Expertise, Authoritativeness, Trustworthiness (E-A-T) E-A-T, או מומחיות, סמכות ואמינות, הם עקרונות שגוגל משתמשת בהם כדי להעריך את איכות התוכן באתר. אלו קריטריונים ..
יצירת תוכן היא אחד המרכיבים המרכזיים של קידום אתרים ושיווק דיגיטלי. תוכן איכותי ומדויק יכול לשפר את הדירוג של האתר במנועי החיפוש, להגדיל את כמות המבקרים, וליצור אמון ומעורבות עם קהל היעד.
סיגנלים חברתיים (Social Signals) הם אינדיקטורים הנובעים מפעולות ושיתופים ברשתות חברתיות, אשר עשויים להשפיע על דירוג האתר במנועי חיפוש. דוגמאות לסיגנלים חברתיים לייקים ושיתופים: מספר הלייקים והשיתופים של עמוד או פוסט בפלטפורמות כמו פייסבוק, לינקדאין וטוויטר. תגובות ומעורבות: תגובות של משתמשים, אזכורים ודיונים ברשתות חברתיות. קישורים מרשתות חברתיות: קישורים מאתרים חברתיים לאתר
תוכן מקצועי הוא תוכן איכותי, מבוסס ידע, שנועד לספק ערך אמיתי לקהל היעד ולהגביר את האמינות והמומחיות של הכותב או המותג. זהו אחד המרכיבים הקריטיים בקידום אתרים אורגני (SEO) ובבניית מוניטין בתחום. מאפיינים של תוכן מקצועי מבוסס על ידע מעמיק: תוכן הנשען על מקורות אמינים, ניסיון מקצועי או מחקרים רלוונטיים. מותאם לקהל
אברהם רגבסקי
הסיפור התחיל לפני 35 שנה בעודי איש עסקים בן 8 גיליתי שכסף גודל על עצים! פתחתי עסק משגשג של מכירת לימונדה ביתית. היו שנים יפות, הזמן היה איכותי, הימים היו ארוכים.. בלה.. בלה.. בלה.. מאז העולם קצת השתנה. גילית שכסף לא גודל על עצים אבל עסקים בהחלט גודלים על גוגל…