בס"ד

פרסום בגוגל אדס (Google Ads)

קידום גוגל אדס
דף הבית » פרסום בגוגל אדס (Google Ads)

מעכשיו אדוורדס הוא גוגל אדספרסום בגוגל אדס (אדוורדס)

קידום אתרים בגוגל אדס (או בשם המקורי שלו גוגל אדוורדס)

קידום ממומן בגוגל ידוע כאחד ערוצי הפרסום הכי עוצמתיים בעולם, בגלל המהירות של הכנסת לקוחות חדשים ובעיקר הלקוחות הממוקדים שהפרסום “יכול” להביא לעסק. אני רושם יכול” כיוון שניהול פרסום ממומן של גוגל אדס דורש מומחיות. מקדם אתר מקצועי מומחה לקידום אורגני או פרסום בגוגל אדס יכול בהחלט לחסוך הרבה כספים לעסק ולהכניס יותר לקוחות. הרבה יותר.. אגב גוגל אדס (Google Ads) או גוגל אדוורדס (Google adwords) עובד בשיטת PPC (קיצור של Pay Per Click). ואם כבר נכנסנו למונחים יש גם קידום אורגני SEO (קיצור של Search Engine Optimization) או פרסום בגוגל אדס שזה “שיווק במנועי חיפוש” – SEM (קיצור של Search Engine Marketing) 

רוצה הערכת מחיר לניהול קמפיין וקידום בגוגל אדס? השאר פרטים..

פרסום בגוגל אדס לעסקים

קידום גוגל אדס

אז כיצד רואה חשבון צעיר שרק סיים הכשרה ושואף להתחיל עסק משל עצמו מתמודד מול כל הגדולים במארקט העמוס? כיצד בן אדם צעיר שעמל בפיצריה כאחראי ספונג’ה ורכש נסיון בהכנת פיצות מעז להתחיל רשת פיצריות צולחת משל עצמו? שנים של השקעה, הכשרה, עשיתי קורס, יש בסיס של ידע ואפילו איזשהו ניסיון. מה עתה? הכיצד אנחנו מפרסמים את הביזנס? מה עלינו לעשות?! כעוסק עצמאי השכל בקביעות מוטרד במציאת דרך למשוך עוד לקוחות בשביל לשפר את ההכנסה ולהתקיים.

מה זה קידום מומן בגוגל אדס (“גוגל אדוורדס”)?

בקצרה תשלם ות’קבל תוצאות על המקום. תעביר לגוגל סכום מוגדר של כסף לכל הקלקה וגוגל ידאג להעביר אתך לאיפה שצריך.. כי בפשוטו של עניין אדם שאינו מקודם בשלושה או גג ארבעה הדפים הראשונים, לא עומד בסיכוי. עם הנחיה מפורטת ומקצועית, אפשר להגיע תוצאות יפות עם מערכת גוגל אדס או אדוורדס. רק שהכרחי לעשות אופטימיזציה כדי להימנע מתשלום על קליקים מיותרים. נחוץ מאד לצרף לכל סלוגן חיבור לדפי נחיתה נכונים ביותר מתוך האתר להוזלת עלויות להקלקה והגברת המרות. חווית גלישה ממוקדת יותר מובילה לעליה של הקלקות פר שקל. נכון לעשות מעקב רציף ובדיקה מעמיקה של המסע הפירסומי בשביל לבדוק האם ההקלקות שייכות לנושא או שלא..

קידום ממומן בגוגל אדוורדס עלול להיות מסוכן ללא פיקוח של מומחה

אני את שלי אמרתי! לפתוח חשבון גוגל אדס זה משהו שכל אחד יכול לעשות. אמה מה, מומחה בלבד שיפקח בשבילך עין על החשבון (תמורת תשלום סמלי) יחסוך לך מלא טעויות רווחות שיובילו לאובדן של אלפי שקלים שאינם יעילים. הנני כותב זאת מתוך ניסיון מר של אובדן של יותר מ מיליון שקלים חדשים, לא אפקטיביים שהוצאתי על קידום בתשלום לכל קליק בראשית הדרך. רק שיהיה ברור.. “רק” 70% מהסכום לא הועיל. (על אף הכל עם ה 30% שעבדו קיבלנו תפוקה של מעל 380,000 ₪ בחודש..  מה היה יכול להיות אם הייתה אופטימיזציה טובה?!)
קידום אתרים בגוגל אדס

דוגמה של מעל 1,400,000 שח’ הוצאות קמפיין בחשבון גוגל אדס

קידום במנוע חיפוש אורגני לעומת פרסום גוגל אדס

בסופו של עניין או יותר נכון בראשיתו של עניין, מי משחק אותה? אולי זה שאביו משאיר לו ביזנס משפחתי מפותח, הדוכן המקומי עם כל הלקוחות החוזרים. וזה טוב עד פתיחת הכלבו ממול.. כולם יקנו שם קמח, חלב, לחם, חסה אורגנית, בצל אורגני אבל עדיין יהיה חסר “קידום אורגני טבעי ברשת”. ברצינות עכשיו.. מהו “פרסום אורגני”? אתה בטוח יודע. (ואם לא, אין מצב, דחוף אנא תתקשר כאן ועכשיו לאישי שלי, אני מייד מפסיק הכל ונותן לך הסבר רגוע ומפורט). באופן עקרוני הרעיון בפרסום אתרים אורגני הוא לשפר את תנאי האתר כדי לגרום ללינקים שלו להתקדם לעמודים הראשונים של חיפוש אינטרנטי, מבלי שצריך לממן כל הקלקה, כמו בקידום אתרים ממומן.

קידום אורגני בגוגלשיווק אורגני טבעי ללא חומרי הדברה…

האמת היא ש המונח “טבעי” לא ממש במקום.. מאחר שמפרסם אתרים טוב, מבצע הרבה, אפילו הרבה מאד מניפולציות “שאינן טבעיות” במטרה לקדם מילות מפתח באופן “טבעי”. הנה דוגמה אחת מתוך המוני ה “מניפולציות”, אני לא משוכנע שמותר לי, אך אחשוף בפניכם סוד על אף זאת (רק בינינו) על שיטה מיוחדת שאני משתמש לכתבה הזאת שאתם מדפדפים בה ברגע זה. אם תוסיפו לטייל בין הבלוגים באתר, תבחינו במספר כתבות עם טקסטים כמו “פרסום ממומן בגוגל אדס” או “מקדם אתרים בגוגל“. כתבות עם אותה משמעות בדיוק כמו מאמר זה, רק ש בשילוב שונה של משפטים.

למה לטרוח על מאמר שלם לאינטרנט על כל מילת מפתח, לדוגמה “קידום גוגל אדס”

הרעיון הוא שככל שהאתר רווי במילות מפתח נכונות, כך יבקרו יותר גולשים המקלידים את אותן מילות מפתח. וכמה מילות חיפוש כבר ניתן להכניס בכתבה בודדת באופן “טבעי”? כמו פה בכתבה הזאת בלי לדחוס מעבר למידה אנו מקדמים את מילות החיפוש “גוגל אדס”, “קידום בגוגל אדס” ו”קידום ממומן”. בצורה כזו שיספיקו פעמים ספורות בלבד לחזור על המילה. מאמרים אורגינלים ואורגנים לחלוטין מבחינת גוגל. מבלי לדחוף יותר מדי מילים באופן מאולץ. לגלות לך יותר סודות? מממ… שלח אלי אימייל שלך ואני אשתף אותך בעזרת השם בהמשך.

חברת קידום

איך גוגל פועל ואיך הוא מקדם עסקים לעמוד ראשון

אז נגיד שאתם צריכים איזה עורך דין או מנעולן קודם אתם פונים לגוגל (לאחרונה מהמחשב – %37 או דרך האייפון – %63 ) למודעה שנראית לכם הכי מתאימה ככלל גורף בדף הראשון. ע”פי מחקר, אנשים שמבקרים בעמוד נחיתה לא נשארים יותר מ עשר-עשרים שניות וממשיכים הלאה, אך אם הדף נחיתה נהיר וממוקד למה שהם צריכים, יש הזדמנות לשכנע אותם להתמהמה אפילו כמה דקות. אז איך זה משנה לנו לפרסום? מנוע חיפוש בודק את כל הפרטים האלה ובהסתמך על כך (ועוד עשרות ומאות נתונים), מחליט מי גורלו להיות מקודם יותר מרעהו “באורגני” ומי ישלם על אותן מילות מפתח פחות מהאחרים ב”ממומן”.

כמה נקודות למחשבה ונתונים סטטיסטיים

לדוגמא הנה לכם פרט סטטיסטי מפתיע ומעניין:
מעל תשעים אחוזים של בעלי העסקים מוציאים את הונם על קידום PPC של מנוע חיפוש בגוגל (מעל מאה מיליארד שקלים בשנה) ורק %9 על שיווק אורגני במנועי חיפוש. מאידך הנה לנו נתונים נוספים שאומרים שהמודעות הממומנות מגיעות לפחות מ 20% מסך כל הקליקים. וואו! מזה ניתן להסיק ש 80% מהגולשים מקליקים על פוסט אורגני וסומכים יותר על פרסומים אורגניים לעומת ממומנים. אז למה בכל זאת רוב מכריע שם כספו בממומן ולא באורגני במנועי חיפוש? בחיאת.. היינו שם כבר.. אנו דור ה”מיידי”.. נקודה למחשבה..

שאלות הכי נפוצות של עצמאי או פרילנסר לגבי קידום גוגל אדס ממומן או אורגני

לאחר שלמדנו מהו פרסום אתרים אורגני ומהו פרסום בתשלום של גוגל אדס, אתם בוודאי תוהים, כמה יעלה קידום אתרים אורגני בגוגל? כמה עולה קידום ממומן? במה עדיף להתרכז, קידום אורגני או בתשלום לכל הקלקה? כמה זמן לוקח לפרסם אתר? אלה הן תהיות מצוינות וענייניות.

אם הגעת לכאן הגיעה הזמן להשאיר פרטים כדי שאני יבחן את האתר שלך..

התשובות תלויות במצב של האתר, והיכולת של העסק.

כל היופי שאפשרי להתאים את התשובות לאפיון ויכולות של העסק. אפשר להקדיש בין 600 ₪ עד 5,500 ₪ על שיווק אורגני במנועי חיפוש ו1 ₪ עד 100,001 ₪ ויותר על שיווק בתשלום לכל קליק בגוגל. מה כדאי יותר בתשלום לכל קליק או אורגני במנועי חיפוש? הכי שווה לביזנס, גם זה וגם זה.. קצת מזה, טיפה יותר מזה או להפך. תלוי במטרה.. כמה זמן לוקח שיווק אורגני במנועי חיפוש? זה תלוי במספר נתונים כגון: רמת התחרות באותו תחום, זמן קיום האתר, באם האתר צעיר או וותיק. כוח האתר, מלינקים חיצוניים באתרים משיקים באם חזקים או חלשים.. מאד תלוי בכמה כסף רוצים להשקיע, בזמן העבודה של מפרסם אתרים באתר, ועוד המון גורמים שחייבים לבחון לפני שניתן לאמוד כמה זמן ייקח לשווק אתר כזה או אחר.

למה חשוב מנהל קמפיין גוגל אדס או מקדם אתרים שמבין עניין

יתכן ותכירו ת’הרגשה שנותנים לבעל מקצוע כמו מוסכניק את הרכב ועמוק בלב זה מרגיש כאילו עשו אליך קומבינה.. תחושה כזאת תתכן עם מפרסם אתרים ויש לכך סיבה. במיוחד כשמפרסם אתרים לא משתף את בעל העסק במה הוא עושה. אז כתנאי ראשון צריך שיהיה שקיפות טוטאלית. משווק אתרים מקצועי ידאג שהאתר תמיד מתוקתק ומתוחזק. האינטרנט של אתמול הוא לא האינטרנט של היום והאתרים של היום הם לא האתרים של מחר. צריך כל הזמן להיות מעודכן ואון טופ וגם להתאים את תצוגת האתר לטלפונים החכמים של עכשיו ולהייטק המתפתח מיום ליום.

מה עושה מקדם אתרים בגוגל על רגל אחת

ארגון הכתבות של תכני העסק המשייך כל כתבה למילת מפתח בצורה האופטימלית למנועי חיפוש, כולל הגדרות ומלל חלופי לתמונות. יצירת גומחה בגוגל על ידי בחירה קולעת של מילות מפתח הכי טובות שיגרמו להכי הרבה הקלקות. לדוגמא מילת חיפוש “עורך דין” עם כמה מאות חיפושים בחודש תייצר פחות המרות ממילת מפתח “עורך דין נדל”ן בנתניה” המגיעה לכמה עשרות חיפושים בחודש אך עם שייכות לעסק הרבה יותר טובה. שימת עין מתמשכת על האינטראקציה של הלקוחות הפוטנציאליים עם האתר ויזימת שינויים לשיפור. ככל שה “Bounce Rate” (עזיבת האתר) יורד, אחוזי ההמרה באינטרנט יותר גבוהים, זמן התעכבות באתר יותר גבוה לעומת המתחרים. בניית קישורים מתאימים מהאתר שלכם לאתרים חיצוניים שהם רלוונטיים, ולא מתחרים. ובהתאם לתקציב, חיזוק ה DA – כוח הדומיין וה PA – סמכותיות של דף בודד באתר. ע”י עבודה חיצונית לתוך האתר – מאתרים בעלי כוח וסמכותיות גבוהה. כולל חיבור כתבות חדשות לתוך האתרים בעלי סמכות גבוהה והפניית קישורים לאתר הבית.

אנחנו מתמחים בשיווק קידום ממומן וקידום אורגני למיני המקצועות

פרסום אתר לנוטריון, למעסה, לחנויות בגדים, לטיפול פסיכלוגי ועוד ועוד.. ולכל בית עסק את הבחינות שלו, התחרות שלו. חשוב להדגיש את היתרון שלך ולסגנן את האתר כך שיהיה זמין, מהיר, מושך, למה שהולך ומקובל היום בשוק. אם האתר לא חודש, הגולש מרגיש את זה וזה משפיע על ההחלטה שלו אם לבחור בך. כאשר הוא יפקוד אתר אחר יותר “מבריק” ונוח, סביר להניח שהוא יעבור אליו.. גם אם אתה יותר מקצועי במה שאתה עושה, בעל המלצות, כשרוני וכדומה..

לא זה מה שקובע..

רופא משכיל שהתבלט בלימודים, לאו דווקא גובר על עמיתו שלא ברור איך התקבל ונשאר בלימודים, אך הביזנס שלו משגשג הרבה יותר כי יש לו מקדם אתרים שיודע את העבודה. גוגל לוקח בחשבון מעל 200 פרטים לפני שהוא מדרג דף. בעבר הייתה תחרות לעסק במעלה הרחוב ולבית עסק שבמורדו, כיום בעולם הוירטואלי התחרות גדולה הרבה יותר לכל חנות והכל גלוי וזמין. בימים אלה הכול אונליין, האנשים מפרסמים בגוגל, לבן אדם אין זמן לחפש משהו במגזין או להמתין להקשיב לרדיו כשהוא זקוק למוצר או שירות מסויים. רק גוגל.
ולכן כנראה כסף באמת לא גדל על עצים אך עסקים אשכרה גדלים על גוגל…

מקדם אתרים אברהם רגבסקי

אברהם רגבסקי

הסיפור התחיל לפני 35 שנה בעודי איש עסקים בן 8 גיליתי שכסף גודל על עצים! פתחתי עסק משגשג של מכירת לימונדה ביתית. היו שנים יפות, הזמן היה איכותי, הימים היו ארוכים.. בלה.. בלה.. בלה.. מאז העולם קצת השתנה. גילית שכסף לא גודל על עצים אבל עסקים בהחלט גודלים על גוגל…

אפילו את גוגל ניתן לנצח בדירוג!

מחפשים מומחה להגדלת הכנסות?

SEO

לקוחות ממליצים

משרד עורכי דין קולודני

אברהם עשה ועושה עבודה מצוינת בקידום אתר המשרד שלנו. בזכות עבודתו המסורה הצלחנו להגדיל בזמן קצר ובאחוזים ניכרים את נתח החשיפה של אתר המשרד וכל זה תוך שאנחנו מפחיתים תשלומים על סוגי פרסום אחרים. בקיצור, אנחנו מרוצים וממליצים!

משרד רו"ח מיכאל גבאי

בס"ד בזכות קידום אורגני שאברהם עושה, האתר שלי עולה בעמוד ראשון במעל 300 מונחים. אברהם מקדם אתרים מעולה. פתחתי עסק עם לקוחות מעטים. הקידום שלו עזר לי רבות. הגיעו אלי דרך האתר לקוחות רבים. ברוך ה' היום העסק יציב וכל הזמן מתפתח בקצב עולה.

מערכות סאונד

הכרתי את אברהם דרך האינטרנט... כבר בשיחה איתו הבנתי שמודבר במקצוען אבל מעבר לזה בבחור אמין שעושה עבודה טובה מאד. במקרה שלי הגענו לתוצאות מטורפות בזמן קצר מאד בזמן שחברות אחרות יותר יקרות דברו על תוצאות רק לאחר שנה אז כאן זה התחיל לקרות תוך חודש וחצי.. אני שמח מאד שהכרתי אותו ובכך אני יודע שכל שקל שאני משלם לו זה עבור נטו עבודה של מקצוען אמיתי.. אברהם אתה אלוף אמיתי תודה לך ממליץ לכולם מאד מאד...

מאמרים אחרונים

מקדם אתרים אברהם רגבסקי

מקדם אתרים אברהם רגבסקי

מקדם אתרים מומלץ אברהם רגבסקי : קידום אתרים מקצועי 2024 Website promoter Avraham Regevsky SEO expert בניית אתרים לעסקים זה פשוט. קידום ובניית אתרים שגוגל

קידום אתרים לעורכי דין אברהם רגבסקי
עורכי דין

קידום אתרים לעורכי דין 2024

הרבה לקוחות ש”חצי מבינים” בנושא קידום אתרים לעורכי דין שואלים שאלות לא נכונות שלמדו לשאול (אולי מאיזה סרטון יוטיוב), בכלל לא רלוונטיות למטרה שלהם. כמו

חברת בניית אתרים לעורכי דין
עורכי דין

בניית אתרים לעורכי דין

לפני שחושבים על בניית אתרים לעורכי דין צריך קודם כל לחשוב על השלב הבא – קידום אתרים לעורכי דין ולא סתם אתר תדמית או דף

פרסום בגוגל
שירותי קידום אתרים

פרסום בגוגל לעסקים

פרסום עסקים בגוגל חשוב לעשות עם חברה אמינה ולמה? מי שחווה בעבר טיפול של פרסום בגוגל לעסקים עם חברות קידום יודע כמה מדובר בעניין חשוב

בונה אתרים
בניית אתר וורדפרס

בונה אתרים בוורדפרס

בונה אתרים בוורדפרס שגוגל אוהב. 17 סיבות למה בונה אתרים בוורדפרס חייב להיות מומחה בקידום אתרים למה בכלל לבנות אתר? ולמה חשוב שהבונה אתרים יהיה

קידום אתרים באנגלית
מאמרים

קידום אתרים באנגלית

קידום אתרים באנגלית מומלץ לכל מי שרוצה להרחיב את מעגל הלקוחות. כמו כן מי שעובד עם חנות אינטרנטית ובכללית טוב שלכל אתר יהיה יכולת שפות.

רוצה להתקדם?
close slider

בס”ד

מחירון קידום אתרים בגוגל

050-8918288

לקוחה מתלוננת! (ברוך השם)
Call Now Button