בס"ד

פרסום וקידום אתרים

מחשב נייד עם עכבר לפרסום וקידום אתרים
דף הבית » פרסום וקידום אתרים

פרסום וקידום אתרים | פרסום וקידום באינטרנט | פרסום וקידום לעסקים | פרסום וקידום עסקים באינטרנט | פרסום וקידום אתרים באינטרנט | פרסום וקידום לאתרים באינטרנט

פרסום וקידום אתרים. פרסום וקידום עסקים בימינו אנו קצת שונה מדרך פרסום וקידום לעסקים בעבר. מה עושה מי שמתעסק בתחום פרסום וקידום באינטרנט על קצה המזלג. ובשביל מה להתעקש על מקדם אתרים טוב. בוא רגע נבין את המחשבות של גוגל…

פרסום וקידום אתרים בימינו אנו

אז כיצד רואה חשבון רגיל שרק סיים את לימודיו ושואף להתחיל עסק עצמאי מתחרה נגד כל האריות במארקט הגדוש? איך מישהי צעירה שעבדה בפיצריה ורכשה נסיון בהכנת פיצות מגיעה להתחיל רשת פיצריות מוצלחת משלה? שנים של השקעה, תואר, עשיתי קורסים, צברתי ידע וגם איזשהו ניסיון. לאן עכשיו?  כיצד אנו מקדמים את העסק? מה עושים?! כעוסק עצמאי אתה תמיד עסוק באיתור דרך למשוך לקוחות חדשים בשביל לשפר את ההכנסה ולהרוויח מספיק. כאן נכנס לתמונה פרסום וקידום אתרים לעסק שלך.

פרסום וקידום באינטרנט – למה צריך?

פרסום וקידום דיגיטלי על ידי רשת
פרסום ושיווק לעסקים בדרך המהירה והעיקרית היום היינה דרך פרסום וקידום אתרים

הסיפור נולד לפני 35 שנים, בהיותי איש עסקים ילד בן שמונה, גיליתי שדולרים גודלים על עצים: הפעלתי דוכן מוצלח של מכירת מיץ לימונים ביתי.  היו אלה שנים נאות, הזמן היה איכותי, הימים היו ארוכים.. מאז העולם קצת השתנה. כיום בבית סטנדרטי יש לפחות כזוג כלי רכב, שתי טלוויזיות, סמארטפון לכל בן ובת משפחה, אייפד, ולפחות מחשב אישי לכל אחד ואחת. הננו דור ה”אינסטנט”, הכל כאן ועכשיו ממש בשניה זו. אז מה אנחנו עושים היום כשאנחנו צריכים עורך דין נחלות, רואה חשבון מומלץ, בית להשכיר, עיסוי או שמלת כלה..? ללא פרסום וקידום באינטרנט איך יגיעו אליך?

פרסום וקידום לעסקים

פרסום וקידום לעסקים יהיה ברובו פרסום וקידום באינטרנט בגלל סגנון החיים המודרני. פרסום וקידום לעסקים יהיה דר אתר ולכן פרסום וקידום אתרים היא הדרך להשאיר חותם. גם אם נממן פרסום וקידום באינטרנט עדיין יחסר לנו פרסום וקידום אתרים שאינו ממומן. יחסר “שיווק אורגני אונליין”. איזו מן חיה זו “פרסום וקידום אתרים אורגני”? אתה בטח כבר יודע. (ואם לא, אין מצב, דחוף להתקשר עכשיו לאישי שלי, אני  מפסיק את מה שאני עושה ונותן לך הסבר רגוע ומפורט). בכללי הרעיון ב ” פרסום וקידום עסקים באינטרנט באופן אורגני ” הוא לייעל את נתוני האתר בשביל לעזור לדפים שלו לקפוץ לעמודים הראשונים של חיפוש אונליין, בלי להצטרך לממן כל הקלקה, כמו בפרסום ממומן.

פרסום וקידום עסקים באינטרנט באופן טבעי

בעצם המושג “טבעי” לא כל כך נכון.. מאחר שמשווק אתרים איכותי, עושה טונות, אפילו אינסוף מניפולציות “שאינן טבעיות” במטרה לדחוף מילות מפתח קדימה בצורה “טבעית”. הנה דוגמה אחת מתוך אינספור ה “מניפולציות” אם תמשיכו להסתובב בדפי האתר, תשימו לב למספר כתבות עם טקסטים כמו ” שיווק וקידום אתרים בגוגל עם מקדם מספר 1 ” או ” קידום אתרים לרופאים עם חברה מקצועית – מתמחה מס 1 בתחום “. מאמרים עם אותו תוכן בדיוק כמו מאמר זה, אלא ש בקומבינציה שונה של מילים ומשפטים. הרעיון הוא שככל שהאתר יותר רווי במילות חיפוש נכונות, כך יציצו בו יותר לקוחות המחפשים את מילות החיפוש האלו. וכמה מילות חיפוש כבר אפשר לכלול בתוך כתבה אחת ב”טבעיות”? לדוגמה פה במאמר הזה בלי לדחוס יותר מדי אנחנו מקדימים את מילות המפתח ” פרסום וקידום באינטרנט “, ” פרסום וקידום לאתרים באינטרנט ” ככה שיספיקו פעמים אחדות בלבד של חזרה על המילה. כתבות מקוריות וטביעות לגמרי מבחינת הרשת. מבלי לדחוס יותר מדי מילים בצורה לא טבעית. לגלות לך עוד ? העבר אלי כתובת אימייל שלך ואני אחלוק איתך בעזרת השם בהמשך.

מהו פרסום וקידום אתרים באינטרנט בתשלום לגוגל (“גוגל אדוורדס”)?

יד מצביעה על סרטוט של מלבנים המתארים קידום באינטרנט
פרסום וקידום אתרים לעסקים יכול להיות קידום אורגני וקידום ממומן העיקר שעניין פרסום וקידום עסקים באינטנרט יעשה על ידי מקצוען בתחום השיווק

בקצרה ת’שלם וקבל תוצאות על המקום. תתן לגוגל סכום מוגדר של כסף בשביל כל הקלקה וגוגל ידאג להרים אתך בהתאם.. הרי תכלס עסק שאינו מופיע בלפחות  4 או 5 עמודים הראשונים, לא עומד בסיכוי. עם עבודה מפורטת ממקצוען, ניתן להגיע להרבה תוצאות יפות עם מערכת אד וורדס. אלא שחשוב ליצור אופטימיזציה על מנת לא לבזבז כסף על קליקים מיותרים. חשוב לתת לכל מודעה חיבור לדפי נחיתה הכי מתאימים בתוך האתר להורדת תשלומים להקלקה. ככל שחווית הגלישה תהיה יותר ממוקדת, כך כל שקל יוביל ליותר המרות. נכון לעשות מעקב שוטף וניתוח המסע הפירסומי בשביל לבחון את ההקלקות באם קשורות לנושא או שלא..

פרסום וקידום לאתר ללא השגחה

פרסום וקידום לעסקים באינטרנט דרך ממומן בגוגל יכול להתגלות כמסוכן ללא פיקוח של מומחהאני את שלי אמרתי! כל אחד יכול לפתוח חשבון אד וורדס. אך מקצוען בלבד שישגיח לך על החשבון יחסוך לך המון שגיאות נפוצות שיגרמו להפסד של מאות ואלפי שקלים לא אפקטיביים. אני אומר את זה מתוך התנסות מרה של אובדן של יותר ממיליון ש”ח, לא יעילים ששמתי על שיווק באינטרנט ממומן  בתחילת דרכי. רק שיהיה ברור.. “רק” 70% מהסכום לא הועיל. (בכל זאת עם ה 30% שעבדו גלגלנו מחזור של כ- 330,000 ₪ חודשי.יאללה.. מה היה אילו הייתה אופטימיזציה טובה?! )

בוא רגע נבין את המוח של גוגל

אז נאמר שאתם מעוניינים ב איזה קליניקה מסוימת או מנעולן קודם כל אתם פותחים גוגל (מהמחשב – %44  56% דרך סמארטפונים) למודעה שנראית לכם הכי מתאימה בדרך כלל בעמוד הראשון. ע”פי מחקר, גולשים שנכנסים לעמוד נחיתה מוותרים תוך עשרים שניות לכל היותר שניות וממשיכים הלאה, אולם אם הדף נחיתה ברור וממוקד למה שהם צריכים, יש הזדמנות לשכנע אותם להתמהמה אפילו כמה רגעים. אז מדוע זה חשוב לנו לפרסום וקידום לעסקים באינטרנט? מנוע חיפוש מעיין בכל הפרטים הללו ועל סמך זה (ועוד מאות רבות של נתונים), מחליט מי גורלו להיות משווק יותר מחברו “באורגני” ומי ישלם על מילות חיפוש פחות מהאחרים ב”ממומן”.

כמה נקודות למחשבה וסטטיסטיקה

הנה לכם נתון סטטיסטי בלתי צפוי ומסקרן:

מעל תשעים אחוזים מהעסקים שמים את כספם על פרסום ממומן של מנוע החיפוש (מעל מאה מיליארד שקלים בשנה) ו 9%  בלבד על פרסום אורגני טבעי. אך ראו זה פלא יש לנו עוד נתונים סטטיסטיים ואלה מראים שהפירסומים הממומנים מגיעים לפחות מ 20% מסך הקליקים. הפתעה! מזה ניתן להסיק ש 80% מהגולשים נכנסים לפוסט אורגני וסומכים יותר על פרסומים אורגניים לעומת ממומנים. אז איך בכל זאת הרוב משקיע בממומן ולא באורגני טבעי? דחילק.. היינו שם כבר.. אנחנו דור ה”מיידי” ומהר! נקודה למחשבה..

שאלות הכי נפוצות של בעל עסק או פרילנסר

לאחר שלמדנו מה זה פרסום וקידום לעסקים באופן אורגני טבעי ומהו קידום בתשלום לכל קליק הנכם לבטח תוהים, כמה עולה קידום אתרים אורגני? כמה מוציאים על קידום בתשלום לכל קליק בגוגל? מה עדיף, שיווק אורגני טבעי או ממומן? כמה זמן יקח לקדם אתר? כל אלה תהיות נהדרות ונכונות.

התשובות בהתאם לאפיון האתר,  ויכולות של הביזנס.

פרסום וקידום עסקים במחשב נייד המראה על במסךסטטיסטיקה וחלוקת עיגול לפי צבעים
פרסום וקידום לעסקים במגוון תחומים ושיווק ברמה הגבוהה ביותר בשוק הפרסום והקידום באינטרנט

כל היופי שאפשרי לקשר את התשובות לסוג ומסוגלות של בית העסק. אפשר לשים בין 600 עד 5,500 ₪  על פרסום אורגני במנועי חיפוש ושקל אחד עד 101,000 ₪ ו על פרסום ממומן באינטרנט. מה עדיף בתשלום לכל קליק או אורגני בגוגל? הכי בריא לביזנס, גם זה וגם זה.. קצת מזה, טיפה יותר מזה או להפך. תלוי במטרה.. כמה זמן לוקח פרסום אורגני בגוגל? העניין תלוי בכמה נתונים כגון: דרגת התחרות בתחום המדובר, ותק האתר, האם האתר צעיר או ותיק. חוזק האתר, מלינקים חיצוניים באתרים רלוונטיים באם חזקים או חלשים.. תלוי מאד באיזה תקציב מוכנים להשקיע, בזמן העבודה של איש מקצוע באתר,  ועוד המון מרכיבים שיש לבדוק לפני שניתן לקבוע כמה זמן זה ייקח לפרסם אתר מסוים.

למה צריך משווק אתרים מקצועי

זוכרים ת’הרגשה שמוסרים לבעל מקצוע כמו מתקן מחשבים את הנייח ועמוק בבטן יש תחושה כאילו עשו עליך טריק.. כך התחושה עם מפרסם אתרים ויש לכך סיבה. במיוחד כאשר מפרסם אתרים לא מדווח ללקוח על פעולותיו. אז ראשית כל חייב שתהיה שקיפות מלאה. מקדם אתרים מקצועי ישמור את האתר תמיד מתוחזק ומתוקתק. האתרים של אתמול הם לא האתרים של היום והגוגל של היום הוא לא הגוגל של מחר. יש כל הזמן להיות אפ טו דייט ויש גם להתאים את מבנה האתר לסמארטפונים של עכשיו ולהייטק המתחדש מיום ליום.

מה עושה מפרסם אתרים בגוגל על רגל אחת

סידור מאמרים של תכני העסק המחבר כל כתבה למילת חיפוש בצורה האופטימלית למנוע החיפוש, כולל הגדרות וטקסט חלופי לויז’ואלס. יצירת בועה ברשת על ידי בחירה מתאימה של מילות מפתח, הכי טובות שיובילו לרמה גבוהה ביותר של קליקים. לדוגמא מילת מפתח “עורך דין” עם מאות חיפושים בחודש תכניס פחות הקלקות ממילת מפתח “עורך דין מקרקעין במרכז תל אביב” המובילה לעשרות חיפושים בחודש אבל עם שייכות לעסק הרבה יותר טובה. בקרה רציפה על האינטראקציה של הלקוחות הפוטנציאליים עם האתר ויזימת שינויים בהתאם. כמה שה “Bounce Rate” (עזיבת האתר) יותר נמוך, אחוזי ההמרה באינטרנט גבוהים יותר, זמן שהייה באתר יותר גבוה לעומת המתחרים. שליחת לינקים מתאימים מהאתר המדובר לאתרים חיצוניים  רלוונטיים, ולא מתחרים. ובהתאם למה שהתקציב מאפשר, חיזוק ה DA – כוח הדומיין וה PA – סמכותיות של דף בודד באתר. ע”י עבודה חיצונית אל תוך האתר – מאתרים שיש להם סמכותיות חזרה. כולל חיבור כתבות חדשות לתוך האתרים בעלי סמכותיות חזקה  וחיבור לינקים לאתר שלכם.

אנחנו מתמחים בקידום אורגני למגוון מקצועות

מחשב נייד עם עכבר לפרסום וקידום אתרים
פרסום וקידום לאתרים היא עבודה למקצוענים ולחדים ביותר בתחום פרסום וקידום באינטרנט! שים את העסק בידיים טובות

פרסום אתר לעורך דין, למעסה, לחנויות בגדי ספורט, למסיבות יום הולדת ועוד ועוד.. כאשר לכל בית עסק  את הבחינות שלו, ותחרות משלו. חשוב להתפקס על היתרון שלך ולסגנן את האתר כך שיהיה מהיר, מושך, זמין, להתאים למה שהולך ומקובל בשוק של היום. ברגע בו האתר לא מטופח, הגולש קולט את זה ויש לזה השפעה על ההחלטה שלו אם לבחור בך. כאשר הוא יראה אתר שונה יותר “מדליק” ויוזר פרנדלי, סיכוי גדול שהוא יעבור אליו.. גם אם אתה יותר מקצועי בתפקידך, מנוסה, כשרוני וכדומה.. לא זה הקובע. העסק שלו צולח פי כמה וכמה לא כי הוא טוב יותר אלא כי יש לו מקדם אתרים שיודע מה צריך לעשות. גוגל מבחין במעל 200 רכיבים לפני שהוא משייך דירוג לדף. אם בעבר הייתה תחרות לעסק בקצה האחד של הרחוב ולבית עסק שבקצה השני, כיום בעולם הוירטואלי התחרות גדולה הרבה יותר לכל עסק והכל גלוי וזמין. בימים אלה הכל אונליין, האנשים מפרסמים באינטרנט, למי יש זמן לחפש עסק במגזין או לחכות למודעה ברדיו כשהוא זקוק למוצר או שירות מסויים. רק בחיפוש און ליין.

אז כנראה כסף באמת לא צומח על עצים אבל עסקים בוודאי צומחים על גוגל…

מקדם אתרים אברהם רגבסקי

אברהם רגבסקי

הסיפור התחיל לפני 35 שנה בעודי איש עסקים בן 8 גיליתי שכסף גודל על עצים! פתחתי עסק משגשג של מכירת לימונדה ביתית. היו שנים יפות, הזמן היה איכותי, הימים היו ארוכים.. בלה.. בלה.. בלה.. מאז העולם קצת השתנה. גילית שכסף לא גודל על עצים אבל עסקים בהחלט גודלים על גוגל…

אפילו את גוגל ניתן לנצח בדירוג!

מחפשים מומחה להגדלת הכנסות?

SEO

לקוחות ממליצים

משרד עורכי דין קולודני

אברהם עשה ועושה עבודה מצוינת בקידום אתר המשרד שלנו. בזכות עבודתו המסורה הצלחנו להגדיל בזמן קצר ובאחוזים ניכרים את נתח החשיפה של אתר המשרד וכל זה תוך שאנחנו מפחיתים תשלומים על סוגי פרסום אחרים. בקיצור, אנחנו מרוצים וממליצים!

משרד רו"ח מיכאל גבאי

בס"ד בזכות קידום אורגני שאברהם עושה, האתר שלי עולה בעמוד ראשון במעל 300 מונחים. אברהם מקדם אתרים מעולה. פתחתי עסק עם לקוחות מעטים. הקידום שלו עזר לי רבות. הגיעו אלי דרך האתר לקוחות רבים. ברוך ה' היום העסק יציב וכל הזמן מתפתח בקצב עולה.

מערכות סאונד

הכרתי את אברהם דרך האינטרנט... כבר בשיחה איתו הבנתי שמודבר במקצוען אבל מעבר לזה בבחור אמין שעושה עבודה טובה מאד. במקרה שלי הגענו לתוצאות מטורפות בזמן קצר מאד בזמן שחברות אחרות יותר יקרות דברו על תוצאות רק לאחר שנה אז כאן זה התחיל לקרות תוך חודש וחצי.. אני שמח מאד שהכרתי אותו ובכך אני יודע שכל שקל שאני משלם לו זה עבור נטו עבודה של מקצוען אמיתי.. אברהם אתה אלוף אמיתי תודה לך ממליץ לכולם מאד מאד...

מאמרים אחרונים

מקדם אתרים אברהם רגבסקי

מקדם אתרים אברהם רגבסקי

מקדם אתרים מומלץ אברהם רגבסקי : קידום אתרים מקצועי 2024 Website promoter Avraham Regevsky SEO expert בניית אתרים לעסקים זה פשוט. קידום ובניית אתרים שגוגל

קידום אתרים לעורכי דין אברהם רגבסקי
עורכי דין

קידום אתרים לעורכי דין 2024

הרבה לקוחות ש”חצי מבינים” בנושא קידום אתרים לעורכי דין שואלים שאלות לא נכונות שלמדו לשאול (אולי מאיזה סרטון יוטיוב), בכלל לא רלוונטיות למטרה שלהם. כמו

חברת בניית אתרים לעורכי דין
עורכי דין

בניית אתרים לעורכי דין

לפני שחושבים על בניית אתרים לעורכי דין צריך קודם כל לחשוב על השלב הבא – קידום אתרים לעורכי דין ולא סתם אתר תדמית או דף

פרסום בגוגל
שירותי קידום אתרים

פרסום בגוגל לעסקים

פרסום עסקים בגוגל חשוב לעשות עם חברה אמינה ולמה? מי שחווה בעבר טיפול של פרסום בגוגל לעסקים עם חברות קידום יודע כמה מדובר בעניין חשוב

בונה אתרים
בניית אתר וורדפרס

בונה אתרים בוורדפרס

בונה אתרים בוורדפרס שגוגל אוהב. 17 סיבות למה בונה אתרים בוורדפרס חייב להיות מומחה בקידום אתרים למה בכלל לבנות אתר? ולמה חשוב שהבונה אתרים יהיה

קידום אתרים באנגלית
מאמרים

קידום אתרים באנגלית

קידום אתרים באנגלית מומלץ לכל מי שרוצה להרחיב את מעגל הלקוחות. כמו כן מי שעובד עם חנות אינטרנטית ובכללית טוב שלכל אתר יהיה יכולת שפות.

רוצה להתקדם?
close slider

בס”ד

מחירון קידום אתרים בגוגל

050-8918288

לקוחה מתלוננת! (ברוך השם)
Call Now Button