קידום אתרים מקצועי | מקדם אתרים מקצועי

קידום אתרים מקצועי בזמננו אנו

אז איך רואה חשבון מן הישוב שרק סיים את לימודיו ומקווה לפתוח עסק משל עצמו מתמודד נגד כל הגדולים בשוק המוצף? כיצד מישהי צעירה שעמלה בפיצריה כ שותפת כלים ורכשה נסיון בהכנת פיצות מעיזה להתחיל רשת פיצריות צולחת משלה? שנים של השקעה, תעודה, עשיתי קורס, יש בסיס של ידע וגם קצת ניסיון. מה כעת? באיזה אופן אנחנו משווקים את העסק? מה יש לעשות?! כעצמאי הראש בקביעות עסוק במציאת דרך להביא לקוחות חדשים על מנת לשפר את ההכנסה ולהתקיים.

פרסום של פעם, של היום ושל הדור הבא

סיפורי נפתח לפני 35 שנה, כשהנני איש עסקים בן 8, קלטתי שכסף גדל על עצי נוי: פתחתי עסק משגשג של סחר במיץ לימונים ביתי. היו שנים יפות, התקופה הייתה משובחת, הימים נעו אט אט.. וכו’ וכד’… מאז החיים השתנו כמעה. כיום בבית מן המניין יש לכל הפחות כזוג כלי רכב, שתי מערכות טי וי, סמארטפון לכל אחד מבני המשפחה, אייפד, ולפחות לאפטופ לכל אחת ואחד. הנתונים מבהילים. המדע התפתח , אנו דור ה”כאן ומייד”, אנשי המייד ממש במאית השניה. אז איך עלינו להתנהל היום כשאנחנו רוצים למצוא מתרגם, רואה חשבון מומלץ, צימר, מסאג’ או טבעת נישואין..?

קידום אתרים מקצועי במנועי חיפוש

קידום אתרים מקצועי
חברת קידום אתרים מקצועי מקדם אתכם לעמוד ראשון בעשרות מילות מפתח

בסיכומו של דבר או שעדיף לומר בראשיתו של דבר, מי משחק אותה? האם הוא שאביו משאיר לו בית עסק משפחתי מפותח, הבוטיק המקומי עם הלקוחות הותיקים. או לפחות עד שיפתח הסופר ליד.. כל הלקוחות יעברו לקנות שם ביצים, חלב, לחם, עגבנייה אורגנית, מלפפון אורגני אבל עדיין יחסר “קידום אורגני אונליין”. רציני עכשיו.. איזו מן חיה זו “שיווק אורגני טבעי”? אתה בטח כבר יודע. (ואם לא, אי יאי יאי להתקשר בזה הרגע לנייד האישי שלי, ואני עוזב הכל ומסביר לך ברצון וסבלנות). באופן כללי השאיפה בקידום אתרים אורגני היא לשדרג את מצב האתר בכדי לעזור ללינקים שלו לככב בעמודים הראשונים של חיפוש אונליין, מבלי שצריך לשלם על כל הקלקה, כמו ש בפרסום ממומן.

קידום אורגני טבעי ללא חומרי הדברה…

האמת היא שהמילה “טבעי” לא לגמרי במקום.. מפני שמשווק אתרים טוב, מבצע טונות, אפילו אינסוף מניפולציות “לא טביעות” כדי לקדם מילות מפתח באופן “טבעי”. הנה דוגמא אחת מתוך מאות “מניפולציות”, אני לא בטוח שמותר לי, אך אחשוף בפניכם סוד בכל זאת (בינינו) על טכניקה מסוימת שאני משתמש לכתבה הזאת שאתם מעלעלים בו כעת. אם תמשיכו לטייל בדפי האתר, תבחינו בכמה כתבות עם מילים לקידום כגון “קידום אתרים מקצועי” או “קידום אתרים לעורכי דין באינטרנט”. דפים בעלי אותה משמעות בדיוק כמו כתבה זו, רק בהתארגנות שונה של מילים.

בשביל מה לצור בלוג שלם לרשת לכל מילת חיפוש כמו “קידום אתרים מקצועי”

הרעיון הוא שככל שהאתר עשיר יותר במילות חיפוש נכונות, כך יפקדו אותו יותר גולשים המתעניינים ב מילות המפתח האלו. וכמה מילות מפתח כבר אפשר להכניס לכתבה בודדת באופן “טבעי”? לדוגמא פה במאמר הזה בלי לדחוס יותר מדי אנו משווקים את מילות המפתח “קידום אתרים מקצועי”, “שיווק אורגני בגוגל” ו”מה זה SEO“. בצורה כזו שיספיקו פעמים ספורות בלבד לחזור על המילה. מאמרים מקוריים ואורגניים לגמרי מבחינת האינטרנט. מבלי להעמיס יותר מדי מילים בצורה לא טבעית. לגלות לך עוד סודות? מממ… העבר אלי אימייל שלך ואני אחלוק איתך בעזרת השם בהמשך.

מהו שיווק בתשלום לכל הקלקה (“גוגל אדוורדס“)?

בשתי מילים תשלם ותקבל תוצאות על המקום. תתן לגוגל סכום מסויים של כסף ל כל הקלקה והמנוע החיפוש ידאג לעלות אתך לדף הנכון.. הרי תכלס מי שאינו מופיע בלפחות 4 או 5 עמודים התחלתיים, אינו קיים. עם הנחיה מפורטת ומקצועית, יש אפשרות לעשות הרבה דברים יפים ב מערכת אד וורדס. אלא ש חשוב ליצור התאמה על מנת להמנע מתשלום על הקלקות מיותרות. נחוץ לתת לכל מודעה קישור לדפי נחיתה הכי רלוונטיים בתוך האתר להוזלת תשלומים לקליק. ככל שחווית הגלישה ממוקדת יותר, כך ייווצרו יותר המרות פר שקל. כדאי ליזום מעקב רציף ולנתח את הקמפיין בשביל לבחון באם ההקלקות קשורות לנושא או שלא..

קידום ממומן באינטרנט יכול להתברר כמסוכן בלי עזרה מקצועית

אני את שלי אמרתי! לפתוח חשבון אד וורדס זה פשוט. אך מקצוען בלבד שישגיח לך על הקמפיין (בעבור סכום סמלי) ימנע ממך המון שגיאות נפוצות שיגרמו להפסד של אלפי שקלים שאינם יעילים. אני אומר זאת מתוך התנסות מרה של הפסד של למעלה מ מיליון שקלים חדשים, לא יעילים שבזבזתי על קידום ממומן בתחילת הדרך. אל תבינו לא נכון.. “רק” 70% מהסכום לא הועיל. (על אף הכל עם ה 30% שעשו ת’עבודה גלגלנו מחזור של סביבות 330,000 ₪ בחודש.. אוף.. מה היה יכול להיות אם הייתה אופטימיזציה כמו שצריך?! )

קידום אתרים מקצועי בקמפיין גוגל אדס
מעל 1,300,000 ₪ על הוצאות קמפיין ממומן

בואו לרגע נבין את המוח של גוגל

אז נאמר שאתם צריכים איזה פסיכולוג או מנעולן ראשית אתם נכנסים לגוגל (37% ממחשבים 63% דרך סמארטפונים) למודעה שהכי קופצת לכם לעין ככלל גורף בעמוד הראשון. על פי מחקר, גולשי אינטרנט שמגיעים לדף נחיתה מוותרים תוך 10 – 20 שניות וממשיכים לדרכם, אבל אם הדף נחיתה ברור וממוקד למה שהם מחפשים, אפשרי למשוך אותם להתעקב אפילו כמה רגעים. אז למה זה משנה לנו לקידום? מנוע חיפוש מעיין ב כל הנתונים האלה ועל סמך זה (ועוד עשרות ומאות נתונים), קובע מי יהיה משווק יותר מעמיתו “באורגני” ומי ישלם בעבור מילות מפתח פחות מהמתחרים ב”ממומן”.קידום אתרים במובייל

מספר סעיפים לשקול וסטטיסטיקה

אגב הנה לכם נתון סטטיסטי בלתי צפוי ומעניין:
מעל תשעים אחוזים של בעלי העסקים משקיעים את כספם על קידום בתשלום לכל הקלקה של מנוע חיפוש בגוגל (מעל מאה מיליארד שקלים בשנה) ו 9% בלבד על קידום אורגני במנועי חיפוש. אך ראו זה פלא הנה לנו נתונים נוספים שאומרים שהמודעות הממומנות מגיעות לפחות מ 20% מסך כל ההקלקות. וואו! זאת אומרת ש 80% מהאנשים מקליקים על מודעה אורגנית וסומכים יותר על מודעות אורגניות מאשר ממומנות. אז למה למרות כל זאת רוב מכריע שמים את כספם בממומן ולא באורגני בגוגל? בחייאת.. היינו שם כבר.. אנו דור ה”רוצים מייד”.. אולי כדאי לחשוב על זה שניה..

קידום אתרים מקצועי
נתוני השוואה בין קידום אורגני לפרסום ממומן לאחר חצי שנה של קידום אתרים מקצועי

שאלות שכל בעל עסק או פרילנסר שואל

לאחר שלמדנו מה זה שיווק אתרים אורגני ומהו פרסום ממומן אתם בטח שואלים את עצמכם, כמה יעלה לקדם אתר בגוגל? כמה יעלה שיווק ממומןבגוגל? במה עדיף להתרכז, קידום אורגני טבעי או בתשלום לכל קליק? כמה זמן לוקח לפרסם אתר? אלה שאלות טובות וענייניות.

הכל תלוי במצב האתר, והפוטנציאל של העסק.

הדבר הטוב הוא שאפשרי להתאים את התשובות הללו לאופי ומסוגלות של בית העסק. ניתן לשים בין 600 עד 5,000 ₪ ומעלה על שיווק אורגני בגוגל ו1 ₪ עד 101,000 ₪ ומעלה על קידום ממומן ברשת. מה כדאי יותר בתשלום פר קליק או אורגני? הכי שווה לביזנס, גם וגם.. קצת מזה, טיפה יותר מזה או להפך. תלוי במטרה.. כמה זמן לוקח שיווק אורגני במנועי חיפוש? העניין תלוי בכמה גורמים כגון: דרגת התחרות בתחום המדובר, ותק האתר, האם האתר צעיר או וותיק. עוצמת האתר, מקישורים חיצוניים שלאתרים רלוונטיים חזקים או חלשים.. מאוד תלוי בכמה כסף רוצים להשקיע, בשעות עבודה של איש מקצוע און סייט, ועוד כמות נאה של גורמים שצריך לקחת בחשבון לפני שניתן להעריך כמה זמן ייקח לפרסם אתר מסוים.

למה חשוב משווק אתרים מקצועי

זוכרים ת’תחושה שנותנים לבעל מקצוע כמו מוסכניק את הרכב ועמוק בפנים יש תחושה כאילו עשו עליך טריק.. תחושה כזאת תתכן עם מפרסם אתרים באינטרנט ובצדק. במיוחד אם מפרסם אתרים לא משתף את בעל העסק במה שהוא עושה. אז ראשית כל חייב שיהיה שקיפות טוטאלית. מפרסם אתרים מקצועי ישמור את האתר תמיד במצב טיפ טופ. הגוגל של אתמול איננו הגוגל של היום והאינטרנט של היום אינו האינטרנט של מחר. יש כל הזמן להיות צעד אחד קדימה וכמובן שגם להתאים את האתר לטלפונים החכמים של עכשיו ולטכנולוגיה המתחדשת מיום ליום.

מה עושה מקדם אתרים על רגל אחת

עריכתכתבות של תוכן בית העסק המקשר כל מאמר למילת מפתח באופן האופטימלי למנוע החיפוש, כולל הגדרות ומלל חלופי לויז’ואלס. יצירת בועה ברשת על ידי בחירה מתאימה של מילות חיפוש, הכי טובות שיגררו מקסימום קליקים. לדוגמא מילת מפתח “עורך דין” עם מאות חיפושים בחודש תייצר פחות קליקים ממשפט מפתח “עורך דין מקרקעין בראשון לציון” המגיעה לעשרות חיפושים בחודש אבל עם רלוונטיות הרבה יותר גבוהה. בקרה מתמשכת על האינטראקציה של המבקרים עם האתר ויזימת שינויים נכונים. כמה שה “Bounce Rate” (עזיבת האתר) יורד, אחוזי הקליקים במנועי חיפוש גבוהים, זמן התעקבות באתר יותר גבוה לעומת המתחרים. שליחת קישורים רלוונטיים מהאתר עצמו לאתרים אחרים שהם רלוונטיים, לא מתחרים. וככל שהתקציב מאפשר, חיזוק ה DA – כוח הדומיין וה PA – כוח כל דף באתר. ע”י עבודה מבחוץ לתוך האתר – מאתרים שיש להם סמכות גבוהה. כולל כתיבת מאמרים חדשים לתוך האתרים עם סמכותיות חזקה וחיבור לינקים לאתר שלכם.

אנו מתמקצעים בשיווק אורגני למיני המקצועות

פרסום אתר לנוטריון, למנהל, לחנויות בגדים, לטיפול פסיכלוגי ועוד ועוד.. כאשר לכל מקצוע את הזוויות שלו, התחרות שלו. יש להתפקס על היתרון שלך ולעצב את האתר באורח מהיר, מושך, זמין, שמקובל והולך בשוק של היום. ברגע ש האתר מיושן, הלקוחות פוטנציאליים מרגישים את זה ויש לזה השפעה על ההחלטה שלהם אם לבחור בך. כאשר הוא יכנס לאתר שונה יותר “מדליק” ונוח, רוב הסיכויים שהוא יעבור אליו.. גם אם אתה יותר מקצועי במה שאתה עושה, בעל ניסיון, מוכשר וכדומה..

קידום אתרים מקצועי זה מה שקובע..

עו”ד טוב שהתבלט באוניברסיטה, לאו דווקא גובר על עמיתו שלא ברור איך התקבל ונשאר בלימודים אבל המשרד שלו מצליח הרבה יותר כיוון שיש לו משווק שיודע מה ואיך. גוגל מבחין במעל 200 אלמנטים לפני שהוא נותן דירוג לדף. פעם הייתה תחרות לבית עסק בקצה האחד של הרחוב ולחנות שבקצה השני, עכשיו בעולם הוירטואלי התחרות גדולה הרבה יותר לכל בעל עסק והכל זמין וחשוף. היום כולם פועלים דרך האינטרנט, כולם מפרסמים באינטרנט, למי יש זמן לחפש משהו בשבועון או להמתין לרדיו כשהוא צריך שירות או מוצר. רק בחיפוש גוגל.
אז כנראה כסף באמת לא גדל על עצים אך עסקים בוודאי צומחים על מנועי חיפוש כמו גוגל… (במיוחד כאלה שמעסיקים חברת קידום אתרים מקצועי)

כתיבת תגובה

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

סגירת תפריט