מקדם אתרים באילת
עכשיו שעברנו את סף המאה העשרים האחת והתקשורת באינטרנט מתקדמת בצעדי ענק, כמעט כל בעל עסק מכיר בכך שמקדם אתרים מקצועי זה הכרח. לא רבים העסקים בימינו בלי אתר אינטרנט. בונה אתרים ומקדם אתרים אלה תעסוקות חדשות שצמחו בשביל להשלים צורך גדל וגובר ב נוכחות אינטרנטית ופרסום בגוגל. גוגל הוא מקום גדול מאוד ומכוח היותו וירטואלי יתכן ששטחו אף עולה על השטח הפיזי שהגולשים תופסים. כך קרה שגוגל הינו מנוע החיפוש באינטרנט הראשי שבו אנשים מחפשים דברים.
קידום אתרים באילת
כשלושה מיליארד חיפושים מוזנים אל מנוע חיפוש זה כל יום. זה כמה מאות פעמים תושבי ישראל כולם וזה ענק, פשוט כביר. בלי הפסקה גולשים מחפשים משהו באינטרנט ברחבי תבל. אולי בדיוק ברגע זה מטייל מישראל השוהה בספרד והאמור להיות ב ישראל בעוד כמה שבועות מעוניין בשירותי שירותי נדל”ן באזור הדרום; מי יודע, או שכן או שלא. בזכות התנועה הבלתי פוסקת של מציאות האינטרנט, אדם זה ימצא את מה ש הוא מחפש בזכות דבר אחד: נוכחות. מי ששואף להיראות, חייב להיות בנמצא. גוגל זה המנוע חיפוש בה”א הידיעה אונליין כעת. בשביל רובינו פסו ימי הספרים הצהובים של דפי הזהב ואנחנו מסתכלים במסך ולא בין הניירות; רשת האינטרנט זה המאגר לקוחות העיקרי להרבה עסקים.
איך להיות ראשון באינטרנט
ברחוב מלא באנשים לא מספיק רק לבוא קדימה ולקרוא במלוא החזה “הנני!” – קול כזה יבלע בקהל. במרקט של מאות מיליונים, קול יחיד זועק יעלם אל תוך המולה ורעש וגם אם יתאמץ חזק יותר, יאבד. לבטח כבר הבנתם את כוונת המטאפורה. זה בא להראות שבמקום שנעבוד קשה עדיף שנעבוד חכם. פרסום בגוגל הוא כישרון נרכש. בניית אתרים זה ידע שמגיע בעקבות נסיון עשיר ולימוד ואז עוד טיפה ניסוי וטעיה במשך שנים רבות. בטח שמעתם את פתגם “רומא לא נבנתה ביום אחד”? כך גם מקדם אתרים מקצועי.מומלץ לזכור את כל אלה כש אתם מנסים להוביל בגוגל.
פרסום גוגל לוקאלי
עוד דבר שחשוב לזכור הוא רלוונטיות.להיות ראשון בגוגל זה יפה אמנם להיות רלוונטי זה קריטי. מה זה קשור לשיווק אתרים בגוגל? ניקח לדוגמא חברת עורכי דין שמחפשת לקדם ולשווק את עסקיה בגוגל; החברה מבוססת ביישוב “א”. ונגיד ש”א” מבוססת ליד עמק החולה. לחברה זו לא באמת משתלם להגיע ל לקוחות עתידיים באזור העיר “ת” שמדרימה קילומטרים רבים מנקודה “א”. מדוע כך? מכיוון ש חוץ מהסיפוק שבנתון שקבוצת רואי חשבון הנ”ל הינה מס’ 1 באזור “ת”, אין זה מאוד פרקטי, הרי אין הרבה סיכויים שלקוחות יהיו לקוחות ש יטרחו להגיע לכאלה מרחקים בשביל משהו שזמינים בסביבתם המידית. כאן נכנס לתמונה פרסום גוגל מקומי. מומחה קידום אתרים יודע ומבין למה ואיך לעשות קידום אתרי עורכי דין לפי שיוך גיאוגרפי בניגוד ל פרסום רגיל. השוואה נוספת היא לחשוב על גוגל במושגי עיר. האמת, דימוי זה כבר קיים. טראפיק באינטרנט או כפי שיותר מקובל להגיד בשפתנו אנו – תנועת גולשים – היא כמותנועת הנוסעים בכביש ראשי. נהגים והולכי רגל אלה ממתינים במעברי חצייה, ברמזורים או בצמתים, נושאים עיניהם מעלה אל הנורות המהבהבות של לוח המודעות הדיגיטלי ו… עוד פעם, ראיתם לאן זה לוקח אותנו.
קידום אתרים לעורכי דין באילת
והנה הגענו לעניין של ויזואליזציה של הפרסום אונליין. תמונה אחת שווה אלף מילים כפי שכולנו מכירים. כאן נכנס לתמונה פרסום במפות של גוגל. אופציה זו תפסה תעופה בזמן אחרון וזאת לא בלי סיבה טובה. זה מאפשר לאנשים למקם את בית העסק בדיוק של איזו פניה לקחת וכמה רמזורים מהעבודה זה ממוקם. זאת עזרה שאין כמוה בשביל מי שתרים אחר בית עסק באזור עבודתם ואינם מכירים את שמות הרחובות כמו נהג טאקסי ממוצע. לראות את מיקום העסק מהבהב אל מול העיניים שלך על גוגל מאפס מזמן תחושת קירבה מידית, כאילו שאתה כמעט כבר באזור: הנה הרחוב שבו סבתה רבקה גרה ופה הפינה של הסנדוויץ’ של יוסי. זה התחושה הזאת של קירבה ומוכרות שגורמת ל שייכות מידית ומעלה את הפוטנציאל לזימון לקוחות מתאימים.