בס"ד

קידום אתרים לעסקים

קידום אתרים לעסק
דף הבית » קידום אתרים לעסקים

קידום אתרים לעסקים צריך להעשות בצורה ממוקדת לעסק שלך. קידום ושיווק לעסקים בידיים לא מקצועיות עלול להוביל להוצאות כספיות מיותרת ולכן מעבר לבחירת מקדם מקצועי ואמין יש ללמוד קצת בעצמך על קידום אתר לעסק שלך קידום אתרים לעסקים קטנים או גדולים כמו גם קידום לאנשי מקצוע הוא תחום רכב ואכן מורכב עקב השינויים הבלתי פוסקים בגוגל אך בהחלט ניתן ללמוד ולהבין על מה מדובר. מידע מעניים בנושא בהמשך

קידום אתרים לעסקים הוא הכרחי להצלחת העסק. קידום אתרים לעסקים גדולים או קטנים היא מומחיות ולא עניין של מה בכך.

קידום אתרים לעסקים בזמננו אנו

אז כיצד רואה חשבון מן הישוב שרק סיים לימודים ומקווה להתחיל עסק עצמאי מתמודד עם כל האריות במארקט הגדוש? כיצד בן אדם עשרים פלוס שעמל בפיצה האט בתור אחראי ספונג’ה ורכש נסיון בהכנת פיצות מגיע להתחיל רשת פיצריות מצליחה משלו? שנים של לימודים, הכשרה, ידע ואף מעט ניסיון. לאן מכאן?  כיצד אנחנו משווקים את היוזמה? מה עושים?! כעוסק עצמאי המוח כל הזמן טרוד בלגלות דרך למשוך לקוחות חדשים בשביל להגדיל הכנסות ולהרוויח. בשביל להתקדם בשוק של היום יש להכיר את המונח ” קידום אתרים לעסקים ”  קידום אתרים לעסק שלך היא הדרך לחבר בינך לבין הלקוחות.  קידום אתרים לעסקים בעצם קובע היכן תהיה מונח במנועי חיפוש.

אז מה זה קידום אתרים לעסק

מומחה לקידום אתרים
מומחה לקידום אתרים לאנשי מקצוע לעסקים לגני אירועים ועוד

אתה בטוח כבר יודע. (ואם לא, אין מצב, דחוף להתקשר בזה הרגע לנייד שלי, אני מייד עוזב הכל ונותן לך הסבר רגוע ומפורט). באופן עקרוני קידום אתרים לעסקים גם קידום אתרים לעסקים קטנים מחולק לשניים קידום אתרים לעסק בעזרת “ממומן” וקידום אתרים לעסק בעזרת “אורגני” השאיפה בשיווק אורגני טבעי היא לייעל את תנאי האתר בשביל לגרום ללינקים שלו לככב בעמודים הראשונים של חיפוש אונליין, בלי להצטרך לממן כל הקלקה, כמו שעושים בקידום אתרים ממומן.

קידום אתר לעסק קטן

סיפורי התחיל לפני 35 שנה, בעודי בעל עסק ילד בכיתה ב’, קלטתי שכסף גודל על עצים: יזמתי פתיחת ביזנס משגשג של סחר במיץ תפוזינה ביתית.  היו אלה שנים נאות, הזמן היה איכותי, הימים היו ארוכים אבל מאז העולם קצת השתנה. כיום בבית רגיל יש לפחות כזוג מכוניות, מערכת קולנוע ביתית או שתיים, סמרטפון לכל בת ובן משפחה, ולכל הפחות מחשב לכל אחד ואחת.

הנתונים מפחידים. המדע צועד קדימה , אנו דור ה”כאן ומייד”, אנשי הכאן ועכשיו ממש במאית השניה. קידום אתר לעסק שלנו היום הוא חובה. אז מה עלינו לעשות כיום אם אנחנו מחפשים עורך דין קרקעות, יועץ משכנתאות, חופשה טובה, ספא בקיסריה או אולם אירועים..? לפנות לאינטרנט כמובן, לרוב לגוגל. קידום אתר לעסק נותן סיכוי שווה יותר בשוק האינטרנטי ושיווק האינסטנט, גם לעסקים קטנים , גדולים, עצמאים ועוד

קידום ושיווק לעסקים

קידום ושיווק לעסקים
קידום ושיווק לעסקים קטנים ולעסקים גדולים

אזז איך אנחנו עוזרים לכם לעשות קידום ושיווק לעסקים שלכם. נתחיל אם קידום אתרים לעסק באופן אורני, טבעי, האמת היא ש המונח “טבעי” לא ממש נכון.. מפני שקידום אתר לעסק שנעשה על ידי מומחה לקידום אתרים הוא לא בדיוק פשוט וטבעי אך נראה כך. לאחר שסיימתם עם בניית אתרים לעסקים הגיע הקידום בו הוא מבצע שפע, אפילו המון מניפולציות “לא טביעות” בשביל לדחוף מילות מפתח קדימה באופן “טבעי”.

דוגמה אחת מתוך מאות “מניפולציות”, אינני משוכנע שמותר לי, אבל אני אספר לכם סוד על אף זאת (רק בינינו) על שיטה מסוימת שאני משתמש לטקסט הזה שאתם מתרכזים בו כעת. אם תוסיפו להסתובב ב מאמרי האתר, תבחינו בכמה מאמרים עם טקסטים כגון קידום אתרים בחו”ל או מקדם אתרים אורגני. אלה דפים עם אותם תכנים בדיוק כמו מאמר זה, רק ש בהתארגנות שונה של משפטים. הרעיון הוא שככל שהאתר יותר רווי במילות מפתח מתאימות, כך יבקרו יותר לקוחות המעוניינים במילות המפתח האלה.

וככול שיותר אנשים יכנסו ויתעניינו ככה גוגל יקדם את העסק שלכם לדפים ראשונים. קידום ושיווק לעסקים באינטרנט הוא עולם שלם ומלא שמשתנה כל יום. בשביל קידום אתרים לעסקים קטנים וגדולם כאחד,  יש להישאר מעודכן בקודים ובתבניות המתחלפות רוצה לדעת עוד?  שלח אלי אימייל שלך ו אחלוק איתך בעזרת השם בהמשך.

קידום לאתר עסק – מה עם  קידום ממומן (“גוגל אדוורדס”)?

בשתי מילים ת’שלם ותקבל תוצאות באופן מיידי. תעביר לגוגל מספיק כסף בעבור כל הקלקה והמנוע החיפוש ידאג לעלות אתך בהתאם.. הרי בפשוטו של עניין אדם שאינו מקודם בארבעה או חמישה עמודים התחלתיים, איננו בנמצא. עם הכוונה נכונה ומקצועית, ניתן לעשות הרבה דברים יפים בעזרת גוגל אד וורדס. רק הכרחי ליצור התאמה כדי להמנע מתשלום על הקלקות מיותרות. צריך להוסיף לכל סלוגן קישור לדפי נחיתה הכי מתאימים בתוך האתר להוזלת עלויות להקלקה. חווית גלישה ממוקדת יותר מובילה לעליה של הקלקות פר שקל. כדאי לבצע מעקב שוטף ולנתח את הקמפיין בשביל לראות באם ההקלקות רלוונטיות או לא..

קידום אתרים לעסק בממומן עלולה להיות מסוכן ללא מעקב מקצועי

ראו הוזהרתם! לפתוח חשבון אד וורדס זה משהו שכל אחד יכול לעשות. אבל מומחה בלבד שינהל לך את החשבון יחסוך לך הרבה מאד שגיאות שכיחות שיובילו להפסד של אלפי שקלים שאינם אפקטיביים. אני אומר את זה מתוך ניסיון מר של אובדן של מעל מיליון ש”ח, לא אפקטיביים שהוצאתי על שיווק PPC בראשית הדרך. אל תבינו לא נכון.. “רק” 70% מהסכום לא היה יעיל. (בכל זאת עם ה 30% שעבדו קיבלנו תפוקה של מעל 350,000 ₪ חודשי.. אוף.. מה היה יכול להיות אם הייתה אופטימיזציה כמו שצריך?! )

בואו לרגע נבין את המחשבה של גוגל

עכשיו בוא נאמר שאתם מחפשים איזה עורך דין או מנעולן ראשית  אתם פונים לגוגל (44%  ממחשבים 56% דרך סמארטפונים) למודעה שנראית לכם הכי מתאימה ברוב המקרים בדף הראשון. מחקרים הראו שאנשים שמגיעים לעמוד נחיתה לא נשארים יותר מ עשר-עשרים שניות ונעלמים בלי לומר שלום, אולם אם הטקסט ברור ומדויק למה שהם מחפשים, יש הזדמנות למשוך אותם להתמהמה אפילו מספר רגעים. עכשיו מדוע זה חשוב לנו כשרוצים קידום אתרים לעסק ? מנוע חיפוש מעיין בכל הנתונים הללו ובהסתמך על כך (ועוד מאות רבות של נתונים), קובע מי גורלו להיות מיוחצן יותר מרעהו “באורגני” ומי ישלם בעבור אותן מילות מפתח פחות מהמתחרים ב”ממומן”. חלק מהמטרות של מומחה לקידום אתרים הן להגיע אל קידום אתר לעסק בעלות נמוכה ותפוקה גבוהה.

קידום אתר לעסק – נקודות למחשבה ונתונים סטטיסטיים

לדוגמה הנה פרט סטטיסטי מפתיע ומסקרן:  91% מהעסקים מוציאים את כספם על פרסום ממומן של מנועי החיפוש (מעל 100,000,000,000 ₪ בשנה) ו 9%  בלבד על פרסום אורגני בגוגל. אך ראו זה פלא הנה לנו נתונים נוספים שאומרים שהפירסומים הממומנים מגיעים לפחות מ 20% מסך הקליקים. קשה להאמין, הא? מזה ניתן להסיק ש 80% מהאנשים נכנסים לפוסט אורגני ונותנים יותר אמון בפרסומים אורגניים לעומת ממומנים. אז למה ואיך אף על פי כן רוב מכריע שם כספו בממומן ולא באורגני בגוגל? בחיאת.. היינו שם כבר.. אנו דור ה”רוצים עכשיו”.. נקודה למחשבה..

קידום אתרים לעסק – דילמות של בעל עסק עצמאי או פרילנסר

קידום לאתר עסק
קידום לאתר עסק היא עבודה מורכבת וצריכה להעשות על ידי מקצוענים

לאחר שראינו מהו קידום אתר אורגני טבעי ומה זה קידום בתשלום לכל קליק אתם בודאי שואלים את עצמכם, כמה משלמים על קידום אתרים טבעי אורגני בגוגל? כמה מוציאים על קידום ממומן אונליין? הבנו שצריך קידום אתרים לעסק שלנו אך במה עדיף להתרכז, שיווק אורגני טבעי או ממומן? כמה זמן לוקח לקדם אתר? אלה הן תהיות מצוינות וענייניות. התשובות בהתאם למצב האתר, קיום והפוטנציאל של הביזנס. הדבר הטוב הוא שאפשרי להתאים את התשובות הללו לסוג ומסוגלות של בית העסק. ניתן להקדיש בין 600 עד 5,000 ₪  על שיווק אורגני ו1 ₪ עד 100,001 ₪ ועל שיווק בתשלום לכל קליק ברשת.

מה משתלם יותר ממומן או אורגני? הכי מומלץ לעסקים, גם וגם.. קצת מזה, טיפה יותר מזה או שההפך. תלוי במטרה שלך. כמה זמן לוקח קידום אורגני בגוגל? זה תלוי בכמה וכמה נתונים כגון: דרגת התחרות באותה נישה, ותק האתר, באם האתר חדש או וותיק. תלוי בכמה כסף רוצים לשים על זה, בשעות עבודה של מקדם אתרים באתר,  ועוד הרבה מרכיבים שיש לנתח לפני שאפשר להעריך כמה זמן ייקח לפרסם אתר מסוים.

בשביל מה להתעקש על קידום אתרים לעסקים מקצועי

יש מצב אתם מכירים ת’תחושה שמשאירים לבעל מקצוע כמו מוסכניק את הרכב ועמוק בפנים זה מרגיש כאילו עשו עליך טריק?  תחושה כזאת תתכן עם מפרסם אתרים באינטרנט ובצדק. במיוחד כאשר מפרסם אתרים לא מדווח ללקוח על פעולותיו. אז ראשית כל חייב שקיפות מלאה. מקדם אתרים טוב ישמור את האתר תמיד במצב טיפ טופ. האתרים של אתמול הם לא האתרים של היום והאינטרנט של היום אינו האינטרנט של מחר. כל הזמן צריך להיות מעודכן ואון טופ וגם להתאים את תצוגת האתר לסמארטפונים של עכשיו ולטכנולוגיה המשתנה מיום ליום.

קידום ושיווק לעסקים – מה המקדם עושה?

על רגל אחת, סידור מאמרים של תוכן העסק המקשר כל מאמר למילת חיפוש בצורה האופטימלית למנוע החיפוש, כולל אפיונים וטקסט חלופי לויז’ואלס. יצירת גומחה בגוגל על ידי בחירה מתאימה של מילות מפתח הכי טובות שיגרמו להכי הרבה הקלקות. למשל מילת מפתח “עורך דין” עם מאות חיפושים בחודש תגרור פחות הקלקות ממילת מפתח “עורך דין נדל”ן בראשון לציון” המסתכמת בכמה עשרות חיפושים בחודש אך עם שייכות לעסק הרבה יותר משמעותית.

בקרה תמידית על האינטראקציה של הלקוחות הפוטנציאליים עם האתר והוספת שינויים בהתאם. ככל שה “Bounce Rate” (עזיבת אתר מוקדמת) יורד, אחוזי ההמרה ברשת גבוהים יותר, זמן השארות באתר יותר גבוה לעומת אתרים אחרים. בניית קישורים רלוונטיים מהאתר המדובר לאתרים חיצוניים רלוונטיים, ולא מתחרים. ובהתאם לתקציב, חיזוק ה DA – סמכותיות הדומיין וה PA – סמכותיות של כל דף באתר. ע”י עבודה מבחוץ אל תוך האתר – מאתרים בעלי סמכות חזרה. כולל חיבור כתבות חדשות לתוך האתרים עם סמכות גבוהה  והפניית לינקים לאתר שלכם. קידום ושיווק לעסקים היא עבודת נמלים אך שווה את המאמץ.

מומחה קידום אתרים לעסקים קטנים

קידום אתרים לעסק
קידום אתרים לעסק שלך הוא הדבר המרכזי שיוכל לתרום להצלחתו

פרסום אתר לרופא, לקבלן, לחנויות אופנה, לאולמות ארועים ולכל בית עסק הזוויות שלו, והתחרות שלו. צריך להתמקד על היתרון שלך ולסגנן את האתר באופן מושך, מהיר, זמין, כמו שמקובל והולך היום בשוק. ברגע בו האתר מיושן, הלקוח הפונטיאלי רואה את זה וזה משפיע על ההחלטה שלו האם להשאר. כאשר הוא יפקוד אתר אחר יותר “נוצץ” ונוח לשימוש, סביר להניח שהוא יבחר בו.. גם אם אתה יותר טוב במה שאתה עושה, בעל ניסיון, מוכשר וכד..זה לא מה שקובע אלא מי שיש לו קידום אתר לעסק ברמה גבוהה וחזקה יותר. אתרים שיודע מה ואיך.

גוגל מבחין במעל מאתיים רכיבים לפני שהוא משייך דירוג לדף.  בעבר הייתה תחרות לבית עסק בתחילת הרחוב ולבית עסק שבסופו, עכשיו בעולם האינטרנט יש תחרות גדולה בהרבה לכל בעל עסק והכל חשוף ומיידי. בזמן שלנו הדברים קורים אונליין, כולם מפרסמים בגוגל, לבן אדם אין זמן לחפש עסק במגזין או להמתין להקשיב לרדיו כשהוא זקוק למוצר או שירות מסויים. רק אינטרנט. הבנתי בתור מקדם אתרים בגוגל שאולי באמת כסף לא גדל על עצים אך עסקים בוודאי צומחים על מנועי חיפוש כמו גוגל…

קידום אתר לעסקים | קידום ושיווק לעסקים | קידום אתר לעסק | קידום אתרים לעסקים קטנים

 

 

מקדם אתרים אברהם רגבסקי

אברהם רגבסקי

הסיפור התחיל לפני 35 שנה בעודי איש עסקים בן 8 גיליתי שכסף גודל על עצים! פתחתי עסק משגשג של מכירת לימונדה ביתית. היו שנים יפות, הזמן היה איכותי, הימים היו ארוכים.. בלה.. בלה.. בלה.. מאז העולם קצת השתנה. גילית שכסף לא גודל על עצים אבל עסקים בהחלט גודלים על גוגל…

אפילו את גוגל ניתן לנצח בדירוג!

מחפשים מומחה להגדלת הכנסות?

SEO

לקוחות ממליצים

משרד עורכי דין קולודני

אברהם עשה ועושה עבודה מצוינת בקידום אתר המשרד שלנו. בזכות עבודתו המסורה הצלחנו להגדיל בזמן קצר ובאחוזים ניכרים את נתח החשיפה של אתר המשרד וכל זה תוך שאנחנו מפחיתים תשלומים על סוגי פרסום אחרים. בקיצור, אנחנו מרוצים וממליצים!

משרד רו"ח מיכאל גבאי

בס"ד בזכות קידום אורגני שאברהם עושה, האתר שלי עולה בעמוד ראשון במעל 300 מונחים. אברהם מקדם אתרים מעולה. פתחתי עסק עם לקוחות מעטים. הקידום שלו עזר לי רבות. הגיעו אלי דרך האתר לקוחות רבים. ברוך ה' היום העסק יציב וכל הזמן מתפתח בקצב עולה.

מערכות סאונד

הכרתי את אברהם דרך האינטרנט... כבר בשיחה איתו הבנתי שמודבר במקצוען אבל מעבר לזה בבחור אמין שעושה עבודה טובה מאד. במקרה שלי הגענו לתוצאות מטורפות בזמן קצר מאד בזמן שחברות אחרות יותר יקרות דברו על תוצאות רק לאחר שנה אז כאן זה התחיל לקרות תוך חודש וחצי.. אני שמח מאד שהכרתי אותו ובכך אני יודע שכל שקל שאני משלם לו זה עבור נטו עבודה של מקצוען אמיתי.. אברהם אתה אלוף אמיתי תודה לך ממליץ לכולם מאד מאד...

מאמרים אחרונים

מקדם אתרים אברהם רגבסקי

מקדם אתרים אברהם רגבסקי

מקדם אתרים מומלץ אברהם רגבסקי : קידום אתרים מקצועי 2024 Website promoter Avraham Regevsky SEO expert בניית אתרים לעסקים זה פשוט. קידום ובניית אתרים שגוגל

קידום אתרים לעורכי דין אברהם רגבסקי
עורכי דין

קידום אתרים לעורכי דין 2024

הרבה לקוחות ש”חצי מבינים” בנושא קידום אתרים לעורכי דין שואלים שאלות לא נכונות שלמדו לשאול (אולי מאיזה סרטון יוטיוב), בכלל לא רלוונטיות למטרה שלהם. כמו

חברת בניית אתרים לעורכי דין
עורכי דין

בניית אתרים לעורכי דין

לפני שחושבים על בניית אתרים לעורכי דין צריך קודם כל לחשוב על השלב הבא – קידום אתרים לעורכי דין ולא סתם אתר תדמית או דף

פרסום בגוגל
שירותי קידום אתרים

פרסום בגוגל לעסקים

פרסום עסקים בגוגל חשוב לעשות עם חברה אמינה ולמה? מי שחווה בעבר טיפול של פרסום בגוגל לעסקים עם חברות קידום יודע כמה מדובר בעניין חשוב

בונה אתרים
בניית אתר וורדפרס

בונה אתרים בוורדפרס

בונה אתרים בוורדפרס שגוגל אוהב. 17 סיבות למה בונה אתרים בוורדפרס חייב להיות מומחה בקידום אתרים למה בכלל לבנות אתר? ולמה חשוב שהבונה אתרים יהיה

קידום אתרים באנגלית
מאמרים

קידום אתרים באנגלית

קידום אתרים באנגלית מומלץ לכל מי שרוצה להרחיב את מעגל הלקוחות. כמו כן מי שעובד עם חנות אינטרנטית ובכללית טוב שלכל אתר יהיה יכולת שפות.

רוצה להתקדם?
close slider

בס”ד

מחירון קידום אתרים בגוגל

050-8918288

לקוחה מתלוננת! (ברוך השם)
Call Now Button