איך להיות ראשון בגוגל ? ואולי שאלה אחת לפני איך להופיע בגוגל ? ואז איך להתקדם ולהופיע בעמוד ראשון בגוגל וגם השאלה המתבקשת כמה עולה להיות ראשון בגוגל

איך להיות ראשון בגוגל על ידי קידום אתר בימינו אנו

אז איך עו”ד מן הישוב שרק השלים את הכשרתו וחולם לפתוח עסק עצמאי מתמודד נגד כל האריות בשוק המוצף? כיצד אישה צעירה שעבדה בפיצריה ויודעת דבר או שניים בהכנת פיצות יכולה לפתוח רשת פיצריות מוצלחת משלה? למדתי שנים, הכשרה, סיימתי קורס, רכשתי ידע ואפילו מעט ניסיון. לאן עכשיו? איך אנחנו משווקים את הביזנס? מה עושים?! כפרילנסר המוח תמיד עסוק בלמצוא דרך למשוך יותר לקוחות בשביל להגדיל את ההכנסה ולצאת ברווח.

שיווק אתר אורגני באינטרנט

בסיכומו של עניין או יותר נכון בתחילתו של דבר, מי מגיע רחוק? כמובן שמי שיודע איך להיות ראשון בגוגל זכה בלוטו. אז בואו נעשה קצת סדר, מה זה “שיווק אורגני טבעי”? אתה בטח יודע. (ואם לא, אין מצב, דחוף אנא תתקשר מיד לנייד שלי, אני מפסיק הכל ונותן לך הסבר רגוע ומפורט). באופן כללי השאיפה בקידום אתרים אורגני טבעי היא לייעל את נתוני האתר על מנת לגרום לדפים שלו להופיע בעמודים הראשונים של חיפוש אונליין, מבלי שצריך לשלם על כל הקלקה, כמו בקידום אתרים ממומן.

מרקטינג של דור הקודם, של היום ואיך זה משפיע על הקידום שלנו לעמוד ראשון

כמה עולה להיות ראשון בגוגל
איך להופיע בגוגל הדרך להתקדם במנועי חיפוש, איך להיות ראשון בגוגל , מה צריך כדאי ללמוד איך להופיע ראשון בגוגל ואיך להיות במקום ראשון

הסיפור הזה נפתח לפני 35 שנים, כשהנני איש עסקים ילד בכיתה ב’, גיליתי שכסף גדל על עצים: פתחתי ביזנס משגשג של סחר בלימונדה תוצרת הבית. היו אלה שנים נאות, הזמן היה איכותי. מאז העולם השתנה מעט. בימינו אנו בכל בית מן המניין יש לכל הפחות כזוג מכוניות, מערכת קולנוע ביתית, סמרטפון לכל בת ובן משפחה, איפד, ומינימום מחשב נייד לכל אחת ואחד. הסטטיסטיקה מבעיטה. הטכנולוגיה התפתחה , אנחנו דור ה”אינסטנט”, הכל כאן ועכשיו ממש במאית השניה. אז איך עלינו להתנהל היום שאנחנו זקוקים ל עורך דין צוואות, מנהל חשבון לעסק, חופשה טובה, יום כיף ליום הולדת או חליפת חתן..?

כאן נכנס קידום אורגני טבעי ללא חומרי הדברה…

האמת היא ש המונח “טבעי” לא לגמרי במקום.. מכיוון שמשווק אתרים טוב, מבצע שפע, אפילו המון מניפולציות “לא טביעות” בכדי לקדם מילות מפתח באופן “טבעי”. דוגמא אחת מתוך המוני ה “מניפולציות”, אינני בטוח שמותר לי, אך אגלה לכם סוד בכל זאת (רק בינינו) על קוד מסוים שאני משתמש לכתבה הזאת שאתם מעלעלים בה כעת. אם תמשיכו לטייל בין דפי האתר, תראו כמה מאמרים עם מילות מפתח כגון  קידום אתרים בגוגל או פרסום בגוגל לעסקים הכתבות האלו עם אותו תוכן בדיוק כמו המאמר הזה, רק בארגון שונה של משפטים.

למה ליצור מאמר שלם על כל מילת מפתח, למשל ” איך להיות ראשון בגוגל “

הרי ככל שהאתר יותר רווי במילות מפתח מתאימות, כך יפקדו אותו יותר אנשים המחפשים את מילות המפתח הללו. וכמה מילות מפתח כבר אפשרי להכניס אל תוך כתבה אחת ב”טבעיות”? כמו כאן בכתבה הזאת בלי לצופף מעבר למידה אנחנו מקדימים את מילות המפתח “איך להיות ראשון בגוגל” “איך להופיע עמוד ראשון” באופן כזה שיספיקו פעמים ספורות בלבד לחזור על המילה. כתבות מקוריות ואורגניות לגמרי מבחינת מנוע החיפוש. מבלי לצופף מילים מעבר למה שנחוץ בצורה לא טבעית. רוצה לדעת יותר? מממ… העבר אלי מייל שלך ואני אכתוב לך בעזרת השם בהמשך.

מה זה קידום PPC (“גוגל אד וורדס”)? איך הוא עוזר לנו להיות ראשון בגוגל

בשתי מילים תשלם וקבל תוצאות מיידיות. תעביר לגוגל סכום מסויים של כסף בשביל כל קליק וגוגל ידאג להעביר אותך בהתאם לסכום.. כי תכלס מי שאינו ממוקם בלפחות 4 או 5 עמודים הראשונים, אינו קיים. עם עבודה מפורטת ומקצועית, יש אפשרות לעשות הרבה דברים יפים ב אד וורדס. אלא שנחוץ לעשות אופטימיזציה כדי להמנע מתשלום על קליקים מיותרים. נחוץ לתת לכל סלוגן חיבור לדפי נחיתה הכי רלוונטיים מתוך האתר להוזלת עלויות להקלקה. חווית גלישה ממוקדת יותר מובילה ליותר המרות. צריך לבצע מעקב מתמיד ולנתח את המסע הפירסומי כדי לבחון את ההקלקות באם קשורות לנושא או שלא.. בעיקר אם רוצים להבין איך להיות ראשון בגוגל

שיווק ממומן באינטרנט עלול להתגלות כ מסוכן בלי פיקוח מקצועי

אני את שלי אמרתי! לפתוח חשבון אד וורדס זה פשוט. אך מקצוען בלבד שיפקח בשבילך עין על החשבון (תמורת משכורת סמלית) ימנע ממך הרבה מאד שגיאות שכיחות שיובילו להפסד של מאות ואלפי שקלים לא מועילים. אני אומר זאת מתוך התנסות מרה של הפסד של מעל מיליון שקלים חדשים, לא אפקטיביים שהוצאתי על קידום בתשלום לכל קליק בתחילת דרכי. שלא תבינו לא נכון.. “רק” 70% מהסכום לא הועיל. (על אף הכל עם ה 30% שעשו ת’עבודה קיבלנו תפוקה של סביבות 320,000 ₪ חודשי.. יאללה.. מה היה יכול להיות אם הייתה אופטימיזציה טובה?! )

איך להופיע ראשון בגוגל
איך להיות ראשון בגוגל אדס

בואו ניכנס לרגע לראש של גוגל

עכשיו נאמר שאתם מחפשים איזה עורך דין או מטפל קודם כל אתם פותחים גוגל (מהמחשב – %33 או דרך האייפון – %67 ) למודעה שנדמה לכם כי היא הרלוונטית ביותר ככלל גורף בעמוד הראשון. ע”פי מחקר, גולשי אינטרנט שמבקרים בדף נחיתה מוותרים תוך עשרים שניות לכל היותר שניות ונעלמים בלי לומר שלום, אבל אם המסר נהיר וממוקד למה שהם באו לחפש, ניתן לגרום להם להישאר אפילו כמה רגעים. אז למה זה משנה לנו לקידום? מנוע חיפוש שוקל את כל הנתונים האלה ובהסתמך על כך (ועוד מאות רבות של נתונים), מחליט מי יהיה מיוחצן יותר מעמיתו “באורגני” ומי יחויב בעבור מילות מפתח פחות מהאחרים ב”ממומן” ובעצם משחק תפקיד חשוב בתהליך ” איך להיות ראשון בגוגל ” .

מספר דברים לשקול וסטטיסטיקה

לדוגמא הנה נתון סטטיסטי בלתי צפוי ומעניין:
מעל תשעים אחוזים מהעסקים משקיעים את כספם על שיווק בתשלום לכל קליק של גוגל (מעל 100,000,000,000 ₪ לשנה) ו 9% בלבד על פרסום אורגני בגוגל. מאידך יש לנו נתונים נוספים שאומרים שהמודעות הממומנות מהוות פחות מ 20% מסך הקליקים. וואו! מזה ניתן להסיק ש 80% מהאנשים מקליקים על פוסט אורגני ונותנים יותר אמון במודעות אורגניות מאשר ממומנות. אז איך בכל זאת הרוב משקיעים בממומן ולא באורגני טבעי? בחיאת.. היינו שם כבר.. אנו דור ה”מיידי”.. אולי כדאי לחשוב על זה שניה..

שאלות שכל בעל עסק או פרילנסר שואל

לאחר שלמדנו מהו קידום אורגני ומה זה שיווק בתשלום פר קליק הנכם בוודאי תוהים, כמה משלמים על קידום אתרים טבעי אורגני בגוגל? כמה יעלה שיווק ממומן בגוגל? מה עדיף, כדי להופיע ראשון בגוגל , קידום אורגני או בתשלום פר קליק? כמה זמן יקח לשווק אתר? כל אלה קושיות מצוינות ונכונות.

הכל תלוי בסטטוס האתר, ויכולות של הביזנס.

הדבר הטוב הוא שאפשר להתאים את התשובות הללו לאופי ויכולות של העסק. אפשר להשקיע בין 600₪ עד 5,000 ₪ ומעלה על שיווק אורגני ו1₪ עד 100,001 ₪ ו על פרסום בתשלום לכל קליק אונליין. מה כדאי יותר בתשלום לכל הקלקה או אורגני במנועי חיפוש? הכי מומלץ לעסקים, גם זה וגם זה.. קצת מזה, טיפה יותר מזה או להפך. תלוי במטרה.. כמה זמן לוקח לקדם באופן אורגני? העניין תלוי במספר פרטים כדוגמת: דרגת התחרות באותה נישה, זמן קיום האתר, האם האתר צעיר או ותיק. חוזק האתר, מקישורים חיצוניים באתרים משיקים חזקים או חלשים.. מאוד תלוי באיזה תקציב מוכנים לשים על זה, בשעות עבודה של איש מקצוע באתר, ועוד כמות נאה של מרכיבים שחייבים לנתח לפני שאפשר להעריך כמה זמן זה ייקח לשווק אתר כזה או אחר, איך להיות ראשון בגוגל ואיזו דרך תביא את העסק הספציפי הזה לשם.

למה צריך מקדם אתרים טוב

איך להיות ראשון בגוגל
השאלות הנפוצות ובצדק כמו איך להגיע למקום ראשון בגוגל איך בכלל להופיע בגוגל וכמה עולה להיות ראשון בגוגל הן כולן שאלות טובות שנשמח לענות עליהן

יתכן ותכירו ת’תחושה שנותנים לבעל מקצוע כמו מתקן מחשבים את הנייח ועמוק בפנים זה מרגיש שקימבנו אותך.. תחושה כזאת תתכן עם מקדם אתרים ובצדק. במיוחד אם מקדם אתרים לא מדווח ללקוח על פעולותיו. אז כתנאי ראשון צריך שתהיה שקיפות טוטאלית. מקדם אתרים מקצועי ישמור את האתר תמיד מתוחזק ומתוקתק. הגוגל של אתמול איננו הגוגל של היום והאינטרנט של היום הוא לא האינטרנט של מחר. כל הזמן צריך להיות אפ טו דייט ויש גם להתאים את תצוגת האתר לסמארטפונים של עכשיו ולהיי טק המשתנה מיום ליום.

מה עושה מקדם אתרים על רגל אחת

סידור הכתבות של תכני הביזנס המקשר כל כתבה למילת מפתח בצורה האופטימלית למנוע החיפוש, כולל אפיונים ומלל אלטרנטיבי לתמונות. יצירת בועה בגוגל על ידי בחירה קולעת של מילות מפתח הכי טובות שיגררו כמות גבוהה ביותר של קליקים. למשל מילת חיפוש “עורך דין” עם כמה מאות חיפושים בחודש תוביל לפחות הקלקות ממילת חיפוש “עורך דין מקרקעין בעפולה” המסתכמת בכמה עשרות חיפושים בחודש אבל עם רלוונטיות הרבה יותר טובה. בקרה תמידית על האינטראקציה של הלקוחות הפוטנציאליים עם האתר ויזימת שינויים לשיפור. כמה שה “Bounce Rate” (עזיבת האתר) יורד, אחוזי ההקלקה במנועי חיפוש יותר גבוהים, זמן התעכבות ושהייה באתר גבוה יותר לעומת אתרים אחרים. בניית לינקים מתאימים מהאתר עצמו לאתרים חיצוניים רלוונטיים, ולא מתחרים. ובהתאם לתקציב, חיזוק ה DA – כוח הדומיין וה PA – כוח כל דף באתר. ע”י עבודה מבחוץ לתוך האתר – מאתרים שיש להם סמכותיות גבוהה. כולל חיבור מאמרים חדשים לתוך האתרים בעלי סמכות חזקה ושליחת קישורים לאתר שלכם.

אנחנו מתמחים בקידום אורגני למגוון מקצועות

שיווק אתר לנוטריון, למנהל, לחנויות נעליים, לאולמות ארועים ועוד ועוד.. ומתמחים בלהביא עסקים לדפים ראשונים! איך להיות ראשון בגוגל היא ההתמחות שלנו, חשוב לזכור שלכל מקצוע יש זוויות משלו, ותחרות משלו. חשוב להדגיש את היתרון שלך ולעצב את האתר באופן זמין, מהיר, מושך, כמו שמקובל והולך היום בשוק. אם האתר לא מטופח, המבקרים רואים את זה ויש לזה השפעה על ההחלטה שלהם באם להמשיך איתך. כשהוא יפקוד אתר אחר יותר “נוצץ” ונוח לשימוש, סיכוי גדול שהוא יעבור אליו.. גם אם אתה יותר טוב בתפקידך, בעל תעודות, כשרוני וכו..

לא זה מה שקובע אם תופיע ראשון בגוגל או אחרון..

עו”ד טוב שהתבלט באקדמיה, לא בהכרח גובר על עמיתו שבקושי התקבל ונשאר בלימודים אבל הביזנס שלו צולח פי כמה וכמה כי יש לו משווק אתרים שיודע מה לעשות ואיך. גוגל מתייחס למעל מאתיים נתונים לפני שהוא משייך דירוג לדף. אם פעם הייתה תחרות לבית עסק בקצה האחד של הרחוב ולעסק שבקצה השני, כיום בעולם האינטרנט התחרות גדולה הרבה יותר לכל בעל עסק והכל זמין וגלוי. היום כולם פועלים אונליין, כולם מפרסמים בגוגל, למי יש זמן לחפש בעיתון או לחכות להקשיב לרדיו כאשר הוא צריך משהו מסויים. רק במנוע חיפוש.
ולכן אולי באמת כסף לא גדל על עצים אבל עסקים בוודאי מתעשרים על רשת האינטרנט של גוגל…

כתיבת תגובה

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

סגירת תפריט