מומחה לקידום אתרים | מומחה לקידום אתרים באינטרנט | מומחה לקידום אתר | מומחה קידום אתר | מקדם אתרים מומחה

שיווק עסק עם מומחה לקידום אתרים – מיקום העסק לדף 1 במנוע החיפוש!

מה תפקידו של משווק אתרים  ולמה להתעקש על מפרסם אתרים מקצועי? בוא שניה ננתח את ‘צורת המחשבה’ של גוגל. פרסום אתר בזמננו אנו…

איך איש מקצוע צעיר שרק סיים את הכשרתו ושואף לפתוח משרד משל עצמו מתחרה מול כל הגדולים במארקט המוצף? איך אישה צעירה שעמלה בפיצריה בתור עוזרת טבח ולמדה דבר או שניים בהכנת פיצות צולחת ברשת פיצריות משלה?

השקעתי שנים בלימודים ותואר, יש בסיס של ידע וגם ניסיון. לאן עכשיו? כיצד אנו מפרסמים את העסק? מה יש לעשות?! כפרילנסר הראש תמיד מוטרד במציאת דרך להביא עוד לקוחות כדי לשפר את ההכנסה ולהרוויח מספיק.

מומחה לקידום אתרים מבין בבלוגינג
מומחה לקידום אתרים מבין בבלוגינג

קידום אתרים אורגני טבעי במנוע חיפוש גוגל

מי מגיע רחוק יותר? מי שאביו מוריש לו ביזנס משפחתי מפותח או זה עם החנות השכונתית בעל הלקוחות החוזרים? האמת היא שאצל שניהם זה עובד עד להקמת המרכול ממול. וכן, כל האנשים ילכו לקנות שם ביצים, יוגורט, פיתות, חסה אורגנית, מלפפון אורגני וכו’, אך עדיין יהיה חסר “פרסום אורגני טבעי אונליין” וכמות הלקוחות תהיה מוגבלת.

מה זה “שיווק אורגני”? אתה לבטח יודע (ואם לא, אוי ואווי להתקשר בזה הרגע לאישי שלי, אני מייד עוזב את מה שאני עושה ומסביר לך ברצון וסבלנות). בעקרון, השאיפה בפרסום אורגני טבעי היא לשפר את נתוני האתר בכדי לעזור לדפים שלו להתקדם לעמודים ההתחלתיים של גוגל בלי להצטרך להוציא כסף על כל קליק כמו שנעשה בשיווק ממומן.

מומחה לקידום אתרים

פרסום של דור העבר, של היום ושל היום שאחרי

סיפורי נפתח לפני יותר משלושים שנה, כשהנני ילד בן שמונה בעל עסק משלי. גיליתי שכסף צומח על עצי נוי: יזמתי דוכן משגשג של סחר בתפוזינה ביתית. אלה היו השנים – תקופה יפה שבה הימים עברו לאט… בלה… בלה…

מאז העולם קצת השתנה. נכון לעכשיו בכל בית ממוצע יש לכל הפחות זוג רכבים, מערכת קולנוע ביתית או שתיים, כארבעה סמארטפונים, אייפד, ומחשב לכל אחד.

הנתונים מאיימים, הטכנולוגיה התפתחה. אנו דור ה”כאן ומייד”, אנשי ה”אני צריך את זה במאית השניה”. אז מה עלינו לעשות היום כאשר אנו מחפשים אינסטלטור, יועץ משכנתאות, צימר, ספא בקיסריה או שמלת כלה?

מומחה לקידום אתרים אומר: פרסום אורגני טבעי בלי חומרי הדברה

בעצם המילה “טבעי” היא לא ממש נכונה כיוון שמומחה לקידום אתרים מבצע הרבה ואפילו הרבה מאד מניפולציות “שאינן טבעיות” בשביל לקדם מילות מפתח באופן “טבעי”. הנה דוגמה אחת מתוך מאות “מניפולציות”, אינני משוכנע שמותר לי, אך בכל זאת אספר לכם סוד (רק בינינו) על שיטה מסוימת שאני מפעיל לטקסט הזה ממש שאתם מתרכזים בו כרגע.

אם תוסיפו לגולל בין דפי האתר, תבחינו במספר מאמרים עם מילות מפתח כמו “מומחה לקידום אתרים באינטרנט” או “מומחה קידום אתרים אורגני”. מאמרים בעלי אותם תכנים בדיוק כמו הכתבה הזו, רק בשילוב שונה של משפטים.

להיות ראשון בגוגל עם מומחה לקידום אתרים
להיות ראשון בגוגל עם מומחה לקידום אתרים

ככל שהאתר עשיר יותר במילות חיפוש נכונות, כך יבקרו יותר לקוחות המחפשים את אותן מילות מפתח. וכמה מילות מפתח כבר ניתן לדחוס לתוך כתבה בודדת ב”טבעיות”?

לדוגמה פה, בכתבה הזאת, מבלי לדחוס מעבר למידה אנו משווקים את מילות המפתח “מומחה לקידום אתרים”, “מומחה קידום אתר” ו”מומחה קידום אתרים” באופן כזה שיספיקו פעמים אחדות בלבד של חזרה על המילה.

רוצה לדעת עוד? … שלח לי כתובת אימייל שלך ואחלוק איתך בעזרת השם בהמשך.

מה זה קידום בתשלום לכל הקלקה (“גוגל אדוורדס”)?

בקצרה, תשלם ותקבל תוצאות על המקום. תשלם לגוגל סכום של כסף בעבור כל הקלקה והמנוע החיפוש יתארגן לעלות אותך בהתאם. כי תכל’ס, עסק שלא מופיע בלפחות ארבעה או חמישה העמודים הראשונים, לא עומד בסיכוי.

עם הכוונה מפורטת ממקצוען, הריהו עבדיכם הנאמן מומחה לקידום אתרים, יש אפשרות להגיע למלא תוצאות יפות באד וורדס. רק חשוב ליצור אופטימיזציה בשביל לא להוציא כסף על קליקים מיותרים.

מומחה לקידום אתרים מבין באדוורדס

צריך לתת לכל סלוגן חיבור לדפי נחיתה הכי תואמים מתוך האתר בשביל להוריד תשלום להקלקה: יהיו יותר המרות לקליק פר שקל ככל שהגלישה יותר ממוקדת.

צריך לבצע מעקב מתמיד ובדיקה מעמיקה של הקמפיין על מנת לבחון באם ההקלקות שייכות לנושא או שלא. פרסום ממומן באינטרנט יכול להתחוור כמסוכן בלי פיקוח של מומחה.

אני את שלי אמרתי!

כל אחד יכול לפתוח חשבון אד וורדס אך מומחה שיפקח עין על החשבון (תמורת משכורת סמלית) יחסוך לך המון שגיאות נפוצות שיגרמו להפסד של אלפי שקלים לא מועילים.

אני כותב את זה מתוך התנסות מרה של הפסד של יותר ממיליון ש”ח לא יעילים ששמתי על קידום בתשלום לגוגל בראשית הדרך. שלא תבינו לא נכון, “רק” 70% מהסכום לא היה יעיל (על אף הכל עם ה 30% שעשו ת’עבודה גלגלנו מחזור של כ- 380,000 ₪ בחודש. יאללה, מה היה אילו הייתה אופטימיזציה נכונה?! ).

בואו ניכנס לרגע לראש של גוגל

נגיד שאתם צריכים מספרה או מנעולן, קודם אתם פונים לגוגל (44% ממחשבים או דרך האייפון – 56%) למודעה שהכי תופסת את תשומת ליבכם ונמצאת ככלל גורף בדף הראשון.

על פי מחקר, אנשים שנכנסים לדף נחיתה מוותרים תוך עשר-עשרים שניות ונעלמים בלי לומר שלום. אולם אם הטקסט נהיר וממוקד למה שהם באו לחפש, אפשר לשכנע אותם להישאר אפילו מספר רגעים.

עכשיו, איך זה חשוב לנו לשיווק? מנוע החיפוש מעיין בכל הפרטים האלה ובהסתמך על כך (ועוד עשרות ומאות נתונים), קובע מי גורלו להיות מיוחצן יותר מחברו “באורגני” ומי יחויב בעבור אותן מילות מפתח פחותאו יותר מהאחרים ב”ממומן”.

קידום חכם עם מומחה לקידום אתרים
קידום חכם עם מומחה לקידום אתרים

כמה נקודות למחשבה ונתונים סטטיסטיים

לדוגמה, הנה לכם פרט סטטיסטי מפתיע ומעניין: מעל תשעים אחוזים מהעסקים משקיעים את כספם על שירות בתשלום לכל קליק של גוגל (מעל מאה מיליארד שקל בשנה) ורק 9% על שיווק אורגני.

אך ראו זה פלא, יש לנו סטטיסטיקה נוספת שאומרת שהמודעות הממומנות מהוות פחות מ 20% מסך כל ההקלקות. קשה להאמין, לא? זאת אומרת ש 80% מהגולשים מקליקים על פוסט אורגני ונותנים יותר אמון במודעות אורגניות לעומת ממומנות!

אז למה בכל זאת הרוב שמים את כספם בממומן ולא באורגני? בחייאת, דברנו על זה כבר. אנו דור ה”תביא את זה עכשיו”. רק נקודה למחשבה.

דילמות הכי נפוצות של בעל עסק/פרילנסר

לאחר שראינו מה זה קידום אורגני ומה זה שיווק ממומן אתם לבטח תוהים, כמה משלמים על קידום אתרים אורגני? כמה מוציאים על פרסום בתשלום לכל קליק ברשת? על מה עדיף ללכת, קידום אורגני או בתשלום פר קליק? כמה זמן לוקח לשווק אתר?

כל אלה קושיות טובות וצודקות. התשובות תהיינה בהתאם למצב של האתר, קיום ויכולת של העסק.

הדבר הטוב הוא שניתן לקשר את התשובות הללו לסוג ויכולות של העסק. ניתן להקדיש בין 600₪ עד 6,500₪  ומעלה על קידום אורגני בגוגל ו1₪ עד 99,999₪  ומעלה על פרסום בתשלום לכל הקלקה אונליין.

מה עדיף, ממומן או אורגני בגוגל? הכי שווה לביזנס גם וגם. קצת מזה, יותר מזה או שההפך, תלוי במטרה. כמה זמן לוקח פרסום אורגני במנועי חיפוש?

מומחה לקידום אתרים מפרסם ומשווק בשבילך זה תלוי בכמה גורמים כמו:

  • גובה התחרות בתחום המדובר
  • ותק האתר
  • האם האתר חדש או וותיק
  • עוצמת האתר מלינקים חיצוניים באתרים משיקים חלשים או חזקים
  • כמה כסף רוצים לשים על זה
  • זמן העבודה של איש מקצוע און סייט

ועוד המון גורמים שחייבים לבחון לפני שניתן לקבוע כמה זמן ייקח לקדם אתר כזה או אחר.

למה חשוב דווקא מומחה לקידום אתרים ולא האח של השכן שיודע מחשבים?

יש מצב אתם מכירים את ההרגשה שמשאירים לבעל מקצוע כמו מתקן מחשבים את הנייח ועמוק בפנים זה מרגיש כאילו עשו עליך טריק. כך התחושה עם מפרסם אתרים באינטרנט ובצדק, במיוחד כשמפרסם אתרים לא מדווח לבעל העסק על פעולותיו.

אז כתנאי ראשון צריך שתהיה שקיפות מלאה. משווק אתרים טוב ידאג שהאתר יהיה תמיד במצב אופטימלי.

הגוגל של תמול-שלשום הוא לא הגוגל של היום והאתרים של היום הם לא האתרים של מחר. כל הזמן צריך להיות צעד אחד קדימה וגם להתאים את תצוגת האתר לסמארטפונים ולהייטק המתפתח מיום ליום.

על תפקידו של מומחה לקידום אתרים בגוגל על קצה המזלג

  • סידור הכתבות של תוכן העסק
  • חיבור כל מאמר למילת חיפוש בצורה אופטימלית למנוע החיפוש, כולל אפיונים ומלל חלופי לתמונות.
  • יצירת גומחה בגוגל על ידי בחירה נכונה של מילות מפתח הכי רלוונטיות שיגררו הכי הרבה הקלקות.
חלוקה נכונה בין אורגני לממומן עם מומחה לקידום אתרים
חלוקה נכונה בין אורגני לממומן עם מומחה לקידום אתרים

למשל מילת מפתח “עורך דין” עם מאות חיפושים בחודש תגרור פחות הקלקות ממילת מפתח “עורך דין נדל”ן בראשון לציון” המסתכמת בכמה עשרות חיפושים בחודש אבל עם רלבנטיות הרבה יותר גבוהה.

  • שימת עין תמידית על האינטראקציה של המבקרים עם האתר ותכנון שינויים לשיפור.

ככל שה “Bounce Rate” (עזיבת אתר מוקדמת) יורד, אחוזי ההמרה במנועי חיפוש יותר גבוהים וזמן ההשארות באתר גבוה יותר לעומת המתחרים.

  • בניית קישורים מתאימים מהאתר המדובר לאתרים אחרים שהם חזקים ולא מתחרים.

ובהתאם לתקציב,

  • חיזוק ה DA – סמכותיות הדומיין וה PA – סמכותיות של דף בודד באתר ע”י עבודה חיצונית אל תוך האתר מאתרים בעלי כוח וסמכותיות גבוהה.
  • חיבור כתבות חדשות לתוך האתרים עם סמכות חזקה ושליחת לינקים לאתר בית העסק.

אנו מתמחים בקידום אורגני למגוון מקצועות

קידום אתר לרופא, למעסה, לחנויות בגדי ספורט, לטיפול פסיכולוגי, למספרות ועוד ועוד… לכל עסק יש את הבחינות שלו, והתחרות שלו. יש להתמקד על היתרון שלך ולארגן את האתר באופן מושך, מהיר וזמין, כזה שמקובל והולך בשוק של היום.

ברגע בו האתר לא חודש, הלקוחות מרגישים את זה וזה משפיע על ההחלטה שלהם להשאר או לעזוב. כאשר הם יראו אתר יותר “נוצץ” ונוח לשימוש, יש סיכוי גדול מאוד שהם יבחרו בו גם אם אתה יותר טוב, מנוסה ומוכשר במה שאתה עושה. באינטרנט זה לא מה שקובע.

מומחה לקידום אתרים למגוון מקצועות
מומחה לקידום אתרים למגוון מקצועות

רואה חשבון משכיל שהצטיין באוניברסיטה לאו דווקא גובר על קולגה שבקושי התקבל ללימודים אבל העסק שלו מצליח פי כמה וכמה מכיוון שיש לו מקדם אתרים מומחה שיודע בדיוק מה צריך לעשות.

מנוע חיפוש כמו גוגל מבחין במעל 200 רכיבים לפני שהוא מדרג דף. פעם הייתה תחרות לעסק בתחילת הרחוב ולזה שבסופו; היום באינטרנט יש תחרות הרבה יותר גדולה לכל בית עסק כשהכל זמין וגלוי. בזמן שלנו הדברים קורים דרך האינטרנט, כולם מפרסמים כאן כי למי יש זמן לתור אחר פרסום בעיתון או להמתין למודעה ברדיו כאשר הוא צריך מוצר או שירות מסויים…?

אז אולי כסף באמת לא צומח על עצים אך עסקים בוודאי גדלים על גוגל…

מומחה לקידום אתרים
5 (100%) 1 דירוג

כתיבת תגובה

סגירת תפריט
Call Now Button
צור קשר
close slider

בס”ד

מחירון קידום אתרים בגוגל

050-8918288

שיתוף ב facebook
שיתוף ב google
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב whatsapp