בס"ד

מקדם אתרים בגוגל

קידום אתרים
דף הבית » מקדם אתרים בגוגל

מקדם אתרים בגוגל יכול להקפיץ לכם את העסק למקום שלא חשבתם

מה תפקידו של מקדם אתרים בגוגל על רגל אחת. ולמה צריך מקדם אתרים מומלץ. בואו ניכנס רגע למחשבות של גוגל כדי להבין איך הדברים עובדים ואיזה מניפולציות אפשר לעשות כדי לקדם את אתר העסק..

שיווק של אתמול, של היום ושל היום שאחרי

מקדם אתרים בגוגל 1הסיפור הזה נולד לפני 35 שנה, גדלתי בארצות הברית, בהיותי איש עסקים בן 8, קלטתי שדולרים גודלים על עצים: פתחתי עסק מוצלח של מכירה של לימונדה ביתית. היו אלה שנים נאות, התקופה הייתה איכותית, הימים זחלו באיטיות..  מאז העולם השתנה מעט. בימינו  בבית ממוצע יש מינימום שני כלי רכב, שתי טלוויזיות, סמארטפון לכל בת ובן משפחה, אייפד, ומינימום מחשב נייד לכל אחד ואחת. הנתונים מאיימים. המדע התפתח , אנו דור ה”אינסטנט”, הכל מיידי ממש בעשירית השנייה. אז איך עלינו להתנהל כיום שאנחנו מחפשים רופא פרטי, לפתוח תיק עוסק מורשה, בית להשכיר, עיסוי מקצועי או טבעת נישואין..?

פרסום העסק בזמננו אנו

אז איך רואה חשבון צעיר שרק סיים הכשרה ומקווה להתחיל עסק משל עצמו מתמודד נגד כל הגדולים בשוק העבודה העמוס? איך מישהי עשרים פלוס שעבדה בפיצה דומינו’ס בתור עוזרת טבח ורכשה נסיון בהכנת פיצות מגיעה להתחיל רשת פיצריות מצליחה משלה? למדתי שנים, הכשרה, עשיתי קורס, יש בסיס של ידע ואף קצת ניסיון. מה עכשיו? איך אנו משווקים את העסק? מה עלינו לעשות?! כעצמאי אתה תמיד עסוק במציאת דרך למשוך עוד לקוחות על מנת לשפר משכורת ולהרוויח.

מקדם אתרים בגוגל יוצר קידום אורגני בגוגל

בסיכומו של עניין או שעדיף לומר בראשיתו של דבר, מי מצליח?   “פרסום אורגני טבעי אונליין”. מהו “שיווק אורגני טבעי”? אתה לבטח יודע. (ואם לא, אי יאי יאי להתקשר בזה הרגע לאישי שלי, ואני מייד עוזב את מה שאני עושה ומסביר לך בשמחה ובאהבה). בעקרון המטרה בקידום אתרים אורגני טבעי היא לשדרג את תנאי האתר בשביל לגרום ללינקים שלו לקפוץ לעמודים הראשונים של חיפוש אינטרנטי, בלי להצטרך לשלם על כל קליק, כמו שעושים בשיווק ממומן.

קידום אתרים אורגני טבעי ללא כימיקלים…

כעקרון המונח “טבעי” לא לגמרי נכון.. מכיוון שמפרסם אתרים מקצועי, מבצע טונות, אפילו אינסוף מניפולציות “שאינן טבעיות” בכדי לדחוף מילות מפתח קדימה בצורה “טבעית”. דוגמא אחת מתוך מאות “מניפולציות”, אינני בטוח שמותר לי, אבל אני אגלה לכם סוד בכל זאת (בינינו) על טכניקה מיוחדת שאני מפעיל לכתבה הזאת שאתם קוראים ברגע זה. אם תוסיפו להסתובב בין הבלוגים באתר, תבחינו במספר כתבות עם מילים לקידום כמו “אופטימיזציה לאתרים” או “קידום אתרים אורגני בגוגל“. מאמרים בעלי אותה משמעות בדיוק כמו המאמר הזה, רק  בשילוב שונה של משפטים.

צפו איך מקדם אתרים בגוגל יכול לעלות אתכם למיקום גבוהה על ידי אופטימיזציה לאתר!

לשם מה ליצור מאמר שלם לרשת לכל מילת חיפוש, לדוגמא “מקדם אתרים בגוגל”

הרעיון הוא שככל שהאתר עשיר יותר במילות חיפוש מתאימות, כך יפקדו אותו יותר לקוחות המתעניינים ב אותן מילות חיפוש. וכמה מילות חיפוש כבר אפשרי להכניס בכתבה בודדת באופן “טבעי”? כמו פה במאמר הזה בלי לדחוס יותר מדי אנו משווקים את מילות המפתח “מקדם אתרים בגוגל”, “מקדם אתרים מומלץ” ו”מקדם אתרים בזול”. באופן כזה שיספיקו פעמים אחדות בלבד לחזור על המילה. מאמרים אורגינלים ואורגניים טבעיים לחלוטין מבחינת מנוע החיפוש. מבלי להעמיס יותר מדי מילים באופן לא טבעי. לגלות לך עוד סודות? מממ… העבר לי כתובת אימייל שלך ואני אשתף אותך בעזרת השם בהמשך.

מהו קידום בתשלום לכל הקלקה (“גוגל אדוורדס”)?

בקצרה ת’שלם וקבל תוצאות על המקום. תשלם לגוגל סכום של כסף בשביל כל קליק והמנוע החיפוש יתארגן להעביר אותך בהתאם.. כי בפשוטו של עניין אדם שלא מקודם בלפחות ארבעה או חמישה דפי חיפוש הראשונים, לא עומד בסיכוי. עם הכוונה מדויקת ומקצועית, ניתן להגיע למלא תוצאות יפות עם מערכת גוגל אד וורדס. רק נחוץ לעשות התאמה בשביל להמנע מתשלום על קליקים שוליים. חשוב לתת לכל מודעה חיבור לדפי נחיתה הכי מתאימים בתוך האתר להורדת תשלומים לקליק. ככל שחווית הגלישה תהיה יותר ממוקדת, כך כל שקל יוביל ליותר המרות. צריך לבצע מעקב מתמיד וניתוח המסע הפירסומי בכדי לראות באם ההקלקות רלוונטיות או לא..

קידום ממומן באינטרנט יכול להיות מסוכן בלי עזרת מומחה

אני את שלי אמרתי! לפתוח חשבון אד וורדס זה משהו שכל אחד יכול לעשות. אמה מה, מקצוען בלבד שיפקח בשבילך עין על הקמפיין (תמורת תשלום סמלי) יחסוך לך מלא שגיאות רווחות שיובילו לאובדן של אלפי שקלים לא אפקטיביים. אני כותב את זה מתוך התנסות מרה של אובדן של למעלה מ מיליון ש”ח, לא אפקטיביים שבזבזתי על שיווק בתשלום לגוגל בראשית הדרך. רק שיהיה ברור.. “רק” 70% מהסכום בוזבז לשווא. (על אף הכל עם ה 30% שעבדו גלגלנו מחזור של סביבות 350,000 ₪ חודשי.. יאללה.. מה היה לו הייתה אופטימיזציה נכונה?! )

מקדם אתרים בגוגל אדוורדס

בוא ניכנס רגע למחשבה של גוגל

עכשיו בוא נאמר שאתם מעוניינים ב איזה פסיכולוג או וטרינר קודם אתם פותחים גוגל (44% ממחשבים 56% דרך סמארטפונים) למודעה שנראית לכם הכי מתאימה בדרך כלל בדף הראשון. מחקרים הראו ש גולשי אינטרנט שנכנסים לעמוד נחיתה עוזבים תוך 10 – 20 שניות ונעלמים בלי לומר שלום, אבל אם המסר נהיר ומדויק למה שהם צריכים, אפשר למשוך אותם להתעכב אפילו מספר דקות. עכשיו איך זה משנה לנו לשיווק? מנוע חיפוש מעיין ב כל הפרטים האלה ובהסתמך על כך (ועוד עשרות ומאות נתונים), מחליט מי גורלו להיות מקודם יותר מרעהו “באורגני” ומי יחויב על אותן מילות מפתח פחות מהאחרים ב”ממומן”.

מספר סעיפים לשקול וסטטיסטיקה

לדוגמא הנה לכם פרט סטטיסטי מפתיע ומעניין:
מעל תשעים אחוזים מהעסקים שמים את כספם על שירות בתשלום לכל קליק של גוגל (מעל 100,000,000,000 ₪ בשנה) ו 9% בלבד על שיווק אורגני בגוגל. מאידך יש לנו סטטיסטיקה נוספת שאומרת שהמודעות הממומנות מהוות פחות מ 20% מסך ההקלקות. קשה להאמין, הא? מזה ניתן להסיק ש 80% מהאנשים מקליקים על מודעה אורגנית ונותנים יותר אמון במודעות אורגניות לעומת ממומנות. אז למה ואיך בכל זאת הרוב שם כספו בממומן ולא באורגני? בחייאת.. היינו שם כבר.. אנו דור ה”אינסטנט”.. משהו לחשוב עליו..

שאלות שכל בעל עסק או פרילנסר שואל

אחרי שהבדלנו בין מה זה קידום אורגני ומהו שיווק ממומן אתם בוודאי שואלים את עצמכם, כמה משלמים על קידום אתרים טבעי אורגני בגוגל? כמה יעלה קידום ממומן באינטרנט? במה עדיף להתרכז, קידום אורגני טבעי או ממומן? כמה זמן יקח לפרסם אתר? אלה שאלות טובות וצודקות.

התשובות בהתאם לדרגת האתר, והפוטנציאל של העסק.

כל היופי שניתן להתאים את התשובות הללו לסוג ופוטנציאל של העסק. ניתן להקדיש בין 600 עד 6,500 ₪ ומעלה על קידום אורגני בגוגל ושקל אחד עד 100,001 ₪ ומעלה על קידום בתשלום לכל הקלקה אונליין. מה כדאי יותר ממומן או אורגני טבעי? הכי טוב לביזנס, גם וגם.. קצת מזה, יותר מזה או להפך. תלוי במטרה.. כמה זמן לוקח לקדם באופן אורגני במנועי חיפוש? זה תלוי בכמה וכמה נתונים כגון: דרגת התחרות באותה נישה, וותק האתר, האם האתר צעיר או וותיק. חוזק האתר, מלינקים חיצוניים שלאתרים משיקים חלשים או חזקים.. תלוי מאוד בכמה כסף רוצים לשים בזה, בכמות שעות ה עבודה של מקדם אתרים באתר, ועוד כמות נאה של גורמים שחייבים לבחון לפני שאפשר להעריך כמה זמן ייקח לקדם אתר מסוים.

השארת פרטים לאבחון האתר

למה להתעקש על מקדם אתרים מקצועי

יש מצב אתם מכירים ת’תחושה שנותנים לבעל מקצוע כמו מתקן סמארטפונים את הנייד ועמוק בפנים זה מרגיש כאילו קימבנו אותך.. כך התחושה עם משווק אתרים ויש לכך סיבה. במיוחד אם מקדם אתרים לא מדווח לבעל העסק על פעולותיו. אז קודם כל חשוב שתהיה שקיפות טוטאלית. מפרסם אתרים מקצועי ישמור את האתר תמיד מתוחזק ומתוקתק. האתרים של אתמול הם לא האתרים של היום והאתרים של היום הם לא האתרים של מחר. יש כל הזמן להיות צעד אחד קדימה וגם להתאים את תצוגת האתר לטלפונים החכמים של עכשיו ולהיי טק המשתנה מיום ליום.

מה תפקידו של מקדם אתרים בגוגל על קצה המזלג

סידור הכתבות של תוכן הביזנס המשייך כל כתבה למילת חיפוש באופן האופטימלי למנוע החיפוש, כולל הגדרות וטקסט חלופי לתמונות. יצירת גומחה ברשת על ידי בחירה מתאימה של מילות מפתח, הכי רלוונטיות שיובילו למקסימום קליקים. למשל מילת מפתח “עורך דין” עם מאות חיפושים בחודש תייצר פחות קליקים ממילת מפתח “עורך דין נדל”ן בראשון לציון” המגיעה לעשרות חיפושים בחודש אבל עם שייכות לעסק הרבה יותר טובה. שימת עין תמידית על האינטראקציה של המבקרים עם האתר ויזימת שינויים בהתאם. כמה שה “Bounce Rate” (עזיבת אתר מוקדמת) פוחת, אחוזי הקליקים במנועי חיפוש יותר גבוהים, זמן השארות באתר יותר גבוה לעומת אתרים אחרים. הוצאת לינקים מתאימים מהאתר המדובר לאתרים חיצוניים שהם חזקים, ולא מתחרים. ובהתאם לתקציב, חיזוק ה DA – סמכותיות הדומיין וה PA – כוח דף בודד באתר. ע”י עבודה מבחוץ אל תוך האתר – מאתרים בעלי כוח וסמכות גבוהה. כולל יצירת מאמרים חדשים לתוך האתרים שיש להם סמכותיות גבוהה וחיבור קישורים לאתר העסק.

אנו מתמחים בשיווק אורגני למגוון מקצועות

קידום אתר לרופא, לרואה חשבון, לחנויות נעליים, לאולמות ארועים ועוד ועוד.. ולכל בית עסק בחינות משלו, ותחרות משלו. צריך להתפקס על היתרון שלך ולארגן את האתר באורח זמין, מהיר, מושך, שהולך ומקובל בשוק של היום. אם האתר מיושן, המבקר קולט את זה ויש לזה השפעה על ההחלטה שלו אם להמשיך איתך. כשהוא יזדמן לאתר שונה יותר “מדליק” ונוח, יש להניח שהוא יעבור אליו.. גם אם אתה יותר איכותי בתפקידך, בעל המלצות, מוכשר וכו..

מקדם אתרים בגוגל זה מה שקובע..

רואה חשבון משכיל שהתבלט באוניברסיטה, לאו דווקא גובר על קולגה שבקושי התקבל והעביר אותה בלימודים והביזנס שלו משגשג פי כמה מכיוון שיש לו מקדם שיודע מה ואיך. גוגל מבחין במעל 200 רכיבים לפני שהוא נותן דירוג לדף. פעם הייתה תחרות לבית עסק בקצה האחד של הרחוב ולעסק שבקצה השני, עכשיו באינטרנט התחרות הרבה יותר גדולה לכל בית עסק והכל חשוף ומיידי. בזמן שלנו כולם פועלים דרך האינטרנט, האנשים מפרסמים באינטרנט, לבן אדם אין זמן לתור אחר פרסום בשבועון או לחכות להקשיב לרדיו כאשר הוא צריך משהו. רק במנוע חיפוש. לכן מקדם אתרים בגוגל מומלץ הינו “מסט” לכל עסק שרוצה להצליח.
אז אולי באמת כסף לא גודל על עצים אך עסקים בוודאי צומחים על גוגל…

מקדם אתרים אברהם רגבסקי

אברהם רגבסקי

הסיפור התחיל לפני 35 שנה בעודי איש עסקים בן 8 גיליתי שכסף גודל על עצים! פתחתי עסק משגשג של מכירת לימונדה ביתית. היו שנים יפות, הזמן היה איכותי, הימים היו ארוכים.. בלה.. בלה.. בלה.. מאז העולם קצת השתנה. גילית שכסף לא גודל על עצים אבל עסקים בהחלט גודלים על גוגל…

אפילו את גוגל ניתן לנצח בדירוג!

מחפשים מומחה להגדלת הכנסות?

SEO

לקוחות ממליצים

משרד עורכי דין קולודני

אברהם עשה ועושה עבודה מצוינת בקידום אתר המשרד שלנו. בזכות עבודתו המסורה הצלחנו להגדיל בזמן קצר ובאחוזים ניכרים את נתח החשיפה של אתר המשרד וכל זה תוך שאנחנו מפחיתים תשלומים על סוגי פרסום אחרים. בקיצור, אנחנו מרוצים וממליצים!

משרד רו"ח מיכאל גבאי

בס"ד בזכות קידום אורגני שאברהם עושה, האתר שלי עולה בעמוד ראשון במעל 300 מונחים. אברהם מקדם אתרים מעולה. פתחתי עסק עם לקוחות מעטים. הקידום שלו עזר לי רבות. הגיעו אלי דרך האתר לקוחות רבים. ברוך ה' היום העסק יציב וכל הזמן מתפתח בקצב עולה.

מערכות סאונד

הכרתי את אברהם דרך האינטרנט... כבר בשיחה איתו הבנתי שמודבר במקצוען אבל מעבר לזה בבחור אמין שעושה עבודה טובה מאד. במקרה שלי הגענו לתוצאות מטורפות בזמן קצר מאד בזמן שחברות אחרות יותר יקרות דברו על תוצאות רק לאחר שנה אז כאן זה התחיל לקרות תוך חודש וחצי.. אני שמח מאד שהכרתי אותו ובכך אני יודע שכל שקל שאני משלם לו זה עבור נטו עבודה של מקצוען אמיתי.. אברהם אתה אלוף אמיתי תודה לך ממליץ לכולם מאד מאד...

מאמרים אחרונים

מקדם אתרים אברהם רגבסקי

מקדם אתרים אברהם רגבסקי

מקדם אתרים מומלץ אברהם רגבסקי : קידום אתרים מקצועי 2024 Website promoter Avraham Regevsky SEO expert בניית אתרים לעסקים זה פשוט. קידום ובניית אתרים שגוגל

קידום אתרים לעורכי דין אברהם רגבסקי
עורכי דין

קידום אתרים לעורכי דין 2024

הרבה לקוחות ש”חצי מבינים” בנושא קידום אתרים לעורכי דין שואלים שאלות לא נכונות שלמדו לשאול (אולי מאיזה סרטון יוטיוב), בכלל לא רלוונטיות למטרה שלהם. כמו

חברת בניית אתרים לעורכי דין
עורכי דין

בניית אתרים לעורכי דין

לפני שחושבים על בניית אתרים לעורכי דין צריך קודם כל לחשוב על השלב הבא – קידום אתרים לעורכי דין ולא סתם אתר תדמית או דף

פרסום בגוגל
שירותי קידום אתרים

פרסום בגוגל לעסקים

פרסום עסקים בגוגל חשוב לעשות עם חברה אמינה ולמה? מי שחווה בעבר טיפול של פרסום בגוגל לעסקים עם חברות קידום יודע כמה מדובר בעניין חשוב

בונה אתרים
בניית אתר וורדפרס

בונה אתרים בוורדפרס

בונה אתרים בוורדפרס שגוגל אוהב. 17 סיבות למה בונה אתרים בוורדפרס חייב להיות מומחה בקידום אתרים למה בכלל לבנות אתר? ולמה חשוב שהבונה אתרים יהיה

קידום אתרים באנגלית
מאמרים

קידום אתרים באנגלית

קידום אתרים באנגלית מומלץ לכל מי שרוצה להרחיב את מעגל הלקוחות. כמו כן מי שעובד עם חנות אינטרנטית ובכללית טוב שלכל אתר יהיה יכולת שפות.

רוצה להתקדם?
close slider

בס”ד

מחירון קידום אתרים בגוגל

050-8918288

לקוחה מתלוננת! (ברוך השם)
Call Now Button