צריכים איזה עורך דין או מטפל ואתם פותחים גוגל (44% ממחשבים 56% דרך סמארטפונים) למודעה שנדמה לכם כי היא הרלוונטית ביותר בדרך כלל בעמוד הראשון. על פי מחקר, גולשי אינטרנט שנכנסים לדף נחיתה מוותרים תוך עשרים שניות לכל היותר שניות וממשיכים הלאה, אולם אם המסר ברור ומדויק למה שהם צריכים, יש הזדמנות לשכנע אותם להישאר אפילו מספר רגעים. עכשיו איך זה חשוב לנו לפרסום? גוגל מעיין בננתונים הללו ועל סמך זה (ועוד עשרות ומאות נתונים), קובע מי גורלו להיות מקודם יותר מרעהו “באורגני” ומי יחויב בעבור אותן מילות חיפוש פחות מהמתחרים ב”ממומן”.

מספר דברים לשקול ונתונים סטטיסטיים

לדוגמה הנה לכם נתון סטטיסטי מפתיע ומעניין:
מעל תשעים אחוזים של בעלי העסקים משקיעים את הונם על קידום בתשלום פר קליק של גוגל (מעל 100,000,000,000 ₪ לשנה) ורק תשעה אחוז על קידום אורגני במנועי חיפוש. אך ראו זה פלא יש לנו עוד נתונים סטטיסטיים ואלה מראים שהמודעות הממומנות מגיעות לפחות מ 20% מסך ההקלקות. הפתעה! זאת אומרת ש 80% מהאנשים מקליקים על מודעה אורגנית ונותנים יותר אמון במודעות אורגניות ולא ממומנות. אז למה ואיך למרות כל זאת הרוב שמים את כספם בממומן ולא באורגני במנועי חיפוש? בחייאת.. היינו שם כבר.. אנו דור ה”אין זמן”.. תחשבו על זה רגע..

דילמות הכי שכיחות של בעל עסק עצמאי או פרילנסר

לאחר שלמדנו מה זה SEO ושהבדלנו בין מהו פרסום אתר אורגני ומה זה פרסום בתשלום לכל הקלקה הנכם בודאי תוהים, כמה יעלה לקדם אתר בגוגל? כמה יעלה פרסום בתשלום לכל קליק באינטרנט? מה עדיף, קידום אורגני טבעי או בתשלום לכל הקלקה? כמה זמן יקח לפרסם אתר? אלה קושיות טובות וצודקות.

הכל תלוי בסטטוס האתר, והפוטנציאל של העסק.

הדבר הטוב הוא שניתן לקשר את התשובות הללו לאפיון ופוטנציאל של הביזנס שלכם. ניתן לשים בין 600 עד 5,500 ₪ ומעלה על קידום אורגני במנועי חיפוש ו1₪ עד 100,000 ₪ ו על פרסום בתשלום פר קליק אונליין. מה משתלם יותר בתשלום לכל קליק או אורגני במנועי חיפוש? הכי שווה לעסקים, גם וגם.. קצת מזה, טיפה יותר מזה או להפך. תלוי במטרה.. כמה זמן לוקח לשווק באופן אורגני טבעי? זה תלוי בכמה וכמה נתונים כמו: גובה התחרות בתחום המדובר, זמן קיום האתר, האם האתר צעיר או וותיק. כוח האתר, מקישורים חיצוניים שלאתרים משיקים חזקים או חלשים.. תלוי מאד בכסף שרוצים לשים בזה, בזמן העבודה של איש מקצוע באתר, ועוד כמות נאה של מרכיבים שחייבים לנתח לפני שאפשר לאמוד כמה זמן ייקח לקדם אתר כזה או אחר.

למה צריך משווק אתרים מקצועי

זוכרים ת’הרגשה שמשאירים לבעל מקצוע כמו מוסכניק את הרכב ועמוק בפנים זה מרגיש כאילו עבדו עליך.. תחושה כזאת תתכן עם משווק אתרים באינטרנט ובצדק. במיוחד אם מפרסם אתרים לא משתף את הלקוח במה שהוא עושה. אז קודם כל חשוב שיהיה שקיפות מלאה. מפרסם אתרים מקצועי ישמור את האתר תמיד מתוחזק ומתוקתק. הגוגל של אתמול איננו הגוגל של היום והגוגל של היום אינו הגוגל של מחר. יש כל הזמן להיות אפ טו דייט ויש גם להתאים את תצוגת האתר לטלפונים החכמים של עכשיו ולטכנולוגיה המשתנה מיום ליום.

מה עושה משווק אתרים בכמה מילים

ארגון הכתבות של תוכן העסק המחבר כל כתבה למילת חיפוש באופן האופטימלי למנוע החיפוש, כולל הגדרות ומלל חלופי לויז’ואלס. יצירת נישה באינטרנט על ידי בחירה נכונה של מילות חיפוש, הכי אקטואליות שיהפכו להכי הרבה קליקים. למשל מילת מפתח “עורך דין” עם כמה מאות חיפושים בחודש תכניס פחות קליקים ממילת חיפוש “עורך דין מקרקעין בראשון לציון” המגיעה לכמה עשרות חיפושים בחודש אבל עם רלבנטיות הרבה יותר טובה. בקרה תמידית על האינטראקציה של הלקוחות הפוטנציאליים עם האתר ותכנון שינויים נכונים. ככל שה “Bounce Rate” (עזיבת אתר מוקדמת) יורד, אחוזי הקליקים באינטרנט גבוהים, זמן התעכבות באתר גבוה יותר לעומת המתחרים. שליחת קישורים מתאימים מהאתר המדובר לאתרים אחרים שהם רלוונטיים, ולא מתחרים. וככל שהתקציב מאפשר, חיזוק ה DA (כוח הדומיין) וה PA (סמכותיות של דף בודד באתר). ע”י עבודה מבחוץ לתוך האתר – מאתרים בעלי כוח וסמכותיות חזרה. כולל כתיבת מאמרים חדשים לתוך האתרים עם סמכות גבוהה וחיבור קישורים לאתר שלכם.

אנחנו מתמקצעים בקידום אורגני למגוון המקצועות

פרסום אתר לרופא שיניים, לקבלן, לחנויות אופנה, למסיבות יום הולדת ועוד.. לכל עיסוק יש בחינות משלו, התחרות שלו. יש להתפקס על היתרון שלך ולארגן את האתר באורח זמין, מהיר, מושך, להתאים למה שמקובל והולך בשוק של היום. ברגע שהאתר לא מטופח, הלקוח הפונטיאלי רואה את זה ויש לזה השפעה על ההחלטה שלו האם להשאר. כשהוא יכנס לאתר אחר יותר “נוצץ” והגיוני, סיכוי גדול שהוא יבחר בו.. גם אם אתה יותר איכותי בתפקידך, בעל תעודות, כשרוני וכו’..

מה זה SEO? זה מה שקובע..

רואה חשבון משכיל שמצטיין באוניברסיטה, לא בהכרח גובר על עמיתו שלא ברור איך התקבל והעביר אותה בלימודים אך המשרד שלו מצליח פי כמה וכמה כיוון שיש לו משווק שיודע את העבודה. גוגל מבחין במעל 200 פרטים לפני שהוא משייך דירוג לדף. אם פעם הייתה תחרות לחנות בקצה האחד של הרחוב ולעסק שבקצה השני, עכשיו באינטרנט התחרות רבה יותר לכל חנות והכל גלוי וזמין. בימים אלו כולם פועלים אונליין, כולם מפרסמים באינטרנט, למי יש זמן לתור אחר פרסום במגזין או להמתין למודעה ברדיו כאשר הוא זקוק למוצר או שירות מסויים. רק במנוע חיפוש.
אז אולי באמת כסף לא צומח על עצים אך עסקים גדלים על מנועי חיפוש כמו גוגל…

מקדם אתרים אברהם רגבסקי

אברהם רגבסקי

הסיפור התחיל לפני 35 שנה בעודי איש עסקים בן 8 גיליתי שכסף גודל על עצים! פתחתי עסק משגשג של מכירת לימונדה ביתית. היו שנים יפות, הזמן היה איכותי, הימים היו ארוכים.. בלה.. בלה.. בלה.. מאז העולם קצת השתנה. גילית שכסף לא גודל על עצים אבל עסקים בהחלט גודלים על גוגל…

אפילו את גוגל ניתן לנצח בדירוג!

מחפשים מומחה להגדלת הכנסות?

SEO

לקוחות ממליצים

משרד עורכי דין קולודני

אברהם עשה ועושה עבודה מצוינת בקידום אתר המשרד שלנו. בזכות עבודתו המסורה הצלחנו להגדיל בזמן קצר ובאחוזים ניכרים את נתח החשיפה של אתר המשרד וכל זה תוך שאנחנו מפחיתים תשלומים על סוגי פרסום אחרים. בקיצור, אנחנו מרוצים וממליצים!

משרד רו"ח מיכאל גבאי

בס"ד בזכות קידום אורגני שאברהם עושה, האתר שלי עולה בעמוד ראשון במעל 300 מונחים. אברהם מקדם אתרים מעולה. פתחתי עסק עם לקוחות מעטים. הקידום שלו עזר לי רבות. הגיעו אלי דרך האתר לקוחות רבים. ברוך ה' היום העסק יציב וכל הזמן מתפתח בקצב עולה.

מערכות סאונד

הכרתי את אברהם דרך האינטרנט... כבר בשיחה איתו הבנתי שמודבר במקצוען אבל מעבר לזה בבחור אמין שעושה עבודה טובה מאד. במקרה שלי הגענו לתוצאות מטורפות בזמן קצר מאד בזמן שחברות אחרות יותר יקרות דברו על תוצאות רק לאחר שנה אז כאן זה התחיל לקרות תוך חודש וחצי.. אני שמח מאד שהכרתי אותו ובכך אני יודע שכל שקל שאני משלם לו זה עבור נטו עבודה של מקצוען אמיתי.. אברהם אתה אלוף אמיתי תודה לך ממליץ לכולם מאד מאד...

מאמרים אחרונים

מקדם אתרים אברהם רגבסקי

מקדם אתרים אברהם רגבסקי

מקדם אתרים מומלץ אברהם רגבסקי : קידום אתרים מקצועי 2024 Website promoter Avraham Regevsky SEO expert בניית אתרים לעסקים זה פשוט. קידום ובניית אתרים שגוגל

קידום אתרים לעורכי דין אברהם רגבסקי
עורכי דין

קידום אתרים לעורכי דין 2024

הרבה לקוחות ש”חצי מבינים” בנושא קידום אתרים לעורכי דין שואלים שאלות לא נכונות שלמדו לשאול (אולי מאיזה סרטון יוטיוב), בכלל לא רלוונטיות למטרה שלהם. כמו

חברת בניית אתרים לעורכי דין
עורכי דין

בניית אתרים לעורכי דין

לפני שחושבים על בניית אתרים לעורכי דין צריך קודם כל לחשוב על השלב הבא – קידום אתרים לעורכי דין ולא סתם אתר תדמית או דף

פרסום בגוגל
שירותי קידום אתרים

פרסום בגוגל לעסקים

פרסום עסקים בגוגל חשוב לעשות עם חברה אמינה ולמה? מי שחווה בעבר טיפול של פרסום בגוגל לעסקים עם חברות קידום יודע כמה מדובר בעניין חשוב

בונה אתרים
בניית אתר וורדפרס

בונה אתרים בוורדפרס

בונה אתרים בוורדפרס שגוגל אוהב. 17 סיבות למה בונה אתרים בוורדפרס חייב להיות מומחה בקידום אתרים למה בכלל לבנות אתר? ולמה חשוב שהבונה אתרים יהיה

קידום אתרים באנגלית
מאמרים

קידום אתרים באנגלית

קידום אתרים באנגלית מומלץ לכל מי שרוצה להרחיב את מעגל הלקוחות. כמו כן מי שעובד עם חנות אינטרנטית ובכללית טוב שלכל אתר יהיה יכולת שפות.

רוצה להתקדם?
close slider

בס”ד

מחירון קידום אתרים בגוגל

050-8918288

לקוחה מתלוננת! (ברוך השם)
Call Now Button