בס"ד

קידום אתרים בחדרה

דף הבית » קידום אתרים בחדרה

קידום אתרים בחדרה

פרסום אתרים בימינו אנו – קידום אתרים באזור חדרה והסביבה

אז איך רואה חשבון בחדרה שסיים לימודים ושואף להתחיל משרד משלו מתחרה נגד כל האריות בשוק העבודה המוצף? כיצד בן אדם צעיר שעמל בפיצה האט ורכש נסיון בהכנת פיצות מגיע להתחיל רשת פיצריות מוצלחת משלו? השקעתי שנים בלימודים, תואר, השלמתי קורסים, רכשתי ידע ואפילו איזשהו ניסיון. מה עתה? איך אנחנו משווקים את העסק? מה עושים?! כעוסק עצמאי הראש תמיד טרוד בלסלול דרך להביא יותר לקוחות כדי להגדיל משכורת ולהתקיים.

השארת טלפון לבדיקת והתאמת העסק למנועי חיפוש בגוגל,מפות גוגל וקידום לוקאלי

איך התגלגלנו למקצוע חשוב של בנייה וקידום אתרים..

מקדם אתרים חדרה
הסיפור נולד לפני 35 שנה, בעודי איש עסקים ילד בן שמונה, ראיתי שכסף גודל על עצי נוי: פתחתי ביזנס צולח של מכירת מיץ לימונים תוצרת הבית. התקופה הייתה איכותית, הימים זחלו באיטיות.. מאז העולם השתנה מעט. כיום בכל בית סטנדרטי יש מינימום שתי מכוניות, זוג טלוויזיות, ארבעה סמארטפונים, אייפד, ומחשב נייד לכל אחד ואחת. הנתונים מפחידים.הננו דור ה”כאן ועכשיו”, הכל כאן ועכשיו ממש במאית השניה. אז מה אנחנו עושים כיום כאשר אנחנו מחפשים רופא שיניים, רו”ח, צימר, מנחת סדנאות או חליפת בר מיצווה..?

קידום אורגני במנוע חיפוש

בסיכומו של עניין או שעדיף לומר בתחילתו של עניין, מי משחק אותה? אולי זה שהוריו משאירים לו עסק משפחתי משגשג, הבוטיק המקומי עם כל הלקוחות הותיקים. ואולי זה עובד עד לפתיחת סניפים של הרשתות הגדולות ממש ליד הבוטיק. אז כשהרגע מגיע והתחרות גדלה מה עושים? “שיווק אורגני טבעי אונליין”.  איזו מן חיה זו “פרסום אורגני”? אתה בטח יודע. (ואם לא, אי יאי יאי תתקשר בזה הרגע לנייד האישי שלי, אני מייד מפסיק את מה שאני עושה ומסביר לך בשמחה וסבלנות). באופן כללי המטרה בקידום אורגני טבעי היא לשפר את נתוני האתר על מנת לסייע ללינקים שלו לככב בעמודים הראשונים של גוגל, ללא צורך לממן כל הקלקה, כמו שעושים בשיווק אתרים ממומן.

פרסום אורגני טבעי בלי תוספות…

כעקרון המונח “טבעי” לא לגמרי במקום.. מאחר שמפרסם אתרים טוב, עושה הרבה, אפילו הרבה מאד מניפולציות “שאינן טבעיות” בשביל לדחוף מילות מפתח קדימה באופן “טבעי”. הנה דוגמה אחת מתוך המוני ה “מניפולציות”, אני לא משוכנע שמותר לי, אך אחשוף בפניכם סוד על אף זאת (בינינו) על טכניקה מיוחדת שאני מפעיל לכתבה הזאת שאתם מתרכזים בה כרגע. אם תמשיכו להסתובב בין דפי האתר, תראו כמה דפים עם טקסטים כמו “קידום אתרים בגוגל אדס” או “מקדם אתרים בגוגל“. דפים בעלי אותם תכנים בדיוק כמו מאמר זה, רק  בקומבינציה שונה של מילים.

לשם מה לצור בלוג שלם לאינטרנט לכל מילת מפתח, כמו למשל “קידום אתרים בחדרה”

הרעיון הוא שככל שהאתר יותר רווי במילות מפתח מתאימות, כך יציצו בו יותר לקוחות המתעניינים ב מילות המפתח הללו. וכמה מילות מפתח כבר אפשרי לדחוס אל תוך כתבה אחת ב”טבעיות”? כמו שכאן בכתבה הזאת מבלי לצופף מעבר למידה אנו משווקים את מילות החיפוש “קידום אתרים בחדרה”, “רואה חשבון מומלץ בחדרה” ו”קידום ובניית אתרים באזור חדרה”. באופן כזה שיספיקו פעמים אחדות בלבד לחזור על המילה. כתבות אוריגינליות וטביעות לחלוטין מבחינת האינטרנט. מבלי לצופף מילים מעבר למה שנחוץ בצורה לא טבעית. לגלות לך עוד? מממ… שלח לי כתובת אימייל שלך ואני אחלוק איתך בעזרת השם בהמשך.

בנייה וקידום אתרים לתושבי חדרה החל מ ₪1500

מהו קידום ממומן בגוגל (“גוגל אדוורדס”)?

בשתי מילים תשלם ות’קבל תוצאות על המקום. תיתן לגוגל סכום מוגדר של כסף בשביל כל קליק והמנוע החיפוש יתארגן להעביר אתך לאיפה שצריך.. הרי תכלס עסק שלא מופיע ב 4 או 5 עמודים התחלתיים, אינו קיים. עם הכוונה מדויקת ומקצועית, יש אפשרות להגיע למלא תוצאות יפות ב אד וורדס. רק שנחוץ ליצור אופטימיזציה כדי להמנע מתשלום על הקלקות שוליות. נחוץ להוסיף לכל פוסט חיבור לדפי נחיתה הכי רלוונטיים מתוך האתר להורדת עלויות לקליק. יהיו יותר המרות להקלקה פר שקל ככל שהגלישה יותר ממוקדת. צריך ליזום מעקב רציף ובדיקה מעמיקה של הקמפיין בכדי לבחון את ההקלקות באם שייכות לנושא או לא..

קידום ממומן בגוגל יכול להיות מסוכן בלי השגחה מקצועית

אני את שלי אמרתי! כל אחד יכול לפתוח חשבון אד וורדס. אך רק מומחה שיפקח בשבילך עין על הקמפיין (בעבור משכורת סמלית) ימנע ממך מלא שגיאות  שיובילו לאובדן של מאות ואלפי שקלים שאינם אפקטיביים. אני אומר זאת מתוך ניסיון מר של הפסד של יותר מ מיליון שקלים חדשים, לא יעילים שהוצאתי על שיווק בתשלום לכל הקלקה בראשית דרכי. אל תבינו לא נכון.. “רק” 70% מהסכום היה לא מועיל. (בכל זאת עם ה 30% שעבדו גלגלנו מחזור של סביבות 380,000 ₪ חודשי.. יאללה.. מה היה אילו הייתה אופטימיזציה טובה?! )

קידום אתרים בגוגל אדס

דוגמה של מעל 1,400,000 שח’ הוצאות קמפיין בחשבון גוגל אדס

בוא לרגע נבין את המחשבה של גוגל

עכשיו נניח שאתם צריכים איזה קליניקה מסוימת או וטרינר קודם כל אתם פותחים גוגל (מהמחשב – כ- 30%. ו 70% דרך סמארטפונים) למודעה שהכי תופסת את תשומת ליבכם ברוב המקרים בעמוד הראשון. מחקרים הראו שאנשים שנכנסים לעמוד נחיתה לא נשארים יותר מ 10 – 20 שניות וממשיכים הלאה, אולם אם המסר של דף הנחיתה ברור ומדויק למה שהם צריכים, ניתן לגרום להם להתעקב אפילו מספר דקות. עכשיו למה זה חשוב לנו לשיווק? גוגל קורא את כל הפרטים הללו ועל סמך זה (ועוד מאות רבות של נתונים), מחליט מי גורלו להיות מקודם יותר מרעהו “באורגני” ומי יחויב בעבור מילות מפתח פחות מהאחרים ב”ממומן”.

מספר דברים לשקול ונתונים סטטיסטיים

לדוגמא הנה נתון סטטיסטי מפתיע ומסקרן:
מעל תשעים אחוזים של בעלי העסקים מוציאים את כספם על קידום PPC של מנוע חיפוש בגוגל (מעל מאה מיליארד שקלים בשנה) ורק %9 על שיווק אורגני טבעי. מאידך הנה לנו עוד נתונים סטטיסטיים ואלה מראים שהמודעות הממומנות מגיעות לפחות מ 20% מסך כל הקליקים. הפתעה! כך ש 80% מהאנשים מקליקים על פוסט אורגני ונותנים יותר אמון בפרסומים אורגניים לעומת ממומנים. אז איך אף על פי כן רוב מכריע שם כספו בממומן ולא באורגני בגוגל? נו.. היינו שם כבר.. אנחנו דור ה”כאן ועכשיו”.. אולי כדאי לחשוב על זה שניה..

דילמות הכי שכיחות של בעל עסק או פרילנסר

אחרי שלמדנו מהו פרסום אורגני ומה זה פרסום בתשלום פר קליק הנכם בודאי שואלים את עצמכם, כמה יעלה קידום אתרים טבעי אורגני בגוגל? כמה מוציאים על פרסום בתשלום פר קליק בגוגל? במה עדיף להתרכז, פרסום אורגני טבעי או בתשלום לכל הקלקה? כמה זמן לוקח לקדם אתר? אלה הן קושיות נהדרות וצודקות.

תושבי חדרה- השארת פרטים לאבחון קידום אתר בגוגל!

התשובות בהתאם לאפיון האתר, קיום והיכולת של העסק.

הדבר הטוב הוא שניתן להתאים את התשובות לאופי ומסוגלות של הביזנס שלכם. אפשר להשקיע בין 600 עד 6,600 ₪ על שיווק אורגני טבעי ו1 ₪ עד 99,999 ₪ ומעלה על שיווק בתשלום לכל הקלקה אונליין. מה עדיף בתשלום לכל קליק או אורגני במנועי חיפוש? הכי מומלץ לעסקים, גם זה וגם זה.. קצת מזה, יותר מזה או שההפך. תלוי במטרה שלך.. כמה זמן לוקח שיווק אורגני במנועי חיפוש? תלוי בכמה גורמים כמו: דרגת התחרות בנישה המדוברת, וותק האתר, באם האתר חדש או ישן. יכולת האתר, מלינקים חיצוניים באתרים רלוונטיים באם חזקים או חלשים.. תלוי מאוד באיזה תקציב מוכנים לשים בזה, בזמן העבודה של מפרסם אתרים באתר, ועוד הרבה מרכיבים שחייבים לקחת בחשבון לפני שאפשר לאמוד כמה זמן ייקח לשווק אתר מסוים.

למה צריך מקדם אתרים מומלץ בחדרה

יש מצב אתם מכירים ת’תחושה שמשאירים לבעל מקצוע כמו מוסכניק את הרכב ועמוק בקישקע יש תחושה כאילו עבדו עליך.. כך התחושה עם מפרסם אתרים ויש לכך סיבה. במיוחד כאשר מפרסם אתרים לא מדווח ללקוח על פעולותיו. אז קודם כל חשוב שתהיה שקיפות טוטאלית. משווק אתרים טוב ידאג שהאתר תמיד מתוקתק ומתוחזק. הגוגל של אתמול איננו הגוגל של היום והאינטרנט של היום הוא לא האינטרנט של מחר. צריך כל הזמן להיות אפ טו דייט וכמובן שגם להתאים את האתר לסמארטפונים החדשים ולטכנולוגיה המתחדשת מיום ליום.

מה תפקידו של משווק אתרים בגוגל בכמה מילים

עריכת מאמרים של תכני בית העסק המקשר כל מאמר למילת חיפוש בצורה האופטימלית למנוע החיפוש, כולל אפיונים ומלל אלטרנטיבי לויז’ואלס. יצירת בועה באינטרנט על ידי בחירה נכונה של מילות חיפוש הכי אקטואליות שיגרמו לרמה גבוהה ביותר של קליקים. למשל מילת חיפוש “קידום אתרים לעורכי דין” עם כמה מאות חיפושים בחודש תוביל לפחות המרות ממילת מפתח ממוקד יותר כמו “קידום אתרים לעורך דין בחדרה” המגיעה לעשרות חיפושים בחודש אבל עם רלוונטיות הרבה יותר טובה. בקרה רציפה על האינטראקציה של הלקוחות הפוטנציאליים עם האתר ותכנון שינויים בהתאם. ככל שה “Bounce Rate” (עזיבת האתר) יורד, אחוזי ההקלקה באינטרנט גבוהים יותר, זמן התעכבות באתר גבוה יותר לעומת המתחרים. בניית לינקים מתאימים מהאתר עצמו לאתרים חיצוניים רלוונטיים, לא מתחרים. ובהתאם לתקציב, חיזוק ה DA – סמכותיות הדומיין וה PA – סמכותיות של כל דף באתר. ע”י עבודה חיצונית אל תוך האתר – מאתרים בעלי סמכות חזרה. כולל יצירת מאמרים חדשים לתוך האתרים בעלי סמכותיות גבוהה ושליחת לינקים לאתר הבית.

אנו מתמקצעים בפרסום אורגני למגוון מקצועות

קידום אתרים באזור חדרה
קידום אתר לרופא, למנהל, לחנויות בגדי ספורט, לאולמות ארועים ועוד.. ולכל בית עסק זוויות משלו, ותחרות משלו. יש להתפקס על היתרון שלך ולעצב את האתר באורח מושך, מהיר, זמין, להתאים למה שמקובל והולך בשוק של היום. אם האתר מיושן, הגולש מרגיש את זה ויש לזה השפעה על ההחלטה שלו אם לבחור בך. כשהוא יפקוד אתר שונה יותר “נוצץ” והגיוני, יש להניח שהוא יבחר בו.. גם אם אתה יותר איכותי בתפקידך, מנוסה, כשרוני וכו..

מקדם אתרים טוב זה מה שקובע..

עו”ד מחדרה משכיל שמצטיין באקדמיה, לאו דווקא גובר על עמיתו שלא ברור איך התקבל ללימודים והמשרד שלו מצליח פי כמה וכמה, הסיבה היא כי יש לו משווק אתרים שיודע מה ואיך. גוגל מבחין במעל 200 פקטורים לפני שהוא משייך דירוג לדף. פעם הייתה תחרות לבית עסק במעלה הרחוב ולחנות שבמורדו, עכשיו בעולם הוירטואלי התחרות רבה יותר לכל בעל עסק והכל מיידי וחשוף. בימים אלו הדברים קורים דרך האינטרנט, כולם מפרסמים באינטרנט, למי יש זמן לחפש משהו במגזין או להמתין לרדיו כאשר הוא צריך משהו מסויים. רק אינטרנט.
אז כנראה כסף באמת לא גדל על עצים אבל עסקים אשכרה מתעשרים על גוגל…

מקדם אתרים אברהם רגבסקי, המעפילים 26, חדרה
שעות פתיחה
Monday 08:00 – 20:00
Tuesday 08:00 – 20:00
Wednesday 08:00 – 20:00
Thursday 08:00 – 20:00
Friday 08:00 – 14:30
Saturday סגור
Sunday 08:00 – 20:00
מקדם אתרים אברהם רגבסקי

אברהם רגבסקי

הסיפור התחיל לפני 35 שנה בעודי איש עסקים בן 8 גיליתי שכסף גודל על עצים! פתחתי עסק משגשג של מכירת לימונדה ביתית. היו שנים יפות, הזמן היה איכותי, הימים היו ארוכים.. בלה.. בלה.. בלה.. מאז העולם קצת השתנה. גילית שכסף לא גודל על עצים אבל עסקים בהחלט גודלים על גוגל…

אפילו את גוגל ניתן לנצח בדירוג!

מחפשים מומחה להגדלת הכנסות?

SEO

לקוחות ממליצים

משרד עורכי דין קולודני

אברהם עשה ועושה עבודה מצוינת בקידום אתר המשרד שלנו. בזכות עבודתו המסורה הצלחנו להגדיל בזמן קצר ובאחוזים ניכרים את נתח החשיפה של אתר המשרד וכל זה תוך שאנחנו מפחיתים תשלומים על סוגי פרסום אחרים. בקיצור, אנחנו מרוצים וממליצים!

משרד רו"ח מיכאל גבאי

בס"ד בזכות קידום אורגני שאברהם עושה, האתר שלי עולה בעמוד ראשון במעל 300 מונחים. אברהם מקדם אתרים מעולה. פתחתי עסק עם לקוחות מעטים. הקידום שלו עזר לי רבות. הגיעו אלי דרך האתר לקוחות רבים. ברוך ה' היום העסק יציב וכל הזמן מתפתח בקצב עולה.

מערכות סאונד

הכרתי את אברהם דרך האינטרנט... כבר בשיחה איתו הבנתי שמודבר במקצוען אבל מעבר לזה בבחור אמין שעושה עבודה טובה מאד. במקרה שלי הגענו לתוצאות מטורפות בזמן קצר מאד בזמן שחברות אחרות יותר יקרות דברו על תוצאות רק לאחר שנה אז כאן זה התחיל לקרות תוך חודש וחצי.. אני שמח מאד שהכרתי אותו ובכך אני יודע שכל שקל שאני משלם לו זה עבור נטו עבודה של מקצוען אמיתי.. אברהם אתה אלוף אמיתי תודה לך ממליץ לכולם מאד מאד...

מאמרים אחרונים

מקדם אתרים אברהם רגבסקי

מקדם אתרים אברהם רגבסקי

מקדם אתרים מומלץ אברהם רגבסקי : קידום אתרים מקצועי 2024 Website promoter Avraham Regevsky SEO expert בניית אתרים לעסקים זה פשוט. קידום ובניית אתרים שגוגל

קידום אתרים לעורכי דין אברהם רגבסקי
עורכי דין

קידום אתרים לעורכי דין 2024

הרבה לקוחות ש”חצי מבינים” בנושא קידום אתרים לעורכי דין שואלים שאלות לא נכונות שלמדו לשאול (אולי מאיזה סרטון יוטיוב), בכלל לא רלוונטיות למטרה שלהם. כמו

חברת בניית אתרים לעורכי דין
עורכי דין

בניית אתרים לעורכי דין

לפני שחושבים על בניית אתרים לעורכי דין צריך קודם כל לחשוב על השלב הבא – קידום אתרים לעורכי דין ולא סתם אתר תדמית או דף

פרסום בגוגל
שירותי קידום אתרים

פרסום בגוגל לעסקים

פרסום עסקים בגוגל חשוב לעשות עם חברה אמינה ולמה? מי שחווה בעבר טיפול של פרסום בגוגל לעסקים עם חברות קידום יודע כמה מדובר בעניין חשוב

בונה אתרים
בניית אתר וורדפרס

בונה אתרים בוורדפרס

בונה אתרים בוורדפרס שגוגל אוהב. 17 סיבות למה בונה אתרים בוורדפרס חייב להיות מומחה בקידום אתרים למה בכלל לבנות אתר? ולמה חשוב שהבונה אתרים יהיה

קידום אתרים באנגלית
מאמרים

קידום אתרים באנגלית

קידום אתרים באנגלית מומלץ לכל מי שרוצה להרחיב את מעגל הלקוחות. כמו כן מי שעובד עם חנות אינטרנטית ובכללית טוב שלכל אתר יהיה יכולת שפות.

רוצה להתקדם?
close slider

בס”ד

מחירון קידום אתרים בגוגל

050-8918288

לקוחה מתלוננת! (ברוך השם)
Call Now Button