סיגנלים חברתיים

סיגנלים חברתיים (Social Signals) הם אינדיקטורים הנובעים מפעולות ושיתופים ברשתות חברתיות, אשר עשויים להשפיע על דירוג האתר במנועי חיפוש.

דוגמאות לסיגנלים חברתיים

  • לייקים ושיתופים: מספר הלייקים והשיתופים של עמוד או פוסט בפלטפורמות כמו פייסבוק, לינקדאין וטוויטר.
  • תגובות ומעורבות: תגובות של משתמשים, אזכורים ודיונים ברשתות חברתיות.
  • קישורים מרשתות חברתיות: קישורים מאתרים חברתיים לאתר המקודם.
  • אזכורים ללא קישור: אזכורים של המותג או הדומיין ללא קישור ישיר.

השפעת סיגנלים חברתיים על SEO

למרות שאין הוכחה ישירה לכך שגוגל מחשיב סיגנלים חברתיים כפקטור דירוג רשמי, אתרים עם מעורבות חברתית גבוהה נוטים לקבל יותר טראפיק וקישורים חיצוניים, מה שעשוי לשפר את המיקום שלהם בתוצאות החיפוש.

כיצד לשפר סיגנלים חברתיים?

  • שיתוף תכנים איכותיים ומעניינים ברשתות חברתיות.
  • עידוד משתמשים לבצע לייקים, שיתופים ותגובות.
  • שימוש בכפתורי שיתוף באתר להקלת הפצת התוכן.
  • פעילות עקבית בפרופילים חברתיים וניהול קהילה.
ידע. ניסיון. תוצאות בגוגל
Google Ads Search Certification
Google Ads Display Certification
Google Ads Measurement Certification
תעודת גוגל פרטנר
אפילו את גוגל ניתן לנצח בדירוג!
מאמרים אחרונים
מקדם אתרים אברהם רגבסקי

מקדם אתרים אברהם רגבסקי

הסיפור התחיל לפני כ 40 שנה בעודי איש עסקים בן 8 גיליתי שכסף גודל על עצים! פתחתי עסק משגשג של מכירת לימונדה ביתית. היו שנים יפות, הזמן היה איכותי, הימים היו ארוכים.. בלה.. בלה.. בלה.. מאז העולם קצת השתנה. גילית שכסף לא גודל על עצים אבל עסקים בהחלט גודלים על גוגל…
כמה ממליצים
מחפשים מומחה להגדלת הכנסות?
SEO
לקוחות ממליצים
איור מקצועי המדגים ניתוחי שוק ועדכוני אלגוריתם ב-SEO, כולל גרפים, זכוכית מגדלת, וקשרים טכנולוגיים.
סיגנלים חברתיים

תפריט נגישות

רוצה להתקדם?
close slider

בס"ד

מחירון קידום אתרים בגוגל

050-8918288

לקוחה מתלוננת! (ברוך השם)
Call Now Button