קידום אתרים מומלץ לעשות עם מקדם מספר 1 בתחום כי אז  קידום אתרים לעסקים יעשה ברמה גבוהה עם נסיון ומקצועיות. כמו שיש חשיבות בבחירת מי שיעשה בניית אתרים לעסקים עם תבניות איכותיות ורלוונטיות פי כמה וכמה חשוב לקחת מקדם אתר מומלץ שישתף ויראה את דרך הקידום. קידום עסקים בימים אלה הוא ברובו דרך האינטרנט ולכן קידום אתר מומלץ ואף הכרחי להצלחה של עסקים או אנשי מקצוע.

קידום אתר מומלץ – מספר 1 בתחום!

מה תפקידו של משווק אתרים בגוגל על רגל אחת. ולמה חשוב מקדם אתרים טוב. בוא ניכנס דקה למחשבה של גוגל… פרסום העסק בימינו אנו עובד באופן ויראלי לחלוטין. אז איך עו”ד צעיר שרק סיים לימודים ורוצה להתחיל משרד משלו מתחרה נגד כל האריות בשוק העבודה העמוס? כיצד מישהו צעיר שעבד בפיצה פרגו בתפקיד אחראי ספונג’ה ולמד דבר או שניים בהכנת פיצות יכול להתחיל רשת פיצריות מוצלחת משל עצמו? שנים של לימודים, תואר, סיימתי קורסים, צברתי ידע ואף מעט ניסיון. מה כעת? באיזה אופן אנחנו משווקים את הביזנס? מה עלינו לעשות?! כעוסק עצמאי המוח כל הזמן עסוק בלגלות דרך למשוך לקוחות חדשים כדי להגדיל הכנסות ולהרוויח. במצב זה חשוב לדעת על הדרך העיקית שלך להתקדם – קידום אתר מומלץ מפני שזו הדרך להישמע ולהיראות. קידום אתרים מומלץ לכל מי שרוצה שתעודת הזהות של העסק שלו תופץ ברבים אך גם תגיע לחתך האנשים הרלוונטי לעסק.

שיווק רשתי מומלץ

מקדם אתר מומלץ
מקדם אתרים מומלץ הוא זכיה בלוטו. ככול שמקדם זה יהיה טוב ככה העסק ירוויח יותר

הסיפור נולד לפני 35 שנים, בהיותי איש עסקים ילד בן שמונה, הבנתי שכסף גודל על עצים קטנים: פתחתי ביזנס צולח של סחר בלימונדה תוצרת הבית. אלה היו השנים, הזמן היה רגוע, הימים עברו לאט אך מאז החיים השתנו מעט. נכון לעכשיו בכל בית ממוצע יש לכל הפחות 2 מכוניות, שתי מערכות טי וי, סמארטפון לכל אחד מבני המשפחה, אייפון, ולפחות לאפטופ לכל אחת ואחד. הנתונים מבהילים. אנחנו דור ה”כאן ומייד”,. אז איך אנחנו מתנהלים היום אם אנו מחפשים מעצב, רו”ח, נופש, יום גיבוש לעובדים או שמלת כלה..? אנו כמובן פונים לאינטרנט. לכן שיווק רשתי מומלץ הוא מצרך. שיווק רשתי מומלץ כי היא דרך השיווק היעילה ביותר כיום והעובדה היא שעסק או אדם שאינו מקודם בגוגל אינו מתקדם כלל ולכן קידום אתר מומלץ לכל אחד לכל סוג או גודל עסק. שיווק רשתי של היום מחולק לעמה אפשרויות אותן אסביר בהמשך.

מקדם אתרים מומלץ

בסיכומו של עניין או שעדיף לומר בתחילתו של עניין, מי נוחל הצלחה? מהו “קידום אורגני”? אתה לבטח יודע. (ואם לא, אין מצב, דחוף אנא תתקשר עכשיו לאישי שלי, אני מפסיק את מה שאני עושה ומסביר לך ברצון ובאהבה).מהו קידום ממון ומה מומחה לקידום אתרים עושה? באופן כללי הרעיון הוא לשלב בין כל השיטות על מנת לקדם את העסק שלך. שיווק אתרים אורגני טבעי הוא לשדרג את תנאי האתר בשביל לעזור ללינקים שלו להתקדם לעמודים הראשונים של מנוע החיפוש, בלי צורך לממן כל קליק, כמו שבפרסום ממומן. מקדם אתרים מומלץ ידע לעשות קידום אורגני איכותי ולבסס את העסק בגוגל כך שיוכל לרוץ עצמאית בלי להיות תלוי בלשלם לגוגל ממומן. כעקרון המושג של קידום “טבעי” לא כל כך במקום.. מאחר שאם נשאל מקדם אתרים מומלץ ואיכותי, הוא יעיד שהיינו מבצע טונות, אפילו אינסוף מניפולציות “שאינן טבעיות” בכדי לדחוף מילות מפתח קדימה באופן “טבעי”. דוגמה אחת מתוך ה”מניפולציות” היא קוד מסוים שאני משתמש לכתבה הזאת שאתם מתרכזים בה כעת. אם תמשיכו להסתובב בבלוגים באתר, תראו מספר מאמרים וכתבות עם אותו תוכן בדיוק כמו מאמר זה, אלא שבשילוב אחר של מילים הרעיון הוא שככל שהאתר רווי במילות חיפוש נכונות, כך יפקדו אותו יותר לקוחות המחפשים את מילות החיפוש האלה. שלח לי כתובת אימייל שלך ואני אכתוב לך עוד על הנושא בעזרת השם בהמשך.

קידום אתרים מומלץ לעסק שלי – מה תפקידו של שיווק PPC (“גוגל אדוורדס”)

בקצרה תשלם וקבל תוצאות מיידיות. תיתן לגוגל סכום מסוים של כסף בשביל כל קליק וגוגל יתארגן להרים אתך לדף הנכון.. כי תכלס עסק שאינו מופיע בארבעה או חמישה דפים הראשונים, לא קיים. קידום אתר מומלץ לעשות עם מקדם אתר מומלץ ומיקצועי שיעשהעבודה מדויקת. יש אפשרות להגיע להרבה תוצאות יפות עם גוגל אד וורדס. אלא שהכרחי ליצור אופטימיזציה בכדי להמנע מתשלום על קליקים שוליים. נחוץ לצרף לכל מודעה קישור לדפי נחיתה הכי מתאימים בתוך האתר להורדת עלויות לקליק. יהיו יותר המרות לקליק פר שקל ככל שהגלישה יותר ממוקדת. כדאי לבצע מעקב מתמיד וניתוח הקמפיין כדי לבחון באם ההקלקות רלוונטיות או לא..

טעויות של מתחילים

ראו הוזהרתם! לפתוח חשבון אד וורדס זה משהו שכל אחד יכול לעשות. אמה מה, מומחה בלבד שישגיח לך על החשבון יחסוך לך הרבה מאד שגיאות רווחות שיגרמו לאובדן של אלפי שקלים לא אפקטיביים. הנני אומר זאת מתוך ניסיון מר של הפסד של מעל מיליון שקלים חדשים, לא יעילים שהוצאתי על קידום ממומן בראשית דרכי. אל תבינו לא נכון.. “רק” 70% מהסכום היה לא מועיל. (בכל זאת עם ה 30% שעשו ת’עבודה קיבלנו תפוקה של סביבות 380,000 ₪ לחודש.. יאללה.. מה היה אילו הייתה אופטימיזציה טובה?! )

משווק אינטרנטי מומלץ יכיר את הראש של גוגל

משווק אינטרנטי מומלץ
שיווק רשתי מומלץ צריך להיות בעל יכולת להתאים תוכנית יחודית לסוג העסק

אז נאמר שאתם מחפשים איזה קליניקה מסוימת או רו”ח קודם כל אתם נכנסים לגוגל (מהמחשב – %44 56% דרך סמארטפונים) למודעה שהכי תופסת את תשומת ליבכם בדרך כלל בעמוד הראשון. ע”פי מחקר, אנשים שנכנסים לעמוד נחיתה מוותרים תוך 10 – 20 שניות ונעלמים בלי לומר שלום, אך אם הטקסט נהיר וממוקד למה שהם באו לחפש, מקדם אתרים מומלץ יעשה מה שאפשרי למשוך אותם להתעכב אפילו מספר דקות. אז למה זה משנה לנו לקידום? מנוע חיפוש מעיין בכל הנתונים הללו ועל סמך זה (ועוד מאות רבות של נתונים), מחליט מי יהיה משווק יותר מרעהו “באורגני” ומי ישלם על אותן מילות מפתח פחות מהמתחרים ב”ממומן”. כמה סעיפים לשקול ונתונים סטטיסטיים. אגב הנה לכם נתון סטטיסטי מפתיע ומעניין:
91% של בעלי העסקים שמים את הונם על שירות בתשלום לכל קליק של מנוע חיפוש בגוגל (מעל מאה מיליארד שקלים לשנה) ו 9% בלבד על שיווק אורגני. מאידך הנה לנו עוד נתונים סטטיסטיים ואלה מראים שהמודעות הממומנות מגיעות לפחות מ 20% מסך כל הקליקים. הפתעה! מזאת ניתן להסיק ש 80% מהגולשים מקליקים על פוסט אורגני וסומכים יותר על פרסומים אורגניים ולא ממומנים. אז למה ואיך בכל זאת הרוב שם כספו בממומן ולא באורגני במנועי חיפוש? בחייאת.. דברנו על זה.. אנו דור ה”רוצים מייד”.. נקודה למחשבה..

שאלות שכל בעל עסק או פרילנסר שואל

אחרי שהבנו כי קידום אתר מומלץ לעסק שלנו והבדלנו בין מהו שיווק אורגני טבעי ומהו פרסום ממומן אתם בוודאי שואלים את עצמכם, כמה יעלה לקדם אתר בגוגל? כמה עולה קידום בתשלום פר קליק ברשת? מה עדיף, פרסום אורגני או ממומן? כמה זמן יקח לשווק אתר? כל אלה קושיות מצוינות ולעניין. הכל תלוי באפיון האתר, קיום ויכולות של העסק. הדבר הטוב הוא שאפשרי להתאים את התשובות הללו לאפיון ויכולות של בית העסק. ניתן להקדיש בין 600 עד 6,600 ₪ על שיווק אורגני במנועי חיפוש ו1 ₪ עד 100,001 ₪ ומעלה על פרסום ממומן באינטרנט. מה משתלם יותר בתשלום לכל קליק או אורגני? הכי טוב לביזנס, גם זה וגם זה.. מקדם אתר מומלץ ידע לקחת קצת מזה יותר מזה או להפך. תלוי במטרת העסק.. כמה זמן לוקח קידום אורגני במנועי חיפוש? זה תלוי בכמה פרטים כדוגמת: דרגת התחרות באותו תחום, וותק האתר, באם האתר צעיר או וותיק. כוח האתר, מקישורים חיצוניים שלאתרים רלוונטיים באם חזקים או חלשים.. מאד תלוי בכמה כסף רוצים לשים על זה, בשעות עבודה של מקדם אתר מומלץ און סייט, ועוד המון מרכיבים שחייבים לבדוק לפני שאפשר להעריך כמה זמן זה ייקח לפרסם אתר כזה או אחר.

למה להתעקש על קידום אתרים מומלץ ואיכותי

יש מצב אתם מכירים ת’תחושה שמוסרים לבעל מקצוע כמו מוסכניק את הרכב ועמוק בפנים יש תחושה שקימבנו אותך.. תחושה כזאת תתכן עם משווק אתרים באינטרנט ויש לכך סיבה. במיוחד כאשר מקדם אתרים לא משתף את הלקוח במה שהוא עושה. אז כתנאי ראשון צריך שתהיה שקיפות מלאה. מקדם אתרים מקצועי ידאג שהאתר יהיה תמיד במצב אופטימלי. הגוגל של אתמול הוא לא הגוגל של היום והאתרים של היום אינם האתרים של מחר. יש כל הזמן להיות אפ טו דייט ויש גם להתאים את תצוגת האתר לטלפונים החכמים של עכשיו ולהיי טק המתפתח מיום ליום.

מה עושה משווק אינטרנטי מומלץ בכמה מילים

קידום אתר מומלץ
קידום אתר מומלץ לכל בעל עסק שרוצה להצליח ולאיש מקצוע להגיע לקהל לקוחות

עריכת המאמרים של תוכן בית העסק המחבר כל מאמר למילת מפתח באופן האופטימלי למנועי חיפוש, כולל הגדרות וטקסט אלטרנטיבי לתמונות. יצירת הסתעפות ברשת על ידי בחירה מתאימה של מילות חיפוש, הכי אקטואליות שיביאו למקסימום הקלקות. לדוגמה מילת חיפוש “עורך דין” עם מאות חיפושים בחודש תגרור פחות המרות ממשפט מפתח “עורך דין מקרקעין בנתניה” המובילה לעשרות חיפושים בחודש אבל עם שייכות לעסק הרבה יותר משמעותית. שימת עין רציפה על האינטראקציה של המבקרים עם האתר ותכנון שינויים לשיפור. ככל שה “Bounce Rate” (עזיבת האתר) יורד, אחוזי הקליקים באינטרנט גבוהים, זמן השארות באתר גבוה יותר לעומת אתרים אחרים. שליחת לינקים מתאימים מהאתר המדובר לאתרים חיצוניים רלוונטיים, ולא מתחרים. ובהתאם למה שהתקציב מאפשר, חיזוק ה DA – כוח הדומיין וה PA – כוח דף בודד באתר. ע”י עבודה מבחוץ אל תוך האתר – מאתרים שיש להם סמכותיות חזרה. כולל חיבור מאמרים חדשים לתוך האתרים שיש להם סמכות חזקה והפניית לינקים לאתר שלכם.

אנו מתמקצעים בשיווק אורגני וקידם אתרים למיני מקצועות

פרסום אתר לרופא, למנהל, לחנויות אופנה, לטיפול פסיכלוגי ועוד ועוד.. כאשר לכל בית עסק יש את ההיבטים שלו, ותחרות משלו. עלינו להתפקס על היתרון שלך ולסגנן את האתר באופן מהיר, מושך, זמין, שמקובל והולך בשוק של היום. אם האתר מיושן, הלקוחות פוטנציאליים רואים את זה ויש לזה השפעה על ההחלטה שלהם אם לבחור בך. כשהוא יכנס לאתר שונה יותר “מבריק” ונוח לשימוש, סביר להניח שהוא יעבור אליו.. גם אם אתה יותר טוב במה שאתה עושה, בעל המלצות, כשרוני וכד.. לא זה הקובע. רופא טוב שבלט בלימודים, לא בהכרח גובר על עמיתו שבקושי התקבל ונשאר בלימודים והעסק שלו צולח פי כמה כיוון שיש לו מקדם שיודע מה ואיך. גוגל מבחין במעל 200 אלמנטים לפני שהוא מדרג דף. בימים עברו הייתה תחרות לבית עסק במעלה הרחוב ולעסק שבמורדו, כיום בעולם הוירטואלי התחרות רבה יותר לכל חנות והכל זמין וגלוי. היום הכל דרך האינטרנט, צריך מקדם אתרים בגוגל, לאף אחד אין זמן לחפש בשבועון או לחכות להקשיב לרדיו כאשר הוא זקוק לשירות או מוצר. רק בחיפוש גוגל.
אז אולי כסף באמת לא גדל על עצים אך עסקים מתעשרים על רשת האינטרנט של גוגל…

קידום אתרים מומלץ | קידום אתר מומלץ | מקדם אתרים מומלץ | מקדם אתר מומלץ | שיווק רשתי מומלץ | משווק אינטרנטי מומלץ

כתיבת תגובה

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

סגירת תפריט
Call Now Button
צור קשר
close slider

בס”ד

מחירון קידום אתרים בגוגל

050-8918288

שיתוף ב facebook
שיתוף ב google
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב whatsapp