בס"ד

חברה לשיווק עסקים באינטרנט

חברה לשיווק אתרים יוצרת חיבור בין אורות בחושך
דף הבית » חברה לשיווק עסקים באינטרנט

 

חברה לשיווק עסקים באינטרנט מספרת איך היא מקדמת אתרים בגוגל – איך מקדמים אתר לעמוד 1 במנועי חיפוש !  ומספקת קידום אתרים seo. שיווק אתרים בזמננו אנו. מה תפקידו של מקדם אתרים בכמה מילים. ולמה צריך מפרסם אתרים מקצועי. בוא ניכנס רגע למחשבות של גוגל…

חברה לשיווק עסקים באינטרנט של פעם, של עכשיו ושל הדור הבא

סיפורי התחיל לפני מעל שלושים שנה, בעודי בעל עסק ילד בן שמונה, ראיתי שכסף גודל על עצים קטנים: פתחתי עסק משגשג של סחר בלימונדה ביתית. אלה היו השנים, הזמן היה רגוע, הימים נעו אט אט.. מאז העולם השתנה מעט. כיום בבית סטנדרטי יש לכל הפחות זוג אוטואים, מערכת קולנוע ביתית או שתיים, כארבעה סמרטפונים, אייפון, ולפחות מחשב לכל אחד ואחת. הנתונים מבהילים. המדע התפתח , אנו דור ה”כאן ועכשיו”, אנשי המייד ממש בשניה זו. אז איך עלינו להתנהל כיום כשאנחנו מחפשים עורך דין מושבים, רואה חשבון מומלץ, חופשה טובה, ערב גיבוש לעובדים או חליפת בר מיצווה..? היום אם אין לך חברה לשיווק עסקים באינטרנט שיודעת מה היא עושה אתה בבעיה.

שיווק באינטרנט בזמננו אנו

שיווק אינטרנט כדור הארץ מתפתח
חברה לשיווק אינטרנטי היא הדרך לקידום העסק בעולם המדיה של היום, בו שיווק באינטרנט היינו עיקר הקשר עם הלקוחות

אז איך איש מקצוע רגיל שאך סיים את לימודיו ומקווה לפתוח משרד משלו מתמודד נגד כל הגדולים בשוק העבודה המוצף? כיצד בן אדם צעיר שעמל בפיצריה כמנקה שולחנות ורכש נסיון בהכנת פיצות יכול להתחיל רשת פיצריות מצליחה משלו? למדתי שנים, הכשרה, סיימתי קורסים, צברתי ידע וגם קצת ניסיון. מה כעת? איך אנחנו משווקים את הביזנס? מה צריך לעשות?! כעוסק עצמאי אתה תמיד עסוק בלהביא יותר לקוחות על מנת להכפיל את ההכנסה ולהרוויח מספיק. זה לא קל ויש הרבה ללמוד אך חברה לשיווק באינטרנט תוכל לעזור לך לעשות זאת!

איך לבחור חברה לשיווק אתרים באינטרנט

חשוב לשים דגש על חברה לקידום אתרים בעלת ניסיון , עדכניים בשינויים היום יומיים של גוגל, חברה לשיווק אתרים באינטרנט בעלת לקוחות מרוצים וממליצים ובעל אמינות גבוהה ושקיפות לבית העסק כולל עדכון שוטף ופירוט תשלום – על מה ולמה.

חברה לשיווק באינטרנט באופן אורגני טבעי בגוגל

בסופו של עניין או יותר נכון בתחילתו של עניין, מי מצליח? מי שמקודם במנועי חיפוש. חברה לשיווק עסקים באינטרנט בפרט תמליץ על  “פרסום אורגני טבעי אונליין”. איזו מן חיה זו “שיווק אורגני”? אתה בטוח יודע. (ואם לא, אוי ואווי תתקשר מיד לאישי שלי, ואני עוזב הכל ומסביר לך ברצון וסבלנות). בעקרון המטרה בקידום אתרים אורגני היא לשדרג את נתוני האתר על מנת לעזור לדפים שלו להופיע בעמודים הראשונים של מנוע החיפוש, ללא צורך לשלם על כל קליק, כמו שנעשה בפרסום ממומן.

קידום אורגני טבעי בלי תוספות…

בעקרון המונח “טבעי” לא לגמרי מדויק.. מכיוון שמפרסם אתרים טוב, מבצע שפע, אפילו המון מניפולציות “שאינן טבעיות” בכדי לדחוף מילות מפתח קדימה באופן “טבעי”. דוגמא אחת מתוך מאות “מניפולציות”, אני לא בטוח שמותר לי, אך אגלה לכם סוד על אף זאת (בינינו) על קוד מסוים שאני מפעיל לטקסט הזה שאתם מעלעלים בו עכשיו. אם תמשיכו לגולל בין דפי האתר, תבחינו בכמה כתבות עם טקסטים כגון ” חברת שיווק אינטרנטי – ניתוח סיכוי להימצא בעמוד 1, חינם!  או ” מומחה לשיווק אתרים – צעד 1 לאיך להגיע לקידום איכותי ויעיל  “. מאמרים בעלי אותו תוכן בדיוק כמו המאמר הזה, רק בואריאציה שונה של משפטים.

הרי ככל שהאתר עשיר במילות מפתח מתאימות, כך יציצו בו יותר אנשים המתעניינים ב מילות החיפוש האלה. וכמה מילות מפתח כבר אפשרי לדחוף לתוך כתבה בודדת ב”טבעיות”? לדוגמא פה במאמר הזה בלי לדחוס מעבר למידה אנו מקדימים את מילות המפתח ” חברה לשיווק אינטרנטי “, ” חברה לשיווק באינטרנט ” , באופן כזה שיספיקו פעם או פעמיים בלבד של חזרה על המילה. מאמרים מקוריים ואורגניים לחלוטין מבחינת הרשת. מבלי להעמיס יותר מדי מילים באופן מאולץ. לגלות לך עוד? מממ… העבר אלי כתובת אימייל שלך ואני אכתוב לך בעזרת השם בהמשך.

מה זה קידום ממומן (“גוגל אדוורדס”)?

בקצרה ת’שלם ותקבל תוצאות מיידיות. תתן לגוגל סכום מוגדר של כסף בעבור כל הקלקה וגוגל ידאג להעביר אתך לאיפה שצריך.. כי תכלס עסק שלא מופיע בארבעה או חמישה דפי חיפוש הראשונים, אינו קיים. עם הנחיה נכונה ממקצוען, ניתן להגיע לתוצאות מאוד יפות בעזרת אד וורדס. רק חשוב לעשות התאמה כדי להמנע מתשלום על הקלקות מיותרות. חשוב לתת לכל פוסט חיבור לדפי נחיתה תואמים ביותר מתוך האתר להוזלת עלויות להקלקה. חווית גלישה ממוקדת יותר מובילה ליותר המרות. צריך לעשות מעקב שוטף ולנתח את המסע הפירסומי כדי לראות באם ההקלקות קשורות לנושא או לא.. שיווק אתרי מסחר עם חברת קידום מספר 1 בשיווק אתרים תשמח לספר לכם על הדרך שעברה אצלנו מעמוד 20 לעמוד ראשון

פרסום ממומן בגוגל עלול להתחוור כמסוכן ללא עזרת מומחה

עוגת סטטיסטיקה במחשב עם חברה לשיווק אתרים באינטרנט
חברה לשיווק באינטרנט המספקת שרותי קידום בכל התחומים. פרסום ומיתוג העסק כמו גם קידום לעסקים גדולים או קטנים כל אחד בהתאמה אישית לצרכיו

ראו הוזהרתם! כל אחד יכול לפתוח חשבון אד וורדס. אבל רק מומחה שינהל לך את הפירסום (תמורת משכורת סמלית) ימנע ממך הרבה מאד שגיאות נפוצות שיובילו להפסד של אלפי שקלים שאינם יעילים. אני כותב זאת מתוך ניסיון מר של הפסד של יותר מ מיליון שקלים חדשים, לא אפקטיביים ששמתי על קידום בתשלום לגוגל בראשית הדרך. אל תבינו לא נכון.. “רק” 70% מהסכום בוזבז לשווא. (בכל זאת עם ה 30% שעבדו גלגלנו מחזור של מעל 330,000 ₪ בחודש.. אוף.. מה היה אילו הייתה אופטימיזציה כמו שצריך?! )

בוא ניכנס רגע למחשבה של גוגל

נניח שאתם מחפשים איזה עורך דין או וטרינר קודם אתם נכנסים לגוגל (מהמחשב – %44 56% דרך סמארטפונים) למודעה שהכי קופצת לכם לעין ככלל גורף בדף הראשון. מחקרים הראו שאנשים שמבקרים בדף נחיתה מוותרים תוך עשרים שניות לכל היותר שניות וממשיכים הלאה, אולם אם המסר ברור וממוקד למה שהם באו לחפש, ניתן למשוך אותם להתעכב אפילו מספר דקות. עכשיו איך זה משנה לנו לשיווק? גוגל שוקל את כל הנתונים הללו ועל סמך זה (ועוד מאות רבות של נתונים), מחליט מי גורלו להיות מיוחצן יותר מעמיתו “באורגני” ומי ישלם בעבור מילות מפתח פחות מהאחרים ב”ממומן”.

כמה דברים לשקול ונתונים סטטיסטיים

לדוגמה הנה פרט סטטיסטי מפתיע ומסקרן:
91% מהעסקים משקיעים את הונם על קידום בתשלום פר קליק של מנועי החיפוש (מעל מאה מיליארד שקל בשנה) ורק %9 על קידום אורגני טבעי. מצד שני יש לנו נתונים נוספים שאומרים שהמודעות הממומנות מגיעות לפחות מ 20% מסך הקליקים. קשה להאמין, הא? כך ש 80% מהגולשים מקליקים על פוסט אורגני ונותנים יותר אמון בפרסומים אורגניים לעומת ממומנים. אז איך למרות כל זאת הרוב שם כספו בממומן ולא באורגני טבעי? בחייאת.. היינו שם כבר.. אנחנו דור ה”אינסטנט”.. נקודה למחשבה..

שאלות הכי שכיחות של בעל עסק שואל חברה לשיווק עסקים באינטרנט

לאחר שהבדלנו בין מהו שיווק אורגני ומהו פרסום בתשלום פר קליק אתם לבטח שואלים את עצמכם, כמה עולה קידום אתרים טבעי אורגני בגוגל? כמה יעלה קידום ממומן ברשת? על מה עדיף ללכת, שיווק אורגני טבעי או בתשלום לכל קליק? כמה זמן לוקח לקדם אתר? כל אלה שאלות טובות ונכונות.

התשובות בהתאם למצב של האתר, והיכולת של העסק.

כל היופי שניתן להתאים את התשובות הללו לאופי ומסוגלות של בית העסק. ניתן להשקיע בין 600 עד 5,000 ₪ ומעלה על שיווק אורגני בגוגל ושקל אחד עד 100,000 ₪ ויותר על קידום בתשלום לכל קליק אונליין. מה כדאי יותר ממומן או אורגני? הכי בריא לביזנס, גם זה וגם זה.. קצת מזה, יותר מזה או להפך. תלוי במטרת העסק.. כמה זמן לוקח לשווק באופן אורגני טבעי? העניין תלוי בכמה נתונים כדוגמת: רמת התחרות באותו תחום, וותק האתר, באם האתר צעיר או ותיק. עוצמת האתר, מלינקים חיצוניים באתרים רלוונטיים חלשים או חזקים.. תלוי מאד בתקציב שרוצים לשים בזה, בכמות שעות העבודה של איש מקצוע באתר, ועוד כמות נאה של מרכיבים שיש לבחון לפני שניתן לאמוד כמה זמן זה ייקח לשווק אתר מסוים.

למה להתעקש על חברה לשיווק אתרים עסקיים

חברה לשיווק אתרים יוצרת חיבור בין אורות בחושך
חברה לשיווק עסקים באינטרנט מוצרכת לכל בעל עסק או עצמאי הרוצה לקדם את עצמו. קידום עסקים הוא תחום מורכב ויש להיות בעל ניסיון בתחום על מנת לשפר ולא להזיק

מכירים ת’תחושה שמשאירים לבעל מקצוע כמו מוסכניק את הרכב ועמוק בקישקע יש תחושה שקימבנו אותך.. כך התחושה עם מפרסם אתרים ובצדק. במיוחד אם משווק אתרים לא מדווח ללקוח על פעולותיו. אז ראשית כל חייב שיהיה שקיפות טוטאלית. מקדם אתרים מקצועי ידאג שהאתר יהיה תמיד במצב אופטימלי. האינטרנט של אתמול הוא לא האינטרנט של היום והאינטרנט של היום אינו האינטרנט של מחר. כל הזמן צריך להיות אפ טו דייט וכמובן שגם להתאים את מבנה האתר לסמארטפונים החדשים ולהייטק המתפתח מיום ליום.

מה עושה משווק אתרים בגוגל על קצה המזלג

עריכת כתבות של תכני בית העסק המחבר כל כתבה למילת מפתח באופן האופטימלי למנועי חיפוש, כולל אפיונים וטקסט חלופי לתמונות. יצירת גומחה בגוגל על ידי בחירה נכונה של מילות חיפוש, הכי טובות שיגרמו להכי הרבה הקלקות. לדוגמא מילת חיפוש “עורך דין” עם כמה מאות חיפושים בחודש תייצר פחות המרות ממילת מפתח “עורך דין מקרקעין במרכז תל אביב” המגיעה לעשרות חיפושים בחודש אבל עם שייכות לעסק הרבה יותר טובה.

שימת עין רציפה על האינטראקציה של הגולשים עם האתר ויזימת שינויים בהתאם. ככל שה “Bounce Rate” (עזיבת אתר מוקדמת) יורד, אחוזי הקליקים במנועי חיפוש יותר גבוהים, זמן שהייה באתר יותר גבוה לעומת המתחרים. בניית לינקים מתאימים מהאתר שלכם לאתרים חיצוניים רלוונטיים, לא מתחרים. ובהתאם לתקציב, חיזוק ה DA – כוח הדומיין וה PA – סמכותיות של כל דף באתר. ע”י עבודה חיצונית אל תוך האתר – מאתרים בעלי סמכותיות גבוהה. כולל חיבור מאמרים חדשים לתוך האתרים עם סמכותיות גבוהה והפניית לינקים לאתר שלכם.

אנו מתמחים בפרסום אורגני למיני מקצועות

פרסום אתר לנוטריון, למעסה, לחנויות בגדים, למסיבות יום הולדת ועוד.. ולכל בית עסק יש בחינות משלו, התחרות שלו. חשוב להתפקס על היתרון שלך ולעצב את האתר באורח מהיר, מושך, זמין, להתאים למה שמקובל והולך היום בשוק. אם האתר מיושן, הלקוחות פוטנציאליים מרגישים את זה ויש לזה השפעה על ההחלטה שלהם האם להשאר. ברגע שהוא יפקוד אתר שונה יותר “מבריק” והגיוני, סיכוי גדול שהוא יבחר בו.. גם אם אתה יותר טוב בתפקידך, בעל ניסיון, כשרוני וכד’.. זה לא מה שקובע.. רופא בעל ידע שמצטיין באוניברסיטה, לאו דווקא גובר על עמיתו שלא ברור איך התקבל ושרד בלימודים והעסק שלו צולח הרבה יותר כי יש לו מקדם אתרים שיודע מה לעשות ואיך.

מנוע חיפוש כמו גוגל מתייחס למעל מאתיים פקטורים לפני שהוא משייך דירוג לדף. אם פעם הייתה תחרות לבית עסק בקצה האחד של הרחוב ולחנות שבקצה השני, היום בעולם האינטרנט יש תחרות רבה יותר לכל בית עסק והכל חשוף וזמין. בימים אלו הכל דרך האינטרנט, כולם מפרסמים בגוגל, למי יש זמן לחפש עסק בעיתון או להמתין לרדיו כאשר הוא זקוק למוצר או שירות. רק במנוע חיפוש.
ולכן אולי באמת כסף לא גודל על עצים אבל עסקים בפירוש צומחים על מנועי חיפוש כמו גוגל…

מקדם אתרים אברהם רגבסקי

אברהם רגבסקי

הסיפור התחיל לפני 35 שנה בעודי איש עסקים בן 8 גיליתי שכסף גודל על עצים! פתחתי עסק משגשג של מכירת לימונדה ביתית. היו שנים יפות, הזמן היה איכותי, הימים היו ארוכים.. בלה.. בלה.. בלה.. מאז העולם קצת השתנה. גילית שכסף לא גודל על עצים אבל עסקים בהחלט גודלים על גוגל…

אפילו את גוגל ניתן לנצח בדירוג!

מחפשים מומחה להגדלת הכנסות?

SEO

לקוחות ממליצים

משרד עורכי דין קולודני

אברהם עשה ועושה עבודה מצוינת בקידום אתר המשרד שלנו. בזכות עבודתו המסורה הצלחנו להגדיל בזמן קצר ובאחוזים ניכרים את נתח החשיפה של אתר המשרד וכל זה תוך שאנחנו מפחיתים תשלומים על סוגי פרסום אחרים. בקיצור, אנחנו מרוצים וממליצים!

משרד רו"ח מיכאל גבאי

בס"ד בזכות קידום אורגני שאברהם עושה, האתר שלי עולה בעמוד ראשון במעל 300 מונחים. אברהם מקדם אתרים מעולה. פתחתי עסק עם לקוחות מעטים. הקידום שלו עזר לי רבות. הגיעו אלי דרך האתר לקוחות רבים. ברוך ה' היום העסק יציב וכל הזמן מתפתח בקצב עולה.

מערכות סאונד

הכרתי את אברהם דרך האינטרנט... כבר בשיחה איתו הבנתי שמודבר במקצוען אבל מעבר לזה בבחור אמין שעושה עבודה טובה מאד. במקרה שלי הגענו לתוצאות מטורפות בזמן קצר מאד בזמן שחברות אחרות יותר יקרות דברו על תוצאות רק לאחר שנה אז כאן זה התחיל לקרות תוך חודש וחצי.. אני שמח מאד שהכרתי אותו ובכך אני יודע שכל שקל שאני משלם לו זה עבור נטו עבודה של מקצוען אמיתי.. אברהם אתה אלוף אמיתי תודה לך ממליץ לכולם מאד מאד...

מאמרים אחרונים

מקדם אתרים אברהם רגבסקי

מקדם אתרים אברהם רגבסקי

מקדם אתרים מומלץ אברהם רגבסקי : קידום אתרים מקצועי 2024 Website promoter Avraham Regevsky SEO expert בניית אתרים לעסקים זה פשוט. קידום ובניית אתרים שגוגל

קידום אתרים לעורכי דין אברהם רגבסקי
עורכי דין

קידום אתרים לעורכי דין 2024

הרבה לקוחות ש”חצי מבינים” בנושא קידום אתרים לעורכי דין שואלים שאלות לא נכונות שלמדו לשאול (אולי מאיזה סרטון יוטיוב), בכלל לא רלוונטיות למטרה שלהם. כמו

חברת בניית אתרים לעורכי דין
עורכי דין

בניית אתרים לעורכי דין

לפני שחושבים על בניית אתרים לעורכי דין צריך קודם כל לחשוב על השלב הבא – קידום אתרים לעורכי דין ולא סתם אתר תדמית או דף

פרסום בגוגל
שירותי קידום אתרים

פרסום בגוגל לעסקים

פרסום עסקים בגוגל חשוב לעשות עם חברה אמינה ולמה? מי שחווה בעבר טיפול של פרסום בגוגל לעסקים עם חברות קידום יודע כמה מדובר בעניין חשוב

בונה אתרים
בניית אתר וורדפרס

בונה אתרים בוורדפרס

בונה אתרים בוורדפרס שגוגל אוהב. 17 סיבות למה בונה אתרים בוורדפרס חייב להיות מומחה בקידום אתרים למה בכלל לבנות אתר? ולמה חשוב שהבונה אתרים יהיה

קידום אתרים באנגלית
מאמרים

קידום אתרים באנגלית

קידום אתרים באנגלית מומלץ לכל מי שרוצה להרחיב את מעגל הלקוחות. כמו כן מי שעובד עם חנות אינטרנטית ובכללית טוב שלכל אתר יהיה יכולת שפות.

רוצה להתקדם?
close slider

בס”ד

מחירון קידום אתרים בגוגל

050-8918288

לקוחה מתלוננת! (ברוך השם)
Call Now Button