בס"ד

קידום אתרים לינקים

עולם בכף יד - קידום אתרים קישורים
דף הבית » קידום אתרים לינקים

קידום אתרים לינקים איכותיים היא דרך להתקדם בגוגל בכל מיני תקציבים. הרבה שואלים על קידום אתרים קישורים חיצונים.. מהם בדיוק? הדרך להתקדם היא על ידי קידום אתרים קישורים חיצוניים מאתרים חזקים ה”מושכים” את האתר מעלה ונותנים לו מהכוח האינטרנטי שלהם. כך ככול והלינקים יהיו מאתרים חזקים כך ההשפעה תהיה משמעותית יותר, דבר המאפשר להרים את האתר ולחזק אותו.

קידום אתרים לינקים – מבדק יכולת להגיע לעמוד ראשון חינם!

מומחה קידום אתרים. פרסום עסקים בימינו אנו. מה עושה משווק אתרים על רגל אחת. ולמה להתעקש על מפרסם אתרים מקצועי. בוא ניכנס דקה למחשבה של גוגל…

פרסום עסקים בימינו אנו עם קידום אתרים קישורים חיצוניים ועוד

קידום אתרים לינקים
קידום אתרים קישורים ולינקים הולכים יחד. קידום בסיסי מתחיל עם לינקים וקישורים המחזקים את האתר שלך! חובה להכניס לכל חבילת קידום!

אז כיצד עו”ד צעיר שאך סיים לימודים ורוצה לפתוח משרד עצמאי מתחרה מול כל הגדולים בשוק העבודה המוצף? איך בחורה עשרים פלוס שעמלה בפיצריה ורכשה נסיון בהכנת פיצות מגיעה להתחיל רשת פיצריות צולחת משל עצמה? למדתי שנים, הכשרה, השלמתי קורסים, יש בסיס של ידע ואף איזשהו ניסיון. לאן מכאן? כיצד אנו מקדמים את היוזמה? מה צריך לעשות?!

כעצמאי הראש תמיד טרוד בגילוי דרך למשוך לקוחות חדשים על מנת להכפיל את ההכנסה ולהרוויח מספיק. כשמדובר על לקדם את העסק אחד הדברים המרכזיים שעולים הוא קידום אתרים קישורים חיצוניים ובכלל כל הקשור לקידום אתרים לינקים . אז מה זה בכלל קידום אתרים לינקים ?או לחלופין קידום אתרים קישורים חיצוניים .

קידום אתרים קישורים – שיווק אורגני במנוע חיפוש

בסיכומו של דבר או שעדיף לומר בראשיתו של עניין, מי נוחל הצלחה?  מהו “פרסום אורגני”? אתה בטח כבר יודע. (ואם לא, אין מצב, דחוף אנא תתקשר כאן ועכשיו לנייד שלי, אני מפסיק הכל ונותן לך הסבר רגוע ומפורט). בכללי השאיפה בשיווק אתרים אורגני היא לשפר את תנאי האתר בשביל לעזור לדפים שלו לככב בעמודים ההתחלתיים של חיפוש אינטרנטי, בלי להצטרך להוציא כסף על כל הקלקה, כמו בקידום ממומן.

שיווק אורגני טבעי ללא כימיקלים…

כעקרון המילה “טבעי” לא לגמרי נכון.. מכיוון שמקדם אתרים איכותי, מבצע הרבה, אפילו הרבה מאד מניפולציות “לא טביעות” בשביל לקדם מילות מפתח בצורה “טבעית”. הנה דוגמא אחת מתוך המוני ה “מניפולציות”, אינני משוכנע שמותר לי, אבל אני אספר לכם סוד בכל זאת (רק בינינו) על טכניקה מיוחדת שאני משתמש לכתבה הזאת שאתם קוראים עכשיו. אם תמשיכו לטייל במאמרי האתר, תראו כמה כתבות (קישורים פנימיים) עם טקסטים כגון ” שיווק אתרי מסחר ” או ” חברה לשיווק עסקים באינטרנט ” דפים בעלי אותם תכנים בדיוק כמו המאמר הזה, רק בוריאציה שונה של משפטים.

הרעיון הוא שככל שהאתר עשיר יותר במילות מפתח נכונות, כך יפקדו אותו יותר אנשים המעוניינים ב אותן מילות מפתח. וכמה מילות חיפוש כבר אפשר לדחוף לתוך כתבה בודדת ב”טבעיות”? לדוגמה פה בכתבה הזאת מבלי לצופף מעבר למידה אנחנו מקדמים את מילות החיפוש ” קידום אתרים לינקים “, ו ” קידום אתרים קישורים חיצוניים ” ככה שיספיקו פעמים אחדות בלבד של חזרה על המילה. כתבות מקוריות ואורגניות לחלוטין מבחינת האינטרנט. מבלי לצופף מילים מעבר למה שנחוץ באופן מאולץ.

שאלות הכי נפוצות של בעל עסק או פרילנסר

אחרי שהבדלנו בין מה זה קידום אתרים אורגני ומה זה קידום בתשלום פר קליק הנכם בוודאי שואלים את עצמכם, כמה יעלה לקדם אתר בגוגל? כמה מוציאים על קידום בתשלום לכל קליקאונליין? על מה עדיף ללכת, פרסום אורגני או בתשלום לכל הקלקה? כמה זמן לוקח לפרסם אתר? כל אלה תהיות טובות ונכונות.

התשובות תלויות במצב האתר, קיום והפוטנציאל של העסק.

הוצאת קישורים חיצוניים לאתר
קידום אתרים קישורים חיצוניים הם חלק בלתי נפרד. על מנת לקדם כל סוג של אתר נצטרך לשלב בו הוצאת קישורים חיצוניים ופנימיים

כל היופי שניתן להתאים את התשובות הללו לאפיון ופוטנציאל של העסק. אפשר להשקיע בין 600₪ עד 6,500 ₪ על פרסום אורגני טבעי ו1₪ עד 99,999 ₪ ויותר על קידום בתשלום לכל קליק אונליין. מה כדאי יותר בתשלום לכל קליק או אורגני בגוגל? הכי בריא לעסק, גם זה וגם זה.. קצת מזה, טיפה יותר מזה או להפך. תלוי במטרת העסק.. כמה זמן לוקח קידום אורגני טבעי? זה תלוי בכמה גורמים כדוגמת: רמת התחרות בתחום המדובר, ותק האתר, באם האתר צעיר או ותיק.

יכולת האתר, קידום אתרים לינקים – מקישורים חיצוניים באתרים רלוונטיים באם חזקים או חלשים.. גם כשמדובר על קידום אתרים קישורים חיצוניים – מאד תלוי בתקציב שרוצים להשקיע. כמובן גם בכמות שתרצו שישקיע שעות העבודה של מקדם אתרים באתר, ועוד כמות נאה של פקטורים שצריך לנתח לפני שניתן לאמוד כמה זמן ייקח לשווק אתר כזה או אחר.

מה זה פרסום בתשלום לכל קליק (“גוגל אדוורדס”)?

בקצרה ת’שלם וקבל תוצאות באופן מיידי. תעביר לגוגל סכום מסויים של כסף בעבור כל הקלקה והמנוע החיפוש ידאג לעלות אתך בהתאם.. הרי תכלס עסק שאינו מקודם ב 4 או 5 דפי חיפוש התחלתיים, לא קיים. עם הנחיה מדויקת ומקצועית, יש אפשרות להשיג הרבה דברים יפים במערכת אד וורדס. אלא ש חשוב לעשות אופטימיזציה כדי לא לבזבז כסף על קליקים מיותרים. יש צורך להוסיף לכל פוסט חיבור לדפי נחיתה נכונים ביותר מתוך האתר להוזלת תשלומים לקליק. השקל שלך שווה יותר ככל שחווית הגלישה מתמקדת יותר. נכון ליזום מעקב רציף וניתוח המסע הפירסומי על מנת לבחון את ההקלקות באם רלוונטיות או שלא..

שיווק ממומן בגוגל יכול להתגלות כמסוכן ללא עזרה מקצועית

אני את שלי אמרתי! לפתוח חשבון אד וורדס זה איזי פיזי. אמה מה, רק מומחה שינהל לך את הקמפיין (תמורת תשלום סמלי) ימנע ממך הרבה מאד טעויות רווחות שיביאו לאובדן של אלפי שקלים שאינם מועילים. הנני כותב זאת מתוך התנסות מרה של אובדן של מעל מיליון שקלים חדשים, לא אפקטיביים שהוצאתי על שיווק ממומן בגוגל בראשית הדרך. אל תבינו לא נכון.. “רק” 70% מהסכום בוזבז לשווא. (בכל זאת עם ה 30% שעשו ת’עבודה גלגלנו מחזור של מעל 320,000 ₪ לחודש.. אוף.. מה היה אילו הייתה אופטימיזציה טובה?! )

קידום אתרים קישורים ולינקים פנימיים – בואו ניכנס רגע לראש של גוגל

אז נגיד שאתם מחפשים איזה קליניקה מסוימת או וטרינר קודם אתם נכנסים לגוגל (44% ממחשבים 56% דרך סמארטפונים) למודעה שהכי תופסת את תשומת ליבכם בדרך כלל בעמוד הראשון. ע”פי מחקר, גולשי אינטרנט שמבקרים בדף נחיתה לא נשארים יותר מ עשרים שניות לכל היותר שניות וממשיכים לדרכם, אך אם המסר ברור וממוקד למה שהם צריכים, יש הזדמנות למשוך אותם להתמהמה אפילו כמה רגעים. אז למה זה משנה לנו לקידום? מנוע חיפוש בוחן את כל הנתונים האלה ועל סמך זה (ועוד עשרות ומאות נתונים), קובע מי יהיה מקודם יותר מחברו “באורגני” ומי יחויב על אותן מילות מפתח פחות מהאחרים ב”ממומן”.

כמה סעיפים לשקול וסטטיסטיקה

עולם בכף יד - קידום אתרים קישורים
קידום אתרים לינקים וקישורים חזקים לאתרים עם כוח! המטרה היא להרים את האתר שלך במיקומי גוגל על ידי היקשרות עם אתר וותיק וחזק

לדוגמה הנה נתון סטטיסטי בלתי צפוי ומעניין:
91% של בעלי העסקים מוציאים את כספם על שיווק ממומן של מנועי החיפוש (מעל 100,000,000,000 ₪ לשנה) ורק %9 על שיווק אורגני טבעי. אך ראו זה פלא הנה לנו סטטיסטיקה נוספת שאומרת שהפירסומים הממומנים מגיעים לפחות מ 20% מסך ההקלקות. קשה להאמין, הא?

זאת אומרת ש 80% מהאנשים נכנסים לפוסט אורגני ונותנים יותר אמון בפרסומים אורגניים לעומת ממומנים. אז למה למרות כל זאת הרוב שמים את כספם בממומן ולא באורגני בגוגל? בחייאת.. אנו דור ה”אינסטנט”.. אולי כדאי לחשוב על זה שניה..

בשביל מה להתעקש על קידום אתרים קישורים איכותי אצל מקדם אתר טוב!

מכירים ת’תחושה שנותנים לבעל מקצוע כמו מוסכניק את הרכב ועמוק בקישקע זה מרגיש שקימבנו אותך.. תחושה כזאת תתכן עם משווק אתרים ויש לכך סיבה. במיוחד אם מקדם אתרים לא מדווח ללקוח על פעולותיו. אז קודם כל חשוב שיהיה שקיפות טוטאלית. מקדם אתרים מקצועי ישמור את האתר תמיד במצב אופטימלי. האתרים של אתמול הם לא האתרים של היום והאתרים של היום הם לא האתרים של מחר. צריך כל הזמן להיות מעודכן ואון טופ וגם להתאים את תצוגת האתר לטלפונים החכמים החדשים ולהיי טק המתפתח מיום ליום.

מה תפקידו של מקדם אתרים בכמה מילים

ארגון המאמרים של תוכן הביזנס המשייך כל כתבה למילת חיפוש בצורה האופטימלית למנוע החיפוש, כולל הגדרות וטקסט אלטרנטיבי לתמונות. קידום אתרים לינקים מתאימים, יצירת נישה בגוגל על ידי בחירה קולעת של מילות חיפוש, הכי טובות שיביאו להכי הרבה קליקים. לדוגמה מילת חיפוש “עורך דין” עם כמה מאות חיפושים בחודש תוביל לפחות המרות ממשפט חיפוש “עורך דין נדל”ן במרכז תל אביב” המובילה לכמה עשרות חיפושים בחודש אך עם שייכות לעסק הרבה יותר טובה. בקרה מתמשכת על האינטראקציה של הלקוחות הפוטנציאליים עם האתר ויזימת שינויים לשיפור.

ככל שה “Bounce Rate” (עזיבת אתר מוקדמת) נמוך יותר, אחוזי ההמרה באינטרנט גבוהים, זמן התעכבות באתר גבוה יותר לעומת אתרים אחרים. שליחת קישורים רלוונטיים מהאתר עצמו לאתרים אחרים חזקים, לא מתחרים. ובהתאם למה שהתקציב מאפשר, חיזוק ה DA – סמכותיות הדומיין וה PA – כוח כל דף באתר. כאן נכנס שוב נושא קידום אתרים לינקים ע”י עבודה מבחוץ אל תוך האתר – מאתרים בעלי סמכות חזרה. ( בעזרת קידום אתרים קישורים חיצוניים ) . כולל כתיבת כתבות חדשות לתוך האתרים בעלי סמכותיות גבוהה והפניית לינקים לאתר הבית.

אנו מתמקצעים בשיווק אורגני למיני מקצועות

קידום אתר לעורך דין, לקבלן, קידום אתרים לעמותות , לאולמות ארועים ועוד ועוד.. כאשר לכל בית עסק זוויות משלו, התחרות שלו. עלינו להתמקד על היתרון שלך ולארגן את האתר כך שיהיה מהיר, מושך, זמין, להתאים למה שהולך ומקובל היום בשוק. אם האתר מיושן, הלקוחות פוטנציאלים קולטים את זה וזה משפיע על ההחלטה שלהם אם לבחור בך. כאשר הוא יזדמן לאתר שונה יותר “מבריק” ויוזר פרנדלי, סביר להניח שהוא יעדיף אותו.. גם אם אתה יותר טוב במה שאתה עושה, מנוסה, כשרוני וכד.. לא זה מה שקובע.. אלא מי שיש לו מקדם אתרים שיודע את העבודה. גוגל מבחין במעל 200 רכיבים לפני שהוא מדרג דף.

לסיכום

קידום אתרים לינקים וקישורים חיצוניים מאפשר גם למי שיש לו תקציב קטן להתחיל עם קידום אתרים בזול . בימים עברו הייתה תחרות לבית עסק במעלה הרחוב ולבית עסק שבמורדו, עכשיו בעולם הוירטואלי יש תחרות גדולה הרבה יותר לכל חנות והכל מיידי וחשוף. בימים אלו כולם פועלים דרך האינטרנט, האנשים מפרסמים באינטרנט, לאף אחד אין זמן לחפש משהו בעיתון או לחכות למודעה ברדיו כשהוא צריך משהו מסויים. רק גוגל. ולכן כנראה באמת כסף לא גודל על עצים אבל עסקים בהחלט גדלים על מנועי חיפוש כמו גוגל…

מקדם אתרים אברהם רגבסקי

אברהם רגבסקי

הסיפור התחיל לפני 35 שנה בעודי איש עסקים בן 8 גיליתי שכסף גודל על עצים! פתחתי עסק משגשג של מכירת לימונדה ביתית. היו שנים יפות, הזמן היה איכותי, הימים היו ארוכים.. בלה.. בלה.. בלה.. מאז העולם קצת השתנה. גילית שכסף לא גודל על עצים אבל עסקים בהחלט גודלים על גוגל…

אפילו את גוגל ניתן לנצח בדירוג!

מחפשים מומחה להגדלת הכנסות?

SEO

לקוחות ממליצים

משרד עורכי דין קולודני

אברהם עשה ועושה עבודה מצוינת בקידום אתר המשרד שלנו. בזכות עבודתו המסורה הצלחנו להגדיל בזמן קצר ובאחוזים ניכרים את נתח החשיפה של אתר המשרד וכל זה תוך שאנחנו מפחיתים תשלומים על סוגי פרסום אחרים. בקיצור, אנחנו מרוצים וממליצים!

משרד רו"ח מיכאל גבאי

בס"ד בזכות קידום אורגני שאברהם עושה, האתר שלי עולה בעמוד ראשון במעל 300 מונחים. אברהם מקדם אתרים מעולה. פתחתי עסק עם לקוחות מעטים. הקידום שלו עזר לי רבות. הגיעו אלי דרך האתר לקוחות רבים. ברוך ה' היום העסק יציב וכל הזמן מתפתח בקצב עולה.

מערכות סאונד

הכרתי את אברהם דרך האינטרנט... כבר בשיחה איתו הבנתי שמודבר במקצוען אבל מעבר לזה בבחור אמין שעושה עבודה טובה מאד. במקרה שלי הגענו לתוצאות מטורפות בזמן קצר מאד בזמן שחברות אחרות יותר יקרות דברו על תוצאות רק לאחר שנה אז כאן זה התחיל לקרות תוך חודש וחצי.. אני שמח מאד שהכרתי אותו ובכך אני יודע שכל שקל שאני משלם לו זה עבור נטו עבודה של מקצוען אמיתי.. אברהם אתה אלוף אמיתי תודה לך ממליץ לכולם מאד מאד...

מאמרים אחרונים

מקדם אתרים אברהם רגבסקי

מקדם אתרים אברהם רגבסקי

מקדם אתרים מומלץ אברהם רגבסקי : קידום אתרים מקצועי 2024 Website promoter Avraham Regevsky SEO expert בניית אתרים לעסקים זה פשוט. קידום ובניית אתרים שגוגל

קידום אתרים לעורכי דין אברהם רגבסקי
עורכי דין

קידום אתרים לעורכי דין 2024

הרבה לקוחות ש”חצי מבינים” בנושא קידום אתרים לעורכי דין שואלים שאלות לא נכונות שלמדו לשאול (אולי מאיזה סרטון יוטיוב), בכלל לא רלוונטיות למטרה שלהם. כמו

חברת בניית אתרים לעורכי דין
עורכי דין

בניית אתרים לעורכי דין

לפני שחושבים על בניית אתרים לעורכי דין צריך קודם כל לחשוב על השלב הבא – קידום אתרים לעורכי דין ולא סתם אתר תדמית או דף

פרסום בגוגל
שירותי קידום אתרים

פרסום בגוגל לעסקים

פרסום עסקים בגוגל חשוב לעשות עם חברה אמינה ולמה? מי שחווה בעבר טיפול של פרסום בגוגל לעסקים עם חברות קידום יודע כמה מדובר בעניין חשוב

בונה אתרים
בניית אתר וורדפרס

בונה אתרים בוורדפרס

בונה אתרים בוורדפרס שגוגל אוהב. 17 סיבות למה בונה אתרים בוורדפרס חייב להיות מומחה בקידום אתרים למה בכלל לבנות אתר? ולמה חשוב שהבונה אתרים יהיה

קידום אתרים באנגלית
מאמרים

קידום אתרים באנגלית

קידום אתרים באנגלית מומלץ לכל מי שרוצה להרחיב את מעגל הלקוחות. כמו כן מי שעובד עם חנות אינטרנטית ובכללית טוב שלכל אתר יהיה יכולת שפות.

רוצה להתקדם?
close slider

בס”ד

מחירון קידום אתרים בגוגל

050-8918288

לקוחה מתלוננת! (ברוך השם)
Call Now Button